vaan mun tärkeimmät tyypit on eläimet.
Niitä voi halata, kun en saa miestä itselleni.
Eikö olekin masentavaa?
Oletteko miettineet, että mulla ei ole koskaan ollut miestä....
14
223
Vastaukset
Eläimet on parhaita. Ne ei pelleile, pelaa tai kieroile ihmisillä.
- Anonyymi
Ei ole masentavaa.
Eläinten kanssa voi olla läheisemmät välit kuin yhdenkään ihmisen kanssa koskaan.
xLiner - Anonyymi
No enpä ole sitäkään tullut miettineeksi.
Mutta onko meillä kenelläkään koskaan ketään?
Kaikki on vain lainaa.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Naisethan saa aina miehen, ainakin hetkeksi, jos haluavat.
- Anonyymi
Paitsi minä. :(
-Jossu
- Anonyymi
en ole tullut pohtineeksi sinun miehettömyyttäsi.
- Anonyymi
Sinua ei nii kiinnosta nää miehen banaalit palstaesitykset vaikka vois luulla?
- Anonyymi
Mihin sinä miestä tarviisit, elämääsi pilaamaan. Olet mielestäni onnekas, paljolta murheelta säästynyt. Vähän kuin lottovoiton, rahaan itsekkäästi uskovaisille saanut. Voinpa sanoa ,ettet ole menettänyt mitään. Terveisin kokemus.
- Anonyymi
Ehkäpä olet jo nuo suhdekiemurat entisissä elämämissäsi jo monin tavoi kokenut. Ehkäpä tahdoit tässä elämässäsi jotain muuta. Ehkäpä se oli sinun itsesi toive.💩
- Anonyymi
Olen kyllä. Mutta voithan leikkiä paperinukeilla.
- Anonyymi
Ilmankos miehiä kutsutaan joskus eläimiksi.
- Anonyymi
oikein kun katsoo elämää taakse päin, niin kaikki ongelmat tulee ihmis suhteista oli sitten työssä tai naapuri ynnä vapaa ajan seura,
- Anonyymi
Tottakai tulee, koska ne on meidän oppikoulu. Jos joku ihminen on niiltä siunattu niin kiittäkööt onneaan😄💩
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005378817Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo8376224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102252Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1751332Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17996Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41817- 51797
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57772Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72764En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.37672