Polvikipuisena oli pakko lopettaa, lääkärin määräyksestä.
Padel , korkean kantaiskun laji.
15
440
Vastaukset
- Anonyymi
Tennis on huonopolviselle yhtä hel*että, samoin lonkat huutaa hoosiannaa. Hyvää liikuntaa luustolle on sauvakävely. Uskokaa hyvät ihmiset, ylipainoiset karavaanarit.
- Anonyymi
Grosseissa oa paha kävellä pitkää lenkkiä
- Anonyymi
Tuo pitää paikkansa , mutta 3-4 km lenkin pystyy, jos haluaa
- Anonyymi
Pystyy, kun jättää kypärän autolle.
- Anonyymi
Meitil on sähköpyörä, teemme joka aamu 3km lenkin.
- Anonyymi
Et sitten itse ymmärtänyt lopettaa, no onneksi lääkäri ymmärsi
- Anonyymi
Nautin pelistä ja pelin jälkeen otan muutaman särkylääketabletin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nautin pelistä ja pelin jälkeen otan muutaman särkylääketabletin.
Vastailetko täällä itsellesi? Missä muuten kuljetan mailojasi karavaanaillessasi?
- Anonyymi
Lääkäri jatkaa pelaamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastailetko täällä itsellesi? Missä muuten kuljetan mailojasi karavaanaillessasi?
Keppi edellä ja keilat perässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on reppu missä kuljetan omat sekä miesystäväni mailat. T. Putte.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on reppu missä kuljetan omat sekä miesystäväni mailat. T. Putte.
Vai niin, Kotkan poika Lukkari kadulta.
- Anonyymi
Kuten huomaat, tänne ei kannata kirjoitella mitään,
On vain Joksu-Reino, joka häiriköi palstaa vuosikymmenestä toiseen. - Anonyymi
Moni yritys on pannut pillit pussiin. Korkean kantaiskun laji, kalliine kenttineen on tullut tiensä päähän. Kalkkihattujen on keksittävä muuta tekemistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743497Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1371905Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3011641- 801489
- 871483
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531186Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001150Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois711071- 631031
- 221017