Jumala, Jeesus ja Taivaan isä ovat kaikki eri

Anonyymi-ap

Uskonnosta on niin paljon valheita.
En tiedä kristinuskonnosta eikä oikein kiinnostakkaan mutta katolilaisessa uskonnossa Jumala on Taivaan isän poika ja Taivaan isä on Jumalan isä. Katolilaisessa uskonnossa on vain yksi Jumala ja yksi Taivaan isä. Minä olen uskonut aina tähän mitä minä kirjoitan nyt.

39

442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos saisin Englannin Kruunun nyt päähäni niin saisin mystistä voima energiaa ja voisin todistaa absoluuttisesti katolilaisen näkemykseni uskonnostani ja voisin tuoda kaikille nopeammin vapautuvaa energiaa ja enemmän vaurautta, suoraansanoen toisin enemmän tasapainoa meidän aurinkokuntaan eli universumiin missä me elämme ja sen maaplaneettaan.

      Minun nimi ei ole Jeesus mutta tarvittaessa olen vaikka sanotaanko nyt Jeesus. Minä pyrin elämään Taivaan isän kanssa enkä välitä Jumalasta. Haluan että Jumala auttaisi ihmisiä mutta Taivaan isän haluan olevan läsnä minulle koko minun loppuelämäni ja minä rukoilen koko loppuelämäni rukoillen Taivaan isää. Minä rukoilen sen takia että Taivaan isä ei menisi auttamaan ihmisiä koska totuuden kieltäjät antaisivat vain tuomion Taivaan isälle ja Taivaan isän henggelle jos en rukoilisi Taivaan isälle.
      Minä lopetan nyt kirjoittamisen koska haluan omistaa elämäni näinä vaikeina päivinä Taivaan isälle ja haluan rukoilla.

    • Thaimaannisän käskystä kakki pääsevät Thaimaaseen.

      • Anonyymi

        Taivaan isä ja Jumala ovat myös henkilöitä, niistä ei saa tehdä pilkkaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taivaan isä ja Jumala ovat myös henkilöitä, niistä ei saa tehdä pilkkaa

        Koirat ja kissat ovat myös ihmisiä, heistä ei saa tiedä pilkkaa.🐶🐱


      • Anonyymi
        Holokrates kirjoitti:

        Koirat ja kissat ovat myös ihmisiä, heistä ei saa tiedä pilkkaa.🐶🐱

        blaa...blaa...blaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taivaan isä ja Jumala ovat myös henkilöitä, niistä ei saa tehdä pilkkaa

        Kuka on taivaan isä kun jumala se ei näköjään ole?


    • Anonyymi

      Minä ateistina uskon vain kirjoituksiini , JUMALA ON VALE, JOLLA HANKITAAN ETUJA

      • Anonyymi

        blaa...blaa...blaa...


    • Anonyymi

      Paistaako taivaassa aurinko?

    • Anonyymi

      Aloittaja myöntää itsekin, ettei tiedä kristinuskonnosta mitään, mutta väittää Pyhää Jumalaamme valehtelijaksi, sekavien päätelmiensä aluksi. Ala hyvä kadotuksen lapsi jo tutustua kristinuskoon. Jeesus kuoli sinunkin takia, sovittaessaan sinunkin syntiesi palkan, kuoleman, Jeesus on ainoa tie ja portti pelastukseen. Lue Uusitestamentti kokonaan, tietoa janoten, niin alat huomata ihmeellisiä asioita.

      • Anonyymi

        En kyllä ole myöntänyt yhtään mitään.

        Enkä jaksa väitellä nyt yhtään mitään.

        Minun mielestä kaikkien pitäisi vain uskoa että Jumala ja Taivaan isä on olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä ole myöntänyt yhtään mitään.

        Enkä jaksa väitellä nyt yhtään mitään.

        Minun mielestä kaikkien pitäisi vain uskoa että Jumala ja Taivaan isä on olemassa.

        Samoin Saunatonttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin Saunatonttu.

        blaa...blaa...blaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä ole myöntänyt yhtään mitään.

        Enkä jaksa väitellä nyt yhtään mitään.

        Minun mielestä kaikkien pitäisi vain uskoa että Jumala ja Taivaan isä on olemassa.

        Ei saa unohtaa Taivaan taattoa ja Ukkoa, joiden sukulaissuhteista en tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin Saunatonttu.

        blaa...blaa...blaa...


    • Anonyymi

      Hei Teille kaikille...

      ainoa elävä Jumalaon Herra nimeltään kuten Daavid rukoilee 1 Aika. 29

      >>Ole kiitetty, Herra, meidän isämme Israelin Jumala, iankaikkisesta iankaikkiseen.
      11 Sinun, Herra, on suuruus ja väkevyys ja loisto ja kunnia ja kirkkaus, sillä sinun on kaikki taivaassa ja maan päällä. Sinun, Herra, on valtakunta, ja sinä olet korotettu kaiken pääksi.
      12 Rikkaus ja kunnia tulevat sinulta, sinä hallitset kaikki, ja sinun kädessäsi on voima ja väkevyys. Sinun vallassasi on tehdä mikä tahansa suureksi ja väkeväksi.
      13 Me siis kiitämme sinua, meidän Jumalaamme; me ylistämme sinun ihanaa nimeäsi.
      14 Sillä mitä olen minä, ja mitä on minun kansani, kyetäksemme antamaan tällaisia vapaaehtoisia lahjoja? Vaan kaikki tulee sinulta, ja omasta kädestäsi olemme sen sinulle antaneet.
      15 Sillä me olemme muukalaisia ja vieraita sinun edessäsi, niinkuin kaikki meidän isämmekin; niinkuin varjo ovat meidän päivämme maan päällä eikä ole, mihin toivonsa panna.
      16 Herra, meidän Jumalamme, kaikki tämä runsaus, jonka me olemme hankkineet rakentaaksemme temppelin sinulle, sinun pyhälle nimellesi, on sinun kädestäsi, ja sinun on kaikki tyynni.
      17 Ja minä tiedän, Jumalani, että sinä tutkit sydämen ja mielistyt vilpittömyyteen. Vilpittömällä sydämellä minä olen antanut kaikki nämä vapaaehtoiset lahjat, ja nyt minä olen ilolla nähnyt, kuinka sinun täällä oleva kansasi on antanut sinulle vapaaehtoiset lahjansa.
      18 Herra, meidän isäimme Aabrahamin, Iisakin ja Israelin Jumala, säilytä tällaisina ainiaan kansasi sydämen ajatukset ja aivoitukset ja ohjaa heidän sydämensä puoleesi.
      19 Ja anna minun pojalleni Salomolle ehyt sydän noudattamaan sinun käskyjäsi, todistuksiasi ja säädöksiäsi, toimittamaan kaikki tämä ja rakentamaan tämä linna, jota varten minä olen valmistuksia tehnyt."
      20 Sitten Daavid sanoi kaikelle seurakunnalle: "Kiittäkää Herraa, Jumalaanne". Ja kaikki seurakunta kiitti Herraa, isiensä Jumalaa, ja he kumartuivat maahan ja osoittivat kunniaa Herralle ja kuninkaalle.>>

      Herra on hänen nimensä..Hän on vanhan ja uuden liiton jumala ja kaikkien jumala, älä pidä muita jumalia Hänen käskyjensä mukaisesti totellen kaikessa Häntä:

      2 Moos. 20 : 1-6

      Rakasta Häntä niinkuinJeesus Nasaretlainen Teitä opettaa:

      Mark. 12:29

      Jeesus vastasi: "Tärkein on tämä: 'Kuule, Israel: Herra, meidän Jumalamme, on ainoa Herra. [5. Moos. 6:4,5+, 10:12,13]

      • Anonyymi

        lisään vielä jakeen Mark. 12

        32 Lainopettaja sanoi hänelle: "Oikein, opettaja! Totta puhuit, kun sanoit, että Herra on AINOA Jumala, ei ole muita kuin hän. [5. Moos. 4:35,39; Jes. 45:5,6,21]


        Älkää pitäkö epäjumalia Sana-jumala, Isä Poika ja Pyhä Henki.

        Mikäli haluatte mukaan ylöstempaukseen, hylätkää oppinne epäjumalista ja muista ihmisten säännöistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lisään vielä jakeen Mark. 12

        32 Lainopettaja sanoi hänelle: "Oikein, opettaja! Totta puhuit, kun sanoit, että Herra on AINOA Jumala, ei ole muita kuin hän. [5. Moos. 4:35,39; Jes. 45:5,6,21]


        Älkää pitäkö epäjumalia Sana-jumala, Isä Poika ja Pyhä Henki.

        Mikäli haluatte mukaan ylöstempaukseen, hylätkää oppinne epäjumalista ja muista ihmisten säännöistä.

        Jesaja todistaa, että on vain , yksi ainoa, Herra Jumala.

        Jes. 44
        6 Näin sanoo Herra, Israelin kuningas, ja sen lunastaja, Herra Sebaot: Minä olen ensimmäinen, ja minä olen viimeinen, ja paitsi minua ei ole yhtäkään Jumalaa.


    • Anonyymi

      Jeesus on Jumalan poika, joka sovitti maaiman synnit.

      • Anonyymi

        Jeesus ei ole jumala, vaan hän on ihminen, välimies.

        Jeesus ei sovittanut yhtään mitään, vaan Herra Jumala sovitti itsensä kanssa Jeesuksen kautta maailman synnit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus ei ole jumala, vaan hän on ihminen, välimies.

        Jeesus ei sovittanut yhtään mitään, vaan Herra Jumala sovitti itsensä kanssa Jeesuksen kautta maailman synnit.

        Niin eli Jeesus oli välimies, Jumala suunnitteli pelastuksen, Jeesus sovitti sen.


    • Anonyymi

      Mutta kuka on taivaan isä kun jumala ei ole se.

      • Anonyymi

        HERRA ON TAIVAAN JUMALA.

        Herra Jumala on taivaan ja maan Jumala.

        1 Moos. 24
        3 Minä vannotan sinua Herran, taivaan ja maan Jumalan,
        7 Herra, taivaan Jumala



        HERRA JUMALA ON ISÄ

        Herra Jumala on luoja. Hän on luomiskertomuksen Jumala. Hän on yksin kaiken luonut 1 Moos. 2:4 .
        Jeesus ei luonut yhtään mitään. Ei ole olemassa mitään Sana-jumalaa, Poikaa.
        Jumalaa puhutellaan isäksi jo Vanhassa testamentissa. Jumala on isä luomisen sekä liittosuhteen perusteella. Hän on luomisen tähden kaikkien isä.
        Ps. 68
        5 Laulakaa Jumalalle, veisatkaa hänen nimensä kiitosta. Tehkää tie hänelle, joka kiitää halki arojen. Hänen nimensä on Herra, riemuitkaa hänen kasvojensa edessä.
        6 Hän on orpojen isä ja leskien puolustaja, Jumala pyhässä asunnossansa,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HERRA ON TAIVAAN JUMALA.

        Herra Jumala on taivaan ja maan Jumala.

        1 Moos. 24
        3 Minä vannotan sinua Herran, taivaan ja maan Jumalan,
        7 Herra, taivaan Jumala



        HERRA JUMALA ON ISÄ

        Herra Jumala on luoja. Hän on luomiskertomuksen Jumala. Hän on yksin kaiken luonut 1 Moos. 2:4 .
        Jeesus ei luonut yhtään mitään. Ei ole olemassa mitään Sana-jumalaa, Poikaa.
        Jumalaa puhutellaan isäksi jo Vanhassa testamentissa. Jumala on isä luomisen sekä liittosuhteen perusteella. Hän on luomisen tähden kaikkien isä.
        Ps. 68
        5 Laulakaa Jumalalle, veisatkaa hänen nimensä kiitosta. Tehkää tie hänelle, joka kiitää halki arojen. Hänen nimensä on Herra, riemuitkaa hänen kasvojensa edessä.
        6 Hän on orpojen isä ja leskien puolustaja, Jumala pyhässä asunnossansa,

        TÄSSÄ ON OTE VANHASTA TESTAMENTISTA JA KERTOMUS LUOJASTA, HERRA JUMALASTA


        1 Moos. 2
        4 Tämä on kertomus siitä, kuinka taivas ja maa saivat alkunsa silloin kun ne luotiin. Siihen aikaan, kun Herra Jumala teki maan ja taivaan,


        Ihminen paratiisissa

        5 ei maan päällä ollut vielä yhtään pensasta eikä edes ruoho ollut noussut esiin, sillä Herra Jumala ei ollut antanut sateen kastella maata eikä ihmistä vielä ollut maata viljelemässä.
        6 Mutta maasta kumpusi vettä, ja se kasteli maan pinnan.
        7 Ja Herra Jumala muovasi maan tomusta ihmisen ja puhalsi hänen sieraimiinsa elämän henkäyksen. Näin ihmisestä tuli elävä olento.* [[Heprean kielessä maata merkitsevä sana ja ihmistä merkitsevä sana ovat äänteellisesti lähellä toisiaan. Ks. myös 3:19.][ [ Job 33:4,6; Ps. 104:29,30; Saarn. 12:7; 1. Kor. 15:45]
        8 Herra Jumala istutti puutarhan itään, Eedeniin, ja sinne hän asetti ihmisen, jonka oli tehnyt. [1. Moos. 13:10]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TÄSSÄ ON OTE VANHASTA TESTAMENTISTA JA KERTOMUS LUOJASTA, HERRA JUMALASTA


        1 Moos. 2
        4 Tämä on kertomus siitä, kuinka taivas ja maa saivat alkunsa silloin kun ne luotiin. Siihen aikaan, kun Herra Jumala teki maan ja taivaan,


        Ihminen paratiisissa

        5 ei maan päällä ollut vielä yhtään pensasta eikä edes ruoho ollut noussut esiin, sillä Herra Jumala ei ollut antanut sateen kastella maata eikä ihmistä vielä ollut maata viljelemässä.
        6 Mutta maasta kumpusi vettä, ja se kasteli maan pinnan.
        7 Ja Herra Jumala muovasi maan tomusta ihmisen ja puhalsi hänen sieraimiinsa elämän henkäyksen. Näin ihmisestä tuli elävä olento.* [[Heprean kielessä maata merkitsevä sana ja ihmistä merkitsevä sana ovat äänteellisesti lähellä toisiaan. Ks. myös 3:19.][ [ Job 33:4,6; Ps. 104:29,30; Saarn. 12:7; 1. Kor. 15:45]
        8 Herra Jumala istutti puutarhan itään, Eedeniin, ja sinne hän asetti ihmisen, jonka oli tehnyt. [1. Moos. 13:10]

        tässä on Joibib kirjasta ote Luojasta, Herra Jumalasta.

        Hän on kaiken luonut yksin. Lukekaa kuka oli hänen kanssaan Luomisessa, jakeessa 7

        Job. 38
        1 Silloin Herra vastasi Jobille tuulispäästä ja sanoi:
        2 "Kuka olet sinä, joka taitamattomilla puheilla pimennät minun aivoitukseni?
        3 Vyötä nyt kupeesi kuin mies; minä kysyn sinulta, opeta sinä minua.
        4 Missä olit silloin, kun minä maan perustin? Ilmoita se, jos ymmärryksesi riittää.
        5 Kuka on määrännyt sen mitat-tottapa sen tiedät-tahi kuka on vetänyt mittanuoran sen ylitse?
        6 Mihin upotettiin sen perustukset, tahi kuka laski sen kulmakiven,
        7 kun aamutähdet kaikki iloitsivat ja kaikki Jumalan pojat riemuitsivat?
        8 Ja kuka sulki ovilla meren, kun se puhkesi ja kohdusta lähti,
        9 kun minä panin sille pilven vaatteeksi ja synkeyden kapaloksi,
        10 kun minä rakensin sille rajani, asetin sille teljet ja ovet
        11 ja sanoin: 'Tähän asti saat tulla, mutta edemmäksi et; tässä täytyy sinun ylväiden aaltojesi asettua'?
        12 Oletko eläissäsi käskenyt päivän koittaa tahi osoittanut aamuruskolle paikkansa,
        13 että se tarttuisi maan liepeisiin ja pudistaisi jumalattomat siitä pois?

        Jakeen 7 selitys: Hänen kanssaan olivat enkelit, Jumalan pojat. Hänen kanssaan ei ollut muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tässä on Joibib kirjasta ote Luojasta, Herra Jumalasta.

        Hän on kaiken luonut yksin. Lukekaa kuka oli hänen kanssaan Luomisessa, jakeessa 7

        Job. 38
        1 Silloin Herra vastasi Jobille tuulispäästä ja sanoi:
        2 "Kuka olet sinä, joka taitamattomilla puheilla pimennät minun aivoitukseni?
        3 Vyötä nyt kupeesi kuin mies; minä kysyn sinulta, opeta sinä minua.
        4 Missä olit silloin, kun minä maan perustin? Ilmoita se, jos ymmärryksesi riittää.
        5 Kuka on määrännyt sen mitat-tottapa sen tiedät-tahi kuka on vetänyt mittanuoran sen ylitse?
        6 Mihin upotettiin sen perustukset, tahi kuka laski sen kulmakiven,
        7 kun aamutähdet kaikki iloitsivat ja kaikki Jumalan pojat riemuitsivat?
        8 Ja kuka sulki ovilla meren, kun se puhkesi ja kohdusta lähti,
        9 kun minä panin sille pilven vaatteeksi ja synkeyden kapaloksi,
        10 kun minä rakensin sille rajani, asetin sille teljet ja ovet
        11 ja sanoin: 'Tähän asti saat tulla, mutta edemmäksi et; tässä täytyy sinun ylväiden aaltojesi asettua'?
        12 Oletko eläissäsi käskenyt päivän koittaa tahi osoittanut aamuruskolle paikkansa,
        13 että se tarttuisi maan liepeisiin ja pudistaisi jumalattomat siitä pois?

        Jakeen 7 selitys: Hänen kanssaan olivat enkelit, Jumalan pojat. Hänen kanssaan ei ollut muita.

        RAKASTA HERRAA, JUMALAASI YLI KAIKEN

        Ps. 18

        Sydämestäni minä rakastan sinua, Herra, minun voimani,
        3 Herra, minun kallioni, linnani ja pelastajani, minun Jumalani, vuoreni, jonka turviin minä pakenen, minun kilpeni, autuuteni sarvi ja varustukseni.
        4 Ylistetty olkoon Herra! -niin minä huudan, ja vihollisistani minä pelastun.


      • Anonyymi

        Taivaan isä ei ole kuka, taivaan isä on ketä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taivaan isä ei ole kuka, taivaan isä on ketä!

        Taivaan isä on Herra Jumala.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taivaan isä on Herra Jumala.

        Ps. 16

        Herra pitää palvelijastaan huolen

        1 Daavidin runo. Jumala, pidä minusta huoli, sinuun minä turvaan.
        2 Minä sanon Herralle: "Sinä olet minun valtiaani, sinulta saan kaiken hyvän!"
        3 Pyhille, jotka maan päällä ovat, hän osoittaa ihmeellistä rakkauttaan.
        4 Mutta tuska ja vaiva tulee niiden osaksi, jotka seuraavat vieraita jumalia. Minä en ota osaa juhlamenoihin, joissa vuodatetaan juomauhrina verta, en edes mainitse heidän jumaliaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taivaan isä on Herra Jumala.

        tässä otteita taivaan isästä Herra Jumalasta Uudesta testamentista:

        Matt. 11:25
        Sillä ajalla vastasi Jesus ja sanoi: minä kiitän sinua,isä, taivaan ja maan Herra, ettäs olet kätkenyt nämät viisailta ja toimellisilta, ja olet ne ilmoittanut pienille.


        Matt. 15:13
        Mutta hän vastasi ja sanoi: jokainen istutus, jota ei minun taivaallinen isäni ole istuttanut, pitää juurinensa revittämän ylös.


    • Anonyymi

      Se herrasi on vain korviesi välissä.

    • Eivät ole uskontoja.

    • Anonyymi

      Saunatonttu on herramme.

    • Anonyymi

      Eräs Luterilainen virsi antaa mun ymmärtää että TAIVAAN ISÄ on sellainen maan päällä elänyt Isä, tavallinen ihminen joka on päässyt taivaaseen.
      Siksi voisi kuvitella että heitä on useampi.

      Toinen seikka on että virsien perusteella voi päätellä Aleksanteri Suuren ja Konstantinus Suuren korotetun yhdeksi persoonaksi Pyhässä Kolminaisuudessa. Näin etenkin idässä, mutta lännessä asiaa vieroksuttiin ja tehtiin Athanasioksen uskontunnustus.

    • Anonyymi

      Miten taivaalla voi olla isä?
      Sillä on siis myös äiti?

    • Anonyymi

      No kuka pökkäsi taivasta?

    • Anonyymi

      Meidän jumalamme on kovempi sälli kuin teidän jumalanne.

    • Anonyymi

      Kaikki jumalat voisivat osallistua vaikka kymmen otteluun jollakin kentällä.
      Siinä erottusi jyvät akanoista.
      Ei tarvitsisi väitellä että kenen jumala on paras.

    • Anonyymi

      Olen maharaja, teidän elävä Gurunne ja jumalallinen. Noudattakaa ohjeitani ja kulkekaa neuvoni mukaan.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5989
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      517
      3703
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      185
      3535
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2734
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2479
    6. 279
      2141
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1573
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      107
      1472
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1419
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1200
    Aihe