Kumppanin lapsi

Anonyymi-ap

Muutin muijan (yh-äiti) kanssa yhteen ja asutaan hänen lapsen kanssa samassa taloudessa.
Tein heti alkuun selväksi etten ala lapselle isäpuoleksi, joka oli muijalle ihan ok, nyt kuitenkin pientä kiukuttelua tullut tämän takia.

Tälläin muija on alkanut avautumaan mulle
<jos lapsi haluaa syliin, sinä työnnät lapsen pois ja käsket äitinsä luo.
<lapsi pyytää leikkimään, käsket painuun äitinsä luo
<Lapsi pyytää vettä, painu äitis luo siitä.
<Lapsi pyytää, että mentäisiin ulos, painu äitis luo siitä.
<Lapsi pyytää apua vaateiden pukemiseen, leivän tekemiseen, läksyihin, painu äitis luo siitä.
<Lapsi pyytää ruokaa, kun sinä teet itsellesi ruokaa, pyydä äidiltäs.
<Lapsi satuttaa itsensä ja itkee, painu äitis luo siitä.

Missä vaiheessa olen suostunut lapsen huoltajaksi jotta mulla olisi vastuuta hoitaa lasta? En ole.
Tein heti alkuun erittäin selväksi, etten halua olla lapselle isäpuoli, olen suhteessa naisen kanssa ja muutettiin yhteen vain taloudellisista syistä.
Ja siis tämä lapsi on 7v poika joka ei tarvitse mitään erikoista huolehtimista tai kädestä pitoa arjentehtävissä.

Olen miettinyt että vois muuttaa erilleen jos ei yhteistä säveltä tähän saada, se toisten lapsi ei todellakaan ole mun vastuulla.

27

490

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei se naisesikaan voi itseään irrottaa vanhempana olemisesta. Lapsi tarvitsee turvallisia aikuisia, joiden puoleen voi kääntyä joka tilanteessa. Tuo tilanne on ristiriitainen lapsellekin.

    • Anonyymi

      Oisi kauhee olla toi lapsi☹️

    • Anonyymi

      Hanki omatupa-omalupa.
      Teit mega vääryyden tunkiessasi itsesi muijan ja lapsen kanssa saman katon alle.
      Haluat säästää asumiskustannuksissa? Miksi et hankkinut yksinelävääihmistä huora-/kämppäkaveriksesi'

    • Anonyymi

      Ei voi todeta, kuin että hullu nainen, kun on tuollaisen kotiinsa huolinut. Lapsiparka, suosittelen pikaista eroa.

      • Anonyymi

        Kunnioitus naisia kohtaan kyllä mennyt tämän myötä. Varmaan lapsen isäkin samanlainen luuseri kun ap, roskaväkeä koko sakki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnioitus naisia kohtaan kyllä mennyt tämän myötä. Varmaan lapsen isäkin samanlainen luuseri kun ap, roskaväkeä koko sakki

        No siitä vaan. Mä olen itse nainen, eli multa ei tule koskaan menemään kunnioitus naisia kohtaan.


    • Anonyymi

      Itsehän nainen sanoi suhteen alkaessa että ei etsi lapselleen isää ja lapsen hankkiminen nyt on kuitenkin oma valinta. Miksi minun pitää kantaa vastuu naisen vanhoista teoista. Itse on lapsensa tehnyt. Ei ole minun tehtävä häneen käyttää arvokasta aikaani ja varojani.
      AP

      • Anonyymi

        Miksei lapsi voi muuttaa isälleen asumaan.


    • Anonyymi

      Just juu, roskaväkeä sanon minä

    • Anonyymi

      Voi hyvää pvää, onko tuollaisia typeryksiä todellakin olemassa? Jos otat naisen,otat samalla kaiken,mikä pakettiin kuuluu. Aivan sama mitä ehtoja mukamas olet etukäteen ladellut. Et ansaitse naistasi,etkä varsinkaan hänen lastaan. Saisit hävetä!

      • Anonyymi

        Jännä että naiset tuntuu silti valitsevan noita miehiä 🤔 en tunne mitään sääliä tätä naista kohtaan. Lasta kyllä säälin, ei ole lapsen vika että äiti on tyhmä


    • Anonyymi

      WTF? Ootsä oikeesti niin tyhmä, ettet tajuu, et toi on se PAKETTI minkä sä olet valinnu? Toi paketti pysyy tiiviisti kasassa vielä seuraavat kymmenisen vuotta, eikä se välttis siitä paljoa hajoa sen jälkeenkää. Ei oikeesti ton laista miestä yksikään äiti saati lapsi tarvitse elämäänsä.

    • Anonyymi

      ...kaikenlaisia ...laitoshoidon tarpeessa olevia ........se naisväki vierihoitoon ottaa ...

    • Anonyymi

      Niin se äiti ehkä toivoi enemmän( niinhän ne aina) mikä on ymmärrettävää. Lopeta tuo lapsen etu kuitenkin tärkeämpi kuin sinun tai sen naisen!

    • Anonyymi

      Naisen markkina-arvo tippuu lapsen saannin myötä. Pitäisi yrittää ainakin pitää itsensä hyvässä kunnossa ja olla kiitollinen miehelle joka huolii käytetyn tavaran

      • Anonyymi

        Tuo on totta. Itse olin vajaa neljäkymppisenä todella timmissä kunnossa oleva näyttävä, akateeminen, hyvää uraa tekevä nainen. Lapseni oli silloin muutaman vuoden vanha. Usealta mieheltä kuulin, että muutoin hyvä, harmi vaan, että on lapsi. Näin se menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on totta. Itse olin vajaa neljäkymppisenä todella timmissä kunnossa oleva näyttävä, akateeminen, hyvää uraa tekevä nainen. Lapseni oli silloin muutaman vuoden vanha. Usealta mieheltä kuulin, että muutoin hyvä, harmi vaan, että on lapsi. Näin se menee.

        Jännä miten eri ihmisten kokemukset eroavat niin kovasti toisistaan. Mun lapseni taas ei koskaan ole ollut miehille edes hidaste siinä, että alkavat puhua parisuhteesta.


    • Anonyymi

      Olen huolissani suomen tulevaisuudesta kun näkee millaista sakkia täällä kulkee vapaana ja lisääntyy

      • Anonyymi

        Huolissaan täällä saa olla niistä jotka ei lisäänny. Jotain vikaa täytyy pääkopassa olla ,etteivät . Kuka nyt tuollaista isäkseen edes ottaisi.👎


    • Anonyymi

      Aloittaja, olet täysin väärällä asenteella suhteessa.
      Jos et hyväksy kumppanin lasta ja osaa käyttäytyä kuten lapsen kanssa pitää olla niin älä ryhdy suhteeseen lapsen äidin kanssa.
      Tuollainen käytös aiheuttaa traumoja lapselle.

    • Anonyymi

      Lapsi on syytön tähän, älä pura vihaasi häneen vaan ole järkevä aikuinen! Lapsen ja sinun kannalta paras ratkaisu on muuttaa pois sieltä!

    • Anonyymi

      mitä vittua sä siellä vielä teet. Lapsi on lapsi. Saatanan runkkari. Kykenetkö mihinkään empatiaan?
      t. eräs mies

    • Anonyymi

      Sekä äiti että mies ovat hyvin , hyvin tyhmiä.

      On valtava sääli että Suomessa, jossa koulutus on ilmaista, ihmisten henkisen kapasiteetin lisäämiseen yhteiskunta santsaa kaikken mahdolliseen, ilmaiseksi ja tuen kanssa, SILTI ilmaantuu ihmisiä (kuten AP ja naisensa) jotka tavalla tai toisella ovat osanneet ja kyenneet kiertämään aivokapasitteettinsa rikastuttamisen!!!!!!!!!!!!!!

      Ovatko ne asuneet suljetussa tynnyrissä vai kuinka se on ollut mahdollista!

      • Anonyymi

        Pehreenrikojat sutturat vastuuseen teostaan.


    • Anonyymi

      Kamalan kylmä mies hanki oma asunto heti ja lakkaa kiusaamasta pientä lasta. Lapsi tarvitsee turvalliset ihmiset ympärilleen ja sinä et todellakaan ole sellainen. Olet kiusaaja. pahimmasta päästä.

    • Anonyymi

      Aloitus on selvä provo, huono sellainen.
      Miehelle ei mikään ole tärkeämpää mitä vastuun ottaminen lapsesta.
      Miehen sydämeen voi tie kulkea ruoan kautta, naisen sydämeen se taitaa kulkea asiallisen vastuunottamisen ja huumorin kautta. Lapsen kasvatuskaan ei ole vakavaa. Pitää olla sopivasti pilkettä silmäkulmassa, jolla ne hankalimmat asiat selvitetään.

      Suomi taitaa olla tuhkamunien ja mahojen naisten maa. Ajatellaan vain minä minä minä, eikä elämään paljon muuta mahdu.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      690
      5294
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3554
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      157
      3337
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2583
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2399
    6. 261
      1990
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1497
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      101
      1409
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1379
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1160
    Aihe