Onko sinusta normaalia, että ns. tyky-päivä järjestetään lauantaina? Eikö lauantaina yleensä levätä työviikon rasituksista eikä viipotetan klo 12-21 Tyky-päivän kiireissä paikasta toiseen?
TYKY-päivä tarkoittaa työntekijöiden työkyvyn ylläpitoon ja terveyden edistämiseen tähdättyjen toimien järjestämistä yhden päivän aikana. Vaikka TYKY-toiminnalla tarkoitetaan pitkäjänteisempää ja jatkuvaa panostamista työkyvyn ylläpitoon, monille sen ydin tiivistyy parhaiten juuri tähän yhteen virkistäytymispäivään.
Tyky-päivä lauantaina?
7
596
Vastaukset 7
Enpä ainakaan minä viitsisi osallistua työajan ulkopuolella järjestettävään tykypäiväilyyn.
- Anonyymi
JOs lauantai ei ole normaalisti työpaivä vaan tehdään vain arkipäivisin töitä, en tiedö voiko velvoittaa osallistumaan ja jos voi, niin silloin tulee maksaa lauantaisäännön mukainen palkka.
Minä en osallistuisi - Anonyymi
Pikkufirmoissa ylimääräinen ohjelma on yleensä työajan ulkopuolella ja niihin pitää kulkea omalla kustannuksella.
Sitten jos (kun) osallistujia ei ole riittävästi, pikkufirman pomo perustelee tällaisten tapahtumien lopettamista työntekijöiden mielenkiinnon puutteella.- Anonyymi
Työkykyä parantaa parhaiten palkallinen lomapäivä silloin tällöin, kunkin oman toiveen mukaan. Tai jokin työaikana tehtävä yhteishenkeä parantava juttu.
- Anonyymi
Menisittekö te 60 kilometrin päähän näyttäytymään pomon huviksi porukkaan, josta et pidä, ilman palkkaa? Joku lähempää tullut on sinä päivänä töissä ja saa palkkaa plus lauantailisät. Kerrotteko pomolle, etää ette halua tulla ilmaiseksi, vai oletteko 'sairaana' vai jätättekö tulematta ilman selityksiä?
- Anonyymi
En menisi.
Mielummin vaikka töissä kun teennäisessä "ai kun on kivaa" meiningissä!
- Anonyymi
TYKY päivä järjestetään yleensä omalla-ajalla. Työpaikan työajat voi olla ratkaiseva asia milloin TYKY päivä järjestetään. Minun työpaikalla TYKY päivät on arkipäivänä. Syynä on se,että työtä on myös viikonloppuisin. Arkena on helpompi saada porukka kokoon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791339
- 851236
- 96977
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40723Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44498Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33475