Tänään tuli taas jälleen varattua tatuointi aika, joka on maaliskuun 28 päivä.
aika varattu
11
363
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä sulle
- Anonyymi
Onko vito tattoo Helsingissä hyvä, kun aion ottaa fluoresoivan eli pimeässä loistavan tatuoinnin klitorikseeni?
- Anonyymi
Kannatta tehdä asiat just niinkun itse haluaa, eikä kuunella muita
- Anonyymi
Tuo on ihan tyypillinen asenne teini-ikäisille ihmisille vailla elämänkokemusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on ihan tyypillinen asenne teini-ikäisille ihmisille vailla elämänkokemusta.
Sinä ilmeisesti teet asiat just niinkun joku toinen haluaa, mutta älä yleistä että kaikki niin tekee. Minä en elä enkä tee asioita mielyttääkseni muita, suosittelen sinuakin tekemään asiat niinkun sinä itse haluat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä ilmeisesti teet asiat just niinkun joku toinen haluaa, mutta älä yleistä että kaikki niin tekee. Minä en elä enkä tee asioita mielyttääkseni muita, suosittelen sinuakin tekemään asiat niinkun sinä itse haluat
... ja edelleen sitä samaa uhoavan teini-ikäisen mustavalkoista ajattelua. Kaikki tai ei mitään. Et selvästikään ole henkisesti vielä riittävän kypsä ymmärtämään asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
... ja edelleen sitä samaa uhoavan teini-ikäisen mustavalkoista ajattelua. Kaikki tai ei mitään. Et selvästikään ole henkisesti vielä riittävän kypsä ymmärtämään asioita.
Ja sinä teet näköjään asiat niinkun joku toinen sanoo, mutta ethän sinä sitä ymmärrä että kaikki ei niin tee. Sehän se sua vituttaa kun mä en hypi toisten pillin mukaa, vaan teen asiat omalla tavalla ja niinkun itse haluan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä teet näköjään asiat niinkun joku toinen sanoo, mutta ethän sinä sitä ymmärrä että kaikki ei niin tee. Sehän se sua vituttaa kun mä en hypi toisten pillin mukaa, vaan teen asiat omalla tavalla ja niinkun itse haluan.
Jatkat aina vaan samaa agressiivista ranttiasi kun et muutakaan osaa. Tämä selvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkat aina vaan samaa agressiivista ranttiasi kun et muutakaan osaa. Tämä selvää.
Sä triggeröidyt siitä ihan selvästi kun muut tekee asiat kun itse haluu, eikä niin kun muut haluaa. Sulla ei ole selvästikään omaa tahtoa, ja noista sun kirjotuksista voi päätellä senkin että sua ilmeisesti kiinnostaa muiden mielipiteet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä triggeröidyt siitä ihan selvästi kun muut tekee asiat kun itse haluu, eikä niin kun muut haluaa. Sulla ei ole selvästikään omaa tahtoa, ja noista sun kirjotuksista voi päätellä senkin että sua ilmeisesti kiinnostaa muiden mielipiteet
Jos sua ei muiden mielipiteet kiinnosta, niin mitä täältä haet?
Tee vaan niin kuin itse haluat, älä vilkuile muualle! Sun tekemisillä ei muille ole mitään merkitystä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist1894153Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki1123733Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma443249Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest222567- 1902345
Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet haluaisit nähdä juontohommissa?
Katja Ståhl on ollut kuluvalla viikolla sairaalahoidossa. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet halu291516- 1001320
Vähäkankailla ollut ongelmia vuokra-asunnossa
Aina ne ikävätkin asiat tulevat mediaan. Jasmin ja Marko saaneet edellisestä asunnostaan häädöt ja Jasmin todettu varatt1411223Tiesitkö? Tuure ja Saana Boelius ovat sisaruksia!
Tiesitkö? Tuure Boelius ja Saana Boelius ovat tänä syksynä kumpainenkin reality-ohjelmissa tv:ssä: Tuure Petollisissa ja251204Jos elämäsi ihminen
on osoittanut kiinnostuksensa, niin kannattaa vastata edes jotain vaikka mikä olisi. Toista mahdollisuutta ei välttämätt691078