Tänään tuli taas jälleen varattua tatuointi aika, joka on maaliskuun 28 päivä.
aika varattu
11
288
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä sulle
- Anonyymi
Onko vito tattoo Helsingissä hyvä, kun aion ottaa fluoresoivan eli pimeässä loistavan tatuoinnin klitorikseeni?
- Anonyymi
Kannatta tehdä asiat just niinkun itse haluaa, eikä kuunella muita
- Anonyymi
Tuo on ihan tyypillinen asenne teini-ikäisille ihmisille vailla elämänkokemusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on ihan tyypillinen asenne teini-ikäisille ihmisille vailla elämänkokemusta.
Sinä ilmeisesti teet asiat just niinkun joku toinen haluaa, mutta älä yleistä että kaikki niin tekee. Minä en elä enkä tee asioita mielyttääkseni muita, suosittelen sinuakin tekemään asiat niinkun sinä itse haluat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä ilmeisesti teet asiat just niinkun joku toinen haluaa, mutta älä yleistä että kaikki niin tekee. Minä en elä enkä tee asioita mielyttääkseni muita, suosittelen sinuakin tekemään asiat niinkun sinä itse haluat
... ja edelleen sitä samaa uhoavan teini-ikäisen mustavalkoista ajattelua. Kaikki tai ei mitään. Et selvästikään ole henkisesti vielä riittävän kypsä ymmärtämään asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
... ja edelleen sitä samaa uhoavan teini-ikäisen mustavalkoista ajattelua. Kaikki tai ei mitään. Et selvästikään ole henkisesti vielä riittävän kypsä ymmärtämään asioita.
Ja sinä teet näköjään asiat niinkun joku toinen sanoo, mutta ethän sinä sitä ymmärrä että kaikki ei niin tee. Sehän se sua vituttaa kun mä en hypi toisten pillin mukaa, vaan teen asiat omalla tavalla ja niinkun itse haluan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä teet näköjään asiat niinkun joku toinen sanoo, mutta ethän sinä sitä ymmärrä että kaikki ei niin tee. Sehän se sua vituttaa kun mä en hypi toisten pillin mukaa, vaan teen asiat omalla tavalla ja niinkun itse haluan.
Jatkat aina vaan samaa agressiivista ranttiasi kun et muutakaan osaa. Tämä selvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkat aina vaan samaa agressiivista ranttiasi kun et muutakaan osaa. Tämä selvää.
Sä triggeröidyt siitä ihan selvästi kun muut tekee asiat kun itse haluu, eikä niin kun muut haluaa. Sulla ei ole selvästikään omaa tahtoa, ja noista sun kirjotuksista voi päätellä senkin että sua ilmeisesti kiinnostaa muiden mielipiteet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä triggeröidyt siitä ihan selvästi kun muut tekee asiat kun itse haluu, eikä niin kun muut haluaa. Sulla ei ole selvästikään omaa tahtoa, ja noista sun kirjotuksista voi päätellä senkin että sua ilmeisesti kiinnostaa muiden mielipiteet
Jos sua ei muiden mielipiteet kiinnosta, niin mitä täältä haet?
Tee vaan niin kuin itse haluat, älä vilkuile muualle! Sun tekemisillä ei muille ole mitään merkitystä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387715Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381935Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4879Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793