Tänään tuli taas jälleen varattua tatuointi aika, joka on maaliskuun 28 päivä.
aika varattu
11
436
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä sulle
- Anonyymi
Onko vito tattoo Helsingissä hyvä, kun aion ottaa fluoresoivan eli pimeässä loistavan tatuoinnin klitorikseeni?
- Anonyymi
Kannatta tehdä asiat just niinkun itse haluaa, eikä kuunella muita
- Anonyymi
Tuo on ihan tyypillinen asenne teini-ikäisille ihmisille vailla elämänkokemusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on ihan tyypillinen asenne teini-ikäisille ihmisille vailla elämänkokemusta.
Sinä ilmeisesti teet asiat just niinkun joku toinen haluaa, mutta älä yleistä että kaikki niin tekee. Minä en elä enkä tee asioita mielyttääkseni muita, suosittelen sinuakin tekemään asiat niinkun sinä itse haluat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä ilmeisesti teet asiat just niinkun joku toinen haluaa, mutta älä yleistä että kaikki niin tekee. Minä en elä enkä tee asioita mielyttääkseni muita, suosittelen sinuakin tekemään asiat niinkun sinä itse haluat
... ja edelleen sitä samaa uhoavan teini-ikäisen mustavalkoista ajattelua. Kaikki tai ei mitään. Et selvästikään ole henkisesti vielä riittävän kypsä ymmärtämään asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
... ja edelleen sitä samaa uhoavan teini-ikäisen mustavalkoista ajattelua. Kaikki tai ei mitään. Et selvästikään ole henkisesti vielä riittävän kypsä ymmärtämään asioita.
Ja sinä teet näköjään asiat niinkun joku toinen sanoo, mutta ethän sinä sitä ymmärrä että kaikki ei niin tee. Sehän se sua vituttaa kun mä en hypi toisten pillin mukaa, vaan teen asiat omalla tavalla ja niinkun itse haluan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä teet näköjään asiat niinkun joku toinen sanoo, mutta ethän sinä sitä ymmärrä että kaikki ei niin tee. Sehän se sua vituttaa kun mä en hypi toisten pillin mukaa, vaan teen asiat omalla tavalla ja niinkun itse haluan.
Jatkat aina vaan samaa agressiivista ranttiasi kun et muutakaan osaa. Tämä selvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkat aina vaan samaa agressiivista ranttiasi kun et muutakaan osaa. Tämä selvää.
Sä triggeröidyt siitä ihan selvästi kun muut tekee asiat kun itse haluu, eikä niin kun muut haluaa. Sulla ei ole selvästikään omaa tahtoa, ja noista sun kirjotuksista voi päätellä senkin että sua ilmeisesti kiinnostaa muiden mielipiteet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä triggeröidyt siitä ihan selvästi kun muut tekee asiat kun itse haluu, eikä niin kun muut haluaa. Sulla ei ole selvästikään omaa tahtoa, ja noista sun kirjotuksista voi päätellä senkin että sua ilmeisesti kiinnostaa muiden mielipiteet
Jos sua ei muiden mielipiteet kiinnosta, niin mitä täältä haet?
Tee vaan niin kuin itse haluat, älä vilkuile muualle! Sun tekemisillä ei muille ole mitään merkitystä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051034
- 102898
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96777- 85693
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 25485
- 43482
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30460