Olen ihan puusta pudonnut. Minulla on käynyt asiakkaana tosi mukava mies. Meillä synkkaa tosi hyvin ja flirttiä on ollut ilmassa. Miehellä ei ole sormusta, eikä hän ole ikinä puhunut mitään kumppanistaan. Tässä jokin aika sitten sain selville, että mies on erään tytön isäpuoli. Eli mies on siis ilmeisesti varattu. Harmi, kun ei mitään vihjannut, että on varattu. Uskon, että ihastusta on ollut molemmin puolin ilmassa... Harmittaa...
Vastaukset 6
- Anonyymi
Se siitä sitten...
- Anonyymi
Mutten ymmärtänyt antaa....
- Anonyymi
Olisi kiva saada mielipiteitä.. Onko kellään kokemusta? Synkkaa tosi hyvin tän miehen kaa.. Ja hän seuraa mua somessa ym. No, ehkä ollaan sitten tästä lähtien vaan hyviä ystäviä..
- Anonyymi
Vai tytön isäpuoli. Taidat olla vainoharhainen kun kuvittelet miehen olevan parisuhteessa.
Isäpuoli ei tarkoita sitä, että mies on parisuhteessa ja vaikka olisikin parisuhteessa, niin saatat kuvitella miehen olevan kiinnostunut vaikka ei ole.
Eli osoita kiinnostuksesi selvästi ja selvitä onko mies parisuhteessa vai eikö ole..- Anonyymi
No, en voi asiakkaaltani mitenkään selvittää, onko suhteessa vai ei. Ja miten, niin isäpuoli ei tarkoita miehen olevan suhteessa. Eikös mies nimenomaan ole tytön äidin kanssa suhteessa, eihän hän muuten olisi isäpuoli...
- Anonyymi
Se, että varattumies flirttailee, ei kerro mitään ihastumisesta. Todennäköisemmin mies on pettävää lajia, ja flirttailee kaikille potentiaalisille kakkosille eikä silloin tietenkään parisuhdetta tuoda esille.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811505
- 841312
- 1041048
- 48879
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40773Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..9711Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83646Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.103602Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30586Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45557