Noin joka toinen naimisiin ennen 50. ikävuotta

15

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Edelleenkään et ole antanut esimerkkiä koulutusohjelmasta, jossa olisi naiskiintiö.


      • Anonyymi
        Seduttore kirjoitti:

        "Oppilaitosten tulee myös ennaltaehkäistä syrjintää sukupuoli-identiteetin ja sukupuolen ilmaisun perusteella" https://tasa-arvo.fi/tasa-arvotyo-kouluissa-ja-oppilaitoksissa

        Naiskiintiö -nimitystä on aiemmin peitelty "sukupuolikiintiö" -nimityksellä ja nyt se on "syrjinnän ehkäisemistä".

        Perustele. Naiskiintiö, mieskiintiö jne. ovat syrjintää itsessään, joten olet täysin hatelikossa. Ole hyvä ja anna se esimerkki jonka lupasit aikapäiviä sitten.


      • Anonyymi
        Seduttore kirjoitti:

        "Oppilaitosten tulee myös ennaltaehkäistä syrjintää sukupuoli-identiteetin ja sukupuolen ilmaisun perusteella" https://tasa-arvo.fi/tasa-arvotyo-kouluissa-ja-oppilaitoksissa

        Naiskiintiö -nimitystä on aiemmin peitelty "sukupuolikiintiö" -nimityksellä ja nyt se on "syrjinnän ehkäisemistä".

        Miten syrjimisen ehkäisy ja naiskiintiö/sukupuolikiintiö ovat sinusta sama asia? On täysin eri asia ehkäistä jonkin ominaisuuden vuoksi syrjiminen, kuin kiintiöidä osa paikoista (mahdollisesti jopa täysin olemattomille) tietynlaisille hakijoille.


    • Anonyymi

      Musta tuntuu että yksi osasyy sille että pääsin opiskelemaan oli että sukupuolikiintiötä saatiin tasapainotettua. Mikäs siinä kun pääsinpähän kyttäilemään nuoria naikkosia :). - sivusta.

      • Anonyymi

        Kerro mihin pääsit tuon verukkeen perusteella opiskelemaan. Yliopistoon? Ammattiopistoon?

        Mitään kiintiöitä ei ole vaan pääsykokeelliset haut on kyllä ihan avoimia ja niistä löytää valintakriteerit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro mihin pääsit tuon verukkeen perusteella opiskelemaan. Yliopistoon? Ammattiopistoon?

        Mitään kiintiöitä ei ole vaan pääsykokeelliset haut on kyllä ihan avoimia ja niistä löytää valintakriteerit

        Korkeakouluun pääsin. Se on vain oma mututuntumani että sukupuoleni vaikutti valintaan. Olin jo aiemmin opiskellut samanmuotoisessa oppilaitoksessa eli se ei ollut mikään ensikertalaisjuttu minun kohdallani. Jos hakee täysin uutena tiettyyn koulutusjärjestelmään niin silloin se on suora tulos mikä ratkaisee pääseekö ineen vai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korkeakouluun pääsin. Se on vain oma mututuntumani että sukupuoleni vaikutti valintaan. Olin jo aiemmin opiskellut samanmuotoisessa oppilaitoksessa eli se ei ollut mikään ensikertalaisjuttu minun kohdallani. Jos hakee täysin uutena tiettyyn koulutusjärjestelmään niin silloin se on suora tulos mikä ratkaisee pääseekö ineen vai ei.

        Mututuntuma ... et sitten tarkistanut pisteitäsi ja muiden pisteitä?


    • Anonyymi

      Sulla on varmasti antaa esimerkkejä siitä miten esimerkiksi joku miespuolinen on jäänyt ilman opiskelupaikkaa paremmilla pääsykoetuloksilla kuin joilla joku naispuolinen on saanut paikan samalta alalta.

      • Anonyymi

        Pappa koittaa vaan keksiä tekosyytä sille, miksi naiset pärjää nykyään miehiä paremmin koulussa ja on koulutetumpia.


    • Olettaen että tuossa naistieteilijöiden tuotoksessa data on rehellistä, niin voidaan sanoa että ainoastaan joka toinen munasarjakas pääsee koskaan naimisiin. Ja se tapahtuu ennen 40v ikää, sitä wanhemia ei kukaan mies kosi ja nai. Yli 40v wanhat pääsevät naimisiin vain sitä kautta että takana on pitkä avoliitto keskenään.

      • Anonyymi

        Toivottavasti on noin. Olis ihanaa olla viimein turvassa kosinnoilta. Ollut ikävää lopettaa parisuhdekin sen takia, että ukko on niin idiootti, että kosii.


    • Miksi naistieteilijät haluavat salata miehiä koskevan datan? Vaikka naistieteilijät niin väittävät miehiä kuvaava data tietenkään ei ole läheskään samanlainen kuin munasarjakkaiden data. Normaalisti miehet naivat ainakin kaksi kertaa, ensin noin omanikäisensä ja sitten kun tällä alkaa vaihdevuodet tulee ero ja mies nai paljon nuoremman tytön.

      • Anonyymi

        Kenet ne miehet sitten naivat nuorina, jos ne naisten kaikki liitot ovat vanhojen ukkojen kanssa?


      • Anonyymi

        Ethän sinäkään ole nuorta naista saanut naitua emäntäsi lähdettyä kävelemään. Näin yhden miehen otoksen tutkimuksen tulosten perusteella voimme todeta, että wanha mies ei saa nuorempaa naista. Mitä tulosta tukee palstalla nuorten naisten perään itkevien wanhojen miesten loputon määrä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      269
      2255
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1103
    3. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1033
    4. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      76
      1021
    5. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      274
      862
    6. Kun unohdat tämän

      Sivuston, unohdat myös meidät nopeammin. Kokeile. Naiselle.
      Ikävä
      79
      805
    7. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      72
      789
    8. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      64
      680
    9. Meillä olisi kaunis kesä

      Yhden viestin päässä. Haluaisin tutustua. Vaikka oltaisiin vaan ystäviä. Eikä mitään vaan vähättelyä. Ajattelen et olet
      Ikävä
      17
      670
    10. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      659
    Aihe