Vaimo toi ihailijansa kylään.

Anonyymi-ap

Ollaan vaimoni kanssa samalla työpaikalla, mutta eri osastoilla. Vaimoni sanoi, että hänen osastollaan on eräs miespuolinen työkaveri, joka on mukavan oloinen ja haluaisi tutustua meihin molempiin.

Sovittiin, että pyydetään hänet meille kylään. Syötiin yhdessä ja ilta oli ihan mukava.

Kun sitten töissä myöhemmin törmäsin tähän mieheen, hän sanoi minulle, että hän on rakastunut vaimooni. Kysyin vaimoltani, että mitä tämä meinaa?! Vaimoni väitti, ettei heillä ole ollut suhdetta. Hän kuitenkin myönsi, että kyseinen mies oli ehdottanut hänelle seurustelua jo ennen kyläilykutsua. Sanoin, että ihmettelen kovasti, miksi vaimoni halusi tämän miehen meille kylään, vaikka tämä oli ehdottanut seurustelua. Kuulemma mitään ei heidän välillään tapahtunut.

Myöhemmin kun meillä oli pieniä lapsia, emmekä koskaan saaneet lastenhoitajaa, naapurin perheenisä tuli käymään meillä kylässä. Hän oli lähdössä lähibaariin karaokeen, niinpä ehdotin että vaimoni tykkäisi lähteä myös. Jäin itse lastenvahdiksi, jotta vaimoni saisi rentoutua. Myöhemmin tämä naapuri pyysi minua kaljalle. Kun olimme päässeet baariin, tämä naapurin isäntä sanoi olevansa rakastunut vaimooni. Lähdin saman tien pois baarista, jotta en syyllistyisi pahoinpitelyyn. Vaimoni väitti kivenkovaan, ettei heidän välillään ole koskaan ollut mitään. Myönsi kuitenkin, että naapurin isäntä oli ehdotellut hänelle suhdetta karaokereissulla, mutta hän oli kieltäytynyt. Ihmettelin, miksi vaimoni ei ollut minulle kertonut asiasta koskaan aiemmin!

Mitä mieltä olette, onko vaimoni pettänyt?

11

593

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taitaa olla ainakin flirtti ja hyvännäköinen kun miehet noin sulle tunnustaa. Hieman ehkä liian avoimesti toimitte. Jos vaino ei ole pettänyt niin tuolla tavalla toimimalla niitä tilaisuuksia ainakin syntyy. Munkin kiltti vaimo osoittautui flirtiksi ja oli myös pettänyt enemmän kuin yhden kerran.

      • Anonyymi

        On hyvännäköinen. Ihmettelen kyllä miesten tunnustamista, koska se voi olla todella vaarallista. Olen melko kookas ja treenannut kamppailulajeja ikäni. Toimintapapoihini ei tokikaan väkivalta kuulu, mutta riskinsä tuonkin kertomisessa on kuten hyvin voitte ymmärtää. Moni on päässyt hengestään vastaavissa tilanteissa. Se että mies on valmis ottamaan noin kovan riskin kertoo ehkä jostain mikä on tapahtunut minun selkäni takana?


    • Anonyymi

      Ehkä vaimosi punnitsee tilannetta siten, miten reakoit näihin tilanteisiin? Ehkä tykkää myös tehdä sinut mustasukkaiseksi ja katsoa miten reakoit ja jos saa siitä huonoja tuntemuksia, tekee siitä omia päätelmiä? Reilu puhuminen voi auttaa? Ja epäreilu puhuminen rikkoa suhteen?

    • Anonyymi

      Tekemällä tehty fiktionaalinen narratiivi. Menisit töihin siitä.

    • Anonyymi

      Uskon vahvasti että et ole ainoa mies joka vaimosi jalkovälissä on touhunnut mutta vanha sanonta pitää paikkaansa että ei järvi soutamalla kulu.

      • Anonyymi

        Itseasiassa kyllä se kuluu.


    • Anonyymi

      Mun vaimoa on kysytty kahdesti, tultu sanomaan että vaimoani olisi mukava panna. Toinen oli naapuri. Miehet kai kokeilee onko suhde jotenkin avoin.

    • Anonyymi

      Minäkin olen sinun vaimoosi rakastunut

    • Anonyymi

      Oleksä koskaan aatellut, että rupeisit kirjottaan naisten rakkauspokkarityyppisiä kirjoja? Sulla on mielikuvitusta ihan riittämiin.

    • Anonyymi

      Onneksi olkoon! Olette vielä tehneet lapsiakin.
      Via dolorosa!

    • Anonyymi

      Sanoisin että nyt on vaan kiva runkkufantasia....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe