Mitäs palstalaiset ja palstanaiset tuumaa, kun huomenna ajattelin purkkihernekeittoa, johon lisään voissa paistettuja broilerin suikaleita ja sipulia.
Lisäksi kanaliemikuutio, curryjauhetta, meiramia, mustapippua ja valkopippuria.
Kerran olen tehnyt purkkihernekeittoa, johon lisäsin paistettuja broilerin suikaleita ja tuli ihan tukevaa ja hyvää hernekeittoa.
Sinappia ja vaaleaa leipää sitten.....
Huomenna broiler hernekeittoa
11
154
Vastaukset
- Anonyymi
Heitä kynimätön broileri sinne? Antaa pikantin maun.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18214415
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Herää kysymys mihin enää tarvitset purkkia, jos olet jo suunnitellut kaiken huomiseksi. Kuivat herneet vaan veteen tänään ja huomenna sipulit sekaan ja liedelle.
Ihan hyvä suunnitelma. Kerro sitten, oliko hyvää ja kannattaako kokeilla.
Toisaalta, sama se nyt on, onko siellä hernekeitossa kanaa vai lihaa.- Anonyymi
Kyllä se hyvää tulee, en vaan muista laitoinko viimeksi sulatejuustoa, nyt en sulatejuustoa ostanut, tuli vain mieleen, että se sopisi siihen, tosin en viitsi lähteä sulatejuustoa kaupasta hakemaankaan.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se hyvää tulee, en vaan muista laitoinko viimeksi sulatejuustoa, nyt en sulatejuustoa ostanut, tuli vain mieleen, että se sopisi siihen, tosin en viitsi lähteä sulatejuustoa kaupasta hakemaankaan.
Kipaise huomenna hakemassa, jos tulet niihin aatoksiin, että haluat sitä laittaa keittoosi.
- Anonyymi
Jos tykkää purkkihernarista, niin mikäs siinä. Mä teen mielummin hernarin itse. En myöskään voi sietää meiramin makua. Ei ole mun mausteeni ollenkaan. Jokainen oman makunsa mukaan.
- Anonyymi
Menee sähköä, jos keittää herneistä hernekeiton, nääs siinä syy miksi purkkihernekeitto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menee sähköä, jos keittää herneistä hernekeiton, nääs siinä syy miksi purkkihernekeitto.
Jokainen tyylillään.
Muuten hyvä, mutta jätä se hernekeitto siitä pois.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi372982Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle31831- 1241613
Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!2951487Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!621154Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk341103- 721101
"Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi
älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis1341063- 63962
- 41897