Pikapano varatun miehen kanssa.

Anonyymi-ap

Moikka. Olenko ihan kauhea, kun hässin varattua miestä?

21

1055

Äänestä

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Homoja?

• Anonyymi

Kysytkö varatulta mieheltä, sieltä kuulet totuuden.

• Anonyymi

Kuvittelua haaveilua sitä ei voi kieltää keltään.

• Anonyymi

Ei ole tarvinnut pelkät sitäkään

• Anonyymi

Olen varattu Mies enkä koskaan ole pannut toista naista

• Anonyymi

Vain saunassa hämärässä

• Anonyymi

Kannattaa soittaa ja kysyä asiasta sen miehen vaimolta!

• Anonyymi

Sellainen pika pano!

• Anonyymi

Ymmärtäkää. Seksi on osa elämää ja ei voi sitä kukaan kahlita

• Anonyymi

Mun nähdäkseni se varattu on vastuussa omista tekemisistään. Sä et ole luvannut kenellekään yhtään mitään, eikä sun tarvivitsisi edes olla mitenkään tietoinen hänen parisuhdestatuksestaan. Itselleni ei tulisi mieleenkään suuttua sille kolmannelle osapuolelle, eikä syyttää häntä. Vain kumppanini olisi yksin syyllinen omiin tekemisiinsä, jos menee jotain asiatonta tekemään.

• Anonyymi

Jakaa vain vakoaan.Voisko pitää ne jalat kiinni ja etsiä vapaan miehen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sä saat keuhjota mitä haluat. Mä en syytä sitä kolmatta osapuolta. Hän ei ole mistään kenellekään siinä liitossa vastuussa. Vastuu on yksinoman sillä pettävällä ja se siitä. Näin minä sen näen. Jos menisin itse pettämään, niin se on kyllä ihan oma mokani ja oma päätökseni ja samaa ajattelin myös kun yksi eksistäni petti minua. Ei tullut mieleenkään keuhkota siitä naisesta tai sille naiselle. Mies siinä se petturi oli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos se suhteessa pettänyt osapuoli on nainen, niin sitten noin. Jos se pettäjä oli mies, niin sitten jakoi vain muIkkuaan.

• Anonyymi

Helvetin hulluus.... Kaikki täyttä feikkiä...Aina kun ihana nainen haluaa saada kovaa kullia sitä kyllä on tarjolla ja niin pitkään kuin haluat!

• Anonyymi

Olet kyllä oikeassa.

• Anonyymi

Samoin olen tehnyt itsekin. Vuosia sitten ja sain uuden mahdollisuuden jatkaa.

• Anonyymi

Tuntuuko sinusta fiksulta? Ilmeisesti haluat vain tuottaa jollekin pahaa mieltä? Oletko ilmapiirin myrkyttäjä? Siltä vaikutat.

• Anonyymi

Kyllähän nämä pikapanot monesti sysäävät liikkeelle tapahtumien ketjun, jossa perhe tai kaksi hajoaa, lapsia kärsii, joskus jopa vuosia kestävää terapiaa petetylle, joskus myös pettäjälle. Jokainen tehköön kuten haluaa, näin rikkoutuneiden perheiden ammattilaisena kun asioita katson, sanoisin, että hillitkää himonne. Tehtyä ei enää tekemättömäksi saa.

• Anonyymi

On.Toivottavasti kun sitten olet rakastamasi miehen kanssa ja nautit elämästäsi niin miehesi pettää sinua

• Anonyymi

Olet paha ihminen, koska tietoisesti satutat toista elävää olentoa. Ihan sama asia kuin jos löisit miehen puolisoa jollain lekalla päähän.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2240
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      853
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      825
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      796
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      528
      737
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      67
      661
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe