Vaimo tyhmä kuin saapas

Anonyymi-ap

Hei. Olen kamppaillut avioliitossani vaimon älykkyyden kanssa. Vaimolla ei ns. leikkaa yhtään. Tuijottaa telkkaria kaiket päivät, eikä osaa keskustella mistään. Yksinkertaisetkin asiat pitää hänelle selittää rautalangasta vääntäen. Saatat nyt kysyä miksi olen naimissa tuollaisen naisen kanssa? Ajattelin nuorempana enemmän munalla, ja vaimolla on tosi hyvä perse ja tissit, pärstäkin ihan ok. Lähestyn itse neljääkymppiä ja olen aikuistunut vuosien varrella. Enää ei riitä pelkkä panopuu, vaan haluaisin keskustellakin asioista. Pitäisikö erota? Lapsia meillä ei onneksi ole. Kävisi sääliksi jos niistäkin tulisi yhtä tyhmiä, enkä usko vaimon älyllisiin kykyihin lasten asioiden hoitamisessa jos vaikka ero tulisi jossakin vaiheessa.

23

509

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No tuota tuota jos todella olet tuota mieltä etkä vain trollaa niin teet vaimollesi suuren palveluksen kun otat eron!

      • Anonyymi

        Tavallaan itsekin olen tuota mieltä. On vain huoli miten vaimo pärjäisi yksikseen...


    • Anonyymi

      Itse olen miettinyt eron jälkeen tuota samaa asiaa, mitä tulee mahdolliseen uuteen suhteeseen.

      Itselleni naisen viehättävyys on hyvin paljon juuri ulkoisia piirteitä, hyvä perse ja pienet tissit, erottuva vyötärö, hoikat sääret jne.

      Mutta tämä, että jos ulkoiselta olemukseltaan viehättävä mutta "tyhmä kuin saapas" - jaksaisiko sitä pidemmässä suhteessa?
      Toisaalta "tyhmä" nainen voi olla kiltti ja uskollinen ja seksikin saattaa toimia loistavasti?

      Toiselta puolelta sitten älykäs, mutta "ulkonäkörajoitteinen".....seksittömyyshän tietysti tappaa minkä tahansa suhteen, mutta ulkoisesti upeita, hyvin älykkäitä naisia on niin vähän, ettei niitä enää neljänkympin ylittäneelle miehelle tuolla juurikaan ole, yksittäisiä gold diggereitä lukuun ottamatta.

      Vaikea kysymys. Kohtuullisen puoleensavetävän näköinen ja älykäs?
      Itselläni on mitattu ÄO 132 eli en nyt ihan kengännumero-osastoa ole.
      Tosin tuolla ei mitata sosiaalista älykkyyttä, ei uskollisuutta eikä varsinkaan niitä "silmää viehättäviä" ominaisuuksia - vaikka itse olenkin erinomaisessa fyysisessä kunnossa ja odotan tietysti myös mahdolliselta puolisolta edes jonkinlaista liikunnallisuutta ja itsestään huolehtimisen kykyä.

      Sohvalla lojuvaa, MTV:n "viihdeohjelmia" (=kammottavaa paskaa) tuijottavaa pönttöä en voisi ikinä sietää, mutta en toisaalta sellaistakaan naista, joka ryhtyy syväluotaamaan pölynimurin käytön syvintä olemusta ja puhkipsykologisoi parisuhteen, seksin harrastamisen jne....

      Siinä sitä on ongelmaa.

      • Anonyymi

        Hyvää pohdintaa. En vain oikein pysty kuvittelemaan hänestä loppuelämän kumppania, kun jatkuvasti se älykkyyden puute saa minut turhautumaan. Entä jos en löydäkään tilalle älykästä naista? Tässä riittää mietittävää...


    • Anonyymi

      Jatkan vielä. Vaimo ei osaa hoitaa raha-asioitakaan yhtään. Aina on tili tyhjä, eikä säästöjä kerry. Työpaikallakin hänelle kuulema nauretaan. Ennen minua hänellä oli aina joku mies, joka hoiti asiat ja piti huolta. Pelkään, että jos erotaan niin hän ei löydä ketään, koska ikää on tullut eikä näytä enää niin hyvältä kuin nuorena. 😐

      • Anonyymi

        Rahatyttöjä näkyy olevan tuo kottaraises,hyvin ymmärtää sun rahojen päälle.


    • Anonyymi

      Välität hänestä kuitenkin hyvä juttu! Yritä auttaa jos pystyt ei kai kukaan tyhmä ole omasta tahdostaan ja jos muuten on rakastettava ihminen niin se kyllä loppujen lopuksi ainakin minun mielestäni on tärkeämpää kuin se että osaako sujuvasti keskustella vaikka kirjallisuuden klassikoista! Ainahan voi käydä vaikka Mensa-kavereiden(ei ollut vittuilua) kanssa iltaa istumassa!

      • Anonyymi

        Välitän toki, mutta myös säälin hieman. Olen kasvanut ihmisenä, enkä enää mene ns. muna edellä elämässä. En vain osaa arvostaa häntä tyhmyytensä takia. Totta tuokin, että pystyn puhumaan kavereiden kanssa vähänkin älyllisemmistä aiheista.


    • Anonyymi

      Katsoisin mieluummin telkkaria kuin suomi palstalla valittajaa. Niin tuo sun vaimosikin tekee.
      Viisas kun on.

      • Anonyymi

        Viisas 😄


    • Anonyymi

      Höpön pöpön taas!
      Tyypillistä miehen logiikkaa - "minä älykäs - muut taliaivoja!"
      Jos oikeasti olisit älykäs, niin eihän tuo asia olisi sinulle lainkaan ongelma.
      Eikös älykäs juuri nimenomaan osaa ratkaista ongelman kuin ongelman?
      Ihan tyhjästä marmatat!

    • Anonyymi

      Ei vaimo voi olla tyhmä kun noin älykkään kumppanin valitsi.

    • Anonyymi

      En voi käsittää 56v miehenä näitä ihmisiä, jotka katsovat jotain Putouksia, Elämäni biisejä, Temppareita, Salkkareita, ja mitä ihmeellisimpiä paskaohjelmia tuolta mainosten välissä nyt sattuu tulemaan?

      Kaikkein järkyttävimpiä ovat tyypit, jotka linnoittautuvat sohvalle katsomaan jotain Linnan juhlia!!!!

      Täytyy tässä maassa olla todella paljon ns. vähä-älyistä porukkaa, kun joku Sohvaperunat on erittäin suosittu. Siis ohjelma, jossa katsotaan kun toiset katsovat roskaohjelmaa!!!!

      Ei ole ihme, että avioeroja ja mielenterveysongelmia riittää....

    • Anonyymi

      Laita pumppufilmi pyörii siihen luotaan,katot miten innostuu laiskanlinnassaan

    • Anonyymi

      Korona on tainnut jättää jälkensä.

    • Anonyymi

      No mitä tekee mies. Kirjoittelee suomi palstalle. Istuu nojatuolissaan tietokoneella, ei puhu, ei.
      Tänne haukkuu vaimoansa päivät pitkät. Mitä älykästä siinä on, kerro aloittaja. Kerro myös kuinka moni pitää viisaana tuollaista miestä.

    • Anonyymi

      Tyhmyys on hieman kinkkinen juttu...väität , ettei vaimosi osaa keskustella. Tarkoitatko, ettei hän osaa keskustella asioista, joista sinä haluaisit vai eikö hän yksinkertaisesti osaa puhua? Eikö hänellä ole mielipiteitä vai eivätkö ne vain ole sellaisia, jotka sinä hyväksyt. Toista tyhmäksi haukkuminen valitettavasti usein kertoo enemmän siitä haukkujasta eikä haukkumisen kohteesta.

    • Anonyymi

      Viddu mitä tekstiä....

    • Anonyymi

      Naiset on yleensä hieman yksinkertaisia. Heiltä ei voi odottaa samanlaista aivotoimintaa kuin miehiltä.

      • Anonyymi

        Erittäin viisas kommentti, ei yhtään yleistävä - hahahahahahahahah!


    • Anonyymi

      Taitaa olla palstaparin toinen osapuoli :D

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      526
      3855
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      467
      3454
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      143
      3050
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2352
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2210
    6. 225
      1662
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1407
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      94
      1301
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      99
      1300
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1100
    Aihe