Kumppanin exä

Anonyymi-ap

Haluaisin mielen kiinnosta tietää että kun olen ollut nykyiseni kanssa nyt sen 4kk ja alku suhteesta exä (tyttö) oli maisemissa ja ilmoitin asiasta kun tyttöystävä (entinen lesbo) kommentoi hänen julkaisuihinsa ”lempinimi” kaunis ja sydämmiä että en tuosta kovin pidä.. Hän heti sitten poisti sen, mutta abt noin viikon jälkeen taas otti yheyttä ja tätä jatkui muutamia kertoja.. Sitten oli hetki milloin ei mitään yhteyttä pitänyt, mutta kun puhuimme reissusta pääkaupunki seudulle (kumppanin exä asustaa siellä) niin tuli kysymys ”saanko kysyä miten sillä menee” he olivat siis 9 kuukautta yhdessä ja sen jälkeen 2kk ilman mitään kontaktia ja sitten heis tuli ystäviä. No sanoin tottakai että ” no kysy vain yms yms.” Sen jälkeen puhui yöllä miten ikävöi heidän ystävyyttään ja miten heillä oli ikimuistoisia hetkiä. Hän sitten alkoi viestitellä ja kun saavuimme pääkaupunki seudulle kumppanini oli kokoajan puhelimessa kiinni ja katsoi olan taakse jospa se hänen ”kaveri” oisi jossain siellä (olimme samassa kauppakeskuksessa samaan aikaan) No sitten hän näki sen ja meni moikkaamaan siinä he sitten halasivat yms vaihtoivat vähän kuulimisia. Sen jälkeen pyysi anteeksi että tietää että minua kiinnostaa kuitenkin se ja hänen exänsä välit koska on monesti lopettanut yhteyden mutta mystisesti se aina tulee takaisin se yhteys. No kävimme shoppailemassa ja syömässä sitten kumppani kysyi ” pyydin häntä näkemään niin voinko käydä nopee max 10 min kestää” olin sillee okei mene vain ja siinäkin totesi ” tiedän että sinua haittaa anteeksi” mutta asialle ei tehnyt mitään… TIIVISTELMÄNÄ: Minua harmitta kun kumppanini ei osaa päästää irti exästänsä (ei hänestä tykkää eikä ole enää lesbo) mutta kavereita haluaa olla ja viestitellä soitella yms yms.. Olenko minä tässä se ongelma että yliajattelnko vain vai tekeekö kumppanini väärin ollessaan läheinen exänsä kanssa vaikka suhteen jälkeen olikin ystäviä ja sitten lopetti sen mutta nytten haluaa uudelleen ystäväksi hänen kanssaan.?

0

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

        Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
        Tv-sarjat
        159
        6710
      2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

        Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
        Ikävä
        36
        4007
      3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

        Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
        Seinäjoki
        25
        2035
      4. Haluan jutella kanssasi Nainen

        Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
        Ikävä
        18
        1989
      5. Onko mies niin,

        että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
        Tunteet
        27
        1829
      6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

        Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
        Ikävä
        77
        1656
      7. Tietysti jokainen ansaitsee

        Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
        Ikävä
        17
        1573
      8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

        Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
        Kotimaiset julkkisjuorut
        27
        1548
      9. Haluisin suudella ja huokailla

        ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
        Ikävä
        18
        1535
      10. Miksi näin?

        Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
        Maailman menoa
        36
        1398
      Aihe