Huussi r.y.

Oletteko jo liittyneet tähän seuraan? En minäkään.

Ne toimenpiteet, jotka huussiympäritössä tapahtuu, ovat yhtä tärkeitä kuin syominen ja juominenkin.

Hiukan historiaa:

Lienen jo aikaisemmin kertonut, että olemme tulleet Suomeen puusta-puuhun-menetelmällä

Sielläkin "homma" oli kehittynyt kyykkyasteelta riukuasteelle ja sen seurauksena oli kehittynyt tanssi nimeltä Ripaska.

Kun esi-isämme istuvat riu`ulla, susia pois potkien, syntyi tämä tanssi, Ripaska. Tämähän on selvästi lyhennys sanasta ripapaska, eikö?

Tulevaaisuudessa, kun koulutetaan huussinomeja, huussiteknisessä korkeakoulussa, muistakaa silloi minua, joka 05.06,2005 n. klo 00.05, kertoi tästä tulevaisuudestamme.

11

1002

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mummukulta

Olet taas valvonut liian kauan tai sitten olet ottanut yhden ylimääräisen yömyssyn. Ei se mitään, eipä tässä nukuta muitakaan, mutta löytyisihän sitä parempiakin aiheita kuin tämä hätäapupaikka. Mistä tulikin mieleesi.
      No huomenna (P) päivätansseihin niin jo helpottaa.

• eltk

Sanomatta paras.

• Tämänniminen seura on olemassa ja se pyrkii toimimaan vesien suojelemisen hyväksi.

Kaikki muu paitsi tuo Suomeen tulo ja ehkä Ripaskakin ovat totto.

Missä tilassako kirjoitin?

"Kuuden kupin kumarassa", en ihan muista.

Pyydän anteeksi jos viestini teitä kaunosieluja loukkasi!

• eltk

Minua ei ainakaan, se oli viesti missä muutkin.Tuuli tuo tuuli vie, sanotaan laulussakin. Ei siinä sen kummempaa ole.

• mummukulta

Ei loukannut, paremminkin nauratti, arvasinhan että "linnunmaito" siinä jotain osaa näytteli.

On totta, että sellainen seura on olemassa.

• piikkiruusu
        mummukulta kirjoitti:

Ei loukannut, paremminkin nauratti, arvasinhan että "linnunmaito" siinä jotain osaa näytteli.

On totta, että sellainen seura on olemassa.

Käviköhän Ruuneperille niin, että tuli lorautettua hieman liikaa sitä plöröä unilääkkeeksi tarkoitetun iltakahvin sekaan. Juttu kuitenkin "haiskahti" sille.
        Ei puuttunut enää muuta, kuin, että Ruuneperi olisi julkistanut seuraavan kehoituksen: "tuupas Kalle, Kustaan ikkunan alle.
        Ei muuta kun lisää hauskoja juttuja.

• pullaulla

Kävin sielä internettisivullakin !HUUSSI.ry on rekisteröity ja hyvä onkin . Ja ne sielä itärajalla kyllä vieläkin käyttää niitä kyykky huusia --ihan samoja kun arapitkin --ei Gustasperin Potut kelpaa arapeille koska ne tekee tarpeensa kyykyssä --uskotte jos tykkäätte -- ja se siitä :=)
      Kulttuuria sekin kuitenkin :=)

• pullaulla

en muuta voi sanoa --taas se sana RIU"ULLA --miksi minun nimi pitää olla noin likasessa paikassa :=)

• Kun teimme välilaskun Sarijahissa, yhdessä arabiemiraatissa, SriLankalle mennessä (ja tullessakin), niin olin utelias ja menin koneesta lentokenttärakennusta katselemaan.
        Siellä seurasin kylttejä "hätäapuosastolle" ja
        naisten vessassa oli valtavat jonot. Kaikki vessat, paitsi yksi ainoa, oli varattu.
        Kysyin jonossa olevilta, miksi kukaan ei mene sinne, onko se rikki vai mitä ja sain vastaukseksi että se on arabialainen vessa, missä
        pitää kyyköttää :D
        Hyvänen aika, kuinka monta kertaa sitä on kyykötetty metsässä kun on ollut reissussa!
        Menin vessaan, joka oli tosi upea!
        Kaikki kaakeloitu katosta lattiaan saakka, lattiassa hyvin muotoiltu aukko, puhdas eikä mikään törkyinen reikä. Seinällä käden ulottuvilla bidé-suihku ja vessapaperirulla.
        Voiko hygienisempää vessaa löytyä?
        Kyllä täällä pohjoismaissa voi reissatessaan törmätä sellaisiin yleisiin vessoihin, että ei eläimetkään ole niin siivottomia ulosteittensa kanssa.

• M-jatta

Ei täällä ole koskaan huumoria liikaa viljelty,että anna tulla vain.
      Minulle se oli ensimmäinen hyvä nauru moneen päivään.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      79
      4014
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      47
      3409
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      51
      2471
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      344
      2031
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      140
      1779
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1685
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      13
      1491
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      12
      1309
    9. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1307
    10. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      45
      1224
    Aihe