Roista Nainen

Löytyipäs nainen Pub bumbasta.
nainen oli lähtenyt yksin pub!iin.Illan myötä jonkin verran humalaltunut
Itse lähdin perjantai iltasella käymään mäkkärissä iltapalalla
kotiin pallailessa käveleskelin bumban edestä,jossa nainen
seisoskeli tupakalla ulkosalla.tervehti iloisesti ja sanoi mitääs mies
pysähdyin juttelemaan tuon naisen kanssa,hän tuli aika likelle
siinä jutelessa .sanoi että ei kiinosta karaokee enää,kysyi lähetäänkö
jonnekkin.Sanoin siihen,että lähetäänkö minun luokse,asun tuossa
toisella puolen tietä,lyhyt matka.Nainen suostui lähteen mukaan.
sitten vaan kämpille,halusi kaljaa tai siideriä,olihan minulla
3kaljaa kaapissa,joten avasin pullon.siinä sitten juteltiin ja vähän hiveltiin toisiamme,
kunnes lopulta hän alkoi suuteleen ja availeen paitaani,nimä kourimaan hänen rintojaan
Sanoi,että mies ei enää halua häntä,juo kaljaa ja makkaa vain sohvalla.Haluaisitkos sinä nussia minua
nyt.Tietysti halusin,pallit olit pakahtumaisillaan ja kalu kankkeena.Nainen haiskahti kyllä olutta juoneella ja hikin haiskahti aika lailla.tavallaan se kiihotti minua entisestään
Olin kovin kiinnostunut tästä naisesta,lyhyt, pullea,iso rintainen ja ikkääkin>60v,
ei mikään kaunotar,kun vielä vähän hengitykessä tuoksui viina ja hienkin haistoi aika voimakkaana..
olihan hän noin 160cm pitkä ja n,80kg painoa,D koko rinnoissa.Olihan se ihana kokemus
kun tuollaisen naisen saapi seljäälleen sänkyyn,katsoa kun vatsa hyllyy panemisen tahdissa
ja hengätyneenä huohottaa ja vaati lissää ja kovempaa.Pitkään puutteessa olon jälkeen
kolme panoa illalla jaksettiin,sitten olimme nukahtaneet.Aamulla heräilin ensimmäisenä,keittelin kahveet
odottelin josko hänkin heräisi.Kyllähän sitten herräili ,oli vähän nolon oloisena illan tapahtumista,
mutta kertoi sen olleen tarkoituskin jo bubiin lähtiessä.tarjosin aamukahveet,hän halusi
käydä suihkussa pesetymässä.Tuli suikusta minun kylpytakki päällä,siinä sitten istuimme
sohvalla vierkkäin,aloin vähän halaileen ja pussaillen kaulalle,hän kysyi haluanko vielä
aamu panon ja minähän halusi,Oli ihana avata kylpytakki ja suudella joka paista ja lopuksi nuolla pillu,
siinä sohvalla saatiin aaamupano hoidettua.Juttelun ja kahvitteluun jälkeen hän halusi lähtee
kottiin.Lähteissään sanoi,että ehkä joskus tavataan vielä.Meni kuukausi kun yhtenä perjantai iltana soi ovikello,kun avasin,hän sanoi Terve,saank tulla sisään..JOvain totesin.Katsoimme toisiamme ja halattiin ja sain pehmoisen suudelman.Hän sanoi,että on kaivannut viime kertaista tapaamista.Nyt olisi koko viikonloppu aikaa jos vielä haluat minua.Ukkoni lähti sodankyllään kalasteleen vanhan kaverin mökille .
Minullehan se sopi mainiosti,kun en ollut saanut pillua kuin häneltä kuukausi sitten..
eikä ollut saanut hänkään..Kovin nopeasti siinä oltiinkin panopuuhissa imettiin,nuoltiin,96
vuoroinpäällä,vuoroin alla.Sen jälkeen tapasimme usein ja aina seksin merkeissä,vaikka oli meillä
ihania juttu tuokioitakin .sitä kesti melkein vuoden,sitten hän hävisi,ei vastannut enää sala viesteihinkään.
Sattumalta näin hänet nuoremman miehen seurassa kerran kaupungilla,olisko lie löytänyt nuoremman
.

5

1179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aikamoista. Miksen minä löydä ketään miestä Roista, joka panis mua 😭. Mullakin on mahaa 😅 mut en kyllä juo alkoholia 😳

      • Tule minun luokse


    • Anonyymi

      Olipa sulla kuumat kertomukset.

      • Anonyymi

        kuumaa on mieskin...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      2048
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1662
    3. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1152
    4. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      350
      1126
    5. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1113
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      53
      851
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      839
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      777
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      237
      737
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      367
      719
    Aihe