En ole edes pahemman näköinen ja muutenkin ihan ok,pitääkö olla jotenkin erityinen t,normaali nainen. Niin ja millä tavalla ei niin normaali ??????????
Ei kiinnostusta,yhdeltäkään Tinderissä !
17
454
Vastaukset
Kuulostaa oudolta, jos nainen ei saa tykkäyksiä. Olen kuullut, että niitä saavat satoja päivässä, ja ihan vaikka minkälaiset.
Olisikohan vaan Tinderin algoritmit piilottaneet sinut muilta näkymättömiin?
Minulla on myös vastaava kokemus siitä, kun ei tullut tykkäyksen tykkäystä muilta, kuin huijareilta ja joiltain Ghanan prinsessoilta harvakseltaa. Maksaminen ei auttanut tykkäyksien saamiseen yhtään mitään.- Anonyymi
Luultavasti näin menee,onhonko se sittenkään tinderi?
- Anonyymi
Ei voi pitää paikkaansa. Kokeilin kerran tehdä feikkiprofiilin naisena. Laitoin sairaalloisen ylipainoisen naisen kuvan ja profiiliin aseksuaalin feministin, joka tupakoi ja käyttää alkoholia joka ilta. Tykkäyksiä tuli kymmeniä tunnin sisään.
- Anonyymi
Yeah 👌
- Anonyymi
Et tullut ajatelleeksi, että niitä tykkäyksiä antoivat muut ätmit komeiden mallimiesten feikkiprofiileilla?
- Anonyymi
Tunnettu taktiikka monella miehellä on tykätä kaikista ja valikoida juttuseura sitten matcheista. Kukaan heistä ei siis välttämättä ole kiinnostunut. - joku mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnettu taktiikka monella miehellä on tykätä kaikista ja valikoida juttuseura sitten matcheista. Kukaan heistä ei siis välttämättä ole kiinnostunut. - joku mies
Eikö tuo ole vähän tyhmä taktiikka? Kun sitten Tinderin algoritmi kai tulkitsee miehen nimenomaan olevan kiinnostunut juuri esim. ylipainoisista, tupakoivista alkoholisteista, jos näistä kerran tykkäilee, ja tyrkyttää vain näitä hänelle jatkossa, koska täytyyhän näillekin naisille tykkäyksiä saada jotta pysyvät sovelluksen käyttäjinä.
- Anonyymi
En tykkää kenestäkään joka käyttää tinderiä. Jos tästä ekstrapoloidaan totuusarvo niin tinderin käyttäminen tekee naisesta ei-haluttavan.
Asuinpaikka vaikuttaa myös, vaikuttaa siihen miten laajalta alueelta haku tapahtuu.
- Anonyymi
Ei naiset kiinnostu normaalista miehestä.
Hei, oikein paljon kiitos ihanasta viestistä 🙏 ja pohdinnoista tinderin ihmeellisestä maailmasta, itse en tosiaan lähtökohtaisesti laita naiselle minkäännäköistä viestiä, koska ajattelen että joku voi siitä ahdistua 🤔 oikein mahtavaa ja siunattua viikonloppu sulle 🥰
- Anonyymi
Kiitos! Näistä kommenteista,ehkä Tinderi yrittää parhaansa,minullekin😇
Miehet eivät kiinnostu naisista yhtään missään, nuoret ja hoikat tytöt heitä kiinnostaa.
Kumoan tämän väitteen. Jotkut naiset, kuten tässäkin tapauksessa. Luulevat, että kaikki miehet ovat nuorien ja hoikkien tyttöjen perässä.
MunNimiOnJK kirjoitti:
Kumoan tämän väitteen. Jotkut naiset, kuten tässäkin tapauksessa. Luulevat, että kaikki miehet ovat nuorien ja hoikkien tyttöjen perässä.
Jotkut paakkuvarpaiset ikänaiset, kuten tässäkin tapauksessa, kihisevät raivosta profiilikuvan johdosta. Ymmärrän hyvin.
Seduttore kirjoitti:
Jotkut paakkuvarpaiset ikänaiset, kuten tässäkin tapauksessa, kihisevät raivosta profiilikuvan johdosta. Ymmärrän hyvin.
Oho. Nyt kun tarkemmin asiaa katson. Niin onpas siinä vaarilla sirot jalat. Perun aikaisemmat sanani ja myönnän erehtyneeni. 😄
- Anonyymi
Ei ole normaaleja !!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579