yhteislaitumelle tohon mun naapuriin....Siel saavat juosta vapaina ja villeinä koko kesän:o)))
Nyt olen (eka kerran)Kyllä kateellinen:o( Tahtoo olla orivarsa:o))))
Orivarsatkin nyt sitten päästetty
29
680
Vastaukset
- taiat
olla vittumainen ämmä?
- quistis
voi olla et olenkin...No en olekkaan..Mut mul kyl on sellanen piu:o)))
- perskuti
Ei niilläkään aina niin helppoa ole:=))
Tai, ..no?
Vanha sanonta:- Helppoo ei oo kellää, mut elää täytyy, ennenki on yrittäneet,... mut kaikki on kuolleet?:=))
Itselläni olis ollut henki pois pariin kertaan, jos ajattelee kuinka vanhaksi ne elää!- quistis
luvannukkaan helppoo...En ainakaan muista.Nyt hävettää..Ei mul niin rankkaakaan ole,kuin tiedän olevan monella muulla.Ai elääks ne niin pitkään??
Mä meinasin kuolla ekan lapsen synnytykseen..Me meinattiin molemmat!Mut tääl me heilutaan..Vaik vain piruuttamme:o)) - quistis
quistis kirjoitti:
luvannukkaan helppoo...En ainakaan muista.Nyt hävettää..Ei mul niin rankkaakaan ole,kuin tiedän olevan monella muulla.Ai elääks ne niin pitkään??
Mä meinasin kuolla ekan lapsen synnytykseen..Me meinattiin molemmat!Mut tääl me heilutaan..Vaik vain piruuttamme:o))tahtoo olla orivarsa..Ne ei kirjoita ollenkaan:o(
- valerian.s
quistis kirjoitti:
tahtoo olla orivarsa..Ne ei kirjoita ollenkaan:o(
etteivät ne olekin tammavarsoja;)?
- perskuti
quistis kirjoitti:
Mä meinasin kuolla ekan lapsen synnytykseen..Me meinattiin molemmat!Mut tääl me heilutaan..Vaik vain piruuttamme:o))Senat sakasin.
Minä luulisin niiden oriiden elävä 25-30.Vuotta?
Ei ole tietoa, ainoastaan arvio.
Nyt se loppuhuipennus"fanfaareja kiitos"!!Seis.
Niitä olis kaksi sukupolvea kuollut, ennenkuin olis minun ikä:=((
Se niistä asioista tältä illalta:=((
Puhuaan jotakin hauskempaa. onko Sinulla ketään tuttua pudonnu katolta viime aikoina? - quistis
valerian.s kirjoitti:
etteivät ne olekin tammavarsoja;)?
niillä aikas ison jutun siel masun alla,kun ne oriit riehaantuu laitumelle pääsystä:o))
- quistis
perskuti kirjoitti:
Senat sakasin.
Minä luulisin niiden oriiden elävä 25-30.Vuotta?
Ei ole tietoa, ainoastaan arvio.
Nyt se loppuhuipennus"fanfaareja kiitos"!!Seis.
Niitä olis kaksi sukupolvea kuollut, ennenkuin olis minun ikä:=((
Se niistä asioista tältä illalta:=((
Puhuaan jotakin hauskempaa. onko Sinulla ketään tuttua pudonnu katolta viime aikoina?mieleen...ei ole kukaan katolta pudonnu,mut mulla kyl olo sellanen et jostain olisin pudonnu:o)))
- valerian.s
quistis kirjoitti:
niillä aikas ison jutun siel masun alla,kun ne oriit riehaantuu laitumelle pääsystä:o))
Kun tuollaisia menet sinne katselemaan.Se on vähän tuhmaa;=)))
- quistis
valerian.s kirjoitti:
Kun tuollaisia menet sinne katselemaan.Se on vähän tuhmaa;=)))
vähän vaan...Katsos mä niin tykkään luomusta...Mut en orivarsan:o)))Tää kone on tyhmä..tökkii.Ei anna mun laitella viestejä:o(
- valerian.s
quistis kirjoitti:
vähän vaan...Katsos mä niin tykkään luomusta...Mut en orivarsan:o)))Tää kone on tyhmä..tökkii.Ei anna mun laitella viestejä:o(
..siis kone tökkii eikä orivarsa;))?Hitto,multakin menee senat sakaisin..
- quistis
valerian.s kirjoitti:
..siis kone tökkii eikä orivarsa;))?Hitto,multakin menee senat sakaisin..
taidankin tartuttaa kaikkiin tollasen senat sakasin ja ne kirjoitusvirheet:o)
..nuori, notkee, korea ja norja...
- quistis
kauniisti pyysit..niin mä olen tammavarsa...Onhan sekin villi ja vapaa...
- amaryllie
orivarsa taho olla....oo tyttövarsa ennemmin...
Sä olet nyt jotenkin ihan hakoteillä tai jotain...
Sä olet lukemani perusteella rakastunut ja päästäsi pyörällä...- quistis
sitäkös se vain on...Mä luulin et kuolemaksi tää on:o(((Huh sä taas pelastit mut A!!Onneksi mulla on ollu lohtuna upea kokoelma paituleita..Oudosti oonkin viihtyny siinä pinkissä:o))))
- amaryllie
quistis kirjoitti:
sitäkös se vain on...Mä luulin et kuolemaksi tää on:o(((Huh sä taas pelastit mut A!!Onneksi mulla on ollu lohtuna upea kokoelma paituleita..Oudosti oonkin viihtyny siinä pinkissä:o))))
sehän on sitten sillä selvä!!!! pinkissä paitulissa kuljeskelu ja haahuilu ympäriinsä on ihan varma merkki rakastumisesta!!!!!!
Tää kesän saapuminen saa herkimmät ihmiset ihan sekaisin....
Toisaalta rakastuminen on ihan mukavaa..paituli kyllä kannattaa vaihtaa välillä, äkkiä voi rakkauden huumassa unohtua vaihto....
Jos seuraavakin paituli on punainen tai pinkki....olet mennyttä naista...joku on sitten kyllä vienyt koko sytämmen.... - quistis
amaryllie kirjoitti:
sehän on sitten sillä selvä!!!! pinkissä paitulissa kuljeskelu ja haahuilu ympäriinsä on ihan varma merkki rakastumisesta!!!!!!
Tää kesän saapuminen saa herkimmät ihmiset ihan sekaisin....
Toisaalta rakastuminen on ihan mukavaa..paituli kyllä kannattaa vaihtaa välillä, äkkiä voi rakkauden huumassa unohtua vaihto....
Jos seuraavakin paituli on punainen tai pinkki....olet mennyttä naista...joku on sitten kyllä vienyt koko sytämmen....Mulla hurjaaaan vahva psyyke:o))))Mulla hirvee panssarikuori ympärillä.....Taisi käydä vain jokin
jokin...No mikä se nyt onkaan:o))))
- Otso
noita tyttöjä hevoisissa oikein kiehtoo. Pienestä asti ovat jo hepojen perään. Pojat harvemmin...
- amarylli
suinkaan kaikkia tyttöjä hevoset kiehdo...
Minä ainakin pelkään hevosia, en ole koskaan uskaltanut mennä samalle puolelle aitausta hevosen kanssa...hui!!!
Syytä en pelkooni tiedä...hymh..pitää miettiä asiaa - Otso
amarylli kirjoitti:
suinkaan kaikkia tyttöjä hevoset kiehdo...
Minä ainakin pelkään hevosia, en ole koskaan uskaltanut mennä samalle puolelle aitausta hevosen kanssa...hui!!!
Syytä en pelkooni tiedä...hymh..pitää miettiä asiaauseampaa tyttöä kuin poikaa! Kerran minäkin käynyt selässä enkä toista kertaa mene..Siis puhun hevosista..
- quistis
on sitten ihania:o))))
- Otso
quistis kirjoitti:
on sitten ihania:o))))
vaatii perusteluja, miksi ihania?? Minäkin tykkään hevosista,mut mieluiten konepellin alla!
- quistis
Otso kirjoitti:
vaatii perusteluja, miksi ihania?? Minäkin tykkään hevosista,mut mieluiten konepellin alla!
ratsastin...Nyt ihailen kaukaa!!Mut onhan ne ihania ja jaloja elukoita:o)))
- Otso
quistis kirjoitti:
ratsastin...Nyt ihailen kaukaa!!Mut onhan ne ihania ja jaloja elukoita:o)))
pitkäjalkasia vaan?
- quistis
Otso kirjoitti:
pitkäjalkasia vaan?
ihailenkin kaukaa...Otso:o)))
- Otso
quistis kirjoitti:
ihailenkin kaukaa...Otso:o)))
olin samassa aitauksessa hevosen ka, ja se kyllä mulkoili vihaisesti...Kukapa sitä nyt ei ....nallea..
- kukapas
Otso kirjoitti:
olin samassa aitauksessa hevosen ka, ja se kyllä mulkoili vihaisesti...Kukapa sitä nyt ei ....nallea..
ei nyt.....Nallea??? Hemmetti:o)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa752783- 572696
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun172343- 412042
- 501990
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2761962Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211281- 381109
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo01040Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.95976