Rikostuomio

Anonyymi-ap

Vihapuhe, tosipuhe, emävale. mikä tuomio tulee siitä jos taloyhtiökokouksessa luonnehtii ääneen naisnaapuria narsistipsykopaatiksi??
”Herra oikeuden puheenjohtaja, perun sanani naapurin mummosta mutta vaikutelma jääköön”.

128

1865

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Että olet tuolla lailla mennyt narsistipsykopaatin kunniaa loukkaamaan, niin kaksi vuotta ehdotonta vankeutta.

• Anonyymi

Kunnianloukkauksesta voi vetää syytteeseen, ja rangaistus on yleensä sakkoja. Jos loukkaus on esitetty kaikkien kuullen yhtiökokouksessa, niin sille löytyy siis todistajiakin, toki moni voi heittäytyä kuuroksi jotta ei tule sotketuksi asiaan.

Kannattaa kuitenkin miettiä tarkkaan kannattaako, oikeudenkäynnit maksavat. Sovittelu ei maksa mitään.

• Anonyymi

Ei totuuden kertominen voi koskaan olla kunnianloukkaus.

• Anonyymi

Kerroin taloyhtiökokouksessa senkin että poliisi neuvoi minua soittamaan heti hätäkeskukseen jos mummo vielä häiriköi talossa ja poliisipäivystyksessä kirjoitetaan sakkolappu ja poliisipartio sitten vie lapun mummolle kotiinsa. Ihmettelin ääneen kaikille että voiko nyt poliisi noin tehdä mutta sitten funtsin että poliisikin on kyllästynyt hommaan kun vuosikausia olen heille mummon agressioista käynyt kertomassa. Kaiken huippu oli se kun taloyhtiön hallpj mies inttää että teidän kahden väliset skismanne ei taloyhtiölle kuulu, mies minulle äkäisenä että mitä sinä menet poliisille kertomaan ja viime kesänä vihjasi että josko minä menisin ammattilaisen luo jutteleen kun minä vaan että mitä minä teen tuon agressiivisen mummon kanssa. Nyt en ole hallpj:hin törmännyt kolmeen kuukauteen. Ja mummonkin 80v kovaääninen alkoholihuuruinen kälätys vaimennut talossa. Viime vappuaattona porraskäytässä haistatti vittua minulle ja kuuden tunnin päästä soitti ovikelloa. Soitin hätäkeskukseen että täällä on porraskäytävässä mummo kännissä ja avain kotona. Poliisipartio, huoltomies ja ensihoitoyksikkö tulivat ja jälkikäteen mummo raivosi miten minä ilkesinkään poliisille soittaa. Poliisi virnuili että niin minusta tehtiin tähänkin syyllinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerroin taloyhtiökokouksessa senkin että poliisi neuvoi minua soittamaan heti hätäkeskukseen jos mummo vielä häiriköi talossa ja poliisipäivystyksessä kirjoitetaan sakkolappu ja poliisipartio sitten vie lapun mummolle kotiinsa. Ihmettelin ääneen kaikille että voiko nyt poliisi noin tehdä mutta sitten funtsin että poliisikin on kyllästynyt hommaan kun vuosikausia olen heille mummon agressioista käynyt kertomassa. Kaiken huippu oli se kun taloyhtiön hallpj mies inttää että teidän kahden väliset skismanne ei taloyhtiölle kuulu, mies minulle äkäisenä että mitä sinä menet poliisille kertomaan ja viime kesänä vihjasi että josko minä menisin ammattilaisen luo jutteleen kun minä vaan että mitä minä teen tuon agressiivisen mummon kanssa. Nyt en ole hallpj:hin törmännyt kolmeen kuukauteen. Ja mummonkin 80v kovaääninen alkoholihuuruinen kälätys vaimennut talossa. Viime vappuaattona porraskäytässä haistatti vittua minulle ja kuuden tunnin päästä soitti ovikelloa. Soitin hätäkeskukseen että täällä on porraskäytävässä mummo kännissä ja avain kotona. Poliisipartio, huoltomies ja ensihoitoyksikkö tulivat ja jälkikäteen mummo raivosi miten minä ilkesinkään poliisille soittaa. Poliisi virnuili että niin minusta tehtiin tähänkin syyllinen.

… Yks rikoskomisario totesi minulle lakonisesti kolme neljä vuotta sitten että minä olen tehnyt pahimman mahdollisen virheen, olen hypännyt pois narsistin kelkasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

… Yks rikoskomisario totesi minulle lakonisesti kolme neljä vuotta sitten että minä olen tehnyt pahimman mahdollisen virheen, olen hypännyt pois narsistin kelkasta.

… Se on ollut iät ja ajat tabu yhdistää aggressiivisuus ja alkoholismi naiseuteen. Puolitoista vuotta sitten taloon muutti naisvuokralainen ja ykskaks narsistimummo pesiytyi hänen luokseen ryyppäämään ja talon osakkeenomistajia haukkumaan huoltoyhtiötä myöten. Vuosi sitten ensihoitoyksikkö mittasi kolme promillea, naisvuokralainen kertoi lukeman minulle.

• Anonyymi

Olet menettänyt kasvosi koko taloyhtiön edessä. Sillä tavalla ei vaan ihmisiä nimitellä!

• Anonyymi

So what , eilen kävin talon toisen mummon luona kahveilla kun toissa päivänä täti tuli kotiin ja piti sellaisen metelin , jotta ….ovikellon rimputusta ja oveen hakkaamista kaksi kertaa kun joku ei hänelle ovea avannut, sitten kovaäänistä keskustelua naisvuokralaisen luona. Tämä toinen mummo sanoi taas kerran että kyllä hän vuosia kärsi mutta nyt kun tädistä eroon pääsi niin nyt on hyvä olla. Että se tuosta olettamastasi että olen kasvoni menettänyt. Tänään Naisten päivä ja herätys neljältä, taas kerran täti vekslasi patteriventtiilejä auki kiinni niin että ääni kuului koko talossa. Sitten alkoi oma patterini naputtamaan kymmeneksi minuutiksi. Samaa patterin napsamista eilen ihmetteli myös tämä toinen mummo. Eikä tälle tädille voi mennä sanomaan että patteriventtilit säädetään kerran sopivaan lämpötilaan eikä niitä sen jälkeen eestaas vekslata. Vastaukseksi tulee ”sinulla viiraa, kuulet ääniä, mene hoitoon!”. Että tällainen Naisten päivään herätys 💐

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

So what , eilen kävin talon toisen mummon luona kahveilla kun toissa päivänä täti tuli kotiin ja piti sellaisen metelin , jotta ….ovikellon rimputusta ja oveen hakkaamista kaksi kertaa kun joku ei hänelle ovea avannut, sitten kovaäänistä keskustelua naisvuokralaisen luona. Tämä toinen mummo sanoi taas kerran että kyllä hän vuosia kärsi mutta nyt kun tädistä eroon pääsi niin nyt on hyvä olla. Että se tuosta olettamastasi että olen kasvoni menettänyt. Tänään Naisten päivä ja herätys neljältä, taas kerran täti vekslasi patteriventtiilejä auki kiinni niin että ääni kuului koko talossa. Sitten alkoi oma patterini naputtamaan kymmeneksi minuutiksi. Samaa patterin napsamista eilen ihmetteli myös tämä toinen mummo. Eikä tälle tädille voi mennä sanomaan että patteriventtilit säädetään kerran sopivaan lämpötilaan eikä niitä sen jälkeen eestaas vekslata. Vastaukseksi tulee ”sinulla viiraa, kuulet ääniä, mene hoitoon!”. Että tällainen Naisten päivään herätys 💐

Nyt sitten sekajäteastiasta löytyi neljä litistämätöntä viinikartonkitölkkiä ja isännöitsijältä jatkuvaan ohjelappusia miten jätteet lajitellaan mutta entinen hallpj ei niitä lippusia lue joten pitäisi vähän mummon kanssa ’keskustella’. Sotahan siitä syntyisi.

• Anonyymi

Nyt sitten pitää pitää pää kylmänä , ettei romahda narsistin alle, vettä on Vantaassa virrannut ja talossa asuva naisvuokralainen tuli vihaisena valittamaan minulle, osakkeenomistajalle, tämän osakkeenomistajanaisen käytöksestä, johon taloyhtiön hallitus ei ole aiemmin kyennyt puuttumaan riittävällä arsenaalilla.

• Anonyymi

Olen lähettänyt mummolle heippalappuja, narsisti kun olen, nyt tuli mummolta ”Jätä minut rauhaan Olisin onnellinen, Samoin (vuokralainen) huon X.”. -heippalappu. Vuoden päivät toinen talon mummo lausunut minulle : ”Olen ikionnellinen kun pääsin viimein eroon mummosta, kärsin niin paljon hänen manipuloinnista”. Pitää vielä kysyä naisvuokralaiselta että ihanko itse allekirjoitit heippalauseen..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen lähettänyt mummolle heippalappuja, narsisti kun olen, nyt tuli mummolta ”Jätä minut rauhaan Olisin onnellinen, Samoin (vuokralainen) huon X.”. -heippalappu. Vuoden päivät toinen talon mummo lausunut minulle : ”Olen ikionnellinen kun pääsin viimein eroon mummosta, kärsin niin paljon hänen manipuloinnista”. Pitää vielä kysyä naisvuokralaiselta että ihanko itse allekirjoitit heippalauseen..

Keskustelu naisvuokralaisen kanssa. Osakkeenomistajanainen käynyt vuokralaisen luona ja allekirjoittanuttanut hänellä heippalappuun ”samoin as 0”. -tekstin. Nainen myös kieltänyt vuokralaista juttelemasta kanssani johon vuokralainen antanut kieltävän vastauksen. Ja niinpä me pari tuntia sitten juttelimme.

• Anonyymi

Pari kuukautta sitten kävin poliisipäivystyksessä juttelemassa, sain siellä helvetinmoisen päänsärkykohtauksen josta seurasi pään ttkuvaus ja yönyli tarkkailu päivystyksessä. Josko kävisin jutteleen ammattilaisen luona… no siellä sitten naissairaanhoitaja neuvoi josko en lukisi narsistikirjoja enkä lukisi netin narsistijuttuja … sillee pääsee mies naisten oikuista eroon… ei helevata..

• Anonyymi

Uusi puhelinyhteys mielenterveyspalveluihin, nyt toinen naissairaanhoitaja vastasi että ” jos teillä on ongelmia naisnaapurinne kanssa, siinä asiassa me emme voi teitä auttaa”. Joten heippadei naistenavulle.

• Anonyymi

Nyt ollaan tilanteessa jossa mummo pudotti postiluukusta heippalapun tikkukirjaimin: ”JÄTÄ MINUT RAUHAAN OLISIN TOSI ONNELLINEN”.

• Anonyymi

Onnellinen rauha vallitsee nyt kerrostalossa kun mummo taas maalla jonkun miehen luona parisen viikkoa juhannuksen yli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onnellinen rauha vallitsee nyt kerrostalossa kun mummo taas maalla jonkun miehen luona parisen viikkoa juhannuksen yli.

Yli kymmenen vuotta sitten aatoksein oli että minun pitää vielä tuo Naapurinmummon luottamus pettää, kun ei mummoa aisoihin saatu niin päivystyksen tarkkailuyöni jälkeen sisäistin että minun pitää tuo nainen ”teurastaa”, kerroin sen myös mielenterveyspalveluiden naissairaanhoitajalle, nyt on mummo ollut kolme päivää kotonaan, ei äänen ääntä kuulu asunnostaan ja naisvuokralainenkin hiljaa. Nyt on seuraava askel se miten taloyhtiön hallitus lähestyy minua kun vuosia asenne oli että tämä kahdenkeskinen nokkapokkanne ei taloyhtiölle kuulu.

• Anonyymi

Mummoa odotti juhannuksen jälkeen kotonaan kolmen sivun ”teurastus”heippalappu sen jälkeen kun mummo alkoi määräillä naisvuokralaista heippalappukirjoitteluun ja kenen kanssa vuokralainen saa talossa jutella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mummoa odotti juhannuksen jälkeen kotonaan kolmen sivun ”teurastus”heippalappu sen jälkeen kun mummo alkoi määräillä naisvuokralaista heippalappukirjoitteluun ja kenen kanssa vuokralainen saa talossa jutella.

En ole tyytyväinen itseeni että sorruin teurastusheippalappuiluun eikä minulla ole ketään kenen kanssa tunteistani juttelisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole tyytyväinen itseeni että sorruin teurastusheippalappuiluun eikä minulla ole ketään kenen kanssa tunteistani juttelisin.

Kirjoitin heippalappuun että niinkö sitä pitää miehen tehdä itsemurha että narsistinainen saa rauhan ja onnellisuuden elämäänsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitin heippalappuun että niinkö sitä pitää miehen tehdä itsemurha että narsistinainen saa rauhan ja onnellisuuden elämäänsä.

Teurastussanan käyttö ja sen tuomat assosiaatiot johti siihen että eilen hätäkeskuspäivystäjä pani pyörät pyörimään, poliisipartio tuli tsekkaan tilanteen ja vointini, kävi jututtamassa naapurinmummoa, soitti ambulanssin, pari tuntia tarkkailussa ja 20 minuuttia päivystävän lääkärin puheilla, lääkäri ei kysellyt saanko nukuttua saati tarviinko unilääkettä. Annoin itsestäni sen verran hyvän vaikutelman? että mitään jatkosuunnitelmaa ei tehnyt. Nyt valvon kotona ja kirjoitan tänne kun en päässyt omakantaaan tsekkaileen kirjauksia. Päivä tuo sitten tullessaan mitä tuo. Nyt kahvinkeittoon.
        01.07.2024 2:45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teurastussanan käyttö ja sen tuomat assosiaatiot johti siihen että eilen hätäkeskuspäivystäjä pani pyörät pyörimään, poliisipartio tuli tsekkaan tilanteen ja vointini, kävi jututtamassa naapurinmummoa, soitti ambulanssin, pari tuntia tarkkailussa ja 20 minuuttia päivystävän lääkärin puheilla, lääkäri ei kysellyt saanko nukuttua saati tarviinko unilääkettä. Annoin itsestäni sen verran hyvän vaikutelman? että mitään jatkosuunnitelmaa ei tehnyt. Nyt valvon kotona ja kirjoitan tänne kun en päässyt omakantaaan tsekkaileen kirjauksia. Päivä tuo sitten tullessaan mitä tuo. Nyt kahvinkeittoon.
        01.07.2024 2:45

..toisaalta oli niin vapauttavaa jutella nais/mies poliisipartion ja naislääkärin kanssa…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

..toisaalta oli niin vapauttavaa jutella nais/mies poliisipartion ja naislääkärin kanssa…

Hallituksen puheenjohtaja tavoittamattomissa vaikka kotonaan on toisaalta miehelle mitään kerrottavaakin.

On moraaliongelma, tämä naisvuokralainen kun tuli taloon kaksi vuotta sitten niin hänpä että kaikkien kanssa on hällä halu jutella ja emännöidä. Täti on pitänyt huolta että juotavaa pitää aina olla tarjolla. Nyt olen salkullisen velkaa olutta hänelle. Pitääkö miehen korvata tämä jotenkin vaiko vastapalveluna samanlaisella tölkityksellä tätiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hallituksen puheenjohtaja tavoittamattomissa vaikka kotonaan on toisaalta miehelle mitään kerrottavaakin.

On moraaliongelma, tämä naisvuokralainen kun tuli taloon kaksi vuotta sitten niin hänpä että kaikkien kanssa on hällä halu jutella ja emännöidä. Täti on pitänyt huolta että juotavaa pitää aina olla tarjolla. Nyt olen salkullisen velkaa olutta hänelle. Pitääkö miehen korvata tämä jotenkin vaiko vastapalveluna samanlaisella tölkityksellä tätiä.

Nyt menee lössiksi, juttelin Naapurinmummon tyttären kanssa eilisestä, sanoi että hyvä kun äidistään tulee viranomaismerkintöjä, kertoi että äidillään musta silmä muka jostain matonkannosta ja eilen kerroin poliiseille että mummolla alkoholiongelma ja kävivät juttelemassa mummon kanssa +80v

• Anonyymi

Nyt löytyi omakannasta ensihoidon raportti, julkaisen sen blogissani, että minä olen aikonut teurastaa naapurin ja tappaa itseni? joten poliisi pyysi lääkärin mt-arviota. No se lääkärin arvio oli ettei pakkohoitokriteerit täyty eikä hän mitään ei-kiireetöntä hoitoa ala suunnittelemaan, mene vaan kotiisi. Ei edes kysynyt saatko nukuttua, tarvitsetko uniläälkkeitä ja sattui naislääkäri olemaan vielä päivystyksen ylilääkäri.

• Anonyymi

Kyllä mä nyt sanon että minut teurastettiin kun minä luin ensihoidon tekstiä miten poliisi ensihoito näki tilanteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mä nyt sanon että minut teurastettiin kun minä luin ensihoidon tekstiä miten poliisi ensihoito näki tilanteen.

Nyt saa naapurinmummo tehdä valituksen valviralle ylilääkärin tekemästä hoitovirheestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt saa naapurinmummo tehdä valituksen valviralle ylilääkärin tekemästä hoitovirheestä.

Nyt on lentänyt palauteryöppy poliisilaitokselle. Kun itselleni teurastus-sana tarkoitti sitä että hiljensin mummon julmilla heippalapuilla niin poliisipartio ymmärsi asian niin että tässä ja nyt aion teurastaa naapurini joten minut pitää saada mt-arvioon ja tilasi ensihoidon paikalle. Sitä sai mitä Naapurinmummo tilasi kun kieltäytyi sovittelusta viisi vuotta sitten ja tuo edellä mainittu naisvuokralainenkin on jankuttanut vuoden päivät että kyllä teidän pitäisi sopia riitanne. Pahin skenaario on nyt se jos naispoliisi meni sanomaan naapurinmummolle että minä olen aikonut teurastaa hänet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt on lentänyt palauteryöppy poliisilaitokselle. Kun itselleni teurastus-sana tarkoitti sitä että hiljensin mummon julmilla heippalapuilla niin poliisipartio ymmärsi asian niin että tässä ja nyt aion teurastaa naapurini joten minut pitää saada mt-arvioon ja tilasi ensihoidon paikalle. Sitä sai mitä Naapurinmummo tilasi kun kieltäytyi sovittelusta viisi vuotta sitten ja tuo edellä mainittu naisvuokralainenkin on jankuttanut vuoden päivät että kyllä teidän pitäisi sopia riitanne. Pahin skenaario on nyt se jos naispoliisi meni sanomaan naapurinmummolle että minä olen aikonut teurastaa hänet.

Tästä on jo yli viisi vuotta kun eka kerran juttelin poliisipartion kanssa riitatilanteista naapurinmummon kanssa niin silloin konstaapeli vastasi ” ole huoleti, poliisi kyllä osaa tilannearvion tehdä kotihälytyksissä”..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä on jo yli viisi vuotta kun eka kerran juttelin poliisipartion kanssa riitatilanteista naapurinmummon kanssa niin silloin konstaapeli vastasi ” ole huoleti, poliisi kyllä osaa tilannearvion tehdä kotihälytyksissä”..

Mutta en minä tästä poliiseja syytä, on tässä jo yksikin partio matkan varrella todennut että nämä tällaiset naapuririidat, ne on poliisinkin kannalta vaikeita tapauksia. Ennemminkin haluaisin debriiffata tämän poliisin ja ensihoidon kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta en minä tästä poliiseja syytä, on tässä jo yksikin partio matkan varrella todennut että nämä tällaiset naapuririidat, ne on poliisinkin kannalta vaikeita tapauksia. Ennemminkin haluaisin debriiffata tämän poliisin ja ensihoidon kanssa.

Ja sekin hymyilyttää että mummo ei ole tajunnut että kyllä me taas mummon tyttären kanssa yhdessä nauretaan tällekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sekin hymyilyttää että mummo ei ole tajunnut että kyllä me taas mummon tyttären kanssa yhdessä nauretaan tällekin.

Eilen juttelin tyttären kanssa että kävinpä mt-arviossa päivystyksessä, hän kertoi että äidillä musta silmä, muka kaatunut maton uloskannossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eilen juttelin tyttären kanssa että kävinpä mt-arviossa päivystyksessä, hän kertoi että äidillä musta silmä, muka kaatunut maton uloskannossa.

Tytär on sanonut myös sellaista että soita vaan hätäkeskukseen milloin vaan jos tilanne vaatii ja nyt oli tyytyväinen siihen että äidistään saatiin viranomaismerkintä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tytär on sanonut myös sellaista että soita vaan hätäkeskukseen milloin vaan jos tilanne vaatii ja nyt oli tyytyväinen siihen että äidistään saatiin viranomaismerkintä.

Flashbackaa sellainen että kun lapsuudenkodissa mummon öykkäröinti päättyi viranomaisten väliintuloon niin kun sitten oli kyläpoliisi tulossa käymään niin mummo uhosi ”jos vaan suusi avaat niin lähdet lastenkotiin”, niin minä sitten juoksin nurkan taakse piiloon kun isä ja mummo sopivat asioista . Nyt kun häke sanoi että poliisi on osoitteeseesi tulossa niin minä sanoin Etta antaa tulla vaan menen ulos odottamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt minä petän myös tyttären luottamuksen mutta kyllä hän ymmärtää. Vuosia sitten sanoi että jos näet äitin menevän auton rattiin kännissä, soita heti poliisit paikalle. Kaiken lisäksi tyttären poika on poliisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt minä petän myös tyttären luottamuksen mutta kyllä hän ymmärtää. Vuosia sitten sanoi että jos näet äitin menevän auton rattiin kännissä, soita heti poliisit paikalle. Kaiken lisäksi tyttären poika on poliisi.

Vielä palaan ensihoitokertomukseen siinä on viittauksia siihen mitä naispoliisi oli jutellut mummon kanssa. Lisäksi poliisille ja ensihoidolle tuli lapsus, kun minut piti nopeasti saada mt-arvioon, jäi heiltä alkometriin puhalluttaminen ja huumetesti tekemättä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vielä palaan ensihoitokertomukseen siinä on viittauksia siihen mitä naispoliisi oli jutellut mummon kanssa. Lisäksi poliisille ja ensihoidolle tuli lapsus, kun minut piti nopeasti saada mt-arvioon, jäi heiltä alkometriin puhalluttaminen ja huumetesti tekemättä.

Kaikella on syyt ja seurauksensa, olisiko tällaista koskaan tapahtunut jos Naapurinmummo olisi viisi vuotta sitten suostunut astumaan sovittelutoimiston ovesta sisään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikella on syyt ja seurauksensa, olisiko tällaista koskaan tapahtunut jos Naapurinmummo olisi viisi vuotta sitten suostunut astumaan sovittelutoimiston ovesta sisään.

Ja vielä kauemman syyn kaivelu, olisiko tätä koskaan tapahtunutkaan jos Hitler ja Stalin eivät olisi olleet vanhempieni avioliiton puhemiehiä,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja vielä kauemman syyn kaivelu, olisiko tätä koskaan tapahtunutkaan jos Hitler ja Stalin eivät olisi olleet vanhempieni avioliiton puhemiehiä,

Nyt ilmestyi päivystävän lääkärin diagnoosi omakantaan Sielläkin kerrotaan että tunne tullut että haluaa teurastaa naapurin, kun avunpyyntö/ahdistuksen ääneenlausuminen ( teurastin naapurinmummon heippalapuilla) tulkitaan 112/poliisi jo heti kättelyssä, , väärin niin päivystävä lääkärikin kirjaa tietoja poliisin kertoman mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt ilmestyi päivystävän lääkärin diagnoosi omakantaan Sielläkin kerrotaan että tunne tullut että haluaa teurastaa naapurin, kun avunpyyntö/ahdistuksen ääneenlausuminen ( teurastin naapurinmummon heippalapuilla) tulkitaan 112/poliisi jo heti kättelyssä, , väärin niin päivystävä lääkärikin kirjaa tietoja poliisin kertoman mukaan.

Nyt vasta kolmen päivän jälkeen kun näin myös päivystävän lääkärin omakantakirjauksen tajuan millainen pyörä lähti liikkeelle panssarimersun myöten ja mä itte tajunnut mitään vaan sunnuntai-iltana lampsin viattomana kotiin. Nyt olen luonnossa korvessa ja kaksi vaihtoehtoa on, soitan häkeen ja sanon etten enää ihmisten ilmoille palaa, ei tartte tulla jäljestämään ja sammutan kännykän, taikka alan tehdä vastaa ja lähden saunaa lämmittämään ja palaan huomenna kotiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt vasta kolmen päivän jälkeen kun näin myös päivystävän lääkärin omakantakirjauksen tajuan millainen pyörä lähti liikkeelle panssarimersun myöten ja mä itte tajunnut mitään vaan sunnuntai-iltana lampsin viattomana kotiin. Nyt olen luonnossa korvessa ja kaksi vaihtoehtoa on, soitan häkeen ja sanon etten enää ihmisten ilmoille palaa, ei tartte tulla jäljestämään ja sammutan kännykän, taikka alan tehdä vastaa ja lähden saunaa lämmittämään ja palaan huomenna kotiin.

Palasin eilen kotiin, heti ensteks soitin naisvuokralaisen ovea ja kerroin oman versioni tädille, täti vaan että kyllä teidän pitäisi sopia riitanne ja siihen sanoin että sinä et voi määritellä toisten ihmisten ihmissuhteita. Senkin sanoin että poliisi sanoi jo vuosia ennenkuin tähän taloon muutit minulle että ”hyvä että sinulla on keskusteluyhteys tyttäreen” ja että alas ny vuokralainen tajuta että teidän alkoholihuuruisten elämienne vaiheet on reaaliaikaisesti kerrottu mummon tyttärelle.

Eka kerran kunjuttelin tyttären kanssa kanssa hän kylmän viileästi totesi että äiti on patologinen valehtelija. Tämä mielessä tajuan kyllä mitä mummo tarinoi sunnuntaina naiskonstaapelille. Soitin myös päivystäjän lääkärin mieliksi my-palveluihin, mies vastasi puhelimeen, kerroin hälle mitä tapahtunut ja miten yksi naishoitaja vähän aikaa sitten vastasi minulle ” jos teillä on ongelmia naisnaapurinne kanssa, siinä asiassa me emme voi teitä auttaa”. Että jos sinne tulen juttelemaan, suostun vaan miehen kanssa juttelemaan. Joten päätös jäi ilmaan roikkumaan , talossa on nyt rauha kun mummo lähti pariksi viikoksi taas jonkun miehen kainaloon sadan kilsan päähän.

Tämä juttu on jatkunut jo vuosia , tulee lapsuus mieleen ja oman mummon seksuaaliagressiivisuus. Naispsykologin lausunnossa lukee: Isänäiti häirinnyt murrosikäisen pojan seksuaalista kehitystä. Isä oli sanonut äidilleni kestä vielä vähän aikaa kyllä äiti tuosta kellahtaa. No ei kellahtanut. Kerran taas anoppi äityi miniäänsä huoraksi haukkumaan niin isä sanoi äidilleen nyt äiti hiljaa, äitihän siitä että mitä poika vaimoaan puolustamaan niin vastasi ” pistetään isä ja pojat jonoon ja katsotaan kenellä on talon pisin k*rpä!”. Ja kun mummo ei kellahtanut, sanoisin mummon käytöksen ” verbaaliksi insestiksi” vuosien jälkeen kun viimein suuni avasin.

Näin on sama kuvio silmieni edessä Naapurinmummon ominaisuudessa.

• Anonyymi

Mummo, osakkeenomistaja, oli taas kerran ollut aamusta asti naisvuokralaisen luona tissuttelemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mummo, osakkeenomistaja, oli taas kerran ollut aamusta asti naisvuokralaisen luona tissuttelemassa.

Ja yksi väittämä jota mummo on toistanut: ” Minä en juo”.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palasin eilen kotiin, heti ensteks soitin naisvuokralaisen ovea ja kerroin oman versioni tädille, täti vaan että kyllä teidän pitäisi sopia riitanne ja siihen sanoin että sinä et voi määritellä toisten ihmisten ihmissuhteita. Senkin sanoin että poliisi sanoi jo vuosia ennenkuin tähän taloon muutit minulle että ”hyvä että sinulla on keskusteluyhteys tyttäreen” ja että alas ny vuokralainen tajuta että teidän alkoholihuuruisten elämienne vaiheet on reaaliaikaisesti kerrottu mummon tyttärelle.

Eka kerran kunjuttelin tyttären kanssa kanssa hän kylmän viileästi totesi että äiti on patologinen valehtelija. Tämä mielessä tajuan kyllä mitä mummo tarinoi sunnuntaina naiskonstaapelille. Soitin myös päivystäjän lääkärin mieliksi my-palveluihin, mies vastasi puhelimeen, kerroin hälle mitä tapahtunut ja miten yksi naishoitaja vähän aikaa sitten vastasi minulle ” jos teillä on ongelmia naisnaapurinne kanssa, siinä asiassa me emme voi teitä auttaa”. Että jos sinne tulen juttelemaan, suostun vaan miehen kanssa juttelemaan. Joten päätös jäi ilmaan roikkumaan , talossa on nyt rauha kun mummo lähti pariksi viikoksi taas jonkun miehen kainaloon sadan kilsan päähän.

Tämä juttu on jatkunut jo vuosia , tulee lapsuus mieleen ja oman mummon seksuaaliagressiivisuus. Naispsykologin lausunnossa lukee: Isänäiti häirinnyt murrosikäisen pojan seksuaalista kehitystä. Isä oli sanonut äidilleni kestä vielä vähän aikaa kyllä äiti tuosta kellahtaa. No ei kellahtanut. Kerran taas anoppi äityi miniäänsä huoraksi haukkumaan niin isä sanoi äidilleen nyt äiti hiljaa, äitihän siitä että mitä poika vaimoaan puolustamaan niin vastasi ” pistetään isä ja pojat jonoon ja katsotaan kenellä on talon pisin k*rpä!”. Ja kun mummo ei kellahtanut, sanoisin mummon käytöksen ” verbaaliksi insestiksi” vuosien jälkeen kun viimein suuni avasin.

Ahdistaa. Kirjahyllyssä kirjoja hsp erityisherkkä persoona, Victims no longer, guide for men surviving sexual child abuse, häpeän monet kasvot… lapsena pelkäsin ihmisiä.. kyläkoulumatkalla naapurinpojat halusi nähdä mitä jalkojeni välissä, pakenin polvenkorkuisessa lumihangessa metsiä pitkin kotiin, kotona mummo tuli tirskumaan: ” vakoilin sinua saunan ikkunan takaa, sinulle on alkanut munakarvat kasvaa!”. riita tuli kerran mummon kanssa mummo huusi ammu minut! ammu minut!. Seuraavana päivänä tuli kotiin seurakunnan vanhustenkerhosta ja sanoi vanhemmilleni: ”kerroin vanhustenkerhossa että poika uhkasi ampua minut”. Mummo kuoli kun olin 19 ja minä kannoin mummon arkkua hautaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt minulle kerrotaan että vuokralaiset oli taluttaneet mummon kotiin viime viikolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt minulle kerrotaan että vuokralaiset oli taluttaneet mummon kotiin viime viikolla.

Ja sekin vielä että toinen taluttajista oli kaupungin kulttuuripalvelujen työntekijä, joka naisvuokralaisen miesystävänä on huolehtinut että 80v mummolla on ollut aina alkoholipitoista juotavaa tarjottavaksi konttauskuntoon asti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahdistaa. Kirjahyllyssä kirjoja hsp erityisherkkä persoona, Victims no longer, guide for men surviving sexual child abuse, häpeän monet kasvot… lapsena pelkäsin ihmisiä.. kyläkoulumatkalla naapurinpojat halusi nähdä mitä jalkojeni välissä, pakenin polvenkorkuisessa lumihangessa metsiä pitkin kotiin, kotona mummo tuli tirskumaan: ” vakoilin sinua saunan ikkunan takaa, sinulle on alkanut munakarvat kasvaa!”. riita tuli kerran mummon kanssa mummo huusi ammu minut! ammu minut!. Seuraavana päivänä tuli kotiin seurakunnan vanhustenkerhosta ja sanoi vanhemmilleni: ”kerroin vanhustenkerhossa että poika uhkasi ampua minut”. Mummo kuoli kun olin 19 ja minä kannoin mummon arkkua hautaan.

Olen minä vuosia sitten ostanut kirjankin nimeltään ”Vihainen nainen, hyvä paha agressio”. Ihan vaan naissukupuoleen vihaisuutta ymmärtääkseni. Tarjosin sitä mummolle luettavaksi. Vihaisena vastasi ” minä en lue kirjoja!”.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

V*ttu kun tuleva anoppi oli äidilleni sanonut: ” tulit minulta pojan varastamaan”, anoppi miniäänsä vuosikausia huoraksi haukkui ja siitä suorana jatkumona alkoi miniän poikaa huoranpennuksi haukkumaan : ” työnnä k*rpäs vittuun huoranpentu!”, niin oli sitten mummo tyttärelleen kuolinvuoteellaan kertonut ettei olisi koskaan uskonut että miniä hänet loppuun asti hoiti. Ja sitten evlut srk-sisar kävi ekumenioimassa mummon kammarissa ja kun sisar lähti, mummo tuli uhoamaan ”nyt tämän talon asiat lähti kylällä kiertämään”. Olis vaan pitänyt sisaren auton renkaat ilmoista tyhjentää.

Vuosikausia Naapurinmummon kovaääninen haukkumiskailotus kuulunut seinän läpi, siinä on haukuttu paitsi minua kaikki isännöitsijää ja omia lapsiaan myöten. Ja sitten mummo silmät pyöreinä toteaa ”mitä pahaa minä olen tehnyt?”.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

V*ttu kun tuleva anoppi oli äidilleni sanonut: ” tulit minulta pojan varastamaan”, anoppi miniäänsä vuosikausia huoraksi haukkui ja siitä suorana jatkumona alkoi miniän poikaa huoranpennuksi haukkumaan : ” työnnä k*rpäs vittuun huoranpentu!”, niin oli sitten mummo tyttärelleen kuolinvuoteellaan kertonut ettei olisi koskaan uskonut että miniä hänet loppuun asti hoiti. Ja sitten evlut srk-sisar kävi ekumenioimassa mummon kammarissa ja kun sisar lähti, mummo tuli uhoamaan ”nyt tämän talon asiat lähti kylällä kiertämään”. Olis vaan pitänyt sisaren auton renkaat ilmoista tyhjentää.

Vuosikausia Naapurinmummon kovaääninen haukkumiskailotus kuulunut seinän läpi, siinä on haukuttu paitsi minua kaikki isännöitsijää ja omia lapsiaan myöten. Ja sitten mummo silmät pyöreinä toteaa ”mitä pahaa minä olen tehnyt?”.

Naapurinmummo käytöksellään räjäytti vuosikymmenten takaisen ptsd:ni henkiin.

Tuohon väliin sopii myös yhden miespuolisen päätoimittajan toteamus: ” mitä se sinua hyödyttää puhua julkisesti tällaisesta asiasta?”.
        Sekä sosiaalipalvelukeskuksen kotipalveluohjaajan viisaat sanat kun kerroin hänelle mummostani: ”se on valitettavaa mutta mitäs miehet tekevät?”.

Ja sitten sen yhden naispuolisen työnohjaajan ihmettely: ”kuule mies, ne on vain sanoja joita me naiset lauomme”. Kerroin hänelle millaisia sanoja mummo käytti, ”anteeksi” oli viimeinen sana jonka nainen minulle sanoi.

Ja sitten vielä sen yhden naispsykiatrin sanat: ” kun Suomessa on naisenemmistö, 51%, niin niitten kanssa on vain opittava elämään”.

Elämä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sitten kun mummo on tullut alastikin vastaan porraskäytävässä. Päiviä myöhemmin tunnusti että häneltä jäi kylpytakki naisvuokralaisen luo ja hän ajatteli ettei kukaan porraskäytävässä vastaan tule. Seli seli, lähti kyseleen josko kuitenkin vielä vuokralaisen miesystävällä jemmassa yks oluttölkki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sitten kun mummo on tullut alastikin vastaan porraskäytävässä. Päiviä myöhemmin tunnusti että häneltä jäi kylpytakki naisvuokralaisen luo ja hän ajatteli ettei kukaan porraskäytävässä vastaan tule. Seli seli, lähti kyseleen josko kuitenkin vielä vuokralaisen miesystävällä jemmassa yks oluttölkki.

Tuolloin vuokralainen ei avannut ovea ja kun jäin porrastasanteelle ihmettemään, mummo palasi sanaakaan sanomatta asuntoonsa mutta vuokralainen on sanonut että kyllä se on hänen luokseen pelmahtanut alasti. Että kyllä on ollut aihetta huoli-ilmoituksen tekemiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuolloin vuokralainen ei avannut ovea ja kun jäin porrastasanteelle ihmettemään, mummo palasi sanaakaan sanomatta asuntoonsa mutta vuokralainen on sanonut että kyllä se on hänen luokseen pelmahtanut alasti. Että kyllä on ollut aihetta huoli-ilmoituksen tekemiseen.

Sanoin sunnuntaina mieskonstaapelille että saat ihan vapaasti tehdä huoli-ilmoituksen kotini siisteysasteesta ja niinpä Hva:sta soitettiin minulle tiistaina.

• Anonyymi

Kysäse polliisilta, oletan toki et olisi kunnianloukkaus?

• Anonyymi

Tietenkin se oli kunnianloukkaus, ei minun tartte sitä poliisilta kysyä. Se on asianomistajarikos ja mummo voi tehdä rikosilmoituksen ja poliisi etsii sitten syyttäjälle todistajia onko noin sanottu.

• Anonyymi

Tässä on vielä yksi keskustelu edessäpäin kunhan miesisännöitsijä palaa kesälomaltaan.

• Anonyymi

Narsistitesteissä olen aina reputtanut mutta tässä testissä en tänään reputa: ADHDPDA

• Anonyymi

PDA patologinen vaatimusten vältteleminen , tuo on hyvä diagnoosi. Välttele naapurinmummoa neuvo on lentänyt. mutta minulta jäi toteuttamatta se pakoonjuoksu kun näin narsistin lähelläni. Nyt on takana kaksi keskustelua eläkeikäisten naisten luona, toisen kanssa rauhallista keskustelua pari tuntia, toisen luona eilen jutustelu kävi puoleltani agressiiviseksi. Minulla mustavalkoinen kuva, suhtautuminen naisiin, toisaalta luottamus ja toisaalta halveksunta. Poliisi ei ole vastannut yhteydenottopyyntööni, eilen lähetin Hva:lle tämän ketjun osoitteen, varmistin että Hva on tietoinen mistä kukko kusee nyt kun poliisi teki huoli-ilmoituksen ja Hva:n on siiheen ilmoitukseen lakisääteisestivastattava eikä uutta yhteentörmäystä tapahdu. Eilen illalla en osannut vastata mitään naisvuokralaisen terve-sanaan. Tuosta autismistani olen jo tänään positiivista palautetta saanut.
        Ettäs nyt on lääkärin mt-arvio virallisesti kirjattu, ja terveeks todettu. Sekin kun mummo hommasi väärinkäsityksensä vuoksi yhdelle vuokralaiselle ensihoidon tarkistuksen, kysyin mitä se ambulanssi kävi hetki sitten. Mummo vastasi: ”a m b u l a n s s I, m I s s ä? .. Sinulla viiraa, olet sairas, mene hoitoon!!”.

• Anonyymi

Terveystietokirjauksiani muokattu 3.7 ja 8.7. Omakanta. Ensihoito mitannut 30.6 verenpaine 191/95, pulssi 85, päivystävä lääkäri kirjannut 30.6: Potilaan kertoma tilanne toki mahdollinen. Kolmelle miehelle ja kolmelle naiselle olen nyt kertonut oman versioni, taloyhtiötasolla olen sulkeutunut autismiin. Hva lupasi soittaa tällä viikolla soittoa ei ole kuulunut eikä poliisilaitoskaan ole vastannut yhteyspyyntööni.

• Anonyymi

Hätäkeskus otti liian tosissaan:
      https://www.hs.fi/pkseutu/art-2000010556655.html
      Hätäkeskus ei ottanut tosissaan, lukijat kertovat – Näin vastaa Hätä­keskus­laitos

Hätäpuhelut|Hätäpuheluihin vastaavat päivystävät pyrkivät kartoittamaan mahdollisimman tarkkaan, mitä on tapahtunut, jotta onnettomuuspaikalle voidaan lähettää oikeanlaista apua.

• Anonyymi

On siellä hätäkeskuksen tallenteissa myös puheluni johon häke vastasi tyyliin ”no kun siellä ei nyrkki heilu eikä veri lennä niin koitahan vaan rauhoittua”.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On siellä hätäkeskuksen tallenteissa myös puheluni johon häke vastasi tyyliin ”no kun siellä ei nyrkki heilu eikä veri lennä niin koitahan vaan rauhoittua”.

Häkepäivystäjä oli tietenkin nainen…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Häkepäivystäjä oli tietenkin nainen…

Ja miespoliisit neuvoneet että soita vaan heti hätäkeskukseen jos mummo taas jotain sählää .. nyt saa naiset palaveerata tämän kuvion feminiiniseen kulissikuntoon. Naisten väkivaltaisuus ja alkoholismi ovat olleet tabuja suomalaisessa yhteiskunnassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja miespoliisit neuvoneet että soita vaan heti hätäkeskukseen jos mummo taas jotain sählää .. nyt saa naiset palaveerata tämän kuvion feminiiniseen kulissikuntoon. Naisten väkivaltaisuus ja alkoholismi ovat olleet tabuja suomalaisessa yhteiskunnassa.

Tänään epäonni jatkuu. iPhonesta katosi tulevan puhelun soittoääni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänään epäonni jatkuu. iPhonesta katosi tulevan puhelun soittoääni.

Täydellinen lamaantuminen, ensihoitokertomus täynnä olettamuksia, päivystävää lääkäri epäilee ”potilaan kertoma tilanne toki mahdollinen”. Nyt ei ole enää mitään asiaa terveydenhuollolle, ei julkiselle ei yksityiselle. Omakantaan pitää hoitotahtoon merkata ettei mitään lääkinnällisiä hoitoja/vastaanottoja mihinkään vaivaan haluan vaan kuolla pois.
        Sekä lisätä tämän ketjun linkki hoitotahtoon selitykseksi edellämainitulle hoitotahdolle.

• Anonyymi

Jos perättömien puheiden pitämisestä ja levittämisestä eli maineen mustamaalaamisesta jaettaisiin rikostuomioita, olisi poliisitutkinta, syyttäjä ja oikeuslaitos tukossa vuosikymmeneksi eteenpäin jo pelkkien työpaikkakiusaamistapausten takia.

Suomalaiset työyhteisöt ovat paskapuhetehtaita. Työnantajat hakemalla hakevat sairaita eli mahdollisimman narsistisia henkilöitä palkattaviksi. Kun nämä alkavat pyörittää yhteisöä, sonta lentää ja helvetti pääsee valloilleen.

Työhyvinvointi, ihmisen maine tai terveys eivät merkitse mitään. On selvää, että myös työnantaja ottaa tästä takkiin rahallisesti, mutta nämä asiat eivät näy suoraan kirjanpidossa, joten ongelma jää piiloon. Sellaista on suomalainen työelämä.

• Anonyymi

https://keskustelu.suomi24.fi/t/16751067/miten-reagoida-narsistin-provosoimiseen

Anonyymi
      2024-07-13 18:23:03
      UUSI

Anonyymi kirjoitti:
      On aivan sama, mitä nimitystä käytetään henkilöstä, joka manipuloi, valehtelee, asettaa itsensä muiden yläpuolelle, korjaa kunnian muiden tekemisistä ja omaa tarpeen sekä loputtoman keinivalikoiman tuhota jonkun toisen elämä mahdollisimman täydellisesti.
      Piilota

Totta puhut. Tavoitteena täystuho. Henkisesti, taloudellisesti, sosiaalisesti joskus myös fyysisesti.

• Anonyymi

Naapurinmummon tehtävä on nyt todistaa kaikki tähän ketjuun kirjoitettu harhaiseksi valehteluksi.

• Anonyymi

On tässä ketjussa myös toisen mummon hautarauhan rikkomisrikos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On tässä ketjussa myös toisen mummon hautarauhan rikkomisrikos.

Mummoni kotiimme tuomat kasvatusmetodit tuli esiin silloin kun kertausharjoitusmajuri tokaisi minulle: ”Teillä on vielä uhmaikä”.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mummoni kotiimme tuomat kasvatusmetodit tuli esiin silloin kun kertausharjoitusmajuri tokaisi minulle: ”Teillä on vielä uhmaikä”.

Kerran kun pirtissä perkele sanaa testasin niin isä sanoi eipäs kirota niin minä siihen perkele perkele, isä antoi tukkapöllyä niin että hiukset irtosi ja Isänäiti hihkui kammarin ovelta että noin sitä pitää poikaa kasvattaa!

• Anonyymi

Paikalla olleella mieskonstaapelilla, joka ensihoidolle kertoi että olen harhainen, ei ollut nimikylttiä, naiskonstaapelilla oli.

• Anonyymi

Kaksi viikkoa kulunut, poliisi ei ole vastannut yhteydenottopyyntööni, Hva:lta pitää käydä kysymässä kuka ja miksi ja miten on muokannut terveystietojani jälkikäteen(omakanta). Taloyhtiön hallpj vaiennut, isännöitsijä myös, naapurinmummo miehelässä niin talossa rauha, tullenee tällä viikolla kotiin, viimeksi juhannuksena kotiin palattuaan oli mennyt heti yhden asukkaan ovikelloa soittamaan ja kysynyt ”onko sinulla juotavaa?”. Ja minulle ätisi vuosia sitten ”olet luulosairas alkoholisti”. Tää on tätä narsistin käänteispsykologiaa.

• Anonyymi

Sosiaalikatastrofia pukkaa. Kun homma pitkittyy, se myös mutkistuu, kaksi päivää olin neljän seinän sisällä, lähdin ruokakauppaan ja mummon tytär tuli kaupassa vastaan, nauraen erosimme.

• Anonyymi

Mummo palasi kotiin viikolla, on ollut hiljaa kuin huopatossutehtaalla, muistelen lähes kymmenen vuotta takaperin kun sanoin mummolle että voisitko puhua kotonas hiljempaa puhelimessa kun kuului taas juttus seinän läpi, mummo vastasi hetken päästä heippalapulla: ”puhelu alkoi klo 19:45 ja kesti 9 minuuttia 45sekuntia. Oliko hiljaisuusaika?”. Kesäkuun alun heippalappuuni kirjoitin että soitit pojalles rahahuolista ja puhelun päätteeks haukuit pojalles tyttäres jälkipolven. Että pidä vaan parvekkeen ovi auki kun puhelimessa olet. Ei näytä ihan siltä mitä omakehumummo esittää. Nyt on mummo kaksi päivää juopotellut naisvuokralaisen partsilla, sielläkin kovaääninen nainen. Poliisin passittamasta mt-arvio päivystyskeikasta tulee päivystyskäyntimaksu, tarkennus lääkärin omakantakirjaukseen, lause kuuluu tarkalleen: ”Potilaan kertoma tarina toki myös mahdollinen”. Ensihoidon kirjaus ”Poliisi pitää miehen käytöstä harhaisena”, kukahan tässäkin hautoi harhaa.

lisäksi kerroin heti kättelyssä hallpj miehelle ja miesisännöitsijälle millainen lasku tuli siitä kun keskittymistarkkaavaisuuteni horjahti kesäkuun lopussa. laskentatavasta riippuen 500-1000 euron kupru. Tätä kirjoittaessani naisvuokralainen meluaa partsilla, naapurinmummo nähtävästi jo sammunut.

• Anonyymi

Mummolla olis ny ollut kaksi päivää aikaa selvittää kanssani mitä kesäkuun viimeisenä sunnuntaina tapahtui, että kuinka pahasti minulla viirasi, sen sijaan mummo valitsi asiasta vaikenemisen ja keskittyi ryyppäämiseen naisvuokralaisen luona.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mummolla olis ny ollut kaksi päivää aikaa selvittää kanssani mitä kesäkuun viimeisenä sunnuntaina tapahtui, että kuinka pahasti minulla viirasi, sen sijaan mummo valitsi asiasta vaikenemisen ja keskittyi ryyppäämiseen naisvuokralaisen luona.

Siellä alkoi naisvuokralaisen partsilla kolmas ryyppypäivä ,osakemummollekin, eilen alkoi aamulla kahdeksan aikaan ja vuokralainen hiljeni vasta puoli yhdentoista aikaan illalla, hallpj mies oli eilen kotona mutta ei reagoinut mitenkään, jos vielä kotiinpalattuani partsilla räyhätä niin…

Naapurinmummon tyttärelle vielä kerron mistä sain tuhannen euron laskun kun olin m1 arviosta päivystyksestä palannut.

• Anonyymi

Saunan lauteilla tuli mietittyä yhtä jos sun toista, tuloksena lähetin tämän ketjun sähköpostina sisäministeri Rantaselle ja Me Naiset lehden päätoimittaja Sipilälle.

• Anonyymi

V*ttu että raivostuttaa ja samalla helpottaa, vielä talvella mummo kälätti agressiivisoloisia puheluja tunti kausia kotonaan, nyt on musiikkia korville kun juhannuksen jälkeen kuulunut naapurista mitään sen jälkeen kun heippalappuilin mummolle soitostaan pojalleen. Hallituksen pjmies sanonut että ne puhelut kuuluu hänelle stereona. Tytär sanonut että äitinsä kälätys kuuluu ulko-ovelle asti. Kyllä se oma mummonikin perkele kun se kälisi kammarissaan loppuaikoina huora sitä ja huora tätä, poliisin kotikäynti lopullisesti hiljensi mummoni, näin kävi myös tänään naapurinmummolle. Ihan kuin tääältä olisi poistettu yksi ”puhelu alkoi klo 19:45 ja kesti 9 minuuttia 45 sekuntia. Oliko hiljaisuusaika? ” -viesti. Tuollaisen heippalapun sain aikoinaan mummolta kun huomautin hänelle että voisitko puhua vähän hiljempaa kotonas. Naisvuokralainenkin +65 sellainen hölösuu alkoholin suurkuluttaja ja kun hinkuaa ystävyyttämme on ladellut vaikka mitä naapurinmummosta sillä aikaa kun mummo on ollut aina kaks viikkoa poissa miehelässä. Hallpj sanonut että mummolle on annettu suullinen varoitus, poliisipäivystyksessä heti suoraan sanottiin että suulliset varoitukset on yhtä tyhjän kanssa.

Hvasta on mulle soitettu, ”niin mutta kun meillä ei ole miessiivoojia, voisithan olla poissa kotoas kun nainen käy kotisi siivoamassa” , sosiaalityöntekijä tulee soittamaan kiireettömällä aikataululla. Tuli viikolla kolmen hälyn puhelu, luulin sitä tekstiviestiksi, näytöllä luki Ei puhelinnumeroa. Poliisi ja ensihoito käyttää tuollaista numeroa.

• Anonyymi

Tästä on jo varmaan yli kaksi.. oltaiskohan viimeksi kohdattu kasvokkain toukokuun puolella, silloin mummo vaan katseli maata päin,viha vaan paistoi mummon kasvoilla, mutta seuraava kohtaaminen taloyhtiön alueella, kyllä se vielä tulee..

• Anonyymi

Mummo tuli, oli hiljaa viikon kotonaan ja lähti. Fyysisesti en ole häntä tässä kuussa nähnyt. Keissi jätti pysyvät jäljet naisiin suhtautumisessani. Juopottelevia naisia en voi enää sietää. Enkä narsisteja, olkoon mies taikka nainen. Trump on. Eilinen meni kuoleman pohtimiseen ja siihen että tarvitsisin terapiakeskusteluja miehen kanssa taikka sitten en. Verenpaine 30.6 ensihoidon mittaamaana 191/95, onko se sitä vielä tänään.

• Anonyymi

Tämän päivän hesarissa koko sivun juttu naisten väkivaltaisuudesta, minullakin sellainen lähisuhde seinän takana.
      ”Kirjailija Elina Airio toivoo, että naisten tekemä väkivalta nostettaisiin esille yhtä vaarallisena kuin miesten.
      naisten väkivalta on vaarallisempaa kuin miesten

Miksi naisten agressioista ei sitten puhuta?
      hänestä on ymmärrettävää, että kun vähättelyn ja ohittamisen kerrostumia tulee tarpeeksi monta päällekkäin, raja tulee vastaan. ”Jos kukaan ei ota todesta, niin kyllähän sitä silloin nostaa omaa keinopalettiaan korkeammalle ja korkeammalle”.
      Että mies sitten kirjoittelee heippalappuja ja ahdistuu tuollaisesta tempauksesta, ja kas vain, heti mies poliisin toimesta hommataan lääkärin mielentila-arvioon.
      Sosiaalitoimi pallotteli viime viikolla puhelimessa takaisin alkupisteeseen, sen verran tunnusti että heidän pitää kiinnittää huomio naapurinmummoon.

• Anonyymi

Toisaalta en näe tarvetta mutta toisaalta, nyt on varattu aika miesterapeutille, silloin keskustellaan naapurinmummosta heippalapuista ja poliisioperaatiosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisaalta en näe tarvetta mutta toisaalta, nyt on varattu aika miesterapeutille, silloin keskustellaan naapurinmummosta heippalapuista ja poliisioperaatiosta.

Mummon auto ilmestynyt pihaan… mietin pudotanko postiluukusta lapun: ” Heippa naapuri, sovin Hva:n kanssa ensi viikolle vastaanottoajan mieshoitajalle heippalapputeatteristamme. Lähdetkö mukaan?”.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mummon auto ilmestynyt pihaan… mietin pudotanko postiluukusta lapun: ” Heippa naapuri, sovin Hva:n kanssa ensi viikolle vastaanottoajan mieshoitajalle heippalapputeatteristamme. Lähdetkö mukaan?”.

Minun oli pakko pudottaa tuonsisältöinen heippalappu mummon postiluukusta että pääsen eteenpäin kuukausi sitten tapahtuneesta poliisioperaatiota ja että sisäistän itselleni ettei tuo nainen(samoin kuin oma isänäitini) edusta koko naissukukupuolen ajatusmaailmaa ja että minä kyllä osaan naisten kanssa sivistyneesti käyttäytyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun oli pakko pudottaa tuonsisältöinen heippalappu mummon postiluukusta että pääsen eteenpäin kuukausi sitten tapahtuneesta poliisioperaatiota ja että sisäistän itselleni ettei tuo nainen(samoin kuin oma isänäitini) edusta koko naissukukupuolen ajatusmaailmaa ja että minä kyllä osaan naisten kanssa sivistyneesti käyttäytyä.

Eipä taida mummo lähteä mukaan, eilen illalla remusi naisvuokralaisen luona. Jos olis miesvuokralainen niin vanhojen merkkien mukaisesti mummo olisi häätänyt juopottelevan miesvuokralaisen talosta jo aikoja sitten. Onhan mummo myös entinen hallpj. Mutta nyt on toisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mummon auto kadonnut pihasta, ei tullut sopimaani paikkaan sopimanani aikana, eikä estymislappua pudottanut, nyt talossa taas ensi viikko rauhanviikko. Ei empatiakyvyttömästä narsistinaisesta ole sovittelevaan keskusteluun osallistujaksi kun eihän sellainen osaa toisen ihmisen osaan sisäistyä. Kunhan vielä naisvuokralainen tajuaa kuvion missä mennään niin hänkään ei tule ystävyysvaatimuksia esittämään ja oluttölkkiä tarjoamaan. Hva-mieshoitaja oli ihmeissään menosta talossa, ensi viikolla uusi vastaanotto.

• Anonyymi

Ap:n tämäniltainen viesti poistettu.

• Anonyymi

… viestissä kerrottiin tämänpäiväisen terapiavastaanoton saldo, kerroin siellä esmes tästä ketjusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

… viestissä kerrottiin tämänpäiväisen terapiavastaanoton saldo, kerroin siellä esmes tästä ketjusta.

Omasta mielestäni viesti sisälsi analysoivaa Stress Healing matskua, joka oli jollekin liikaa. seuraa vo-aika kuukauden päästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omasta mielestäni viesti sisälsi analysoivaa Stress Healing matskua, joka oli jollekin liikaa. seuraa vo-aika kuukauden päästä.

Nyt on tänä aamuna blogini etusivua käynyt lukemassa visitor, jonka ip-sijainniksi merkitty Unknown region (??)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt on tänä aamuna blogini etusivua käynyt lukemassa visitor, jonka ip-sijainniksi merkitty Unknown region (??)

CIA, FSB, Mossad vaiko Supo 🤔

• Anonyymi

Anonyymi
      2024-08-14 23:16:39
      UUSI

Minulla on nyt narsistinaisen kanssa kisa jossa terveysviranomaiset kirjoittelee omakantaan: ”Psykoottisuutta ei haastattelussa saada esille” , ”Pakkohoitokriteerit ei täyty”
      Anonyymi
      15.08.2024 09:59
      Lääkäri kirjaa omakantaan: ”Potilaan kertoma tilanne toki myös mahdollinen”.
      mt-sairaanhoitaja kirjaa: ”selkeää psykoottisuutta vaikea saada esille koska riidat naapurin kanssa voi olla hyvinkin todellisia”.

10:06Terveysviranomaiset reagoi omalla tavallaan poliisipartion ensihoidolle antamaan infoon että käytökseni kuvautuu harhaisena.

• Anonyymi

Tuota kun kirjoittelin postiluukku kolahti, siellä oli tutkintailmoituskirje poliisilta. Näpistyksen tutkinnan lopettaminen.

• Anonyymi

Omakantakirjauksissa varotaan mainitsemasta sitä että naapuri on +80v nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omakantakirjauksissa varotaan mainitsemasta sitä että naapuri on 80v nainen

Miesten päälle kaadetaan aiheeton epäilys.

• Anonyymi

Tästä on muutama vuosi kun talossa alkoi kuulua mummon kälätys, sitten tuli ambulanssi, mummo miesvuokralaiselle ja ensihoitajille tässä tapahtui väärinkäsitys, tovin päästä kysyin mummolta että mitäs se ambulanssi talossa kävi, mummo vastasi: ” a m b u l a n s s I , m I s sä ? SINULLA VIIRAA OLET SAIRAS MENE HOITOON!”. Mummolle sattui lapsus ja mummo unohti yks kaks kaiken. ”Valikoivalla muistilla pääsee elämässä pitkälle” näinkin hän minulle vastannut kun joskus jostain sanoin hänelle että minä kyllä muistan tuon asian toisin. Nyt minä sitten hoidossa ja …… mummolla oma muistitarinansa tästä kaikesta.

• Anonyymi

Tänään A-klinikkasäätiön edustaja(nainen) pysäytti kadulla että haluanko vastata kyselyyn, no minähän halusin ja kerroin vuolaasti miten alkoholi on liittynyt elämääni, nainen siunaili uuh ja aah, ennenkuin aloin kysymyksiin vastata.

• Anonyymi

Tsekkasin a-klinikkasäätiö.fi :n, sieltähän yhteystiedoista löytyi nainen jonka kanssa eilen pitkän tovin keskustelin.

• Anonyymi

• Anonyymi

Naapurinmummo käveli illalla vastaan porraskäytävässä, tuli naisvuokralaisen ovesta , en tervehtinyt. HvaMieshoitaja sanoi että olehan kiltisti seuraavaan käyntiin asti.

• Anonyymi

Johtaja Raakkulehto avautui paljasteltuaan omaansa kerran ennen hissejä.

• Anonyymi

Raakkujoen simpukat ei enää avaudu Enson paljasteltua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raakkujoen simpukat ei enää avaudu Enson paljasteltua

Ei Enso mitään paljastanut vaan nainen riisui motokuskin rintaliivit!!

• Anonyymi

Hyvä kommentti naapuriketjussa:

2024-08-26 03:29:47
      UUSI

Kun kiltti uhri alkaa voimaantua, voi tapahtua ylilyöntejä. Se että uskaltaa näyttää suuttumuksen on niin uutta ja outoa, että voi ovi paukkua ja ääni nousta mutta se ei todellakaan ole narsismia.
      Jos narsisti näkee tämän "kohtauksen" hän kyseenalaistaa mielenterveyden ja kaikki on tietysti muiden syytä. Toipumiseen kuuluu olla vihainen mutta vihaan ei saa juuttua. Toisin kuin ne, me voimme muuttua. Ne eivät muutu vaan pyörivät itsensäkeskeistä ympyrää odotettuun loppuunsa saakka.

• Anonyymi

Voiko tämä olla totta?!!

Naapurinmummo on käynyt puheterapeutilla ja oppinut vuosien kailotuksen jälkeen normiäänen käytön kotonaan. Ja loppui kuin kananlento eläkeläisnaisten juopotteluhäiriköinti talossa, vai säikähtikö sitä että käytöksensä takia minun psykoottisuuttani nyt terveysviranomaiset tarkkailevat löytämättä sitä sen jälkeen kun poliisipartio väärinarvioi kesäkuussa, että käytökseni kuvautuu harhaisena, ja päivystävä lääkäri kirjoitti omakantaan mitä kirjoitti. Poliisilaitos ei ole yhteyttä ottanut palautteeseeni mutta vielä minä aion tämän ketjun kanssa poliisipäällikön juttusilla käydä kunhan minä tästä olen saanut ajatukseni koottua.

• Anonyymi

Tästä on nyt useampi vuosi kun oli torilla poliisin päivä ja siellä törmäsin poliisipäällikköön. Kerroin hänelle kränöistäni Naapurinmummon kanssa niin siihen poliisipäällikkö totesi : ”Naisten oikut mies jättää omaan arvoonsa”.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä on nyt useampi vuosi kun oli torilla poliisin päivä ja siellä törmäsin poliisipäällikköön. Kerroin hänelle kränöistäni Naapurinmummon kanssa niin siihen poliisipäällikkö totesi : ”Naisten oikut mies jättää omaan arvoonsa”.

Tuo poliisipäällikkö on jo eläkkeellä, mitähän nykyinen tuumailee?

• Anonyymi

Totuus tekee kipeää modelle, siksi poisti viestin. Mailasin poliisihallituksen johdolle.

• Anonyymi

Naisvuokralaisen miesystävä katosi maisemista joten mummolta loppui ilmainen juomamaksupalvelu, hyväksikäytön uhri oli mies.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Mieshoitajan viimeinen neuvo oli että nyt ei sitten enää heippalappuja, etkä ärsytä etkä provososoi naisia, siihen vastasin hänelle nauraen että jo vuosia sitten poliisilaitoksen poliisipäällikkökin totesi minulle että ’naisten oikut mies jättää omaan arvoonsa’. Tuosta näkemyksestä voidaan tuntikausia puoltavia ja kieltäviä keskustelija käydä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Sen verran mielenrauha säkenöi että meni viikko ennenkuin kävin omakannassa katsomassa mitä miessh kirjannut. Riitasointuna on se, että kukaan terveydenhoitohenkilö ei ole kirjannut että kränää minulla on ollut naisen kanssa, kirjoitetaan vaan naapurista joten kun seuraavan kerran menee Soteen on pakko alkaa ensin toteamaan että +80v naisen kanssa mä otatellut enkä miesten kanssa. Ihan kuin piiloteltaisiin naisten aggressioita.
      Toinen vaativa juttu sitten se kun miessh totesi että tietenkin sinä menet seuraavaan taloyhtiökokoukseen.

• Anonyymi

Tämä ketju voisi yhtä hyvin olla alkoholismi-palstalla. Eilinen meni myrskyävässä metsässä puolukoita poimiessa. Oli aikaa yksin miettiä, nyt sielu vuotaa verta. Viime viikolla yks vuosikausien naistuttuni oli mukana vanhempieni haudalla(eka kertaa), siellä puheeni kääntyi sitten äitini anoppiin, julmaa sanailua. Ja viime viikolla hvan mieshoitaja totesi että tämä terapia oli tässä, neuvoi että yritä olla ärsyttämästä naisia äläkä heitä provosoi.

Kun vierestä näki miten naapurinmummo liittoutui taloon muuttaneen naisvuokralaisen kanssa sähläämään miesnaapurin kanssa käymäänsä näkemyseroskismaa, niin nyt on aika kertoa myöskin tällainen juttu: mummon tuttavaperheessä oli kuollut poika, mummo oli lupautunut siivoamaan pojan asunnon, kun mies vielä ruumishuoneella, tuo jo tarpeeksi epäsovinnaista, mutta että mummo tiesi että pojan asunnolla viinaksia: ”joka ainoan kaapin katsoin enkä löytänyt yhden yhtä viinapulloa, suutuin niin etten mennyt miehen hautajaisiin!”.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Naurettavaa kun naista on ärsytetty ja provosoitu tuhoisin seurauksin ja minuakin mieshoitaja toppuutteli että älä sinä enää ärsytä äläkä provosoi mummoa ja kun minä haluaisin mummon kanssa käydä läpi joko oikeudessa taikka terapiassa tässä ketjussa kertomani ihan vaan etten ärsyyntyisi ihan misogynistisovinistiksi asti. Eilenkin yks provotilanne kun ensin lounasbuffelle tuli kaksi naispoliisia ja hetken päästä kolme miespoliisia, naispoliisi heitti ruokailuun liittyvän kommentin juomatiskillä,ajattelin että sinullahan sana hallussa tuntemattomillekin, toisin kuin minulla. yksin Myrskyn keskellä puolukkametsässä niin tulos on nyt poskiontelotulehdus.

• Anonyymi

Nyt kun vihdoin ja viimein naapurinmummo on tajunnut ettei naapuria saa ärsyttää haista vittuilulla ja juopotteluhäiriköinnillä niin on aikaa muuhun sosiaaliseen toimintaan. Aiemmin jo kertonut että tapasin.. kuvakirjastoa pläräsin niin vuonna 2019 poliisilaitoksen poliisipäällikkö totesi minulle että ” naisten oikut mies jättää omaan arvoonsa”.

Äläpä mitään niin eilen tuli naispoliitikolta sähköpostia jossa hän kirjoittaa: ’luulin että takana on oikea ja aito valitus , mutta nämä sinun mietteesi jätän omaan arvoonsa’. Ja minä vain annoin palautetta naispoliitikon toiminnasta, ja hän piti palautetta valituksena, vaikkakin jo aiemmin olen tuntenut häneltä tylyä käytöstä kun olen ek-vaalikojunsa ohi kävellyt ja hän huomannut etten ’puolueensa miehiä ’ olekaan.

• Anonyymi

Hauska muistuma vuosikymmenen takaa kun pikkasen yhden naisen kotona otattelin, niin naisen miesystävä, ex-ukkomies lohkaisi että minä en osaa käsitellä naisia ja niin se totta maar on, en koskaan ajallaan purkanut tunteitani vaan putosin sisälleni, kun menin isänäitini, joka huoranpennuksi haukkui ja värkkiään tarjosi, arkkua hautaan kantamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hauska muistuma vuosikymmenen takaa kun pikkasen yhden naisen kotona otattelin, niin naisen miesystävä, ex-ukkomies lohkaisi että minä en osaa käsitellä naisia ja niin se totta maar on, en koskaan ajallaan purkanut tunteitani vaan putosin sisälleni, kun menin isänäitini, joka huoranpennuksi haukkui ja värkkiään tarjosi, arkkua hautaan kantamaan.

Ja Nyt sitten hyvinvointialueen naisvaltuutettu tulee valittamaan että minä valitan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

putosin = patosin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja Nyt sitten hyvinvointialueen naisvaltuutettu tulee valittamaan että minä valitan.

Ei juma, nyt naisvaltuutettu/kansan edustaja jatkomailaa sellaisen itsekehun voimalla että vastasin hänelle : ’ nyt kyllä paistaa narsismi vastauksestasi. Anteeksi vain mutta olen allergisoitunut narsistisiin persooniin”.

• Anonyymi

Nyt on yksi silta ylitetty, miten otan yhteyttä tarpeen vaatiessa poliisiin lääkäriin hätäkeskukseen mt-arviopoliisioperaation jälkeen. Syysflunssaan lääkäri on nyt kirjoittanut astmalääkettä ja häkeen soitto(en ollut eka), naisvuokralaisen luo rynni kolme poliisipartiota, eka konstaapelilla konepistooli….

• Anonyymi

Hva miessh syyskuussa sanoi älä sinä ärsytä mummoa äläkä provosoi. Taas oli ongelmia kännyn kanssa, puhelut meni pitoon ja vastapuoli ei kuullut ääntäni plus ihme rahinaa, lohkasin ääneen kuka siellä kirjaimia näppäilee? Nyt toimii känny ihan normaalisti 😂

Alkoholin kanssa läträävä naisvuokralainen pudotti heippalapun, irtisanonut vuokrasopimuksen.

• Anonyymi

Alkoholin kanssa läträävistä naisista vielä sen verran että on kolmaskin nainen pyörinyt ympärilläni, kaksi kertaa olen hänelle ensihoidon soittanut, eka kerralla verisenä, toisella kertaa promilleja oli 3.08 ja nyt täti kävi taas katkolla, miehet kantaa hänelle viinaa kun tädillä krapulatärinä, moraalitonta toimintaa.

• Anonyymi

Taas kontakti poliisin kanssa, tuli ensin kaksi soittoa eipuhelinnumeroasta, puolen tunnin päästä huomasin tekstiviestin ”Poliisi yritti soittaa, Onko kaikki hyvin?”.

• Anonyymi

Kaikki oli hyvin, poliisi oli käynyt kotonani kun minä itse olin just toisaalla saunomassa. Muutaman tunnin unen jälkeen nyt taas pähkäilyvaihe päällä.
        Vuokralainen muuttanut pois ja eilen juttelin osakkeenomistajanaisen tyttären kanssa hymyssä suin.

• Anonyymi

Kaikki oli hyvin, poliisi oli käynyt kotonani kun minä itse olin just toisaalla saunomassa. Muutaman tunnin unen jälkeen nyt taas pähkäilyvaihe päällä.
        Vuokralainen muuttanut pois ja eilen juttelin osakkeenomistajanaisen tyttären kanssa hymyssä suin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikk on suhteellista, kyllä kotonani käynyt poliisipartio huomasi että kaikki ei todellakaan ole hyvin. Diabeteshoitajakin eilen ehdotti vo tapaamista kun puhelimitse reseptin uusintaa kaipasin.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!

Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v
      Työ ja opiskelu
      1
      4268
    2. Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään

HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh
      Maailman menoa
      372
      1837
    3. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      242
      1621
    4. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1609
    5. Kimmo Kiljunen

"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa
      70 plus
      253
      1206
    6. Herätät kyllä

Tunteita vaikka missä muodossa. Tiedät että meidän on vaikea vastustaa toisiamme.
      Ikävä
      73
      1033
    7. Mitä haluaisit sanoa

kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      58
      1004
    8. Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen
      Haapavesi
      60
      775
    9. Kauan aiot vielä vastustella minua?

Miehelle kysymys.
      Ikävä
      47
      766
    10. Miksi teet tästä niin vaikeaa?

Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p
      Ikävä
      25
      729
    Aihe