Mies ei anna lahjija

Anonyymi-ap

Onko muut kokeneet sellaista, että itse antavat puolisolleen lahjan aina tämän nimipäivänä, syntymäpäivänä, jouluna ja isänpäivänä, mutta itse eivät saa koskaan häneltä lahjaa? Jouluisin koen nolona kun muut kertovat mitä saivat puolisoltaan ja itse olen vaan hiljaa. Synttärilahjan olen saanut kerran: kukkia ja suklaarasian.

22

321

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei oo kokemusta. Mutta eronneilla kavereilla on.Kertonee tarpeeksi.

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🍑 ­­­N­y­­m­­f­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Olen ihan vapaaehtoisesti lahjaton eli esim. joululahjoja emme osta toisillemme. Miehei haluaisi ostaa minulle vaikka sun mitä kuten hääpäivänä mutta en halua mitään. No, oikeastaan jos pitää joku lahja määritellä niin meillä se on sitä, että menemme yhdessä syömään pitkän kaavan mukaisesti ja muutoinkin viettämään iltaa kahdestaan.

    • Anonyymi

      Itse säästelin käsirahaa unelmiemme taloa varten ja elin sillä tavalla nuukasti.

      Noh, exä piti minua töykeänä enkä ollut yhtä kiva kuin rihkamaa kantavat kavereiden miehet.

      Vuokrasin siis itselleni hallin ostin käytetyn sorvin, massiivisen jyrsimen, laadukkaat hitsausvehkeet ja työkalut ja vehkeet ja nyt elän tyytyväistä puuhapeten elämää.

      Ja oikeastaan ei kaduta pätkääkään koska tämä on oikein mukavaa ja järkevää elämää, naisen kanssa olisin joutunut varmaan puuhailemaan jossain ahtaassa autotallissa :)

    • Anonyymi

      En ole lahjonut vaimoani, lapsiamme enkä ketään muitakaan.
      En merkkipäivinä enkä jouluna. Aivan avioliittomme ( 55v ) alkuvaiheessa vaimoni mainitsi siitä johon vastasin, etten tiedä mitä hän tarvitsee. Taloutemme rahat ovat molempien käytettävissä joten hankkikoon mitä katsoo tarvitsevansa. Luotin täydellisesti hänen suhteellisuuden tajuunsa.
      Lastemme kohdalla sama asia. Todellinen tarve ei ole kalenterin päivämäärään perustuva joten tavara hankitaan kun sitä tarvitaan.

      • Anonyymi

        Okei, kirjoitat ja vastaat lähes joka palstalla....


    • Anonyymi

      Mikset elä yksin? Sitten ei tarvii odottaa mitään :)

    • Anonyymi

      Mies muistaa jouluna ja synttärinä vaikka olen sanonut ettei tarvitse.Itse olen huono ostamaan mutta olen kuitenkin jotain löytänyt hänelle koska en halua että vain toinen muistaa lahjalla.

    • Anonyymi

      Miehesi on pihi eikä myöskään arvosta sinua. Suomalaisen miehen perikuva

    • Anonyymi

      Lazy n cheap, no good

    • Anonyymi

      Suomalainen mies tosiaan on pihi. Ei edes kukkapuskia silloin tällöin.

      • Anonyymi

        Pätee jos on "omat rahat" mutta yhteisessä taloudessa tuo on mahdottomuus.
        Kukkapuska? Jos minä veisin vaimolleni kukkapuskan niin pitäisi olla valmiina hyvät ja uskottavat selitykset. Muuten vaimoni saisi käsityksen, että tuolla outoudella yritän rauhoittaa omaatuntoani jonkin törkeyden jäljiltä!
        Olen vienyt vaimolleni kahdesti kukkia. Synnytyslaitokselle. Yksi ruusu / penskan syntymäpainon 100g.
        Ensimmäinen 39 rusua. Toinen 44 ruusua. Onneksi tapahtuivat syyskesällä jolloin suoraan kasvihuoneelta ostetu olivat melkein siedettävässä hinnassa.
        Vaimo se vasta tuhlari on levittelemään niukkoja, yhteisiä varoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pätee jos on "omat rahat" mutta yhteisessä taloudessa tuo on mahdottomuus.
        Kukkapuska? Jos minä veisin vaimolleni kukkapuskan niin pitäisi olla valmiina hyvät ja uskottavat selitykset. Muuten vaimoni saisi käsityksen, että tuolla outoudella yritän rauhoittaa omaatuntoani jonkin törkeyden jäljiltä!
        Olen vienyt vaimolleni kahdesti kukkia. Synnytyslaitokselle. Yksi ruusu / penskan syntymäpainon 100g.
        Ensimmäinen 39 rusua. Toinen 44 ruusua. Onneksi tapahtuivat syyskesällä jolloin suoraan kasvihuoneelta ostetu olivat melkein siedettävässä hinnassa.
        Vaimo se vasta tuhlari on levittelemään niukkoja, yhteisiä varoja.

        You are damned if you do, you are damned, if you don't. Can't win with women.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pätee jos on "omat rahat" mutta yhteisessä taloudessa tuo on mahdottomuus.
        Kukkapuska? Jos minä veisin vaimolleni kukkapuskan niin pitäisi olla valmiina hyvät ja uskottavat selitykset. Muuten vaimoni saisi käsityksen, että tuolla outoudella yritän rauhoittaa omaatuntoani jonkin törkeyden jäljiltä!
        Olen vienyt vaimolleni kahdesti kukkia. Synnytyslaitokselle. Yksi ruusu / penskan syntymäpainon 100g.
        Ensimmäinen 39 rusua. Toinen 44 ruusua. Onneksi tapahtuivat syyskesällä jolloin suoraan kasvihuoneelta ostetu olivat melkein siedettävässä hinnassa.
        Vaimo se vasta tuhlari on levittelemään niukkoja, yhteisiä varoja.

        Kun minä vein viimeisen kerran kukkia vaimolle, niin hän kiitti toteamalla vihaisesti, että ei olisi tarvinnut. No, sen jälkeen ei tosiaan ole tarvinnut. Kyllä tuo silloin tällöin on vihjannut, että kukkia olisi kiva saada, mutta hyvin näyttää osaavan ostaa niitä itsekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun minä vein viimeisen kerran kukkia vaimolle, niin hän kiitti toteamalla vihaisesti, että ei olisi tarvinnut. No, sen jälkeen ei tosiaan ole tarvinnut. Kyllä tuo silloin tällöin on vihjannut, että kukkia olisi kiva saada, mutta hyvin näyttää osaavan ostaa niitä itsekin.

        Oletpa kovasti herkkä mies.


    • Anonyymi

      Kyllä miehen pitäisi ainakin sukset antaa.

      • Anonyymi

        Ellei jopa veistää itse


    • Anonyymi

      Mies kiittelee kyllä vuolaasti minulta saamistaan lahjoista, mutta minulle ei viimevuonna tuonut kertaakaan edes niitä kukkia. Joululahjaa sai melkein kerjätä, heräsi ilmeisesti tähänkin vasta kun kyselin mitä hän haluaisi.

      Minä haluan että syntymäpäivät, joulut ja muut merkkipäivät juhlitaan ja ostetaan toisillemme lahjoja, koska miksi ei? Minä ainakin haluan juhlia rakkaani kanssa. Eikä lahjan rahallisella arvolla ole väliä, vaan sillä että huomaisi toisen todella ajatelleen sinua, ja ostaneen vaikka juuri sen kirjan mistä olet puhunut.

    • Itse olen pieniä ja isojakin lahjoja antava persoona.

      Jos mulla ois se oma Rakas tässä paketissa mukana niin hän saisi millon mitäkin.

      En odota että saisin itse sen kummemmin mitään,
      ainakaan materiaa.

      Se että Hän olisi tässä ois jo niin iso "lahja".

      Sanat, kosketus ja tunne on mulle tärkeimmät,
      ja Rakkaus.

    • Anonyymi

      Lahjattoman on vaikee antaa lahjoja.

    • Anonyymi

      On. En tosin halua lahjoja vasn haluaisin hänet niin että meillä olisi emotionaalinen yhteys. Valitettavasti mies ei halua jakaa asioita kanssani eikä kysy koskaan minun asioistani.

    • Anonyymi

      Emme osta lahjoja toisillemme koska kumpikin hankkii mitä tarvitsee.
      Lahjarahat menevät yhteisiin matkoihin, kulttuuritapahtumiin jne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      152
      6409
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3868
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1995
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1959
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1799
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1553
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1498
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1488
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe