Kun mies ei myönnä suihkuletkun viallisuutta vaikka näytät

Anonyymi-ap

Bidesuihkun letku on tulossa tiensä päähän. Sen rakenne on väsynyt. Vesi pullistaa letkua yhdestä kohdasta ja vettä menee letkun rakenteen väliin, jolloin suihkun teho huononee.

Suihku on mulle suolisto-ongelmien takia, hygienian ylläpitämiseksi tärkeä. Vedenpainetta laiskistava letkuvaurio hidastaa pesuja.

Suolen takia itkettää valmiiksi, mutta mies itketyttää minua tahattomasti lisää, kun saan kaiken hänelle rautalangasta vääntää. Hän ei tarkoita pahaa, mutta olen niin poikki! Minuun sattuu kun hän on tuollainen.

Näytin miehelle letkun vikaa jo kerran.
Nyt sanoin taas. No... Vastasi "Ihan toimivahan se on, en minä ole mitään huomannut". Aaaargh.

Minulla tulee näissä tilanteissa absurdin toivoton olo, kun saan vääntää ilmiselvistä pikkuasioista. Varsinkin jos asia liittyy minun tarpeisiin ja arjen sujumiseen, saan uudestaan ja uudestaan pitää puoliani.

Turhauttaa jos minun terveyteen liittyvää arjen asiaa saa toistaa, taistella että saan asian kuntoon ja kädestä pitäen näyttää.

Minulla ei ole jaksamista siihen, että toinen vänkää vastaan ilmiselvään vikakohteeseen. Minuun sattuu, kun toinen unohtaa kroonisesti mitä olen viikko sitten sanonut ja että elämä on yhtä perustelemista.

"Kato, kyllä vaan se letku pullistuu, et voi kieltää enää. Ja kato, kun laitan sen näin niin huomaatko, kyllä se vesi vaan tulee laiskemmin.
Laitanko videon facebuukiin? Niin muutkin saa sanoa sinulle että kyllä, se on viallinen. Ehkä sit uskot."

5

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaihda siihen itse uusi letku. Irrotat sen suihkutuspään siitä ensin irti ja sitten koko letku irti, uusi tilalle, johon kiinnität sen pään tai sitten hommaat sellaisen letkun, missä on se suihkupää valmiiksi kiinni, niin se on sitä myöten selvä homma.

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

💋 ­­­N­­­y­­­m­­­f­­o­­­m­a­­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Vaihda se ukko.

• Anonyymi

Samaa mieltä. On helppo vaihtaa se. Samalla paat miehen vaihtoon👍minä pyydän kerran. Sitten se on ohi jo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1788
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      120
      1204
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      62
      1070
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      946
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      866
    6. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      81
      817
    7. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      816
    8. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      810
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      46
      810
    10. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      773
    Aihe