Monta erilaista riippuvuuslajiketta ;

Anonyymi-ap

Alko,tupakka,huumeet,seksi ,läheisyys,sokeri riippuvuus minulla tuo sokeri tiiviste mehua 2 litraa päivässä tai jotakin muuta sokeri pitoista,suklaakeksejä,purkki hedelmiä jos nuo mehut olisivat alkoholia olisin melko kova happo lattia täynnä hylsyjä limupulloja 7vrk 10 pulloa kertyy pöydän alle mehupurkkeja kanssa marliniin olen ottanut yhteyttä halua juoda tätä mehua vielä 2030 v. Ei saa lopettaa sen valmistusta nuo muut valmisteet eivät kovin hyviä makuisia.Tupakkaakin polttoa yritin joka päivä piti oksentaa järkyttävän karseelle oma henki haisi oksenna joka aamu lopetin tupakan sen oksentelu loppui.Oikean viinan juonti migreeni estää sen kun on konttaus kunnossa ei pitäsi tuntea mitään aivan järkyttävän karsee pääkipu kuin vooduu nukke jota pistetään neulalla päähän viina ei sovi minulle,1 tölkin voi enintään juoda ilman jälkiseuraamuksia.Seksi en harrasta sitäkään pikkuista kastematoa näyttää kenelläkään senkin näkee vain kun katsoo itseään peilistä mauserilla mitannut sen näyttää 2cm pikkasen kasvaa opetusfilmejä katsoo 6cm .Olen läheisyys riippuvainen 1 kerran kuussa tutuilla,kaverilla,serkulla kylässä välillä sanovat tervetuloa uudestaa kylään mutta älä odota 1kk tule jo 2 viikon kuluessa ,en ole stand- koomikko joka osaa naurattaa joka ilta 1 kerran kuukaudessa minä vain osaan kerron kaikki mitä mitä minulle on tapatunut 1 kk aikana huumorilla höystettynä ,tyttöille ole yrittänyt jutella 1vitsi tullut 1h aikana tyttö tosi olisisitpa kertonut nuita vitsejä 1h ajan olit saanut kellistää hänet patjalle .Luvattiin tavava uudestan kun osaan vitsejä kertoa 1h yhtälujaa nimiä ei muista enään ja mistä oli aikaakin jo 36 vuotta .Minun energia taso tulee täyteen kerron vitsejä toinen nauraa kovasti saan siitä endorviinejä ja elän sillä viikon , ostan paljon tavaraa siitä tulee hyvä olo harmi vaikutus lyhytaikainen 2h tai 1vrk vanha auto meni rikki uusi auto kesto hyvä olo 6kk talvi tuli vaihteet eivät toimi,häiriötilavaloja 10000€ maksoi nyt kohta korjattu sen edestä kukkaron pohjalta valo paistaa monesta kohtaa jos remontit jatkuvat tämän kuun lopulla kurkkaro täysin tyhjä. Remonteille ei näy loppua eikä rahan menolle.Jos eurojacpot rahaa tulisi edes 0,1% edes tuosta summasta hyvän olon tunnetta joksikin aikaa kalliimpia tavaroita traktori päivittää ,kaivinkone ei tarvitse olla tuliteriä 10000h ihan hyvä olis autokin ehkä lavaauto 100-200 thkm ajettu nissan,ford,izusu ,wolsfagen amorok.🤔🚜🚐🚙🙄.

2

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaiken laisia riippuvuuksia on= Kylä luuhausia suorittamassa enolla,kaverin äitin ja isän tykönä erari tuli 2h35min ent oli 2h 25min serkulla pihaa ei vielä ollut aurattu ajastin puhelimen hälyttämää 30min kuluessa kerkesin olla 40 min oli pakko lähtä ,menin kotiin äiti soitti valvontapuhelun kaupassa pitäisi häntä käyttää kaupassa käytiin webaston puhallin asetukset piti laittaa kohdilleen huomenna aikainen nuosu klo: 5.45 tai 4.45 auto lämmitykseen alle 19°-C pakkasta omalla jos yli isän oma huonosti käyntiin häiriövalot vaikuttavat siihen erg- venttiilin,hiukkaspakokaasu venttiili ajo ohjeet älä paina jarru,älä aja ylämäkeen ,älä paina kaasua ,älä suttauta suuri moottorin vaurio vaaraa .Aja kuin ajaisit miinakentällä tai autokoulun penkillä.Polttoainee kulutus melko kova 20litraa = 100km tankattu 30litraa ennen näitä vikoja pääsi 20litralla =200km vaikka ajat kuin autokoulun penkillä istuisit tänään kitisi vähäinen öljyn määrä 1 min sitä kitisi sitten valo sammui.🤔

      • Anonyymi
        UUSI

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        💋 ­­­N­y­­m­f­­­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18211958

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 135
      3933
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      109
      3589
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2525
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      88
      1471
    Aihe