Pikapano varatun miehen kanssa.

Anonyymi-ap

Moikka. Olenko ihan kauhea, kun hässin varattua miestä?

21

1030

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Homoja?

• Anonyymi

Kysytkö varatulta mieheltä, sieltä kuulet totuuden.

• Anonyymi

Kuvittelua haaveilua sitä ei voi kieltää keltään.

• Anonyymi

Ei ole tarvinnut pelkät sitäkään

• Anonyymi

Olen varattu Mies enkä koskaan ole pannut toista naista

• Anonyymi

Vain saunassa hämärässä

• Anonyymi

Kannattaa soittaa ja kysyä asiasta sen miehen vaimolta!

• Anonyymi

Sellainen pika pano!

• Anonyymi

Ymmärtäkää. Seksi on osa elämää ja ei voi sitä kukaan kahlita

• Anonyymi

Mun nähdäkseni se varattu on vastuussa omista tekemisistään. Sä et ole luvannut kenellekään yhtään mitään, eikä sun tarvivitsisi edes olla mitenkään tietoinen hänen parisuhdestatuksestaan. Itselleni ei tulisi mieleenkään suuttua sille kolmannelle osapuolelle, eikä syyttää häntä. Vain kumppanini olisi yksin syyllinen omiin tekemisiinsä, jos menee jotain asiatonta tekemään.

• Anonyymi

Jakaa vain vakoaan.Voisko pitää ne jalat kiinni ja etsiä vapaan miehen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sä saat keuhjota mitä haluat. Mä en syytä sitä kolmatta osapuolta. Hän ei ole mistään kenellekään siinä liitossa vastuussa. Vastuu on yksinoman sillä pettävällä ja se siitä. Näin minä sen näen. Jos menisin itse pettämään, niin se on kyllä ihan oma mokani ja oma päätökseni ja samaa ajattelin myös kun yksi eksistäni petti minua. Ei tullut mieleenkään keuhkota siitä naisesta tai sille naiselle. Mies siinä se petturi oli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos se suhteessa pettänyt osapuoli on nainen, niin sitten noin. Jos se pettäjä oli mies, niin sitten jakoi vain muIkkuaan.

• Anonyymi

Helvetin hulluus.... Kaikki täyttä feikkiä...Aina kun ihana nainen haluaa saada kovaa kullia sitä kyllä on tarjolla ja niin pitkään kuin haluat!

• Anonyymi

Olet kyllä oikeassa.

• Anonyymi

Samoin olen tehnyt itsekin. Vuosia sitten ja sain uuden mahdollisuuden jatkaa.

• Anonyymi

Tuntuuko sinusta fiksulta? Ilmeisesti haluat vain tuottaa jollekin pahaa mieltä? Oletko ilmapiirin myrkyttäjä? Siltä vaikutat.

• Anonyymi

Kyllähän nämä pikapanot monesti sysäävät liikkeelle tapahtumien ketjun, jossa perhe tai kaksi hajoaa, lapsia kärsii, joskus jopa vuosia kestävää terapiaa petetylle, joskus myös pettäjälle. Jokainen tehköön kuten haluaa, näin rikkoutuneiden perheiden ammattilaisena kun asioita katson, sanoisin, että hillitkää himonne. Tehtyä ei enää tekemättömäksi saa.

• Anonyymi

On.Toivottavasti kun sitten olet rakastamasi miehen kanssa ja nautit elämästäsi niin miehesi pettää sinua

• Anonyymi

Olet paha ihminen, koska tietoisesti satutat toista elävää olentoa. Ihan sama asia kuin jos löisit miehen puolisoa jollain lekalla päähän.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      122
      3044
    2. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      35
      1425
    3. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      104
      1289
    4. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1037
    5. Empaattisuus ja suoruus.

Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi
      Sinkut
      134
      1018
    6. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1017
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      60
      947
    8. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      41
      757
    9. Sä saat mut tuntemaan

Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne
      Ikävä
      22
      743
    10. Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja

Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      713
    Aihe