Nuoret miehet käy kuumana...

Anonyymi-ap

Olen 46-vuotias nainen.. Viime aikoina olen saanut yhteydenottoja usealta itseäni noin 6-7 vuotta nuoremmalta mieheltä. Yhden kanssa juttu on edennytkin ja treffit on suunnitteilla. Nämä miehet eivät etsi pelkkää seksiä, vaan ihan suhdetta. Uskon tämän, koska panostavat kirjoitteluun ja ovat asiallisia. Aiemmin ei ole näin vahvasti nuoremmat osoittaneet kiinnostustaan. Aloin miettiä, että alankohan nyt olla sen ikäinen, että kohta miehet juoksee perässä. Tän ilmiön olen havainnut myös livenä, miehet on selvästi ihan kuumana. Ja tämähän lisää hehkuani entisestään.

69

880

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Grannyt on muotia norten keskuudessa

      • Anonyymi

        Ei tässä onneksi vielä grannyjä kuitenkaan olla. Vaan nainen parhaassa iässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä onneksi vielä grannyjä kuitenkaan olla. Vaan nainen parhaassa iässä.

        Olo kuin käytetyllä tietokoneella. Toimii.


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        😍 ­N­­­y­­­m­f­­­o­­­m­­a­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😍 ­­­N­y­­­m­­f­­o­­­m­­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18208226

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Ei, vaan deittimaailma on niin epätoivoisessa tilassa että roskiksiakin dyykataan innolla.

    • Anonyymi

      Taidat ajatella itsestäsi vähän liikoja. Ainakin nettideiteissä ihan tavalliset, eikä välttämättä edes kovin kauniit naiset saavat valtavasti huomiota.

      Itse kun aikoinaan kävin treffeillä muutaman naisen kanssa, niin yksikin nainen kertoi tlpeillen että oli tavannut jo yli 60 miestä. Tuntuu ettei moni nainen noissa deittipalveluissa oikeasti edes etsi mitään, kunhan pelleilevät miesten kustannuksella.

      • Anonyymi

        Huutista! Yli 60 hyödyllistä idioottia toimineet lompakkona sarjasyömärille joka on illallistanut miesten piikkiin! Eikä suurin osa miehistä ole saanut vastapalvelukseksi edes seksiä:D En kuuna päivänä veisi jotain täysin tuntematonta naista ravintolaan ja ottaisi satojen eurojen laskua kontolleni:D

        Aloittajalle vielä sen verran, että ei ne puheet vaan teot. Ne komeat mallimiehet hallitsevat tilannetta ja seksin toivossa he voivat lupaa ummet ja lammet:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huutista! Yli 60 hyödyllistä idioottia toimineet lompakkona sarjasyömärille joka on illallistanut miesten piikkiin! Eikä suurin osa miehistä ole saanut vastapalvelukseksi edes seksiä:D En kuuna päivänä veisi jotain täysin tuntematonta naista ravintolaan ja ottaisi satojen eurojen laskua kontolleni:D

        Aloittajalle vielä sen verran, että ei ne puheet vaan teot. Ne komeat mallimiehet hallitsevat tilannetta ja seksin toivossa he voivat lupaa ummet ja lammet:D

        Heh. Juttelin tämän yli 60 miestä tavanneen naisen kanssa ehkä 5-10 minuuttia ja sanoin sitten että ehkä tämä oli nyt tässä. Ravintolaan en olisi tätä naista vienyt puhumattakaan seksistä.

        Mikähän sekopää sinäkin olet.


      • Anonyymi

        Treffit 24 nainen kertoi jo 15 treffattu sänkyn kautta. Kai se ymmärrettävä ja nieltävä. Tarkkaa hommaa on oikean työkalun löytäminen. Maku asiaa, minä en kesti kievarin pitäiviä ylenkatso. Koulutuksella ei merkitystä ilmenneissä seikoissa ym puhelin piipittää "vain" "exältä" viestiä treffeillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huutista! Yli 60 hyödyllistä idioottia toimineet lompakkona sarjasyömärille joka on illallistanut miesten piikkiin! Eikä suurin osa miehistä ole saanut vastapalvelukseksi edes seksiä:D En kuuna päivänä veisi jotain täysin tuntematonta naista ravintolaan ja ottaisi satojen eurojen laskua kontolleni:D

        Aloittajalle vielä sen verran, että ei ne puheet vaan teot. Ne komeat mallimiehet hallitsevat tilannetta ja seksin toivossa he voivat lupaa ummet ja lammet:D

        Joi perskännit laskuuni. Ihan kiva tummatukkainen povekas flikka, päät kääntyi. MADE BY vanhan netin Saunalahti treffeiltä vapaa nainen jonka mies soitteli perääni. Täälä vanhanpojan päiviä pidellään. Ottakaa nuoret kossit opiksi. Netissä naiset taitaa valehtelun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huutista! Yli 60 hyödyllistä idioottia toimineet lompakkona sarjasyömärille joka on illallistanut miesten piikkiin! Eikä suurin osa miehistä ole saanut vastapalvelukseksi edes seksiä:D En kuuna päivänä veisi jotain täysin tuntematonta naista ravintolaan ja ottaisi satojen eurojen laskua kontolleni:D

        Aloittajalle vielä sen verran, että ei ne puheet vaan teot. Ne komeat mallimiehet hallitsevat tilannetta ja seksin toivossa he voivat lupaa ummet ja lammet:D

        Mistä päättelet että tuo nainen on tavannut miehet nimenomaan ravintolassa ja jopa maksattanut näillä ruokansa? Ei siinä niin sanottu. Minä kyllä maksan treffeillä juomani ja ruokani itse.


      • Anonyymi

        Oman arvion mukaan yli puolet tekevät niin, roikkuvat syötteinä


    • Anonyymi

      Ei tuo ikäero ole kuitenkaan mikään mahdoton. Itse olen yksin oleva plus 50 mies enkä ihmisenä muutenkaan erikoinen, enempi C tai E luokan mies. Joitakin vuosia sitten huomasin erään naisen voimakkaan lähestymisen. Ikäeroa oli varmaan yli 20v ja hän kyllä näki mitä C tai E luokat tarkoitti. Itselle tuo viisi vuotta ikäeroa vielä menee jotenkin ja yli 50v yksin oleva on vetänyt jo hanskat tiskiin aikaa sitten. Jos 20v eri-ikäinen tekee tuttavuutta niin ei ole kanootissa muumit kuivana.

    • Anonyymi

      En tiedä mikä noita nykypäivän nuoria miehiä oikein vaivaa. Mä tiedän kyllä näyttäväni ikäistäni nuoremmalta, mutta liika on liika. Taaskin kaupassa käydessäni alko eräs arviolta alle 25:nen nuorimies vilkuilemaan. Hyvä kun ei pudottanut silmiään päästä.

      • Anonyymi

        Kyllä sama täällä, miehet pudottaa silmänsä livenä ja netissä. Ja tosiaan nää nuoret miehet on ihan uusi ilmiö, kun jonkin aikaa oon kuitenkin nettideiteillä ollut. Ihan seurustelua suunnitellaan tän ihanan nuoren miehen kaa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sama täällä, miehet pudottaa silmänsä livenä ja netissä. Ja tosiaan nää nuoret miehet on ihan uusi ilmiö, kun jonkin aikaa oon kuitenkin nettideiteillä ollut. Ihan seurustelua suunnitellaan tän ihanan nuoren miehen kaa....

        Juu, ei multa ole koskaan kukaan nuorempi pyrkinyt pelkkää seksiä saamaan. Omat kokemukseni pelkän seksin perässä olevista miehistä olivat, kun olin itse nuorempi ja mies selkeästi vanhempi. He eivät halunneet mitään muuta, kunhan vonkasivat seksiä. Nämä nuoremmat taas eivät koskaan pyri saamaan pelkkää seksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, ei multa ole koskaan kukaan nuorempi pyrkinyt pelkkää seksiä saamaan. Omat kokemukseni pelkän seksin perässä olevista miehistä olivat, kun olin itse nuorempi ja mies selkeästi vanhempi. He eivät halunneet mitään muuta, kunhan vonkasivat seksiä. Nämä nuoremmat taas eivät koskaan pyri saamaan pelkkää seksiä.

        Sama täällä. Eihän nuo nyt edes pystyisi yrittämään jallittaa pelkän seksin toivossa. Ovat kaikki mun edessäni vähän sellaista ujoa pikkupoikaa, joka tuijottelee kengänkärkiään. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä. Eihän nuo nyt edes pystyisi yrittämään jallittaa pelkän seksin toivossa. Ovat kaikki mun edessäni vähän sellaista ujoa pikkupoikaa, joka tuijottelee kengänkärkiään. 😂

        Samaa tossa naureskelin, kun ketjua luin. Hassu kuvitelma, että nuori mies jotenkin automaattisesti edes kykenisi olemaan enää edes metsästäjä ja jallittaja, kun naisella on enemmän ikää. Kyllä ne pojat ovat pitkälti sen "armoilla" miten nainen sen dynamiikan päättää. Voihan sitä tietysti aina halutessaan esittää vietävissä olevaa, jos sattuu sellainen roolileikki kiinnostamaan.


    • Anonyymi

      Nuoret tai siis nuoremmat miehet ovat niin epätoivoisia, koska ne samanikäiset naiset ei kelpuuta heitä, varsinkaan silloin jos mies on tasoltaan vain tavismies. Tuon takia miehet katsovat toisella silmällä itseään vanhempia naisia.

      Kun samanikäiset naiset ei tykkää, niin kuka mies muka hakkaa hanskaan? Ei kukaan, varsinkaan kun vanhemmat naiset kiinnostuvat ja takaavat seksin saannin.

      • Anonyymi

        Miksi ne sitten eivät edes katsele niitä ikäisiään? Se minun mielestäni on outoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ne sitten eivät edes katsele niitä ikäisiään? Se minun mielestäni on outoa.

        Se kyllä selviää tuosta viestistä jos luet tarkasti ja kykenet sisäistämään sen.

        Esim. minä kolmekymppisenä miehenä en juurikaan saa mätsejä ikäisteni naisten kanssa. Sen sijaan 40+ naiset tykkäävät. Minkä takia hakkaisin kotona hanskaan kun nelikymppiset naiset tarjoavat seksiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kyllä selviää tuosta viestistä jos luet tarkasti ja kykenet sisäistämään sen.

        Esim. minä kolmekymppisenä miehenä en juurikaan saa mätsejä ikäisteni naisten kanssa. Sen sijaan 40 naiset tykkäävät. Minkä takia hakkaisin kotona hanskaan kun nelikymppiset naiset tarjoavat seksiä?

        ei näy selviävän. Itse tiedän ihan faktana, että heille (siis heille joista itse puhun), olisi nuorempiakin tarjolla ja jopa tyrkyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kyllä selviää tuosta viestistä jos luet tarkasti ja kykenet sisäistämään sen.

        Esim. minä kolmekymppisenä miehenä en juurikaan saa mätsejä ikäisteni naisten kanssa. Sen sijaan 40 naiset tykkäävät. Minkä takia hakkaisin kotona hanskaan kun nelikymppiset naiset tarjoavat seksiä?

        Ja kun mä en tarjoa seksiä, en edes mitään omasta tavallisuudestani poikkeavaa huomiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei näy selviävän. Itse tiedän ihan faktana, että heille (siis heille joista itse puhun), olisi nuorempiakin tarjolla ja jopa tyrkyllä.

        Tyrkyllä mihin? Parisuhteeseen vai seksiin? Jos nuorempi mies kertoo haluavansa parisuhteen, niin ei vanhempien naisten kannata silmät sinisenä uskoa kaikkea kun nuoremmat miehen seksin toivossa kertovat satuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyrkyllä mihin? Parisuhteeseen vai seksiin? Jos nuorempi mies kertoo haluavansa parisuhteen, niin ei vanhempien naisten kannata silmät sinisenä uskoa kaikkea kun nuoremmat miehen seksin toivossa kertovat satuja.

        Sekä että. Mä tiedän ne naiset, joita heille on tyrkyllä. Ei tarvitse siis miehen juttuja kuunnella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekä että. Mä tiedän ne naiset, joita heille on tyrkyllä. Ei tarvitse siis miehen juttuja kuunnella.

        Siitä sitten vaan parisuhteeseen niiden nuorempien miesten kanssa, niin katsotaan saavatko parisuhteeseen ja jos saavat, niin katsotaan kuinka pitkäksi aikaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä sitten vaan parisuhteeseen niiden nuorempien miesten kanssa, niin katsotaan saavatko parisuhteeseen ja jos saavat, niin katsotaan kuinka pitkäksi aikaa..

        Olenko sanonut jossakin olevani heistä kiinnostunut? Ei nuoremmuudessa sinällään mitään vikaa ole, mutta siinäkin on rajansa. Ei mua lapset kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä sitten vaan parisuhteeseen niiden nuorempien miesten kanssa, niin katsotaan saavatko parisuhteeseen ja jos saavat, niin katsotaan kuinka pitkäksi aikaa..

        Ja nuo naiset, joista puhuin yllä - ei heitä ainakaan yrityksen puutteesta voi moittia. Mutta kun ei kelpaa, niin ei sitä toista osapuolta voi pakottaa edes pelkkään seksiin.


    • Anonyymi

      Olen 50 plus nainen ja nuorempia miehiä tyrkyllä ei ole vain yks tai kaks. Tällähetkellä kolme. Oivoi kun tulee kuvaa ... auton edessä napa paljaana. Kai mussa jokun sitten noita vetää😄.💩

      • Anonyymi

        Mutta minä otan nuo tietty huumorilla. 😄En ole paitsi mitään.😄 annan heidän hypettää. Me ollaan yhtä porukkaa.💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta minä otan nuo tietty huumorilla. 😄En ole paitsi mitään.😄 annan heidän hypettää. Me ollaan yhtä porukkaa.💩

        Aivan mahtavaa. Oman pojan ikäiset gubbet nii mennään tuolla käsikädessä . Ei tämä elämä niin vakavaa ole.😄💩


      • Anonyymi

        Eli saat nuorilta pelkkää seksiä ja oikein ylpeilet ja pidät sitä jonain suurena saavutuksena. Tämä kaikki piti tulla kertomaan palstalle. Muutenhan emme olisi tienneet.

        Huhhuh.. Kaikkea sitä joutuu lukemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli saat nuorilta pelkkää seksiä ja oikein ylpeilet ja pidät sitä jonain suurena saavutuksena. Tämä kaikki piti tulla kertomaan palstalle. Muutenhan emme olisi tienneet.

        Huhhuh.. Kaikkea sitä joutuu lukemaan.

        En pidä .kun en edes vastaan ota! Tosin joskus on lähtenyt lapasesta mutta niin olisi lähtenyt sinultakin että älä yhtään siinä! Ja mitä pelkkää seksiä kun sanoo rakastavansa ja minä olen se joka takoo järkeä päähän ja toppuuttelen. Älä vattu mulle tuu 💩


    • Anonyymi

      Puuma on kuuma, rakastuin mä muumioon...

      • Anonyymi

        Siinä taas yksi. Ah, olen niin täydellinen😄💩


      • Anonyymi

        Jonoon vaan😄💩


    • Anonyymi

      Kun ihminen ylittää neljänkymmenen, niin näkö huononee

      • Anonyymi

        Ikänäköleikkauksia tehdään ihan tyksissä. Suosittelen.


    • Anonyymi

      ""Ja mitä pelkkää seksiä kun sanoo rakastavansa ja minä olen se joka takoo järkeä päähän ja toppuuttelen.""

      Oletko ollut nuorempien miesten kanssa pitkissä parisuhteissa? Jos et ole, niin niillä nuorempien miesten rakkaustunnustuksilla ei ole mitään merkitystä katsos kun nuoremmat miehet puhuvat lämpimikseen, että saisivat seksiä vanhemmalta naiselta.

      Ja tuossa puhuttiin 6-7v nuoremmista miehistä. Ei se ole ikäero, eikä mikään. Aivan hyvin miehet voivat seurustella 6-7v vanhempien naisten kanssa.

      10v tai isompi ikäero on jo aika paha. Silloin puhutaan puumista ja kolleista ja nämä kollit haluvat vanhempia naisia vain seksiin.

      • Anonyymi

        Eri henkilö vastaa, tai kysyy, lasketaanko 13 vuoden ikäero ja 11 vuoden parisuhde?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eri henkilö vastaa, tai kysyy, lasketaanko 13 vuoden ikäero ja 11 vuoden parisuhde?

        Kyllä, mutta harvoin miehet haluavat parisuhdetta jos puhutaan 13v ikäerosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, mutta harvoin miehet haluavat parisuhdetta jos puhutaan 13v ikäerosta.

        No mun näkökulmastani ja lähipiirissäni isohkokaan ikäero ei ole kummallista, suuntaan eikä toiseen. Sellainen noin 10 vuotta ei oikeasti näy yhtään missään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, mutta harvoin miehet haluavat parisuhdetta jos puhutaan 13v ikäerosta.

        Mutta mun mieheni nyt ovat aina olleet nuorempia. Ensimmäinen poikaystävänikin oli minua yli vuoden nuorempi ja jokainen sen jälkeen on ollut aina edellistä nuorempi. Mä en siis itse näe siinä mitään outoa, eivätkä miehetkään mun kokemukseni mukaan näe siinä mitään outoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mun mieheni nyt ovat aina olleet nuorempia. Ensimmäinen poikaystävänikin oli minua yli vuoden nuorempi ja jokainen sen jälkeen on ollut aina edellistä nuorempi. Mä en siis itse näe siinä mitään outoa, eivätkä miehetkään mun kokemukseni mukaan näe siinä mitään outoa.

        Älä silti luo kuvaa, että se on jotenkin todella yleistä kun nuoremmat miehet pariutuvat vanhempien naisten kanssa. Ei se ole.

        Onhan minullakin ollut seksiä vanhempien naisten kanssa, mutta en kuuna päivänä voisi kuvitella seurustelevani reilusti vanhemman naisen kanssa. Johan siinä vanhemmat ja sukulaisetkin katsoisivat kieroon ja nauraisivat perään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä silti luo kuvaa, että se on jotenkin todella yleistä kun nuoremmat miehet pariutuvat vanhempien naisten kanssa. Ei se ole.

        Onhan minullakin ollut seksiä vanhempien naisten kanssa, mutta en kuuna päivänä voisi kuvitella seurustelevani reilusti vanhemman naisen kanssa. Johan siinä vanhemmat ja sukulaisetkin katsoisivat kieroon ja nauraisivat perään.

        Ei se mitenkään harvinaistakaan ole ja yleistyy jatkuvasti, koska ei sillä oikeasti ole yhtään mitään väliä. Turha sinunkaan on siis yrittää luoda kuvaa, että se olisi mitenkään äärimmäisen harvinaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mitenkään harvinaistakaan ole ja yleistyy jatkuvasti, koska ei sillä oikeasti ole yhtään mitään väliä. Turha sinunkaan on siis yrittää luoda kuvaa, että se olisi mitenkään äärimmäisen harvinaista.

        Kyllä se on harvinaista ja onhan sillä nyt väliä jo senkin takia jos mies haluaa lapsia, vai meinaatko että joku pojan koltiainen painaa 55v mummon paksuksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on harvinaista ja onhan sillä nyt väliä jo senkin takia jos mies haluaa lapsia, vai meinaatko että joku pojan koltiainen painaa 55v mummon paksuksi?

        Eipä näytä olevan, kun ympärilleen katselee. Vaikka eihän sitä tietenkään monikaan tiedä, kun vain katselee, sillä eipä tuo ikäero ja kumpaan suuntaan se menee, läheskään aina ulkomuodosta huomaa.

        Miehistä iso osa ei lapsia halua, eli eipä tuo lapsiasia mitenkään oleellinen myöskään ole. Eivätköhän ihmiset itse tiedä onko halua lisääntyä, joten sitäkään ei tarvitse muiden ihmetellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä näytä olevan, kun ympärilleen katselee. Vaikka eihän sitä tietenkään monikaan tiedä, kun vain katselee, sillä eipä tuo ikäero ja kumpaan suuntaan se menee, läheskään aina ulkomuodosta huomaa.

        Miehistä iso osa ei lapsia halua, eli eipä tuo lapsiasia mitenkään oleellinen myöskään ole. Eivätköhän ihmiset itse tiedä onko halua lisääntyä, joten sitäkään ei tarvitse muiden ihmetellä.

        Älä yritä normalisoida sitä.

        Nuoret miehet joilla on koko elämä edessä, niin eivät halua jotain mummua jolla on jo toinen jalka haudassa.


      • Anonyymi

        Kolme kpl,10- 20 vee ikäerolla, kastot noin kaksi vuotta ja päättyivät minun tahdostani😉👍.💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä yritä normalisoida sitä.

        Nuoret miehet joilla on koko elämä edessä, niin eivät halua jotain mummua jolla on jo toinen jalka haudassa.

        Eipä normaalia tarvitse normalisoida. Ei ikäero kumpaakaan suuntaan ole kaupunkiseuduilla enää lainkaan harvinaista, vaikka se jossain pikkumaaseutupitäjässä voi tuntua järkyttävältä. Se, että monet nuoret miehet eivät pidä itseään vanhempaa naista lainkaan sen erikoisempana ja oudompana vaihtoehtona, ei tarkoita että sinun olisi mikään pakko luopua omasta ajattelutavastasi. Kylmä fakta nyt vain on 10 vuotta suuntaain tai toisen ei sielä tunnu yhtään missään, eikä näy yhtään mihinkään ja monesti 15:sta vuoden erokin on varsin huomaamaton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä yritä normalisoida sitä.

        Nuoret miehet joilla on koko elämä edessä, niin eivät halua jotain mummua jolla on jo toinen jalka haudassa.

        Mitä normalisoimista siinä on? Omassa tuttavapiirissäni likimain jokaisessa pariskunnassa nainen on se vanhempi osapuoli. Varsinkin mitä vanhemmasta naisesta on kysymys, niin miehethän ovat jo alkaneet samassa ikäluokassa ja varsinkin vanhemmissa kupsahtaa pois. Jos ei kyse ole nuoruuden liitosta, niin viimestään tuossa kuusissakymmenissä valtaosa naisista pariutuu uudestaan itseään nuoremman miehen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä normalisoimista siinä on? Omassa tuttavapiirissäni likimain jokaisessa pariskunnassa nainen on se vanhempi osapuoli. Varsinkin mitä vanhemmasta naisesta on kysymys, niin miehethän ovat jo alkaneet samassa ikäluokassa ja varsinkin vanhemmissa kupsahtaa pois. Jos ei kyse ole nuoruuden liitosta, niin viimestään tuossa kuusissakymmenissä valtaosa naisista pariutuu uudestaan itseään nuoremman miehen kanssa.

        Nuoremmilla pariskunnilla se ikäero ei tietenkään välttämättä ole kuin vuosi tai pari, mutta ei tuo 10 vuottakaan ole enää mikään suuri harvinaisuus, kun nainen on siinä neljänkympin paikkeilla.

        Itseltäni oman ikäiset vonkaavat vain seksiä, mutta nuoremmat ovat kiinnostuneita parisuhteesta. Ja kyse ei ole pelkistä puheista, vaan käytöksestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä normaalia tarvitse normalisoida. Ei ikäero kumpaakaan suuntaan ole kaupunkiseuduilla enää lainkaan harvinaista, vaikka se jossain pikkumaaseutupitäjässä voi tuntua järkyttävältä. Se, että monet nuoret miehet eivät pidä itseään vanhempaa naista lainkaan sen erikoisempana ja oudompana vaihtoehtona, ei tarkoita että sinun olisi mikään pakko luopua omasta ajattelutavastasi. Kylmä fakta nyt vain on 10 vuotta suuntaain tai toisen ei sielä tunnu yhtään missään, eikä näy yhtään mihinkään ja monesti 15:sta vuoden erokin on varsin huomaamaton.

        Ja edelleen jatkat normalisointia.. Se on todella harvinaista.

        Ei miehet pidäkään seksisuhteissa vanhempaa naista sen erikoisempana tai oudompana kun ajaa saman kuin samanikäinen nainen.

        Laatumiehet ei pariudu reilusti vanhemman naisen kanssa. Joku vanhempi nainen voi tietysti saada jonkun elämämkoululaisen, mutta en nyt lähtisi leveilemään sillä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja edelleen jatkat normalisointia.. Se on todella harvinaista.

        Ei miehet pidäkään seksisuhteissa vanhempaa naista sen erikoisempana tai oudompana kun ajaa saman kuin samanikäinen nainen.

        Laatumiehet ei pariudu reilusti vanhemman naisen kanssa. Joku vanhempi nainen voi tietysti saada jonkun elämämkoululaisen, mutta en nyt lähtisi leveilemään sillä..

        Kannattaa mennä enemmän ihmisten ilmoille sieltä pirtistäsi, niin huomaat miten tavallista tuo lopulta onkaan. Nimenomaan parisuhteissa tuo on melkoisen tavallista jo. Sun ongelmasi on tietysti se, että kun et sä kaupassa kävellessäsi mistään näe mikä se pariskunnan ikäero on ja kumpaan suuntaan, jollei kyseessä ole ekstremetapaus.

        Kaikki nuo itse tuntemani ovat nimenomaan laatumiehiä, hyvällä koulutuksella, hyvällä työpaikalla, hyvällä statuksella. Sellaisia, joilla on ollut vara valita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja edelleen jatkat normalisointia.. Se on todella harvinaista.

        Ei miehet pidäkään seksisuhteissa vanhempaa naista sen erikoisempana tai oudompana kun ajaa saman kuin samanikäinen nainen.

        Laatumiehet ei pariudu reilusti vanhemman naisen kanssa. Joku vanhempi nainen voi tietysti saada jonkun elämämkoululaisen, mutta en nyt lähtisi leveilemään sillä..

        Laatu on tietysti mielipidekysymys. Jokaisella on omia juttujaan, joita pitää laadukkaina. Itse en tunne yhtään sellaista elämänkoululaista, joten heistä en osaa sanoa mitään. Mitä tulee noihin nuorempiin miehiin, jotka ovat pariutuneet itseään vanhempien naisten kanssa (siis puhun tietenkin vain heistä joita tunnen riittävässä määrin), niin heitä yhdistää henkinen kypsyys ja aikuisuus. Itse lasken sen ehdottomasti laatuominaisuudeksi, mutta kaikki eivät varmaan koe noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa mennä enemmän ihmisten ilmoille sieltä pirtistäsi, niin huomaat miten tavallista tuo lopulta onkaan. Nimenomaan parisuhteissa tuo on melkoisen tavallista jo. Sun ongelmasi on tietysti se, että kun et sä kaupassa kävellessäsi mistään näe mikä se pariskunnan ikäero on ja kumpaan suuntaan, jollei kyseessä ole ekstremetapaus.

        Kaikki nuo itse tuntemani ovat nimenomaan laatumiehiä, hyvällä koulutuksella, hyvällä työpaikalla, hyvällä statuksella. Sellaisia, joilla on ollut vara valita.

        Kannattaa sinun mennä miehenä johonkin deittisovellukseen niin huomaat. Ei siellä vanhemmat naiset hae nuorempia miehiä mihinkään muuhun kuin seksiin. Monet vanhemmat naiset ei edes kelpuuta nuorempia miehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa sinun mennä miehenä johonkin deittisovellukseen niin huomaat. Ei siellä vanhemmat naiset hae nuorempia miehiä mihinkään muuhun kuin seksiin. Monet vanhemmat naiset ei edes kelpuuta nuorempia miehiä.

        Se ei onnistu tekemättä sukupuolenvaihdosta. Ihmisten perimmäisiä motiiveja on mahdoton saada selville tapailematta ja mä en pysty naamioitumaan uskottavasti mieheksi.

        Moni nainen ei etsi minkäänlaista miestä kuin vain seksiin. Montaa naista ei kiinnosta parisuhde pennin vertaa. Kaikki eivät tule koskaan olemaan kaikesta samaa mieltä. Sun on siis ihan turha haaveilla löytävä sellaisen kaavan, joka kelpaisi kaikille. Monelle ei kelpaa ja monelle kelpaa enemmän kuin mainiosti. Sehän on vain hyvä, että me ihmiset koemme tämänkin asian monella eri tavalla. Elämä olis kovin tylsää, jos kaikki ihmiset olisivt toistensa kopiota


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa sinun mennä miehenä johonkin deittisovellukseen niin huomaat. Ei siellä vanhemmat naiset hae nuorempia miehiä mihinkään muuhun kuin seksiin. Monet vanhemmat naiset ei edes kelpuuta nuorempia miehiä.

        Miksi sinua ahdistaa noin kovasti se, että moni pariskunta on onnellinen ja tyytyväinen niin, että nainen on heistä se vanhempi? Miten toisten ihmisten onni on sinulta pois? Eihän kukaan ole vaatimassa, että juuri sinun pitäisi toimia noin ja kokea tuo hyväksi tilanteeksi. Anna ihmisten olla onnellisia ja hyväksy se, että miehetkään eivät kaikki ajattele samoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinua ahdistaa noin kovasti se, että moni pariskunta on onnellinen ja tyytyväinen niin, että nainen on heistä se vanhempi? Miten toisten ihmisten onni on sinulta pois? Eihän kukaan ole vaatimassa, että juuri sinun pitäisi toimia noin ja kokea tuo hyväksi tilanteeksi. Anna ihmisten olla onnellisia ja hyväksy se, että miehetkään eivät kaikki ajattele samoin.

        "Anna ihmisten olla onnellisia ja hyväksy se, että miehetkään eivät kaikki ajattele samoin."

        Niinpä. Miehissäkin on paljon sellaisia, jotka eivät harrasta irtoseksiä, vaikka sitä olisi tarjollakin, edes nuorina.


    • Anonyymi

      Sellaisia ne on kiimaorit voitelevat meidän muiden puolesta

    • Anonyymi

      Tyytyväinen saa olla

    • Anonyymi

      Museosta löysin elämäni naisen, satavuotiaan kaunokaisen.

      Vanhassa vara parempi....

    • Anonyymi

      Taitaa todellisuudessa asia olla juuri päinvastoin , ja nyt hakee sitä huomiota täältä epätoivoisesti .

    • Anonyymi

      A star is born again 🥸 https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/bd64771b-3d91-4a91-96d9-6e865d63c006

    • Anonyymi

      Ikääntynyt ja lapset tehnyt nainen haluaa ikäisensä miehen parisuhteeseen jonka kanssa voi kiikkustuolissa ihmetellä maailman menoa..

      Naiset on useimmin niitä, jotka haluavat vanhemman miehen. Osa naisista toki haluaa vanhemman miehen, koska mies on rikas.

      • Anonyymi

        "Naiset on useimmin niitä, jotka haluavat vanhemman miehen."

        Onko tuo nyt lopulta mikään ihme, että varsinkin nuo boomer-ikäluokkien naiset vielä ajattelevat niin, ukn ottaa huomioon nuo muutamat tässäkin ketjussa esille tulleet mielipiteet? Oman kokemukseni mukaan miehet kuitenkin ukkoontuvat moni jo hyvin varhain ja jo 35:n moni on jo likipitäen sinne kiikkustuoliin valmis..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Naiset on useimmin niitä, jotka haluavat vanhemman miehen."

        Onko tuo nyt lopulta mikään ihme, että varsinkin nuo boomer-ikäluokkien naiset vielä ajattelevat niin, ukn ottaa huomioon nuo muutamat tässäkin ketjussa esille tulleet mielipiteet? Oman kokemukseni mukaan miehet kuitenkin ukkoontuvat moni jo hyvin varhain ja jo 35:n moni on jo likipitäen sinne kiikkustuoliin valmis..

        "Oman kokemukseni mukaan miehet kuitenkin ukkoontuvat moni jo hyvin varhain ja jo 35:n moni on jo likipitäen sinne kiikkustuoliin valmis."

        Tuo on kyllä harvinaisen totta. Aika usein tuossa kolmenviiden paikkeilla alkaa miehillä valitus siitä, miten vanha ei enää jaksa. Se on oikeastaan jopa melko koomista, kun tuntee miehen pidemmältä ajalta ja sitten tuossa 35-40 iskee lähes kaikille se ukkoontuminen. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Oman kokemukseni mukaan miehet kuitenkin ukkoontuvat moni jo hyvin varhain ja jo 35:n moni on jo likipitäen sinne kiikkustuoliin valmis."

        Tuo on kyllä harvinaisen totta. Aika usein tuossa kolmenviiden paikkeilla alkaa miehillä valitus siitä, miten vanha ei enää jaksa. Se on oikeastaan jopa melko koomista, kun tuntee miehen pidemmältä ajalta ja sitten tuossa 35-40 iskee lähes kaikille se ukkoontuminen. 🙂

        "Meil' ukkoina jo syntyy sylilapset ja nuori mies on hautaan valmis jo" ... noinhan se taisi mennä.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3040
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2194
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1604
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1067
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      894
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe