Rikostuomio

Anonyymi-ap

Vihapuhe, tosipuhe, emävale. mikä tuomio tulee siitä jos taloyhtiökokouksessa luonnehtii ääneen naisnaapuria narsistipsykopaatiksi??
”Herra oikeuden puheenjohtaja, perun sanani naapurin mummosta mutta vaikutelma jääköön”.

31

491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Että olet tuolla lailla mennyt narsistipsykopaatin kunniaa loukkaamaan, niin kaksi vuotta ehdotonta vankeutta.

    • Anonyymi

      Ei totuuden kertominen voi koskaan olla kunnianloukkaus.

      • Anonyymi

        Kerroin taloyhtiökokouksessa senkin että poliisi neuvoi minua soittamaan heti hätäkeskukseen jos mummo vielä häiriköi talossa ja poliisipäivystyksessä kirjoitetaan sakkolappu ja poliisipartio sitten vie lapun mummolle kotiinsa. Ihmettelin ääneen kaikille että voiko nyt poliisi noin tehdä mutta sitten funtsin että poliisikin on kyllästynyt hommaan kun vuosikausia olen heille mummon agressioista käynyt kertomassa. Kaiken huippu oli se kun taloyhtiön hallpj mies inttää että teidän kahden väliset skismanne ei taloyhtiölle kuulu, mies minulle äkäisenä että mitä sinä menet poliisille kertomaan ja viime kesänä vihjasi että josko minä menisin ammattilaisen luo jutteleen kun minä vaan että mitä minä teen tuon agressiivisen mummon kanssa. Nyt en ole hallpj:hin törmännyt kolmeen kuukauteen. Ja mummonkin 80v kovaääninen alkoholihuuruinen kälätys vaimennut talossa. Viime vappuaattona porraskäytässä haistatti vittua minulle ja kuuden tunnin päästä soitti ovikelloa. Soitin hätäkeskukseen että täällä on porraskäytävässä mummo kännissä ja avain kotona. Poliisipartio, huoltomies ja ensihoitoyksikkö tulivat ja jälkikäteen mummo raivosi miten minä ilkesinkään poliisille soittaa. Poliisi virnuili että niin minusta tehtiin tähänkin syyllinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroin taloyhtiökokouksessa senkin että poliisi neuvoi minua soittamaan heti hätäkeskukseen jos mummo vielä häiriköi talossa ja poliisipäivystyksessä kirjoitetaan sakkolappu ja poliisipartio sitten vie lapun mummolle kotiinsa. Ihmettelin ääneen kaikille että voiko nyt poliisi noin tehdä mutta sitten funtsin että poliisikin on kyllästynyt hommaan kun vuosikausia olen heille mummon agressioista käynyt kertomassa. Kaiken huippu oli se kun taloyhtiön hallpj mies inttää että teidän kahden väliset skismanne ei taloyhtiölle kuulu, mies minulle äkäisenä että mitä sinä menet poliisille kertomaan ja viime kesänä vihjasi että josko minä menisin ammattilaisen luo jutteleen kun minä vaan että mitä minä teen tuon agressiivisen mummon kanssa. Nyt en ole hallpj:hin törmännyt kolmeen kuukauteen. Ja mummonkin 80v kovaääninen alkoholihuuruinen kälätys vaimennut talossa. Viime vappuaattona porraskäytässä haistatti vittua minulle ja kuuden tunnin päästä soitti ovikelloa. Soitin hätäkeskukseen että täällä on porraskäytävässä mummo kännissä ja avain kotona. Poliisipartio, huoltomies ja ensihoitoyksikkö tulivat ja jälkikäteen mummo raivosi miten minä ilkesinkään poliisille soittaa. Poliisi virnuili että niin minusta tehtiin tähänkin syyllinen.

        … Yks rikoskomisario totesi minulle lakonisesti kolme neljä vuotta sitten että minä olen tehnyt pahimman mahdollisen virheen, olen hypännyt pois narsistin kelkasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        … Yks rikoskomisario totesi minulle lakonisesti kolme neljä vuotta sitten että minä olen tehnyt pahimman mahdollisen virheen, olen hypännyt pois narsistin kelkasta.

        … Se on ollut iät ja ajat tabu yhdistää aggressiivisuus ja alkoholismi naiseuteen. Puolitoista vuotta sitten taloon muutti naisvuokralainen ja ykskaks narsistimummo pesiytyi hänen luokseen ryyppäämään ja talon osakkeenomistajia haukkumaan huoltoyhtiötä myöten. Vuosi sitten ensihoitoyksikkö mittasi kolme promillea, naisvuokralainen kertoi lukeman minulle.


    • Anonyymi

      Olet menettänyt kasvosi koko taloyhtiön edessä. Sillä tavalla ei vaan ihmisiä nimitellä!

      • Anonyymi

        So what , eilen kävin talon toisen mummon luona kahveilla kun toissa päivänä täti tuli kotiin ja piti sellaisen metelin , jotta ….ovikellon rimputusta ja oveen hakkaamista kaksi kertaa kun joku ei hänelle ovea avannut, sitten kovaäänistä keskustelua naisvuokralaisen luona. Tämä toinen mummo sanoi taas kerran että kyllä hän vuosia kärsi mutta nyt kun tädistä eroon pääsi niin nyt on hyvä olla. Että se tuosta olettamastasi että olen kasvoni menettänyt. Tänään Naisten päivä ja herätys neljältä, taas kerran täti vekslasi patteriventtiilejä auki kiinni niin että ääni kuului koko talossa. Sitten alkoi oma patterini naputtamaan kymmeneksi minuutiksi. Samaa patterin napsamista eilen ihmetteli myös tämä toinen mummo. Eikä tälle tädille voi mennä sanomaan että patteriventtilit säädetään kerran sopivaan lämpötilaan eikä niitä sen jälkeen eestaas vekslata. Vastaukseksi tulee ”sinulla viiraa, kuulet ääniä, mene hoitoon!”. Että tällainen Naisten päivään herätys 💐


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        So what , eilen kävin talon toisen mummon luona kahveilla kun toissa päivänä täti tuli kotiin ja piti sellaisen metelin , jotta ….ovikellon rimputusta ja oveen hakkaamista kaksi kertaa kun joku ei hänelle ovea avannut, sitten kovaäänistä keskustelua naisvuokralaisen luona. Tämä toinen mummo sanoi taas kerran että kyllä hän vuosia kärsi mutta nyt kun tädistä eroon pääsi niin nyt on hyvä olla. Että se tuosta olettamastasi että olen kasvoni menettänyt. Tänään Naisten päivä ja herätys neljältä, taas kerran täti vekslasi patteriventtiilejä auki kiinni niin että ääni kuului koko talossa. Sitten alkoi oma patterini naputtamaan kymmeneksi minuutiksi. Samaa patterin napsamista eilen ihmetteli myös tämä toinen mummo. Eikä tälle tädille voi mennä sanomaan että patteriventtilit säädetään kerran sopivaan lämpötilaan eikä niitä sen jälkeen eestaas vekslata. Vastaukseksi tulee ”sinulla viiraa, kuulet ääniä, mene hoitoon!”. Että tällainen Naisten päivään herätys 💐

        Nyt sitten sekajäteastiasta löytyi neljä litistämätöntä viinikartonkitölkkiä ja isännöitsijältä jatkuvaan ohjelappusia miten jätteet lajitellaan mutta entinen hallpj ei niitä lippusia lue joten pitäisi vähän mummon kanssa ’keskustella’. Sotahan siitä syntyisi.


    • Anonyymi

      Nyt sitten pitää pitää pää kylmänä , ettei romahda narsistin alle, vettä on Vantaassa virrannut ja talossa asuva naisvuokralainen tuli vihaisena valittamaan minulle, osakkeenomistajalle, tämän osakkeenomistajanaisen käytöksestä, johon taloyhtiön hallitus ei ole aiemmin kyennyt puuttumaan riittävällä arsenaalilla.

      • Anonyymi

        Olen lähettänyt mummolle heippalappuja, narsisti kun olen, nyt tuli mummolta ”Jätä minut rauhaan Olisin onnellinen, Samoin (vuokralainen) huon X.”. -heippalappu. Vuoden päivät toinen talon mummo lausunut minulle : ”Olen ikionnellinen kun pääsin viimein eroon mummosta, kärsin niin paljon hänen manipuloinnista”. Pitää vielä kysyä naisvuokralaiselta että ihanko itse allekirjoitit heippalauseen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen lähettänyt mummolle heippalappuja, narsisti kun olen, nyt tuli mummolta ”Jätä minut rauhaan Olisin onnellinen, Samoin (vuokralainen) huon X.”. -heippalappu. Vuoden päivät toinen talon mummo lausunut minulle : ”Olen ikionnellinen kun pääsin viimein eroon mummosta, kärsin niin paljon hänen manipuloinnista”. Pitää vielä kysyä naisvuokralaiselta että ihanko itse allekirjoitit heippalauseen..

        Keskustelu naisvuokralaisen kanssa. Osakkeenomistajanainen käynyt vuokralaisen luona ja allekirjoittanuttanut hänellä heippalappuun ”samoin as 0”. -tekstin. Nainen myös kieltänyt vuokralaista juttelemasta kanssani johon vuokralainen antanut kieltävän vastauksen. Ja niinpä me pari tuntia sitten juttelimme.


    • Anonyymi

      Pari kuukautta sitten kävin poliisipäivystyksessä juttelemassa, sain siellä helvetinmoisen päänsärkykohtauksen josta seurasi pään ttkuvaus ja yönyli tarkkailu päivystyksessä. Josko kävisin jutteleen ammattilaisen luona… no siellä sitten naissairaanhoitaja neuvoi josko en lukisi narsistikirjoja enkä lukisi netin narsistijuttuja … sillee pääsee mies naisten oikuista eroon… ei helevata..

      • Anonyymi

        Uusi puhelinyhteys mielenterveyspalveluihin, nyt toinen naissairaanhoitaja vastasi että ” jos teillä on ongelmia naisnaapurinne kanssa, siinä asiassa me emme voi teitä auttaa”. Joten heippadei naistenavulle.


    • Anonyymi

      Nyt ollaan tilanteessa jossa mummo pudotti postiluukusta heippalapun tikkukirjaimin: ”JÄTÄ MINUT RAUHAAN OLISIN TOSI ONNELLINEN”.

      • Anonyymi

        Onnellinen rauha vallitsee nyt kerrostalossa kun mummo taas maalla jonkun miehen luona parisen viikkoa juhannuksen yli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnellinen rauha vallitsee nyt kerrostalossa kun mummo taas maalla jonkun miehen luona parisen viikkoa juhannuksen yli.

        Yli kymmenen vuotta sitten aatoksein oli että minun pitää vielä tuo Naapurinmummon luottamus pettää, kun ei mummoa aisoihin saatu niin päivystyksen tarkkailuyöni jälkeen sisäistin että minun pitää tuo nainen ”teurastaa”, kerroin sen myös mielenterveyspalveluiden naissairaanhoitajalle, nyt on mummo ollut kolme päivää kotonaan, ei äänen ääntä kuulu asunnostaan ja naisvuokralainenkin hiljaa. Nyt on seuraava askel se miten taloyhtiön hallitus lähestyy minua kun vuosia asenne oli että tämä kahdenkeskinen nokkapokkanne ei taloyhtiölle kuulu.


      • Anonyymi

        Mummoa odotti juhannuksen jälkeen kotonaan kolmen sivun ”teurastus”heippalappu sen jälkeen kun mummo alkoi määräillä naisvuokralaista heippalappukirjoitteluun ja kenen kanssa vuokralainen saa talossa jutella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mummoa odotti juhannuksen jälkeen kotonaan kolmen sivun ”teurastus”heippalappu sen jälkeen kun mummo alkoi määräillä naisvuokralaista heippalappukirjoitteluun ja kenen kanssa vuokralainen saa talossa jutella.

        En ole tyytyväinen itseeni että sorruin teurastusheippalappuiluun eikä minulla ole ketään kenen kanssa tunteistani juttelisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole tyytyväinen itseeni että sorruin teurastusheippalappuiluun eikä minulla ole ketään kenen kanssa tunteistani juttelisin.

        Kirjoitin heippalappuun että niinkö sitä pitää miehen tehdä itsemurha että narsistinainen saa rauhan ja onnellisuuden elämäänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitin heippalappuun että niinkö sitä pitää miehen tehdä itsemurha että narsistinainen saa rauhan ja onnellisuuden elämäänsä.

        Teurastussanan käyttö ja sen tuomat assosiaatiot johti siihen että eilen hätäkeskuspäivystäjä pani pyörät pyörimään, poliisipartio tuli tsekkaan tilanteen ja vointini, kävi jututtamassa naapurinmummoa, soitti ambulanssin, pari tuntia tarkkailussa ja 20 minuuttia päivystävän lääkärin puheilla, lääkäri ei kysellyt saanko nukuttua saati tarviinko unilääkettä. Annoin itsestäni sen verran hyvän vaikutelman? että mitään jatkosuunnitelmaa ei tehnyt. Nyt valvon kotona ja kirjoitan tänne kun en päässyt omakantaaan tsekkaileen kirjauksia. Päivä tuo sitten tullessaan mitä tuo. Nyt kahvinkeittoon.
        01.07.2024 2:45


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teurastussanan käyttö ja sen tuomat assosiaatiot johti siihen että eilen hätäkeskuspäivystäjä pani pyörät pyörimään, poliisipartio tuli tsekkaan tilanteen ja vointini, kävi jututtamassa naapurinmummoa, soitti ambulanssin, pari tuntia tarkkailussa ja 20 minuuttia päivystävän lääkärin puheilla, lääkäri ei kysellyt saanko nukuttua saati tarviinko unilääkettä. Annoin itsestäni sen verran hyvän vaikutelman? että mitään jatkosuunnitelmaa ei tehnyt. Nyt valvon kotona ja kirjoitan tänne kun en päässyt omakantaaan tsekkaileen kirjauksia. Päivä tuo sitten tullessaan mitä tuo. Nyt kahvinkeittoon.
        01.07.2024 2:45

        ..toisaalta oli niin vapauttavaa jutella nais/mies poliisipartion ja naislääkärin kanssa…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ..toisaalta oli niin vapauttavaa jutella nais/mies poliisipartion ja naislääkärin kanssa…

        Hallituksen puheenjohtaja tavoittamattomissa vaikka kotonaan on toisaalta miehelle mitään kerrottavaakin.

        On moraaliongelma, tämä naisvuokralainen kun tuli taloon kaksi vuotta sitten niin hänpä että kaikkien kanssa on hällä halu jutella ja emännöidä. Täti on pitänyt huolta että juotavaa pitää aina olla tarjolla. Nyt olen salkullisen velkaa olutta hänelle. Pitääkö miehen korvata tämä jotenkin vaiko vastapalveluna samanlaisella tölkityksellä tätiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hallituksen puheenjohtaja tavoittamattomissa vaikka kotonaan on toisaalta miehelle mitään kerrottavaakin.

        On moraaliongelma, tämä naisvuokralainen kun tuli taloon kaksi vuotta sitten niin hänpä että kaikkien kanssa on hällä halu jutella ja emännöidä. Täti on pitänyt huolta että juotavaa pitää aina olla tarjolla. Nyt olen salkullisen velkaa olutta hänelle. Pitääkö miehen korvata tämä jotenkin vaiko vastapalveluna samanlaisella tölkityksellä tätiä.

        Nyt menee lössiksi, juttelin Naapurinmummon tyttären kanssa eilisestä, sanoi että hyvä kun äidistään tulee viranomaismerkintöjä, kertoi että äidillään musta silmä muka jostain matonkannosta ja eilen kerroin poliiseille että mummolla alkoholiongelma ja kävivät juttelemassa mummon kanssa +80v


    • Anonyymi
      UUSI

      Nyt löytyi omakannasta ensihoidon raportti, julkaisen sen blogissani, että minä olen aikonut teurastaa naapurin ja tappaa itseni? joten poliisi pyysi lääkärin mt-arviota. No se lääkärin arvio oli ettei pakkohoitokriteerit täyty eikä hän mitään ei-kiireetöntä hoitoa ala suunnittelemaan, mene vaan kotiisi. Ei edes kysynyt saatko nukuttua, tarvitsetko uniläälkkeitä ja sattui naislääkäri olemaan vielä päivystyksen ylilääkäri.

      • Anonyymi
        UUSI

        Kyllä mä nyt sanon että minut teurastettiin kun minä luin ensihoidon tekstiä miten poliisi ensihoito näki tilanteen.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä nyt sanon että minut teurastettiin kun minä luin ensihoidon tekstiä miten poliisi ensihoito näki tilanteen.

        Nyt saa naapurinmummo tehdä valituksen valviralle ylilääkärin tekemästä hoitovirheestä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt saa naapurinmummo tehdä valituksen valviralle ylilääkärin tekemästä hoitovirheestä.

        Nyt on lentänyt palauteryöppy poliisilaitokselle. Kun itselleni teurastus-sana tarkoitti sitä että hiljensin mummon julmilla heippalapuilla niin poliisipartio ymmärsi asian niin että tässä ja nyt aion teurastaa naapurini joten minut pitää saada mt-arvioon ja tilasi ensihoidon paikalle. Sitä sai mitä Naapurinmummo tilasi kun kieltäytyi sovittelusta viisi vuotta sitten ja tuo edellä mainittu naisvuokralainenkin on jankuttanut vuoden päivät että kyllä teidän pitäisi sopia riitanne. Pahin skenaario on nyt se jos naispoliisi meni sanomaan naapurinmummolle että minä olen aikonut teurastaa hänet.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on lentänyt palauteryöppy poliisilaitokselle. Kun itselleni teurastus-sana tarkoitti sitä että hiljensin mummon julmilla heippalapuilla niin poliisipartio ymmärsi asian niin että tässä ja nyt aion teurastaa naapurini joten minut pitää saada mt-arvioon ja tilasi ensihoidon paikalle. Sitä sai mitä Naapurinmummo tilasi kun kieltäytyi sovittelusta viisi vuotta sitten ja tuo edellä mainittu naisvuokralainenkin on jankuttanut vuoden päivät että kyllä teidän pitäisi sopia riitanne. Pahin skenaario on nyt se jos naispoliisi meni sanomaan naapurinmummolle että minä olen aikonut teurastaa hänet.

        Tästä on jo yli viisi vuotta kun eka kerran juttelin poliisipartion kanssa riitatilanteista naapurinmummon kanssa niin silloin konstaapeli vastasi ” ole huoleti, poliisi kyllä osaa tilannearvion tehdä kotihälytyksissä”..


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä on jo yli viisi vuotta kun eka kerran juttelin poliisipartion kanssa riitatilanteista naapurinmummon kanssa niin silloin konstaapeli vastasi ” ole huoleti, poliisi kyllä osaa tilannearvion tehdä kotihälytyksissä”..

        Mutta en minä tästä poliiseja syytä, on tässä jo yksikin partio matkan varrella todennut että nämä tällaiset naapuririidat, ne on poliisinkin kannalta vaikeita tapauksia. Ennemminkin haluaisin debriiffata tämän poliisin ja ensihoidon kanssa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta en minä tästä poliiseja syytä, on tässä jo yksikin partio matkan varrella todennut että nämä tällaiset naapuririidat, ne on poliisinkin kannalta vaikeita tapauksia. Ennemminkin haluaisin debriiffata tämän poliisin ja ensihoidon kanssa.

        Ja sekin hymyilyttää että mummo ei ole tajunnut että kyllä me taas mummon tyttären kanssa yhdessä nauretaan tällekin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sekin hymyilyttää että mummo ei ole tajunnut että kyllä me taas mummon tyttären kanssa yhdessä nauretaan tällekin.

        Eilen juttelin tyttären kanssa että kävinpä mt-arviossa päivystyksessä, hän kertoi että äidillä musta silmä, muka kaatunut maton uloskannossa.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      36
      3259
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      1985
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      193
      1571
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      129
      1463
    5. Rajalakia menee läpi ja sekosi vastustajajia

      Korpeaa hheh heh.
      Perussuomalaiset
      80
      1105
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1084
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      258
      949
    8. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      879
    9. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      105
      836
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      67
      778
    Aihe