Löysin netistä filmin, joka kertoo meistä palstakirjoittajista totuuden,
jos sen katsoo hengellisillä silmillä, ei pelkillä luonnollisilla silmillä.
Tässä filmissä siis esiintyy tämän palstan kirjoittajat, ja tämä on totta.
Katso aivan alusta ja ihmettele kuinka osuvasti filmi kertoo meistä kirjoittajista.
Meitä on niin moneen junaan ja ketjuun, ja monta on kirjoittajaa.
Niin kuin oli Jeesuksen lihan päivinä, niin on nytkin.
https://www.youtube.com/watch?v=eOkUh7NkUV0
Mvh J - K
Palstan kirjoittajista tehty filmi
39
355
Vastaukset
- Anonyymi
Olen katsonut vastaavanlaisia elokuvia useita ja usean kerran.
Nyt päätin katsoa tämän elokuvan ja huomasin yhden asian,
joka yllätti minut. Näin, että tässähän ovat mukana kaikki
palstalla esiintyvät kirjoittajat.
Siinä esiintyy toraisitit, sapattikiivailijat, epäilijät, Jeesuksen
kieltäjät, fariseukset, pilkkaajat sekä uskovat Jeesuksen seuraajat.
Ja tietysti Jeesus itse.
Mutta jokaikinen ihminen löytää varmasti itsensä tästä filmistä.
Uskallatko katsoa alusta loppuun ja löytää itsesi?
Mvh J - K- Anonyymi
"Älkää luulko , että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle , en minä ole tullut
tuomaan rauhaa , vaan miekan." Matt: 10: 35
mieti sitä
Filmi kestää kolme tuntia....
- Anonyymi
Oi jospa sinä Mvh J - K itse viimeinkin uskaltaisit ihan itse katsoa Peiliin ja tutkia itse itseäsi.
Se olisi jo paljon se.
Ps. Peili on siis Kristus.- Anonyymi
Niin ja Mvh J - K !
Paljastit TAAS kerran vain oman syvän ymmärtämättömyytesi viestilläsi.
Mikään elokuva ei kerro kenestäkään Totuutta !
Kukin näet voi ihan itse päättää vaikkapa olevansa se oikea ja hyvä palvelija.
Mutta jos menee nöyrin sydämin Herran eteen ja kysyy Häneltä HÄNEN arviotaan itsestään, niin sitten voi sen Totuuden löytää.
Mutta sinähän raukka et ymmärrä vielä sen vertaa, että uudestisyntyneet uskovat toimivat Herran käsinä ja puhuvat Herran sanoja, siis myös kehoituksen sanoja, ja siten et edes suostu kuulemaan, etkä siten itse itseäsi koettelemaan.
Siksi et olekkaan oppinut itsestäsi mitään, etkä ole muutenkaan oppinut ja vapautunut valheista ja vääristä opeista, etkä ole siten myöskään puhdistunut ja pyhittynyt ja siten edistynyt, vaan olet polkenut paikoillasi vain ja pikemmin taantunut vain pahempaan suuntaan.
Kaltaisistasi Sana sanoo näin:
6 Sillä niitä ovat ne, jotka tungettelevat taloihin ja pauloihinsa kietovat syntien rasittamia ja monenlaisten himojen heiteltäviä naisparkoja,
7 jotka aina ovat opetusta ottamassa, eivätkä koskaan voi päästä totuuden tuntemiseen.
8 Ja niinkuin Jannes ja Jambres vastustivat Moosesta, niin nuokin vastustavat totuutta, nuo mieleltään turmeltuneet ihmiset, jotka eivät uskonkoetuksissa kestä.
9 Mutta he eivät pitemmälle edisty, sillä heidän mielettömyytensä on käyvä ilmeiseksi kaikille, niinkuin noidenkin mielettömyys kävi ilmi.
Tässä siis kiteytetysti:
9 Mutta he eivät pitemmälle edisty, sillä heidän mielettömyytensä on käyvä ilmeiseksi kaikille, niinkuin noidenkin mielettömyys kävi ilmi.
Tähän liittyy toinen Raamatunpaikka, joka kertoo sen, että hedelmää tulisi tuottaa.
Mutta jos uskovaksi itseään nimittävä ihminen ei ala tuottamaan hedelmää, ei edes kymmenien vuosien jälkeenkään, niin mitä se kertookaan siitä ihmisestä ?
24 Toisen vertauksen hän puhui heille sanoen: "Taivasten valtakunta on verrattava mieheen, joka kylvi hyvän siemenen peltoonsa.
25 Mutta ihmisten nukkuessa hänen vihamiehensä tuli ja kylvi lustetta nisun sekaan ja meni pois.
26 Ja kun laiho kasvoi ja teki hedelmää, silloin lustekin tuli näkyviin.
27 Niin perheenisännän palvelijat tulivat ja sanoivat hänelle: 'Herra, etkö kylvänyt peltoosi hyvää siementä? Mistä siihen sitten on tullut lustetta?'
28 Hän sanoi heille: 'Sen on vihamies tehnyt'. Niin palvelijat sanoivat hänelle: 'Tahdotko, että menemme ja kokoamme sen?'
29 Mutta hän sanoi: 'En, ettette lustetta kootessanne nyhtäisi sen mukana nisuakin.
30 Antakaa molempain kasvaa yhdessä elonleikkuuseen asti; ja elonaikana minä sanon leikkuumiehille: Kootkaa ensin luste ja sitokaa se kimppuihin poltettavaksi, mutta nisu korjatkaa minun aittaani.'"
Tässä toinen:
1 "Minä olen totinen viinipuu, ja minun Isäni on viinitarhuri.
2 Jokaisen oksan minussa, joka ei kanna hedelmää, hän karsii pois; ja jokaisen, joka kantaa hedelmää, hän puhdistaa, että se kantaisi runsaamman hedelmän.
3 Te olette jo puhtaat sen sanan tähden, jonka minä olen teille puhunut.
4 Pysykää minussa, niin minä pysyn teissä. Niinkuin oksa ei voi kantaa hedelmää itsestään, ellei se pysy viinipuussa, niin ette tekään, ellette pysy minussa.
5 Minä olen viinipuu, te olette oksat. Joka pysyy minussa ja jossa minä pysyn, se kantaa paljon hedelmää; sillä ilman minua te ette voi mitään tehdä.
6 Jos joku ei pysy minussa, niin hänet heitetään pois niinkuin oksa, ja hän kuivettuu; ja ne kootaan yhteen ja heitetään tuleen, ja ne palavat.
Tämä on vakava asia Mvh J - K.
- Anonyymi
Kuka mä olin vai olinko kukaan ?
Jeesukseksi en ainakaan kelpaisi, mutta en kyllä juutakseksikaan onneksiloittami sekularitta moiksellisottemottek selli vuuvetto muu vessa.
Selef Urge- Anonyymi
Miksi sinun pitää pelleillä ?
Kasva jo aikuiseksi ja kirjoita kunnolla.
Siis ei ole mikään "hauska läppä" vaan silkkaa lapsellisuutta / kehittymättömyyttä aikuiselta mieheltä.
No, tuskin mikään muuttuu sinunkaan kohdallasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinun pitää pelleillä ?
Kasva jo aikuiseksi ja kirjoita kunnolla.
Siis ei ole mikään "hauska läppä" vaan silkkaa lapsellisuutta / kehittymättömyyttä aikuiselta mieheltä.
No, tuskin mikään muuttuu sinunkaan kohdallasi.söin justiin 2 mantariinia. Janoon kiva syyöjä mantariinija.
oletko sinä koskaan syönyt tango-manjariinija?
Selef Urge - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
söin justiin 2 mantariinia. Janoon kiva syyöjä mantariinija.
oletko sinä koskaan syönyt tango-manjariinija?
Selef UrgeKuten jo edellä arvelinkin, lapsellisuus vain jatkuu ja jatkuu...
Voi voi sentään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten jo edellä arvelinkin, lapsellisuus vain jatkuu ja jatkuu...
Voi voi sentään.Lasten kaltaisten on Taivaan valtakunta. Tietää hyvää mulle.
Sun tapasi kommunikoija taas on kiellettyä persoonaan käyvää ilkeilyä?
Selef Urge - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lasten kaltaisten on Taivaan valtakunta. Tietää hyvää mulle.
Selef UrgeRaamattu sanoo:
1. Kor. 14:20 Veljet, älkää olko lapsia ymmärrykseltänne, vaan pahuudessa olkaa lapsia; mutta ymmärrykseltä olkaa täysi-ikäisiä.
Etkö ole tätäkään vielä oppinut ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lasten kaltaisten on Taivaan valtakunta. Tietää hyvää mulle.
Selef UrgeTotuuden kertominen ei ole ilkeilyä Selef Urge.
Mutta ymmärrän hyvin sen, että se tuntuu pahalta ihmisestä, johon totuus kohdistuu.
Vai miten kirjanoppineet ja fariseukset ottivat Jeesuksen sanat vastaan ?
Joh. 8:44 Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.
Matt. 12:34 Te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te saattaisitte hyvää puhua, kun itse olette pahoja? Sillä sydämen kyllyydestä suu puhuu.
Matt. 23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
Kysyn nyt sitten sinulta Selef Urge, että toimiko Jeesus väärin ?
Jos et muuta tee, niin vastaatko edes tähän viimeiseen kysymykseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuuden kertominen ei ole ilkeilyä Selef Urge.
Mutta ymmärrän hyvin sen, että se tuntuu pahalta ihmisestä, johon totuus kohdistuu.
Vai miten kirjanoppineet ja fariseukset ottivat Jeesuksen sanat vastaan ?
Joh. 8:44 Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.
Matt. 12:34 Te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te saattaisitte hyvää puhua, kun itse olette pahoja? Sillä sydämen kyllyydestä suu puhuu.
Matt. 23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
Kysyn nyt sitten sinulta Selef Urge, että toimiko Jeesus väärin ?
Jos et muuta tee, niin vastaatko edes tähän viimeiseen kysymykseen.Jeesus ei ole tehnyt mitään väärää. Tämähän on asija, jonka kaikki tietävät.
Selef Urge - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus ei ole tehnyt mitään väärää. Tämähän on asija, jonka kaikki tietävät.
Selef UrgeMiksi sitten syytät minua, vaikka minä en ole kirjoittanut ollenkaan noin kovasti / tiukasti ?
- Anonyymi
Tuo elokuva on paras Jeesus-filmi ikinä.
Suosittelen katsomaan. - Anonyymi
Pitää lisätä hieman asiaa, tuohon ylempänä kirjoittamaani viestiin, jotta asia aukenisi mahdollisimman monelle.
Siiis Mvh J - K kirjoitti seuraavaa:
-----------------
" Olen katsonut vastaavanlaisia elokuvia useita ja usean kerran.
Nyt päätin katsoa tämän elokuvan ja huomasin yhden asian,
joka yllätti minut. Näin, että tässähän ovat mukana kaikki
Ja tietysti Jeesus itse.
Uskallatko katsoa alusta loppuun ja löytää itsesi? "
-----------------------
Se on ihan oikeasti niin, että ihminen ei kykene itseään arvioimaan oikein.
Joten tämäntyyppiset "tutki kuka olet" testit eivät koskaan kerro Totuutta, vaan vain ja ainoastaan sen, mitä ihminen itsestään kuvittelee ja mitä hän itse toisista kuvittelee !
Joten Mvh J - K näkee muissa kirjoittajissa varmasti paljon valhetta ja väärää toimintaa, mutta itsensä hän näkee ihan toisin silmin, sokea kun on omille väärille toimilleen ja omaksumilleen valheille.
Tämä pätee pitkälti kaikkiin ihmisiin siis, mutta varsinkin itse itsensä kohdalla sokeisiin ja siten kyvyttömiin arvioimaan itseään.
Ja kun kerran on sokea itselleen ja omille toimilleen ja valheilleen, niin eihän ole mitenkään mahdoillista silloin arvioida ketään muutakaan oikein.
Siis jos joku ei ymmärrä tuota mekanismia, niin se menee osin esim. näin:
Jos ja kun esim. Mvh J - K on elää itse harhaoppien eksyttämänä ja siten valheessa, niin jos toinen kirjoittaja tunnistaa jo sen valheen / harhaopin, niin tämä Mvh J - K syyttää toista henkilöä eksyttäjäksi ollakseen itse totuudessa, vaikka todellisuudessa se siis ei niin olekkaan.
Näin siis tehdään totuuden puhujasta valehtelija ja valehtelijasta totuuden puhuja.
Ja kaikki siis johtuu sokeudesta ja kyvyttömyydestä arvioida itse itseään oikein.
Tuo taas johtuu paljolti tietämättömyydestä, eli huonosta Raamatuntuntemuksesta ja haluttomuudesta ottaa kehoitusta vastaan uskovilta ja siten haluttomuudesta tutkia ja koetella Sanalla itseään Herran edessä.
Tietynlainen noidankehä, jossa ylpeys ja paisuneisuus estää itsetutkistelun ja siten uuden oppimisen ja valheista vapautumisen.
Ei ole siis nöyryyttä ja siten uskova ei opi, eikä kasva ja kehity, eikä pyhity ja puhdistu, vaan jää samaan jamaan junnaamaan....
Tämä on hyvin yleistä monien kohdalla tässä pahassa maailmanajassa, oppiminen ja sitä kautta myös kasvu ja pyhittyminen / puhdistuminen jäävät toteutumatta, ikävä kyllä.
Ja tämän vuoksi uskovien joukossa pääsevät riehumaan ja lujittumaan kaikenlaiset harhaopit.
Siis kun sydämen asenne on se, että "minä tiedän paremmin", niin ei edes aleta tutkia sitä, että ovatko toisen sanat Raamatun ilmoituksen mukaisia ja olisinko minä itse kenties väärässä ?
Tästä olisi paljonkin kirjoitettavaa, mutta tässä ehkäpä oli jo monillle luikijoille liikaakin, sillä harva lukee edes kunnolla sitä, mitä toinen kirjoittaa.
Sama laiskuus / haluttomuus koskee uskovaksi itseään nimittävien Raamatun lukua / tuntemusta, monilla se on lähes olematonta, eli eivät edes ihan perus asiat ole hallussa.
Ei ole rakkautta Sanaa, eli Herraa Jeesusta kohtaan, kaikki muu on useille paljon tärkeämpää, ikävä kyllä. - Anonyymi
suomi on täynnä mentaalipotilaita, osa niistä elää foorumilla ja iloitsee omista sekojutuistaan.
kauanko tällainen valyio pysyy jaloillaan, sitä voi arvuutella. - Anonyymi
Jaha, nikki Mvh J - K näköjään pakeni taas kerran paikalta, kun alettiin hieman arvioimaan hänen kirjoituksiaan.
Näin siinä tahtoo nykyään käydä, tämän tästä....
Voi voi voi !
PS. Vai tapahtuiko nyt sellainen ihme, että hän olisikin mennyt lukemaan ja tutkimaan Sanaa ja samalla Herran eteen tutkimaan itse itseään ja toimintaansa ja omaksumiaan oppeja, joissa osa siis on selviä harhaoppeja, jotka hänen iässään olisi tullut jo paljastua todella helposti.
Jään odottelemaan sitä, mitä tuleman pitää.- Anonyymi
>>>Jään odottelemaan sitä, mitä tuleman pitää.<<<
Riitaako jäät odottamaan ja harmittelet kun ei ole
riitakaveria koska yksin itsensä kanssa on vaikea
riidellä. Vaikka kyllä sinä siinäkin olet edistynyt
ihan kiitettävästi. Sinähän pidät itseäsi kovin
edistyneenä koska toisia tuomitset taantuneiksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>>>Jään odottelemaan sitä, mitä tuleman pitää.<<<
Riitaako jäät odottamaan ja harmittelet kun ei ole
riitakaveria koska yksin itsensä kanssa on vaikea
riidellä. Vaikka kyllä sinä siinäkin olet edistynyt
ihan kiitettävästi. Sinähän pidät itseäsi kovin
edistyneenä koska toisia tuomitset taantuneiksi.En odottele riitaa, en todellakaan !
Odottelen sitä, että nikki Mvh J - K viimeinkin tutkisi itse itseään ja omia toimiaan ja siten toivon mukaan viimeinkin tekisi parannusta.
Edistyneenä ?
Jos edistymisenä tarkoitetaan pienentymistä ja vähentymistä, niin sitten olen edistynyt, mutta se on vain ja ainoastaan Herran ja Pyhän Hengen pyhitys ja riisumistyön ansiota, itselläni siihen ei ole mitään ansiota.
Siis minun tulee vähetä ja Hänen kasvaa.
Itse en pidä itseäni minään.
Minä jo tiedän hyvin sen, että olen itsessäni vain viheliäinen ja kurja ja köyhä ja sokea ja alaston, ja jopa ihmisten silmissä arvoton.
15 Minä tiedän sinun tekosi: sinä et ole kylmä etkä palava; oi, jospa olisit kylmä tai palava!
16 Mutta nyt, koska olet penseä, etkä ole palava etkä kylmä, olen minä oksentava sinut suustani ulos.
17 Sillä sinä sanot: Minä olen rikas, minä olen rikastunut enkä mitään tarvitse; etkä tiedä, että juuri sinä olet viheliäinen ja kurja ja köyhä ja sokea ja alaston.
18 Minä neuvon sinua ostamaan minulta kultaa, tulessa puhdistettua, että rikastuisit, ja valkeat vaatteet, että niihin pukeutuisit eikä alastomuutesi häpeä näkyisi, ja silmävoidetta voidellaksesi silmäsi, että näkisit.
Siis armosta olen saanut jo silmävoidetta, enkä enää kuvittele olevani itsessäni yhtään mitään, vaan Herra On kaikki, ja kaikki mitä minulla on, on Herralta.
Eli siitä taantumuksesta kertoo tuo alkuosa, eli ylpistynyt ja paisunut on taantunut, nöyrä itse itseänsä Sanalla tutkija on toinen pää.
Eli on 2 eri tietä.
1) Se, joka vie ylpeyteen ja paisuneisuuteen, eli tuohon farisealaisuuteen, jossa ihminen / uskova kuvittelee itsestään ihan liikoja ja siten halveksii muita.
Siis ihan kuten nikki Mvh J - K, tässä omassa aloituksessaan.
!!!
9 Niin hän puhui vielä muutamille, JOTKA LUOTTIVAT ITSEENSÄ, LUULLEN OLEVANSA vanhurskaita, ja YLENKATSOIVAT MUITA, tämän vertauksen:
!!!
10 "Kaksi miestä meni ylös pyhäkköön rukoilemaan, toinen fariseus ja toinen publikaani.
!!!
11 Fariseus seisoi ja rukoili itsekseen näin: 'Jumala, minä kiitän sinua, etten minä ole niinkuin muut ihmiset, riistäjät, väärämieliset, huorintekijät, enkä myöskään niinkuin tuo publikaani.
12 Minä paastoan kahdesti viikossa; minä annan kymmenykset kaikista tuloistani.'
!!!
2) Mutta sitten on se toinen tie, joka vie nöyryyden kautta pienuuteen ja jossa siis "minä" vähenen ja Kristus kasvaa.
Joh. 3:30 Hänen tulee kasvaa, mutta minun vähetä.
Tällä vähenemisen Tiellä uskova viimein näkee oman tilansa oikein, eikä kuvittele enää itsestään liikoja todellakaan, siis kun on kunnolla riisuttu kaikesta, niin ei ole mitään enää jäljellä, paitsi Herra.
Mutta se, joka on Herran armosta saanut sitä silmävoidetta, se näkee jo sen suuren eron, mikä on toista tietä kulkevan tie, sillä se johtaa siis ylepyteen ja paisuneisuuteen, kuten tämän nikki Mvh J - K:n kohdalla on ikävä kyllä käynyt.
On siis kyse vain siitä, että silmävoidetta saanut näkee itse itsensä jo oikein ja tietämällä tietää itsessään olevansa se kurja ja köyhä ja alaston, jopa arvoton.
Silloin sitä kykenee näkemään muistakin sen, että mitä he oikeasti ovat.
Sillä ylpeys ja paisuneisuus ja se taantunaisuus näkyy silloin todella inhoittavankin selvästi.
Ne eivät ole mitään Hengen hedelmiä ne.
Muistan näet ajan, jolloin nikki Mvh J - K / alias Jaikali oli yhä nöyrällä sydämellä liikkeellä, joten näen nyt sen suuren eron hänen silloiseen tilaansa.
Eli todellakin on käynyt hänen kohdallaan nyt juuri noin kuin Sana tuossa sanoo:
15 Minä tiedän sinun tekosi: sinä et ole kylmä etkä palava; oi, jospa olisit kylmä tai palava!
16 Mutta nyt, koska olet penseä, etkä ole palava etkä kylmä, olen minä oksentava sinut suustani ulos.
17 Sillä sinä sanot: Minä olen rikas, minä olen rikastunut enkä mitään tarvitse....
Juuri tuo sydämen asenne hänellä nykyään on, ja se on kurjaa nähdä ja todeta todeksi.
Toivon todella sydämestäni niin, että hänen silmänsä avautuisivat, siis Herra avaisi hänen silmänsä näkemään oman tilansa oikein ja kunnolla, eli hänkin saisi sitä silmävoidetta ja parantuisi.
Tässä kaikessa siis ei ole kyse tuomitsemisesta, vaan pyrkimyksestä auttaa Totuuteen nja Valoon.
Sana näet sanoo näin:
19 Veljeni, jos joku teistä eksyy totuudesta ja hänet joku palauttaa,
20 niin tietäkää, että joka palauttaa syntisen hänen eksymyksensä tieltä, se pelastaa hänen sielunsa kuolemasta ja peittää syntien paljouden.
Tämä tässä on tarkoitus !
- Anonyymi
Jos ei katso filmiä ollenkaan, mutta lukee viestejä sen alta, niin siitä voi myös tehdä omia johtopäätöksiä miten uskova asioita ilmaisee ja miten ei.
- Anonyymi
Tiedoksesi se, että nyt on ollut kyse siitä, että:
Minkä taakseen yrittää jättää, sen edestään löytää yhä uudestaan ja uudestaan...
Eli tuota se on nikki Mvh J - K:n kohdalla nyt.
Eli kertaus on opintojen äiti, mutta montako kertaa pitää kerrata, ennenkuin menee perille ???
- Anonyymi
Ketjussa on arvosteltu kirjoitteluani ja arviointiani / arvosteluani.
Se on kuulemma mennyt kielletyksi persoonaan menemiseksi.
No, tutkitaan nyt se, mitä nikki Mvh J - K, tuon aloituksensa viesteissä itse sanoi:
-----------------
" Näin, että tässähän ovat mukana kaikki
Ja tietysti Jeesus itse.
Uskallatko katsoa alusta loppuun ja löytää itsesi? "
-----------------------------------
Eli mitä nikki Mvh J - K tässä tekee ja mitä sillä aikaan saa ?
Hän siis kirjoitti:
" toraisitit, sapattikiivailijat, epäilijät, Jeesuksen
kieltäjät, fariseukset, pilkkaaja "
Tähän väärien joukkoon nikki Mvh J - K ei varmasti itse lue itseään !
Mutta tähän hän varmasti itse kokee lukeutuvansa:
" sekä uskovat Jeesuksen seuraajat. "
Mitä tämä tälläinen on, ja mistä ja kenen sanomina me ne Raamatusta luemme ???
Tästä se löytyy:
Luukas 18
!!!
9 Niin hän puhui vielä muutamille, jotka luottivat itseensä, luullen olevansa vanhurskaita, ja ylenkatsoivat muita, tämän vertauksen:
!!!
10 "Kaksi miestä meni ylös pyhäkköön rukoilemaan, toinen fariseus ja toinen publikaani.
!!!
11 Fariseus seisoi ja rukoili itsekseen näin: 'Jumala, minä kiitän sinua, etten minä ole niinkuin muut ihmiset, riistäjät, väärämieliset, huorintekijät, enkä myöskään niinkuin tuo publikaani.
12 Minä paastoan kahdesti viikossa; minä annan kymmenykset kaikista tuloistani.'
!!!
13 Mutta publikaani seisoi taampana eikä edes tahtonut nostaa silmiään taivasta kohti, vaan löi rintaansa ja sanoi: 'Jumala, ole minulle syntiselle armollinen'.
14 Minä sanon teille: tämä meni kotiinsa vanhurskaampana kuin se toinen; sillä jokainen, joka itsensä ylentää, alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se ylennetään."
Eli nikki Mvh J - K:n oma sydämen asenne ja toiminta tässä ketjussa on yhtä väärä, kuin tuolla ulkokultaisella / omavanhurskaalla fariseuksella !
Ja tällä avauksellaan ja sanoillaan :
" Uskallatko katsoa alusta loppuun ja löytää itsesi? "
Haastoi nikki Mvh J - K, riitaa ja halveksi muita kirjoittajia ihan suoraan ja avoimesti, ja samalla siis korotti itse itseään muita paremmaksi !
Matt. 23:12 Mutta joka itsensä ylentää, se alennetaan; ja joka itsensä alentaa, se ylennetään.
Luuk. 14:11 Sillä jokainen, joka itsensä ylentää, alennetaan, ja joka itsensä alentaa, se ylennetään." - Anonyymi
Mistä videon alle tosiaan on löytynyt komentoijat?
Ne jutut eivät vaikuta ollenkaan tutuilta.
Ne aivan kuin toisesta maailmasta.- Anonyymi
Minä en ole kommentoinut elokuvaa.
Olen kommentoinut koko aloitusta ja aloittajan omia touhuja.
Siihen varmasti minulla on lupa, vai eikö muka ole ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole kommentoinut elokuvaa.
Olen kommentoinut koko aloitusta ja aloittajan omia touhuja.
Siihen varmasti minulla on lupa, vai eikö muka ole ?Sinulla ei ole Jumalalta lupaa mitätöidä ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla ei ole Jumalalta lupaa mitätöidä ihmisiä.
Ei ole kyse mistään mitätöinnistä, vaan ikävän totuuden kertomisesta.
Jos se totuus jotenkin mielestäsi mitätöi ihmistä, niin se ei ole minun syyni ja vikani.
Siis Jumala On Totuus, ja jos siis Sana, eli Totuus paljastaa jotenkin ihmisen, niin minun sanaani se ei ole.
Ja minä siis perustan kaiken arviointini Jumalan Sanaan ja siihen mitä se kertoo.
Tuo touhusi on sitä liberaaliteologiaa, jossa ketään ei saisi kehoittaa eikä nuhdella, vaikka Raamattu siihen oikein kehoittaa uskovia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla ei ole Jumalalta lupaa mitätöidä ihmisiä.
Lisään vielä tämän, jotta tiedät tämänkin perustuvan Raamatun ohjeeseen ja kehoitukseen:
Tässä kaikessa siis ei ole kyse mitätöimisestä tai tuomitsemisesta, vaan pyrkimyksestä auttaa Totuuteen ja Valoon.
Sana näet sanoo näin:
20 niin tietäkää, että joka palauttaa syntisen hänen eksymyksensä tieltä, se pelastaa hänen sielunsa kuolemasta ja peittää syntien paljouden.
Tämä tässä on tarkoitus ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kyse mistään mitätöinnistä, vaan ikävän totuuden kertomisesta.
Jos se totuus jotenkin mielestäsi mitätöi ihmistä, niin se ei ole minun syyni ja vikani.
Siis Jumala On Totuus, ja jos siis Sana, eli Totuus paljastaa jotenkin ihmisen, niin minun sanaani se ei ole.
Ja minä siis perustan kaiken arviointini Jumalan Sanaan ja siihen mitä se kertoo.
Tuo touhusi on sitä liberaaliteologiaa, jossa ketään ei saisi kehoittaa eikä nuhdella, vaikka Raamattu siihen oikein kehoittaa uskovia.>>>Jos se totuus jotenkin mielestäsi mitätöi ihmistä, niin se ei ole minun syyni ja vikani.
Siis Jumala On Totuus, ja jos siis Sana, eli Totuus paljastaa jotenkin ihmisen, niin minun sanaani se ei ole.<<<
Jumala on siis syyllinen sinun syntiin!
Syytät Jumalaa omista synneistäsi!
Se on jo melko härskiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>>>Jos se totuus jotenkin mielestäsi mitätöi ihmistä, niin se ei ole minun syyni ja vikani.
Siis Jumala On Totuus, ja jos siis Sana, eli Totuus paljastaa jotenkin ihmisen, niin minun sanaani se ei ole.<<<
Jumala on siis syyllinen sinun syntiin!
Syytät Jumalaa omista synneistäsi!
Se on jo melko härskiä.Vastaan tähän Jeesuksen sanoin:
Joh. 18:23 Jeesus vastasi hänelle: "Jos minä pahasti puhuin, niin näytä toteen, että se on pahaa; mutta jos minä puhuin oikein, miksi minua lyöt?"
Eli näytä nyt toteen se, missä olen toiminut väärin / puhunut valhetta, kiitos !
Tälläinen täysin perustelematon syyttely on täysin hyödytöntä ja hyvin väärin !
Siis hyödytöntä minulle, koska en edes tiedä sitä, että mistä nyt minua oikeasti syytät, kun et tuo yhtään mitään perusteluja, etkä näytä Sanasta minulle niitä asioita !
Eli jos ja kun kehoitat / nuhtelet toista ihmistä tai nyt siis minua, niin AINA tulisi kertoa perustelut ja vahvistaa ne Sanalla !
Joten härskiä tässä ja nyt on vain sinun oma toimintasi, eikä se siis hyödytä ketään, eikä siis minuakaan, sinä et pyri auttamaan minua vapautumaan väärästä, vaan vain syyttelet täysin perusteita vailla.
Siis minä olen Raamatun Sanalla itse perustellut ja näyttänyt toteen ne asiat, joista olen kehoittanut / ojentanut / nuhdellut, joten ne ovat perusteltuja, mutta jos siis mielestäsi jotakin on väärin, niin laita omat perustelusi Raamatun Sanalla perustellen, kiitos ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaan tähän Jeesuksen sanoin:
Joh. 18:23 Jeesus vastasi hänelle: "Jos minä pahasti puhuin, niin näytä toteen, että se on pahaa; mutta jos minä puhuin oikein, miksi minua lyöt?"
Eli näytä nyt toteen se, missä olen toiminut väärin / puhunut valhetta, kiitos !
Tälläinen täysin perustelematon syyttely on täysin hyödytöntä ja hyvin väärin !
Siis hyödytöntä minulle, koska en edes tiedä sitä, että mistä nyt minua oikeasti syytät, kun et tuo yhtään mitään perusteluja, etkä näytä Sanasta minulle niitä asioita !
Eli jos ja kun kehoitat / nuhtelet toista ihmistä tai nyt siis minua, niin AINA tulisi kertoa perustelut ja vahvistaa ne Sanalla !
Joten härskiä tässä ja nyt on vain sinun oma toimintasi, eikä se siis hyödytä ketään, eikä siis minuakaan, sinä et pyri auttamaan minua vapautumaan väärästä, vaan vain syyttelet täysin perusteita vailla.
Siis minä olen Raamatun Sanalla itse perustellut ja näyttänyt toteen ne asiat, joista olen kehoittanut / ojentanut / nuhdellut, joten ne ovat perusteltuja, mutta jos siis mielestäsi jotakin on väärin, niin laita omat perustelusi Raamatun Sanalla perustellen, kiitos !>>> et tuo yhtään mitään perusteluja, etkä näytä Sanasta minulle niitä asioita !<<<
>>>niin laita omat perustelusi Raamatun Sanalla perustellen, kiitos !<<<
En alistu käyttämään Jumalan Sanaa ketään ihmistä vastaan, en sinua vastaan enkä ketään muutakaan ihmistä vastaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>>> et tuo yhtään mitään perusteluja, etkä näytä Sanasta minulle niitä asioita !<<<
En alistu käyttämään Jumalan Sanaa ketään ihmistä vastaan, en sinua vastaan enkä ketään muutakaan ihmistä vastaan.Mitä ihmettä sinä nyt oikein sekoilet ?
Sana sanoo selvästi:
Joh. 8:32 ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi".
Vain Totuus vapauttaa !
Vain Jumalan Sanan avulla voi vapautua valheesta ja väärästä toiminnasta mutta sinä et sitä suostu käyttämään ja siten auttamaan uskonveljiäsi ja sisariasi !
Jo on melkoista touhua sinulta !
Mihin sinä olet tämän hukannut ?
Totuudesta eksynyttä voi auttaa vain Totuudella, mutta sinä et sitä halua tehdä, vaan jätät pelastamatta veljesi / sisaresi !
Oletko nyt ihan tosissasi ?
Vai onko nyt oikeasti kyse vain siitä, että sinä et siihen vain itse kykene ?
Nyt ainakin vaikuttaa paljolti siltä, ikävä kyllä.
Ja sokea ja ymmärtämätön olet, jos ja kun ajattelet noin kuin kirjoitit:
" En alistu käyttämään Jumalan Sanaa ketään ihmistä vastaan, en sinua vastaan enkä ketään muutakaan ihmistä vastaan. "
Ei siis ole tarkoitus eikä kyse Sanan käyttämisestä toista vastaan !
Sanalla on tarkoitus AUTTAA toista vapautumaan väärästä toiminnasta ja opeista.
Miten sinulla voikin olla noin pahasti nurinkurinen näkemys tästä asia kokonaisuudesta ??? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>>> et tuo yhtään mitään perusteluja, etkä näytä Sanasta minulle niitä asioita !<<<
En alistu käyttämään Jumalan Sanaa ketään ihmistä vastaan, en sinua vastaan enkä ketään muutakaan ihmistä vastaan.Se vielä nousi mieleeni kirjoittaa, että:
Miten ihmeessä sinulla voikin olla noin Raamatun opetuksen vastainen näkemys ?
Vieläpä sinä ylpeilet sillä näkemykselläsi !
Nousi mieleeni seuraava Raamatunpaikka tuollaiseen toimintaan liittyen:
Fil. 3:19 heidän loppunsa on kadotus, vatsa on heidän jumalansa,
heidän kunnianaan on heidän häpeänsä, ja maallisiin on heidän mielensä.
Siis tämä osa tuosta:
" heidän kunnianaan on heidän häpeänsä, " - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se vielä nousi mieleeni kirjoittaa, että:
Miten ihmeessä sinulla voikin olla noin Raamatun opetuksen vastainen näkemys ?
Vieläpä sinä ylpeilet sillä näkemykselläsi !
Nousi mieleeni seuraava Raamatunpaikka tuollaiseen toimintaan liittyen:
Fil. 3:19 heidän loppunsa on kadotus, vatsa on heidän jumalansa,
heidän kunnianaan on heidän häpeänsä, ja maallisiin on heidän mielensä.
Siis tämä osa tuosta:
" heidän kunnianaan on heidän häpeänsä, "Etkö ymmärrä että siteeraat Jumalan sanaa vihassasi toisia vastaan? Olen yleensä samoilla linjoilla sun kanssa mitä tulee nimimerkkeihin mutta en mäkään lähtis traumatisoimaan ketään esiintymällä Jumalana ts.käyttämällä Hänen sanaa toista vastaan.
Minä pelästyin aivan tässä tuota vatsa r-kohtaa..Sinun mukaan tai Jumalan mukaan minulle tulee lopuksi kadotus.t.aurora joka laskee suupalansa koska dieetti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö ymmärrä että siteeraat Jumalan sanaa vihassasi toisia vastaan? Olen yleensä samoilla linjoilla sun kanssa mitä tulee nimimerkkeihin mutta en mäkään lähtis traumatisoimaan ketään esiintymällä Jumalana ts.käyttämällä Hänen sanaa toista vastaan.
Minä pelästyin aivan tässä tuota vatsa r-kohtaa..Sinun mukaan tai Jumalan mukaan minulle tulee lopuksi kadotus.t.aurora joka laskee suupalansa koska dieetti.Voi kun et ymmärrä minua ollenkaan.
Minulla ei ole mitään, siis ei yhtään mitään vihaa sydämessäni.
Minä en vihaa yhtään ketään ihmistä.
Ja jos olet siis aurora, niin ymmärrän kyllä sen sinun kohdallasi, että et kestä ns. vahvaa ruokaa vielä.
Sinun ei ole vielä aikakaan sietää sitä.
Mutta silloin tämänlainen keskustelupalsta ei sovi sinulle, täällä näet on vähän pakko sietää tälläistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö ymmärrä että siteeraat Jumalan sanaa vihassasi toisia vastaan? Olen yleensä samoilla linjoilla sun kanssa mitä tulee nimimerkkeihin mutta en mäkään lähtis traumatisoimaan ketään esiintymällä Jumalana ts.käyttämällä Hänen sanaa toista vastaan.
Minä pelästyin aivan tässä tuota vatsa r-kohtaa..Sinun mukaan tai Jumalan mukaan minulle tulee lopuksi kadotus.t.aurora joka laskee suupalansa koska dieetti.Haluan vielä painottaa sitä, että minä en todellakaan vihaa ketään täälläkään !
Enkä koskaan kirjoita siten vihassa tai edes vihastuneena, se on tavallaan mahdotonta tuon vihan puutteen vuoksi.
Mutta toki ymmärrän sen hyvin, että moni niin luulee, mutta se on aivan väärä luulo sellainen.
Luetko tämän asian kunnolla ja ajatuksella:
Tarkoitus on oikeasti auttaa !
- Anonyymi
missä muslimi somalit ovat?
https://www.youtube.com/watch?v=U3fPD9sFXUg
"Somalialaiset kuuluvat seemiläis-haamilaisiin kansoihin. Väestönkasvu on ollut nopeaa. Vuonna 1950 somaleita oli 2,3 miljoonaa, vuonna 2022 jo 16,8 miljoonaa ja vuonna 2050 lukumääräksi arvioidaan 34,9 miljoonaa.["
Somaleista:
"Uskonnoltaan useimmat ovat sunnimuslimeita."
https://fi.wikipedia.org/wiki/SomaliaMielenkiintoista. Kävin vähän lueskelemassa ja sivistämässä itseäni.juu-kiitos linkeistä 😁
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833852
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t332746Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä952174Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201687Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?261608Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261508- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71454- 271446
Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731443