Roista Nainen

Löytyipäs nainen Pub bumbasta.
nainen oli lähtenyt yksin pub!iin.Illan myötä jonkin verran humalaltunut
Itse lähdin perjantai iltasella käymään mäkkärissä iltapalalla
kotiin pallailessa käveleskelin bumban edestä,jossa nainen
seisoskeli tupakalla ulkosalla.tervehti iloisesti ja sanoi mitääs mies
pysähdyin juttelemaan tuon naisen kanssa,hän tuli aika likelle
siinä jutelessa .sanoi että ei kiinosta karaokee enää,kysyi lähetäänkö
jonnekkin.Sanoin siihen,että lähetäänkö minun luokse,asun tuossa
toisella puolen tietä,lyhyt matka.Nainen suostui lähteen mukaan.
sitten vaan kämpille,halusi kaljaa tai siideriä,olihan minulla
3kaljaa kaapissa,joten avasin pullon.siinä sitten juteltiin ja vähän hiveltiin toisiamme,
kunnes lopulta hän alkoi suuteleen ja availeen paitaani,nimä kourimaan hänen rintojaan
Sanoi,että mies ei enää halua häntä,juo kaljaa ja makkaa vain sohvalla.Haluaisitkos sinä nussia minua
nyt.Tietysti halusin,pallit olit pakahtumaisillaan ja kalu kankkeena.Nainen haiskahti kyllä olutta juoneella ja hikin haiskahti aika lailla.tavallaan se kiihotti minua entisestään
Olin kovin kiinnostunut tästä naisesta,lyhyt, pullea,iso rintainen ja ikkääkin>60v,
ei mikään kaunotar,kun vielä vähän hengitykessä tuoksui viina ja hienkin haistoi aika voimakkaana..
olihan hän noin 160cm pitkä ja n,80kg painoa,D koko rinnoissa.Olihan se ihana kokemus
kun tuollaisen naisen saapi seljäälleen sänkyyn,katsoa kun vatsa hyllyy panemisen tahdissa
ja hengätyneenä huohottaa ja vaati lissää ja kovempaa.Pitkään puutteessa olon jälkeen
kolme panoa illalla jaksettiin,sitten olimme nukahtaneet.Aamulla heräilin ensimmäisenä,keittelin kahveet
odottelin josko hänkin heräisi.Kyllähän sitten herräili ,oli vähän nolon oloisena illan tapahtumista,
mutta kertoi sen olleen tarkoituskin jo bubiin lähtiessä.tarjosin aamukahveet,hän halusi
käydä suihkussa pesetymässä.Tuli suikusta minun kylpytakki päällä,siinä sitten istuimme
sohvalla vierkkäin,aloin vähän halaileen ja pussaillen kaulalle,hän kysyi haluanko vielä
aamu panon ja minähän halusi,Oli ihana avata kylpytakki ja suudella joka paista ja lopuksi nuolla pillu,
siinä sohvalla saatiin aaamupano hoidettua.Juttelun ja kahvitteluun jälkeen hän halusi lähtee
kottiin.Lähteissään sanoi,että ehkä joskus tavataan vielä.Meni kuukausi kun yhtenä perjantai iltana soi ovikello,kun avasin,hän sanoi Terve,saank tulla sisään..JOvain totesin.Katsoimme toisiamme ja halattiin ja sain pehmoisen suudelman.Hän sanoi,että on kaivannut viime kertaista tapaamista.Nyt olisi koko viikonloppu aikaa jos vielä haluat minua.Ukkoni lähti sodankyllään kalasteleen vanhan kaverin mökille .
Minullehan se sopi mainiosti,kun en ollut saanut pillua kuin häneltä kuukausi sitten..
eikä ollut saanut hänkään..Kovin nopeasti siinä oltiinkin panopuuhissa imettiin,nuoltiin,96
vuoroinpäällä,vuoroin alla.Sen jälkeen tapasimme usein ja aina seksin merkeissä,vaikka oli meillä
ihania juttu tuokioitakin .sitä kesti melkein vuoden,sitten hän hävisi,ei vastannut enää sala viesteihinkään.
Sattumalta näin hänet nuoremman miehen seurassa kerran kaupungilla,olisko lie löytänyt nuoremman
.

5

1436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aikamoista. Miksen minä löydä ketään miestä Roista, joka panis mua 😭. Mullakin on mahaa 😅 mut en kyllä juo alkoholia 😳

      • Tule minun luokse


    • Anonyymi

      Olipa sulla kuumat kertomukset.

      • Anonyymi

        kuumaa on mieskin...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe