Tuo puolustuskyvyttömiin lapsiin kohdistettu rokote mikä ehkä pitäisi estää kohdunkaulan syöpää vuosikymmeniä myöhemmin on kammottavuudessaan esimerkki ahneudesta joka jättää inhimillisyyden muiden huoleksi.
Rokotteella lapsi saatetaan suureen riskiin sairastua pysyvästi.
Riski on realisoitunut monien lapsien kohdalla tuhoten nuoren elämän pysyvästi.
Ottakaa selvää tuon myrkyn vaikutuksista.Aineistoa kyllä on tarjolla vaikka lääkemafia koettaa niitä piilotella yhdessä Thl.kanssa joka on täysin solutettu mannekiineillaan.
HPV rokote kammottavine seurauksineen lapsille
7
498
Vastaukset 7
- Anonyymi
Sinulla ei ilmeisesti tieto pahemmasti päätä rasita.
Ihmeellistä sepustusta sinänsä .
Pitää ensin olla kokonaiskuva asioista miksi yleensä rokotetaan , ja se miten erinlaisia sairauksia on eliminoitu maan päältä rokotteiden avulla. Äennen vanhaan kuoli ihmisiä syöpään , siis lajeihin mitkä tänään voidaan parantaa. Niin että miten ykeensä kuvittelet mielessäsi että juuri sinä muka olet joku joka on ratkaissut muka jonkun asian mielessäsi, sillä tutkimukset kertovaan ihan muuta mitä sinun mielikuvituksesi yksinkertaisuudessaan tuottaa.
Vaan se että olet suomi24 palstoilla kertoo aika paljon, sillä tutkijat ja lääketieteen osaavat ihmiset ei palstoilla majaile . Heillä on törkeä työ tehtävänään ottaa selville asioita mistä sinä et edes osaisi unta nähdä . - Anonyymi
THL vastuuseen oli lasten pahoinpitelystä
- Anonyymi
Suomen rikoslaki kieltää ihmisten myrkyttämisen ja esim joukkotuhonnan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen rikoslaki kieltää ihmisten myrkyttämisen ja esim joukkotuhonnan
Niin mutta kun se tarkoittaa vaan tavallista kansalaista, virkamiehet on lailla poissuljettu vastuunkannosta.
Laki taisi tulla voimaan parivuotta sitten, että vastuuta ei ole.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mutta kun se tarkoittaa vaan tavallista kansalaista, virkamiehet on lailla poissuljettu vastuunkannosta.
Laki taisi tulla voimaan parivuotta sitten, että vastuuta ei ole....ei koske ihmisoikeus rikoksia
- Anonyymi
Miksi vastailette maksetulle trollille?
- Anonyymi
Tässä asiaa HPV rokotteista
https://www.youtube.com/watch?v=dxfjD8JXB8k
Kun jää eläkkeelle niin ei haittaa vaikka saisi potkut.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää62763Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25730- 153717
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.98702Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27698Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93667Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193626- 22582
- 61562
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks34508- 39445
- 57445
- 70423
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9419Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25417sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.74412On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit74404- 53399
On kyllä tosi surullista
jos kaivattuni (nainen) luulee palstan tyhmien viestien olevan multa. 😔Ei ole mitään syytä, miksi kirjoittaisin sellais68397