”Olkaa raittiit, valvokaa. Teidän vastustajanne, perkele, käy ympäri niinkuin kiljuva jalopeura, etsien, kenen hän saisi niellä.”
1 Piet 5:8
JEESUKSEN SEURAAJILLA ON VIHOLLINEN
34
511
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä. Yksi tällainen vihollisen lähetti on hyvin ahkera Jeesuksen omien rienaaja tällä palstalla.
- Anonyymi
Luste kasvaa viljan seassa siihen asti kunnes tulee sadonkorjuun aika. Ei sitä ole tarkoitus poistaa, vaan se saa vapaasti kasvaa ja vasta sitten sadonkorjuussa erotellaan Jumalan lapset ja saatanan lapset. Eikä lain mukaan, vaan sen mukaan missä Hengessä he vaeltavat. Jumalan Hengessä vai vihollisen heimolaisina. Ja vihollinen voi tosiaan olla kätkeytyneenä uskonnolliseen valepukuun, sitä ei erota äkkinäinen kuin niistä hedelmistä mitä se tuottaa.
- Anonyymi
Ennen vanhaan on harrastettu helvetillisiä valvomista. Nykyiset suositukset painottuvat riittävään unen saantiin. Unettomuudesta seuraa sydän-ja verisuonisairauksia, syöpää, muistisairauksia sekä painon nousua.
Muuten, mikä elukka on kiljuva jalopeura?- Anonyymi
Valvominen hengellisessä merkityksessä tarkoittaa oman hengellisen elämän ja uskon vaalimista.
Jalopeura on leijona.
Kiljuminen on varmaan tuttu termi.
Kiljuva jalopeura on siis karjuva leijona. Se symboloi Saatanaa, sielunvihollista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valvominen hengellisessä merkityksessä tarkoittaa oman hengellisen elämän ja uskon vaalimista.
Jalopeura on leijona.
Kiljuva jalopeura on siis karjuva leijona. Se symboloi Saatanaa, sielunvihollista.Vertauskuvat ovat joillekin aivan vieraita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jalopeura on leijona.
Kiljuva jalopeura on siis karjuva leijona. Se symboloi Saatanaa, sielunvihollista.Valvominen on tärkeää.
- Anonyymi
Kannattaa pitää mielessä, että myös Suomi on petovaltio - pienpeto kylläkin, mutta peto kuitenkin.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Suomen_vaakuna
Lainaan tähän vielä erään toisen anonyymin kirjoittajan äskettäistä tekstiä helluntailaispalstalta:
"Petoyhteiskunnan rakentaminen on jo pitkällä.
Ne, jotka kokevat sen kodikseen ovat Jumalan vihollisia.
Jaakobin kirje:
4:4 Te avionrikkojat, ettekö tiedä, että maailman ystävyys on vihollisuutta Jumalaa vastaan? Joka siis tahtoo olla maailman ystävä, siitä tulee Jumalan vihollinen."- Anonyymi
Tarkoitatko EU:a?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko EU:a?
Merestä nousee vielä EU:a paljon suurempi ja kauhistuttavampi peto. Näin uskon.
- Anonyymi
Ostakaa vaippoja ja menkää kellariin odottamaan njeesuksen tulemista.
Pitkäksi kävisi aika noilla uskonharhaisilla, viiden miljardin vuoden vaippakasa tosin palaisi helvetintulessa iloisesti auringon tuhotessa maaapallin.
- Anonyymi
Huono kehoitus…
- Anonyymi
Aivan
- Anonyymi
Niin on. JÄRKEVÄT IHMISET.
- Anonyymi
Minkä näköinen eläin on jalopeura ja miltä sen kiljunta kuulostaa?
- Anonyymi
Miksi kyselet tyhmiä? Etkö osaa käyttää google-hakua?
https://www.google.com/search?q=jalopeura
- Anonyymi
Varteenotettava vihollinen, mutta voitettu!
- Anonyymi
Tarkoitatko nahkaista vartta housuissasi?
- Anonyymi
Moni luulee, ettei persoonallista Saatanaa ole, mutta se on valitettavasti olemassa.
- Anonyymi
Varmaan se on olemassa, koska vanhoillislestadiolaiset saarnamiehet heitti ihmisiäkin Saatanalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan se on olemassa, koska vanhoillislestadiolaiset saarnamiehet heitti ihmisiäkin Saatanalle.
Tiedän erään saatanalle heitetyn, mutta enpä ota asiaan sen kummemmin kantaa.
- Anonyymi
Pitää paikkansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali yritti heittää ihmisiä Saatanalle, mutta tulikin itse heitetyksi Saatanalle.
Eikä miestä sitonut demoni lähtenyt pois, vaikka kuinka sitä rukoili ja aneli.
2. Kor. 12:8
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali yritti heittää ihmisiä Saatanalle, mutta tulikin itse heitetyksi Saatanalle.
Eikä miestä sitonut demoni lähtenyt pois, vaikka kuinka sitä rukoili ja aneli.
2. Kor. 12:8
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.Teuvo se jaksaa täytellä syntimaljaansa…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teuvo se jaksaa täytellä syntimaljaansa…
Kenestä Teuvosta mahdat puhua. Teuvo Suni on kuollut yli 2 vuotta sitten, että on vakavaa harhaisuutta ja käsittämättömän törkeää valehtelua, väittää hänen täyttelevän enää mitään maljoja.
"Yhteys kuolleisiin ihmisiin, ja yhteyden tavoittelu kuolleisiin,
on vakavaa eksytystä ja vaarallista toimintaa.
Raamattu on Jumalan ilmoitus meille ihmisille.
Raamatussa Jumala varottaa vakavasti ihmisiä ottamasta yhteyttä vainajahenkiin."
- Anonyymi
Sillä mitä se hyödyttää ihmistä, vaikka hän voittaisi omaksensa koko maailman, mutta saattaisi itsensä kadotukseen tai turmioon?
- Anonyymi
Perinteiset vanhan kristilliset kirkkokunnat on sitä alkuperäistä hyvää siementä, hitaasti kasvataa nisuviljaa,
mutta 1900-luvun alussa Amerikassa kylvettiin nopeasti leviävää, sitä lustetta oikein urakalla ja se on levinnyt kristillisten kirkkojen sisällekin, eikä sitä voi enää repiä sieltä pois.
(Adventismi,Helluntailaisuus, Jehovalaisuus, Mormonismi)- Anonyymi
Sitä katsellessani tuli lännestä vuohipukki koko maan yli, tuskin maanpintaa koskettaen, ja sillä pukilla oli otsassaan mahtava sarvi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä katsellessani tuli lännestä vuohipukki koko maan yli, tuskin maanpintaa koskettaen, ja sillä pukilla oli otsassaan mahtava sarvi.
Sen luokse tulevat vieraat paimenet laumoineen, pystyttävät telttansa sen ympärille, jokainen ahmii oman osansa laitumesta.
- Anonyymi
Kristillisten vanhojen kirkkokuntien kannattaisi miettiä tarkasti, keiden kanssa sitä ekumeniaa harjoitetaan.
Raamatusta kun helposti poimitaan vaan niitä rusinoita, mutta varoitukset ohitetaan nopeasti.
Eikä se pelkkä Jeesus-nimen hokeminen sitä takaa, että kyse on oikeasta
kristinuskosta.
Matt.7
21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'. - Anonyymi
Pirukin on elänyt Jeesuksen kanssa taivaassa miljoonia vuosia, tuntee Jeesuksen hyvin ja seuraa Jeesusta ihan kantapäillä ja osaa Paavalin kirjeet ulkoa.
Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5627366Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3312775Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872054- 1271254
- 311223
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41159- 911016
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1021002Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h64993- 44852