Moikka. Olenko ihan kauhea, kun hässin varattua miestä?
Pikapano varatun miehen kanssa.
23
970
Vastaukset
- Anonyymi
Homoja?
- Anonyymi
Kysytkö varatulta mieheltä, sieltä kuulet totuuden.
Se on sen miehen ongelma (jos on), kun suostui siihen. Et ole sen kauheampi kuin muutkaan.
- Anonyymi
Kyllä on
- Anonyymi
Kuvittelua haaveilua sitä ei voi kieltää keltään.
- Anonyymi
Ei ole tarvinnut pelkät sitäkään
- Anonyymi
Olen varattu Mies enkä koskaan ole pannut toista naista
- Anonyymi
Vain saunassa hämärässä
- Anonyymi
Kannattaa soittaa ja kysyä asiasta sen miehen vaimolta!
- Anonyymi
Sellainen pika pano!
- Anonyymi
Ymmärtäkää. Seksi on osa elämää ja ei voi sitä kukaan kahlita
- Anonyymi
Mun nähdäkseni se varattu on vastuussa omista tekemisistään. Sä et ole luvannut kenellekään yhtään mitään, eikä sun tarvivitsisi edes olla mitenkään tietoinen hänen parisuhdestatuksestaan. Itselleni ei tulisi mieleenkään suuttua sille kolmannelle osapuolelle, eikä syyttää häntä. Vain kumppanini olisi yksin syyllinen omiin tekemisiinsä, jos menee jotain asiatonta tekemään.
- Anonyymi
Jakaa vain vakoaan.Voisko pitää ne jalat kiinni ja etsiä vapaan miehen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sä saat keuhjota mitä haluat. Mä en syytä sitä kolmatta osapuolta. Hän ei ole mistään kenellekään siinä liitossa vastuussa. Vastuu on yksinoman sillä pettävällä ja se siitä. Näin minä sen näen. Jos menisin itse pettämään, niin se on kyllä ihan oma mokani ja oma päätökseni ja samaa ajattelin myös kun yksi eksistäni petti minua. Ei tullut mieleenkään keuhkota siitä naisesta tai sille naiselle. Mies siinä se petturi oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos se suhteessa pettänyt osapuoli on nainen, niin sitten noin. Jos se pettäjä oli mies, niin sitten jakoi vain muIkkuaan.
- Anonyymi
Helvetin hulluus.... Kaikki täyttä feikkiä...Aina kun ihana nainen haluaa saada kovaa kullia sitä kyllä on tarjolla ja niin pitkään kuin haluat!
- Anonyymi
Olet kyllä oikeassa.
- Anonyymi
Samoin olen tehnyt itsekin. Vuosia sitten ja sain uuden mahdollisuuden jatkaa.
- Anonyymi
Tuntuuko sinusta fiksulta? Ilmeisesti haluat vain tuottaa jollekin pahaa mieltä? Oletko ilmapiirin myrkyttäjä? Siltä vaikutat.
- Anonyymi
Kyllähän nämä pikapanot monesti sysäävät liikkeelle tapahtumien ketjun, jossa perhe tai kaksi hajoaa, lapsia kärsii, joskus jopa vuosia kestävää terapiaa petetylle, joskus myös pettäjälle. Jokainen tehköön kuten haluaa, näin rikkoutuneiden perheiden ammattilaisena kun asioita katson, sanoisin, että hillitkää himonne. Tehtyä ei enää tekemättömäksi saa.
- Anonyymi
On.Toivottavasti kun sitten olet rakastamasi miehen kanssa ja nautit elämästäsi niin miehesi pettää sinua
- Anonyymi
Olet paha ihminen, koska tietoisesti satutat toista elävää olentoa. Ihan sama asia kuin jos löisit miehen puolisoa jollain lekalla päähän.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999