Miten kasvatatte miehen lapset

Anonyymi-ap

kunnioittamaan ja kohtelemaan sinua hyvin? Annatteko tarroja vai kehutteko vai millä tavoin saatte kiukkuavat lapset kuuntelemaan ja tekemään asioita joita haluatte? Meillä ne ei edes tule meille, kun luulevat että olen idiooti kun vein heidän isän. Rakkautta ei voi ohittaa, se pitää ottaa vastaan kun se tulee eteen, emme ole hylänneet lapsia vaan he ovat aina tervetulleita meille ja minä uutena äitinä kyllä vaadin aioista mutta sitä ne ressukat ei ymmärrä

6

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lapset ovat oikein oivaltaneet, idiootti olet, hakeudu mielenterveyshoitoon.😂😂😂😂

    • Anonyymi

      Mites kasvatatte ne eukon kakarat kunnioittamaan ja kohtelemaan sinua hyvin ja muitakin ihmisiä. Annatteko rahaa vai kehutteko vai millä tavoin saatte vihaiset lapset kuuntelemaan ja tekemään asioita joita haluatte? Meillä ne asuu ja wittuilee mulle, kun luulevat ,että olen pöljä , kun sain heidän äitin . Rakkautta ei voi ohittaa, se pitää ottaa vastaan kun se tulee eteen, en ole hylännyt lapsia vaan he ovat aina mukana kunhan haluavat ja minä uutena isäntänä kyllä vaadin asioista, mutta sitä ne ressukat ei ymmärrä.

    • Anonyymi

      Sillon kun lasten vanhemmat eroaa, niin lapset ottaa sen raskaasti, johtuen heidän äidistään, joka syyttlee mihenesä uutta naistaan, vaikke sillä ole mitään tekemistä siitä että mies on jättänyt perheensä. Ei se uusi nainen ole paha, vaan hyvä ihminen joka kasvattaa mielelään ja ohjaa miehensä lapsia, ja ottaa ne omakseen. Sitä ei entinen äiti ymmärrä vaan kakeroituu. Lapset haluavat uuden perheen uuden kodin ja uuden äidin, jotta voi kasvaa turavallisesti ja neuvovassa perheessä. Monesti mies etsiikin uutta äitiä lapsilleen. Ei se ole paha asia, lapsille se on rikkaus ja odotettu asia. Jyllä lapset sopeutuu ja omaksuvat uusia asioita jos kukkan äiti ei niitä hauku heille. On tärkeetä että uusi äiti on äiti eikä kaveri.

      • Anonyymi

        Sillon kun lasten vanhemmat eroaa, niin lapset ottaa sen raskaasti, johtuen heidän isästään , joka syyttelee naisensa uutta miestä , vaikka sillä ole mitään tekemistä siitä että nais on jättänyt perheensä. Ei se uusi mies ole paha, vaan hyvä ihminen joka kasvattaa mielellään ja ohjaa naisensa lapsia, ja ottaa ne omakseen. Sitä ei entinen isä ymmärrä vaan katkeroituu, ja uhoaa . Lapset haluavat uuden perheen uuden kodin ja uuden isän , jotta voi kasvaa turvallisesti ja rakastavassa perheessä. Monesti nais etsiikin uutta kunnon isää lapsilleen. Ei se ole paha asia, lapsille se on rikkaus ja odotettu asia. Kyllä lapset sopeutuu ja omaksuvat uusia asioita jos kukaan isä ei niitä hauku heille. On tärkeetä että uusi isä on isä eikä kaveri.


    • Anonyymi

      Ei mitenkään, kun käyvät kaksi kertaa kuukaudessa , kasvatusvastuu on heidän omilla vanhemmillaan , minä kasvatan omiani exäni kanssa.

    • Anonyymi

      Jos tulevat uuden äitipuolen luo, on hän silloin äiti ja hänelle on siivottava ja tiskattava ja pyykättävä. Häntä on palveltava, on hän kunniaviras miehenlapsille. On omituista jos lapsille ei anna kotitöitä, he kuitnekin kuluttavat uudessa kodissa kaikkea, niin kyllä pitää siitä maksaakin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      430
      3065
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      106
      2411
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      367
      2207
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      156
      1992
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1827
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1257
    7. Mitkä kolme sanaa haluat nyt sanoa ikäväsi kohteelle?

      Niitä tässä odotan.
      Ikävä
      166
      1255
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      957
    Aihe