Hei!
Olen 15v. poika ja olen ihastunut samalla luokalla olevaan söpöön poikaan. Kaverini sanoi, että hän on bi (7lk kaverini näki sen luokamme discord-ryhmässä.) Emme puhu toisillemme yhtään, paitsi silloin kun istuimme ruotsin tunneilla yhdessä. Tulimme hyvin toimeen! Haluaisin kertoa tunteitani hänelle 9lk lopussa. Kannattaako minun tehdä se, koska en ole varma että hänkin on bi?
Saman sukupuolen parisuhde
5
189
Vastaukset
- Anonyymi
Hei, kiva, että tiedät jo, että tykkäät pojista, ja hienoa, että sanot sen ääneen. Varmasti joku osaa ottaa kantaa kysymykseesikin asiallisesti, mutta vanhempi mummeli täällä toivottelee sinulle kaikkea hyvää :)
- Anonyymi
No sitä että kannattaako vai ei, ei voi sinulle kukaan kertoa.
Sen sanon, että ihan mille sukupuolelle tahansa ei kannata ensimmäiseksi kertoa tunteistaan. Kannattaa ensiksi viettää aikaa yhdessä jutella, urheilla, pelata, tehdä läksyjä jne. Sitten sopivan tilaisuuden tullen voi kertoa tunteistaan. Sodomioista kärsiviä varten on omat erilliset palstansa
https://keskustelu.suomi24.fi/ryhmat/lesbo-gay-bi-ja-trans- Anonyymi
Komppaan vastausta jossa ehdotetaan yhteisiä harrastuksia ja kouluunne liittyvää toimintaa kuten kaikkien muidenkin kanssa.
On aivan liian aikaista kysellä mitään kovin intiimiä heti kättelyssä. Se ei ole aiheellista eikä tarpeellista, voit saada enemmän negatiivisuutta aikaan kuin olosi tarpeellista.
Kyllä nuo asiat tulevat itsestää ilmi kaveruuden jatkuessa ajan kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .472966Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472851Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242639Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3391703- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193917Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101772Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26770- 44739