Tunnustin aasialaissyntyiselle työkaverilleni ihastuneeni häneen. Arvatkaapa mitä siitä seurasi?

Anonyymi-ap

"KUN AVIOLIITTO KESTÄÄ RAKKAUDESSAKIN"

Pakko myöntää, että minulla oli sellainen tunne, että hän pitää minusta ainakin jollakin tasolla, mutta se ei ollut haitannut työn tekemistä eivätkä muut olleet huomanneet mitään. Nuori kaunis herttainen kouluja käynyt aasialaisnainen kyseessä. Tulimme hyvin juttuun ja olin vuosien saatossa ihastunut häneen aina vain kovemmin.

Sitten erään kerran työmatkalla tuli hotellissa hetki jutella kahden. Istuttiin sängyllä melko lähekkäin ja kerroin hänelle, että olen ihastunut häneen. Tuli hiljaista ja surullisen näköisenä hän painoi päänsä rintaani vasten, halasi minua näin pitkään ja sanoi, että "Mutta me olemme naimisissa."

Minäkin otin hänet halausotteeseen ja sain tietään, että en ollut väärässä hänen ihastumisestaan jo aikaisemmin. Makasimme sängyllä vierekkäin toisiamme kosketellen. Hän tykkäsi silitellä ja tunnustella minua. Kylvimme rakkaudessa.

Siinä maatessamme suutelin häntä hitaasti kaulaan ja hän kiihottui siitä. Kuulin hänen hengityksen ja tunsin kuinka hänen rintakehä nousi ja laski. Siitä hän kääntyi päälleni ja kun silittelin hänen pakaroita, hän oikein hyökkäsi suutelemaan minua.

Juu, en kerro enempää miten homma jatkui, mutta eipä varmaan tarvitse arvata...

Hän oli verisesti rakastunut minuun, mutta surullinen siitä että me molemmat olimme jo naimisissa ja odotti, että ihastus menisi ohi. No ei se meinannut millään mennä, vaikka koitimme pitää eroa toisiimme. Meistä ei voinut olla näkemättä, että tykkäsimme toisistamme. Työkaverit sanoivat, että meistä tulisi komea pari. Siis yllättävän kannustavaa suhtautumista ja meidän puolesta oltiin onnellisia. No tällä naiselle ei ollut ihan onnellinen liitto ikävänlaisen ukkonsa kanssa ja sitä hän oli jo aiemmin purkanut uskotuilleen töissä.

Ihastuminen on edelleen välillämme, mutta kaiholla katsomme toisiamme. Meidän avioliittomme kestävät rakkaudessakin.

Olisitko SINÄ ottanut eron ja ottanut tämän sirpakan aasiantytön elämääsi?
Vai miten olisitte toimineet?
Sinkkumiehille tietysti pienempi kynnys edetä...

7

243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En tykkää pikkupojan näköisistä pikku tytöistä. tuhtia tavaraa kona

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        ❤️ ­N­y­­m­­­f­o­m­­a­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        😍 ­­N­y­­m­­­f­­­o­m­­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18231957

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Muistakaa kulttuurierot. Arki ja nautiskelu on eri asiat🤣

    • Anonyymi

      💕💕💕💕

    • Anonyymi

      uuuh! itse haaveilen tuollaisesta!!

    • Miehen ei tarvitse tunnustamalla "tunnustaa" tytölle että tykkää tytöstä (ihailee tyttöä seksuaalisesti). Tyttö havaitsee sen omin avuin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      139
      5868
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3575
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1915
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1738
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1586
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1502
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1396
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1388
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe