Niin se hiipuu ystävyys

Anonyymi-ap

Pidemmän päälle on paskaa seuraa.

26

527

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kenen ystävyys hiipuu ja miksi? 😪

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🔞 ­­­N­y­­­m­­f­o­­m­a­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        💋 ­­N­y­­m­f­­o­­m­­­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18206698

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      aikansa kutakin. aika kuluu, maailma muuttuu ja ihmiset. vanhat kuolevat uusien tieltä.

      • Anonyymi

        Ystävä

        Huomenta

        Sinulle työ tärkeä

        Minulle sinä tärkeä


        Minäkin sulle

        Yhtä köyttä yhdistys

        Rekisteröidään se


    • Anonyymi

      Syvällinen ystävyys ei katoa.

      • Anonyymi

        Ei katoa,se kestää ikuisuuden.


    • Anonyymi

      Todellinen ystävyys ei katoa vaikka jommalla kummalla olisi vaikeita aikoja elämässä.

    • Anonyymi

      Sama asia. Kyse on lähinnä Itä Helsinki tuttavuus. Miehestä joka etsii katukuva yksin kulkevia naisia.Ymrtämttä jos ihminen kulkee ysin.ei tarkoita on vapaata rista tai on yksinäinen.Kaiki kun ei tykää ulkoilu ja ulkoilija voi yksin kävellä tavata muu aika ystäviä. Jos mies lyhyet jalat ja paksu vyötärö likuen pyörällä.Ymmäretävä miksi. Käni tilasta rippuen stti ulkonäköä naisen ,naisten.Kun hänen ei kinostunnut kukaan nainen ikään katsomatta.Miksi ei aneta olla rauhassa..Katsois omaa kuvaa ja mietis kuka haluu ystävksi,suhteeksi hänet. ? Kun pyörällä kulkee ja ei jaksa mahansa takia kävellä ja aina huikaa otaa muka vettä pulossa.

    • Anonyymi

      ystävyys on muuttunut.Nykyisin olen vain piika joka käy tekemässä kotityöt. Kesällä vielä kuljettin paljon yhdessä ja nyt hän ei käy edes luonani ja hänen luona voin käydä vain silloin kun hän on poissa kotoa.Silti hän sanoo, että olen hänen hyvä ystävä.Minä silti välitän hänestä paljon

      • Anonyymi

        Ei ole todellista ystävyyttä sulla,on sun hyväksikäyttöä. Kaverille olet sätkynukke jota hän ohjailee.Kaveri taitaa nauttia sun käskyttmisestä.Silti sinä välität, odotat ja kaipaat häntä. Ei taida toinen osapuoli tietää mitä tosi ystävyys on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole todellista ystävyyttä sulla,on sun hyväksikäyttöä. Kaverille olet sätkynukke jota hän ohjailee.Kaveri taitaa nauttia sun käskyttmisestä.Silti sinä välität, odotat ja kaipaat häntä. Ei taida toinen osapuoli tietää mitä tosi ystävyys on.

        Olen samaa mieltä. Kaverilla taitaa olla suuret luulot itsestään. Ei varmaan ole hänellä ystäviä monta, jos kohtelee piikana. Joutaa hiiteen moinen itsekäs mies.Sinuna sanoisin hänelle hyvästit ja etsiköön toisen käskyläisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Kaverilla taitaa olla suuret luulot itsestään. Ei varmaan ole hänellä ystäviä monta, jos kohtelee piikana. Joutaa hiiteen moinen itsekäs mies.Sinuna sanoisin hänelle hyvästit ja etsiköön toisen käskyläisen.

        Joo , ei hänellä ole kuin pari ystävää lisäkseni. Toisen luona käydään kahvilla ja ajelutetaan ympäriinsä.Hänen luo ei ystäviä viedä, hän käy heillä.Minäkin tunnen nämä ystävät.Minun luo ei hän tule käymään, on se sanonut. Olet oikeassa, hänellä on turhan suuret luulot itsestään,vaikka on tavallisen näköinen ja vähän omituinen luonteeltaan. Hän soittaa ja tekstailee minulle silloin kun pitää jotain tehdä, ei muuten. Jos minä soitan, ei vastaa. Silti hän mainostaa kaikille, että olen hänen hyvä ystävä. Että näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole todellista ystävyyttä sulla,on sun hyväksikäyttöä. Kaverille olet sätkynukke jota hän ohjailee.Kaveri taitaa nauttia sun käskyttmisestä.Silti sinä välität, odotat ja kaipaat häntä. Ei taida toinen osapuoli tietää mitä tosi ystävyys on.

        On kyllä kaverilla ihme käsitys ystävyydestä. On iseään täynnä koko tyyppi.Jos et ole hänelle piikana, niin ystävyys varmaan loppuu siihen.Olet ansainnut parempaa kuin tuollaisen.Nakkaa hiiteen tuollainen narsisti ja hyväksikäyttäjä. Mikä se jätkä luulee olevansa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole todellista ystävyyttä sulla,on sun hyväksikäyttöä. Kaverille olet sätkynukke jota hän ohjailee.Kaveri taitaa nauttia sun käskyttmisestä.Silti sinä välität, odotat ja kaipaat häntä. Ei taida toinen osapuoli tietää mitä tosi ystävyys on.

        Luulee varmaan että toista voi käskyttää ja määrätä. Ei tosi ja aito ystävyys ole sellaista. Ilmeisesti hänestä ystävyys on sellaista. Onko koskaan edes kiittänyt sinua, sanonut väittävänsä sinusta? Ei varmaankaan. Jätä jo se tyyppi, etsiköön uuden jota hyväksikäyttää. Tuollaiselta pitäisi ottaa luulot poi.


    • Anonyymi

      Nainen isot tissit

    • Anonyymi

      Vääränlainen ystävyys pidemmän päälle syö luottamusta, mikä on edellytys hyvään ystävyyteen. Kuka on luottamuksen arvoinen? Ei välttämättä kovin moni?

      • Anonyymi

        Niin tekee,luottamus häviää ja hyvä ystävyys katoaa.


      • Anonyymi

        Olet täysin oikeassa,kuka ansaitsee ja kehen voi luottaa ystävänä.Ei varmaan kovin moneen,olen sen kokenut itse


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tekee,luottamus häviää ja hyvä ystävyys katoaa.

        Aito ja hyvä ystävyys perustuu molemminpuoliseen luottamukseen.Toisen kuuntelemiseen,auttamiseen,tukemiseen ja yhdessäoloon.Ei itsensä kehumiseen,toisen vähättelemiseen ja luottamuksellisi.ta asioista sivullisille juoruiluun


    • Anonyymi

      Luotin ystävään ja hän retosteli meidän välisiä asioita muille.Kehui itseään kuinka hyvä ihminen hän on ja minusta ei kiitoksen sanaa kuulunut,vaikka olen hänen eteensä paljon tehnyt.Hän silti luottaa minuun ,mutta minun luottamukseni häntä kohtaan alkaa hiipumaan.Ei ystävyys niin mene,että minä ensin ja sitten vasta toinen osapuoli.Mitä tässä nyt tekisin?

    • Anonyymi

      Lähtökohdatkin uusille ystävyyksille voi olla välillä normaalia haastavempia. Vastoinkäymiset synnyttää epäluuloa ja menneisyydessä koetut asiat voi synnyttää niitä paska jätkä fiiliksiä itsessä. Kun ei luota muihin, on ystävyyttäkään vaikeampi synnyttää. Se on monen yksin eläjän se vaikuttavin selittäjä.

      • Anonyymi

        Soitti tänään ja pyysi anteeksi, että on kaltoin kohdellut. Itki etten hylkäisi häntä. Nyt on tulossa luokseni ja haluaa olla kanssani.Joku oli hänelle sanonut ettei minua parempaa ystävää löydä mistään.No tänään selvitellään tämä ystävyyssuhteemme. Toivottavasti kaikki loksahtaa paikalleen. Minä niin välitän hänestä. Pidetään peukut pystyssä.


    • Anonyymi

      Kukaan jaksa jotain omahyväistä paskea

      • Anonyymi

        Ei jaksa,olet oikeassa.Ei ystävyys ole sitä että toinen vain käskyttää ja jollet tee niin ystävyys päättyy.Se on vain toisen hyväksikäyttöä.Ei tosi ystävyys ole sellaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei jaksa,olet oikeassa.Ei ystävyys ole sitä että toinen vain käskyttää ja jollet tee niin ystävyys päättyy.Se on vain toisen hyväksikäyttöä.Ei tosi ystävyys ole sellaista.

        Miten niin käskyttää? 😔


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe