aika varattu

Anonyymi-ap

Tänään tuli taas jälleen varattua tatuointi aika, joka on maaliskuun 28 päivä.

11

436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä sulle

    • Anonyymi

      Onko vito tattoo Helsingissä hyvä, kun aion ottaa fluoresoivan eli pimeässä loistavan tatuoinnin klitorikseeni?

    • Anonyymi

      Kannatta tehdä asiat just niinkun itse haluaa, eikä kuunella muita

      • Anonyymi

        Tuo on ihan tyypillinen asenne teini-ikäisille ihmisille vailla elämänkokemusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on ihan tyypillinen asenne teini-ikäisille ihmisille vailla elämänkokemusta.

        Sinä ilmeisesti teet asiat just niinkun joku toinen haluaa, mutta älä yleistä että kaikki niin tekee. Minä en elä enkä tee asioita mielyttääkseni muita, suosittelen sinuakin tekemään asiat niinkun sinä itse haluat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä ilmeisesti teet asiat just niinkun joku toinen haluaa, mutta älä yleistä että kaikki niin tekee. Minä en elä enkä tee asioita mielyttääkseni muita, suosittelen sinuakin tekemään asiat niinkun sinä itse haluat

        ... ja edelleen sitä samaa uhoavan teini-ikäisen mustavalkoista ajattelua. Kaikki tai ei mitään. Et selvästikään ole henkisesti vielä riittävän kypsä ymmärtämään asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ... ja edelleen sitä samaa uhoavan teini-ikäisen mustavalkoista ajattelua. Kaikki tai ei mitään. Et selvästikään ole henkisesti vielä riittävän kypsä ymmärtämään asioita.

        Ja sinä teet näköjään asiat niinkun joku toinen sanoo, mutta ethän sinä sitä ymmärrä että kaikki ei niin tee. Sehän se sua vituttaa kun mä en hypi toisten pillin mukaa, vaan teen asiat omalla tavalla ja niinkun itse haluan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä teet näköjään asiat niinkun joku toinen sanoo, mutta ethän sinä sitä ymmärrä että kaikki ei niin tee. Sehän se sua vituttaa kun mä en hypi toisten pillin mukaa, vaan teen asiat omalla tavalla ja niinkun itse haluan.

        Jatkat aina vaan samaa agressiivista ranttiasi kun et muutakaan osaa. Tämä selvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkat aina vaan samaa agressiivista ranttiasi kun et muutakaan osaa. Tämä selvää.

        Sä triggeröidyt siitä ihan selvästi kun muut tekee asiat kun itse haluu, eikä niin kun muut haluaa. Sulla ei ole selvästikään omaa tahtoa, ja noista sun kirjotuksista voi päätellä senkin että sua ilmeisesti kiinnostaa muiden mielipiteet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä triggeröidyt siitä ihan selvästi kun muut tekee asiat kun itse haluu, eikä niin kun muut haluaa. Sulla ei ole selvästikään omaa tahtoa, ja noista sun kirjotuksista voi päätellä senkin että sua ilmeisesti kiinnostaa muiden mielipiteet

        Jos sua ei muiden mielipiteet kiinnosta, niin mitä täältä haet?
        Tee vaan niin kuin itse haluat, älä vilkuile muualle! Sun tekemisillä ei muille ole mitään merkitystä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1034
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      898
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      777
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      693
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      485
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      460
    Aihe