Alussa suhteessa oli kivaa ja seksiä koko ajan mutta nopeesti se muutui osaltani tylsäksi. Kävin vieraissa ja ekan 10 vuoden aikana mulla oli useampi yli vuoden mittainen salasuhde ja petin vaimoa ja myös salasuhteita kymmenien naisten kanssa. 5 vuotta sitten sovittiin että saan käydä luvalla vieraissa mutta pitää sopia milloin ja missä. Nyt taas kävi niin että lopetin 1,5 salasuhteen melkein eroomalla mutta rakastetaan edelleen toisiamme.
Nyt vaimo haluaa kokeilla vierasta miestä ekaa kertaa 16 avioliitto vuoden jälkeen. Itse olen hänen pyynnöstä seuraamassa vierestä eträ pelastan hänet jos se toinen mies onkin hullu.
Mietin vaan että saadaanko hyviä aisurikokemuksia vai lakkaako meidän hyvä seksi vai alkaako vaimo keräämään miehiä enempi .
Olen ollut avoimessa suhteessa jo 5 vuotta, vaimo vasta aloittaa
Anonyymi-ap
3
814
Vastaukset
- Anonyymi
Tyhmää touhua.
- Anonyymi
Aloittajalla ei ole kaikki kotona.
- Anonyymi
Nii no. Ainakin vaimo vieraissa tuon viestin perusteella.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984