Minkälainen nainen on kaunis?

Anonyymi-ap

Entä ruma?

37

990

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Linda Evangelista nuorena -90 luvulla (George Michael- musiikkivideossa Too funky).
      Sama bööna nyt 2024.
      Olen ällistynyt.
      Kulahdin kyllä itsekkin.

      • Anonyymi

        Pieleen menneitä kauneusleikkauksia. Jotenkin näen että on oma riski mennä sorkkimaan sitä, minkä Luoja on muokannut. Ei turhaan ylpeys (turhamaisuus) ole ensimmäinen kuolemansynti.

        Haluaisin itsekin päästä kaikesta turhamaisuudesta ja vääränlaista ylpeydestä.

        Ihmisen tulisi rakastaa itseään sellaisena, kuin on. Aito kauneus hehkuu sisältäpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieleen menneitä kauneusleikkauksia. Jotenkin näen että on oma riski mennä sorkkimaan sitä, minkä Luoja on muokannut. Ei turhaan ylpeys (turhamaisuus) ole ensimmäinen kuolemansynti.

        Haluaisin itsekin päästä kaikesta turhamaisuudesta ja vääränlaista ylpeydestä.

        Ihmisen tulisi rakastaa itseään sellaisena, kuin on. Aito kauneus hehkuu sisältäpäin.

        Tämä on NIIN totta.
        Leikellyt naamat ja vartalot ovat aina ja poikkeuksetta kamalia.

        Sitä, mitä meikkaamalla ei saa aikaan, ei pitäisi lähteä veitsellä tekemään.

        En muutenkaan käsitä, mikä helvetin muoti on leikkauttaa suustaan 15 senttiä leveä luukku karmeilla kumihuulilla?
        Hyvin moni kuuluisampi (useimmiten nainen) sekä Suomessa että ulkomailla on pilannut luonnonkauniit piirteensä leikkauttamalla suunsa ja silmänsä aivan hirveän näköisiksi.
        Osa menee vielä "korjauttamaan" tuloksia myöhemmin seurauksella, että kaatopaikan rotatkin pakenevat lopputulosta.

        Tällä ei ollut tarkoitus loukata rottia.


      • Anonyymi

        exjumalainen linda on kuitenkin taistellut syöpää vastaan vimeiset viisi vuotta, köyhempi näyttäisi vielä paljon tuota kuolevaisemmalta


      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🔞 ­­­N­y­m­f­­­o­­m­­­a­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Nuoret naiset on aina kauniita, ikä 18-25


      -mies48

      • Anonyymi

        Näin 56v miehen silmissä nainen on kauneimmillaan siinä 24-34 ikävuosien aikana.

        Harvat poikkeukset vielä 50v kohdalla.
        Vasta 20 täyttäneet ovat vielä keskentekoisia - minun silmissäni.

        Eletty elämä näkyy valitettavasti meissä kaikissa eikä ikuista nuoruutta vieläkään ole saatavilla.
        Paha vain, että tuon kauneuden ja haluttavuuden tajuaa kunnolla vasta, kun itse on ohittanut kyseisen iän jo yli kaksi vuosikymmentä sitten....


      • Anonyymi

        Eivät ole. Nuorista löytyy myös ihan tavallisia pulliaisia.


      • Anonyymi

        Säälittävää, katsele oman ikäisiäsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säälittävää, katsele oman ikäisiäsi

        Sinähän et päätä sitä, mitä kukin katselee.

        Voit aloittaa omalla kohdallasi katsomalla itseäsi alasti peilistä.


    • Kauneus on katsojan 👁️👁️ silmissä.

      • Anonyymi

        Kauneuteen on olemassa kriteerit ja standardit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kauneuteen on olemassa kriteerit ja standardit.

        Jokaisella on omat henkilökohtaiset mieltymykset. Tottakai on olemassa myös yleisiä kauneus käsitteitä. Jokainen täällä tietää mitä ne ovat. Silti, ei kaikki etsi missiä taikka itselleen.


      • mustasusi kirjoitti:

        Jokaisella on omat henkilökohtaiset mieltymykset. Tottakai on olemassa myös yleisiä kauneus käsitteitä. Jokainen täällä tietää mitä ne ovat. Silti, ei kaikki etsi missiä taikka itselleen.

        Jäi sana mallia välistä pois...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauneuteen on olemassa kriteerit ja standardit.

        Jokaisella on omat standardit ja kriteerit. Mitään yleispätevää josta kaikki olisivat täysin samaa mieltä, ei voi sanoa.


    • Anonyymi

      Rakas ihminen on kaunis ja komea.

    • Anonyymi

      Vastaanpa tähän miten parhaakseni nään: Kaikki naiset ovat kauniita, kunhan ei ole ylipainoa, naama täynnä lävistyksiä tai hiusten väri tyyliin sini-pinkki-oranssi tjsp.

      Hiusten väri ja lävistyksetkään ei niin paha ole, mutta autas armias kun on ylipainoa. Hyh

    • Anonyymi

      https://www.tiktok.com/@avamax/video/7100710084841327915?is_from_webapp=1&sender_device=pc&web_id=7315175494152111648


      Siinä teille NORMAALIVARTALOINEN NAINEN.

      Ei ylimääräistä, mutta ei myöskään tikku. Kasvoiltaan kaunis, seksikäs ääni, hyvät hampaat.
      Huumorintajuinen.
      Mitä muuta naiselta voi enää toivoa?

      Tottakai naiset voivat puolestaan esittää unelmamiehensä esimerkkejä.
      Tietenkin täytyy muistaa, että perus lähiölehmä tai -sika harvemmin parikseen onnistuu täydellistä mieltä ja ruumista saamaan....

      • Anonyymi

        Ruman ja tyhjänpäiväisen näköinen. Tässä taas näkee kuinka eri maku ihmisillä voi olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruman ja tyhjänpäiväisen näköinen. Tässä taas näkee kuinka eri maku ihmisillä voi olla.

        Voitko linkittää oman kuvasi?

        Voimme sitten yhdessä arvioida tätä asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko linkittää oman kuvasi?

        Voimme sitten yhdessä arvioida tätä asiaa.

        Luuletko tosissasi että jakaisin kuvaani johonkin suomi24:seen vaikka olisin kuinka kaunis? Ja paljon kauniimpi minä olen kuin tuo, mutta ei minua kiinnosta todistella kenellekään yhtään mitään eikä kiinnosta uskooko joku vai ei.


    • Anonyymi

      Kaivattuni on kaunis. Vaaleat hiukset ja merensiniset silmät. 🤤😗

    • Anonyymi

      Kaunis nainen on onnellinen ja hyvinvoipa. Semmoinen pulska, pyöreäposkinen, tähtisilmäinen ja tuuhea hiuksinen. Hyviä merkkejä ovat pyöreät posket, isot rinnat, leveä peräsin, paksut reidet ja pyöreä vatsa.

    • Anonyymi

      SELLANEN NAINEN JOKA ENNEN KAIKKEA KOHTELEE TOISTA AIDOSTI JA ÄLYKKÄSTI

    • Anonyymi

      Sellainen jossa miehen katse viipyy, mutta kauneus on tietysti katsojan silmissä.

    • Anonyymi

      Normaalivartaloinen ja luonnonkaunis ilman meikkejä on nätti,nämä botoxnaamat on monstereita!

    • Anonyymi

      Mirror mirror on the wall who’s fearest of them all

    • Anonyymi

      Kaunis nainen on isot tissit ja tiukka pylly
      Ruma nainen on silmälasit ei treenamaton perse

      • Ei silmälasit tee automaattisesti rumaa...


    • Anonyymi

      Pienirintainen, hyväperseinen, hoikkasäärinen, erottuva vyötärö, hyvät hampaat, kauniit hiukset. Ei tatuointeja eikä lävistyksiä (korvakorut tietysti saa olla).

      Kiltti ja ennenkaikkea nauravainen ja uskollinen.
      Mitä muuta naiselta voisi enää toivoa?

      • Anonyymi

        Nämähän tuli kuin apteekin hyllyltä! +1 ( tatskat ja lävärit ei mua häiritse)

        Korkeata libidoa toivoisin lisäksi koska haluttomuutta on paljon liikkeellä nykyään naisilla. Johtunee stressistä, mieliala ongelmista ja toki liikkumattomuus yksi suurimpia myöskin.

        Sporttinen pieni peppuinen naapurin tyttö look pienillä tisuilla ja pitkillä hiuksilla on 5/5! Kireät farkut, tiukka toppi ja maltillisesti meikkiä. Sheivauksesta plussaa kuten myös siitä että ei ole jatkuvasti puhelimella ja somessa. Liikunta mielellään intohimo kuin pakkopulla ja terveellisesti syöden. Tämmöisen kanssa voi harkita perheen perustamista. Mikään ei hirvitä enempää kuin +20kg lihoava nainen joka liikkui ns. pakosta ja söi kuin hiiri tavatessa. Sitten raskaana kaikkea skeidaa ja lopettaa liikkumisen eikä laihduta raskauden jälkeen ja useimmiten häviää halutkin totaalisesti. Säälin muutamaa kaveria ketkä nykyään tämmöisen vankina.


    • Anonyymi

      Minä olen aina tykännyt semmoisista naisista joilla on taipumusta lihomiseen, erityisesti kun läski se kertyy kankkuun, reisiin ja rintoihin.

      • Anonyymi

        Sama täällä. Kyllä naisella muotoja pitää olla.


    • Anonyymi

      Voi kiitos! Saitte minut juuri uskomaan, että kauneus on katsojan silmässä, kun tulin tänne nettiin itkemään, että miksei kukaan ihaile minun ulkonäköäni...Itseasiassa olen aina uskonut, että jokainen on omalla tavallaan kaunis.

    • Anonyymi

      Jokainen Luojan luoma on kaunis!!!!!!!!

      On ihmisen oma valinta haluaako pilata kauneutensa roskaamalla ja jättämällä kehitää aivokapasiteetiaan, tuohoamalla mielensä ja kehonsa sinne kuulumattomilla aineilla,
      ( kemialliset ja epäterveelliset), huolehtimatta kehonsa yleiskunnosta.

      Kyllä se vaan on niin että jokaisen kuuluu huolehtia ja hoitaa Luojalta saamansa lahjan = koko keho.
      Se on aina kaunis ja sen on tarkoitus pysyä kauniina!

    • Anonyymi

      Itse pitänyt aina kauniina niitä naisia jotka ovat vastakohtia itselleni.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4216
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2189
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1694
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1497
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1458
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1380
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1268
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1184
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1109
    10. 22
      1066
    Aihe