En saanut koskaan kokea rakkautta

Anonyymi-ap

Olen niin huono ihminen. T. Johanna

13

291

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ilman sitäkin pärjää ainakin me kovimmat yksilöt.

• Anonyymi

Onhan se vielä varsinkin pienellä paikkakunnalla tosi säälittävää, että kaikilla muilla parisuhde/perhe ja joku yksin aina vaan vuodesta toiseen.
      En kyllä kehtaisi liikkua missään.
      Ajattele, mitä siitä puhutaan, jos ei miestä saa.
      Hylkiö,erilainen,outo,ylijäämä,luuseri,vanhapiika....mitä näitä nyt onkaan.
      Ainahan joka paikkakunnalla tuollainen "erilainen" on.

• Anonyymi

Sinulla on runsaasti aikaa vielä kokea se.

• Anonyymi

Mistä sinä sen tiedät? Elämä voi loppua koska vaan.
        Kyllähän se harmittaa, jos ei miestä ole koskaan saanut.
        Minua ainakin harmittaisi, mutta onneksi minulla on takana monia kokemuksia ja olen elänyt vauhdikasta seuraelämääni. ;)
        Nyt on jo perhekin ollut monta monta vuotta...mitäpä tässä muuta tarvitsee.
        Käsittämätöntä,että jotkut vielä 40 vuotiaana ovat ikisinkkuna..hoh hoijaa....on kyllä ihmisessä vikaa, jos ei ketään saa.

• Anonyymi

Oikeastaan näihin ei kauheasti kannata enää reagoidakaan. Samaa naisina esiintyvän hyrylän transupedon piipitystä vuodesta toiseen etkä edelleenkään ole muuttunut Johannaksi, et Niinaksi, et Katjaksi etkä Tiiaksi.

Tiedätkö naisina esiintyvä pikkupedo keitä olet saanut perääsi? Et taida tietää ja hyvä niin.

🤭

• Anonyymi

Asiat harvemmin on noin yksinkertaisia. Itse koen, et on lottovoitto, jos löytää sellaisen, jonka kanssa löytyy kipinää ja syntyy välille sitä hyvää, josta voisi jotain pysyvämpää rakentaa? Ihmiset voivat olla niin erilaisia, keneen voi lopulta luottaa, löytyykö edes luottamuksen arvoisia ihmisiä kohdalle? Elämä koettelee monella tapaa ja eritavalla ihmisiä.

Siten olemme eri lähtökohdista ponnistava. Toiset voivat tuntea riittämättömyydestä, toisarvoisuutta, nämä synnyttää epävarmuutta. Näistä voi syyttää omaa lapsuutta, joka ei ollut läsnä oleva, turvallinen ja nuorta tukeva kasvuympäristö. Silloin on huonommat lähtökohdat kaikelle myös suhteille, jos omien vanhempien suhde oli huono esimerkki lapselle.

Ymmärryskin vaatii kokemusta, jota kasvuiässä oleva ei paljoakaan omaa. Jos on hyvään uskomista mollattu paljon, näkeekö suhteen toiseen ihmiseen hyvänä vai huonona vaihtoehtona, jos on paljon pettymyksiä ja epäonnistumisia koettuna? Sinä olet ollut onnekas, jos olet perheen onnistunut synnyttämään ja lapsista isäänsä paremman ihmisen.

Tämä oli vastaus yhdelle poistetulle viestille, tässä ketjussa. Tähän hyvä lisätä vielä sellainen, että olemmeko kaikki edes kovin vastaanottavaisia rakkaudelle? Itse voisin sanoa omalla kohdallani, etten taida osata edes vastaanottaa rakkautta, jos sellaisen naisen kohtasin. Vaikea luottaa siihen, että toinen oikeasti tarkoittaisi sitä mitä sanoo?

• Anonyymi

Onko ätmillä kovakin epätoivomania päällä

• Hei Johanna, et ole huono ihminen 😌 rakkaan ystävän löytäminen vie oman aikansa, monet suomalaiset eivät löydä koskaan rakasta ystäväänsä 😭 olemme täällä s24:ssä kuitenkin myös sinua varten olet tärkeä arvokas just sellasena kuin olet 🤗

• Anonyymi

No hei Johannaksi haluava miäs. Siinä ei ole mitään väärää että koet syntyneesi väärään sukupuoleen, se taas on kovinkin väärin että vainoat lapsia ja naisia. Joko siellä kotikulmilla käy kuhina?

Kuulemamme mukaan siellä saattaa kohta olla pöhinää. Voi hyvin ja odottele niitä turpakäräjiä

• Onko tämäkin kaikki viisaamman sukupuolen syytä?

• Anonyymi

Kyllähän ne naiset on pilanneet tämän naisina esiintyvän ätmijossun elämän ihan selkeästi. Äitinsä silloin kun synnytti läjän ja lukuisat naiset sen jälkeen koska eivät innostu väkisinkään neljän seinän sisällä vaipoissa ja sukkahousuissa hilluvasta antisosiaalista. Mutta ehkä kannattaa ätmikäs tulla vielä kyselemään tarkentavia kysymyksiä muilla profiileilla.

• Anonyymi

Tuusulan vainoajaseppo kato ei se biologia toimi niin että yhtäkkiä muuttuu naiseksi kun vaan kovasti kirjoittelee kateuden kohteiden nimillä. Tosi ikävää että olet saanut noin huonot pelikortit elämään ja pahenee vaan.

Katsos lapsia ja naisia vainoavat kellonsoittajat ei ala toikkaroimaan miten sattuu kyllähän sä sen tiedät.

Tullaan joku päivä käymään ellei jotkut muut ehdi ensin! Jutskataan sitten että mitä seurauksia on sillä että vainoaa pieniä tuntemattomia lapsia jne.

T. Johanna

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      235
      4471
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      124
      2214
    3. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      219
      1862
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      64
      1794
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1660
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      187
      1513
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      54
      1364
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      61
      1298
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1291
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1161
    Aihe