Tänään tuli taas jälleen varattua tatuointi aika, joka on maaliskuun 28 päivä.
aika varattu
11
437
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä sulle
- Anonyymi
Onko vito tattoo Helsingissä hyvä, kun aion ottaa fluoresoivan eli pimeässä loistavan tatuoinnin klitorikseeni?
- Anonyymi
Kannatta tehdä asiat just niinkun itse haluaa, eikä kuunella muita
- Anonyymi
Tuo on ihan tyypillinen asenne teini-ikäisille ihmisille vailla elämänkokemusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on ihan tyypillinen asenne teini-ikäisille ihmisille vailla elämänkokemusta.
Sinä ilmeisesti teet asiat just niinkun joku toinen haluaa, mutta älä yleistä että kaikki niin tekee. Minä en elä enkä tee asioita mielyttääkseni muita, suosittelen sinuakin tekemään asiat niinkun sinä itse haluat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä ilmeisesti teet asiat just niinkun joku toinen haluaa, mutta älä yleistä että kaikki niin tekee. Minä en elä enkä tee asioita mielyttääkseni muita, suosittelen sinuakin tekemään asiat niinkun sinä itse haluat
... ja edelleen sitä samaa uhoavan teini-ikäisen mustavalkoista ajattelua. Kaikki tai ei mitään. Et selvästikään ole henkisesti vielä riittävän kypsä ymmärtämään asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
... ja edelleen sitä samaa uhoavan teini-ikäisen mustavalkoista ajattelua. Kaikki tai ei mitään. Et selvästikään ole henkisesti vielä riittävän kypsä ymmärtämään asioita.
Ja sinä teet näköjään asiat niinkun joku toinen sanoo, mutta ethän sinä sitä ymmärrä että kaikki ei niin tee. Sehän se sua vituttaa kun mä en hypi toisten pillin mukaa, vaan teen asiat omalla tavalla ja niinkun itse haluan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä teet näköjään asiat niinkun joku toinen sanoo, mutta ethän sinä sitä ymmärrä että kaikki ei niin tee. Sehän se sua vituttaa kun mä en hypi toisten pillin mukaa, vaan teen asiat omalla tavalla ja niinkun itse haluan.
Jatkat aina vaan samaa agressiivista ranttiasi kun et muutakaan osaa. Tämä selvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkat aina vaan samaa agressiivista ranttiasi kun et muutakaan osaa. Tämä selvää.
Sä triggeröidyt siitä ihan selvästi kun muut tekee asiat kun itse haluu, eikä niin kun muut haluaa. Sulla ei ole selvästikään omaa tahtoa, ja noista sun kirjotuksista voi päätellä senkin että sua ilmeisesti kiinnostaa muiden mielipiteet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä triggeröidyt siitä ihan selvästi kun muut tekee asiat kun itse haluu, eikä niin kun muut haluaa. Sulla ei ole selvästikään omaa tahtoa, ja noista sun kirjotuksista voi päätellä senkin että sua ilmeisesti kiinnostaa muiden mielipiteet
Jos sua ei muiden mielipiteet kiinnosta, niin mitä täältä haet?
Tee vaan niin kuin itse haluat, älä vilkuile muualle! Sun tekemisillä ei muille ole mitään merkitystä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483