Aikoinaan lapset vaativat aina Felix ketsuppia. Töissä minulla oli Heinz ketsuppia.
Nyt vain huomasin, että xtran 1Kg:n purkki maksaa vain 0,74€.
Uskaltaako sitä ostaa? Tomaattia siinä ei ole kuin 116g/100g joten aika vähän.
Tosin nyt yksin ei haitanne, vaikka olisikin huonoa. Mutta ennen uhkarohkeaa ostamista ajattelin kysyä, josko kenellälään olisi kokemusta.
Ja sille besserwisser mölisijälle/pilkkaajalle tiedoksi, että mistä muualta ELÄKELÄIS SINKKU saisi kokemuksista tietoa, kuin palstalta?
>simiti<
Onko xtran ketsuppi syötävää.
23
2858
Vastaukset
- Anonyymi
Olen xtra ketsuppia syönyt ja Felixin ketsuppeja.
Felix ketsuppi on jämäkämpää, mutta xtra ketsuppi on ihan rittävän hyvää, kun
hinta on lähes 4 kertaa edullisempi,
Hyvin menee makaroonilaatokon kanssa ja muuutenkin.
Notkeampaa on, kuin Felix ketsuppi. - Anonyymi
Kokeile. Jos ei muuten tunnu olevan sinun makuusi, niin ainahan sitä voi käyttää esimerkiksi ruuanlaitossa, jos ei esim makaronilaatikon kanssa tykkääkään. Ei tuossa iso raha mene hukkaan. Tuli kerran ostettua ja kyllä se meni ihan hyvin alas.
- Anonyymi
Xtra ketsuppi on hyvää ei felixin sen parempaa ole eli kyllä alas menee ja toistekkin ostat
- Anonyymi
Xtra on ihmisravinnoksi kepaamatonta.
- Anonyymi
Ai jaa.
Mitä sitten tehdään, kun S-kaupat lopettaa X-tran tuotteet ja ketsupit? Siirrytääkö Lidlin ketsuppeihin? Onko se edes hyvää?
Meillä kuluu Heinzia eniten. Olisi järkevämpää ostaa edullisempia tuotteita, mutta niistä ei tiedä, kelpaako ne muille.- Anonyymi
Varmaankin sitten xtran tilalle tulee coop ketsuppi
- Anonyymi
Lidliin ei mennä ug olen puhunut
Mutta tietääkö kukaan mistä se x-tra tulee. Felixi on ruotsalaista ja vaikka ruotsi hieno maa onkin, niin felix on liian makea, niin kuin ruotsalaiset yleensäkin. Heinz on parsa ketsuppi, mutta Felix kyllä menettelee. Monessa tuotteessa se edullinen hinta näkyy laadussa, esim. Kuka pystyy juomaan euroshopperin kahvia.
- Anonyymi
Olin käyttänyt heinzia n. 40 vuotta, eli taaperosta viime vuoteen. Kerran ostin retkelle tätä xtraa. En ole sen jälkeen ostanut heinzia. Itse, eikä muksutkaan huomaa mitään eroa. Felixiä en ostaisi ikinä. Mielikuvilla myydään paljon ja samoin oli itselläni ketsupin kohdalla.
- Anonyymi
Xtra on ihan parasta. On maustajan valmistama.
- Anonyymi
Mikään ketsuppi ei ole syötävää.
Tuoreet tomaatit ovat syötäviä alle 10 g:n kerta-annoksina salaatin mukana, kunhan limainen sisusta on poistettu huolellisesti. Ja kanta myös, hyvänen aika!
Aurinkokuivatut tomaatit ovat erittäin syötäviä salamin ja punaviinin kanssa. 🍷
🦄- Anonyymi
Limainen sisusta.
- Anonyymi
No yleensä kokemuksia saa elämällä elämäänsä ei jää kun harkittavaksi kannattaako kaikkia kokemuksia itse edes hankkia
- Anonyymi
Olipas mielestäni hankala lauserakenne.
- Anonyymi
Ihan ok tavaraa,nyt on loppu monista s ryhmän kaupoista,
kovan kysynnän takia. - Anonyymi
Paikallisessa prismassa oli Xtra ketsuppia saatavilla.
Otin 2 samantien.
Hintaakin oli 0,69 cent kpl eli 2 yht 1,38€- Anonyymi
Hehkuttakaa, niin nostavat taatusti hintaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hehkuttakaa, niin nostavat taatusti hintaa.
Sehän on selvää,että hinta nousee,miten voidaan myydä näin halvalla.
Valmistaja --> raaka-aineet --> valmistus --> pakkaus --> Tukku, --> Jälleenmyyjät.
Jokaiselle on jäätävä jotakin.🍅🍅🍅
- Anonyymi
Xtra ketsupit.Uusi ja vanha.Toinen kotimaassa valmistettu,
toinen tuonti tavaraa.
https://ibb.co/gzDHdb4 - Anonyymi
Xtra on paras.
- Anonyymi
Ihan syötävää ketsuppia Xtrakin on. Kotimaista ja yllättävän edullista. Vajaa vuosi sitten tuli ostettua kokeilu mielessä ensimmäinen pullo ja sillä on nyt menty kohti ääntä siitä lähtien.
- Anonyymi
Parasta Pirkan luomuketsuppi, sopii pizzan pohjalle.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1794757Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä402536- 1562192
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161719- 811348
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241281Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321193Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1451180Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103945Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.117887