Pettäjän Kootut Selitykset Osa 1

Anonyymi-ap

-Mitä sanoo kun ei vastaa puhelimeen (usein tapahtuvaa)
-Mitä sanoo kun ei pidä puhelintaan näkyvillä (kuten ennen)
-Mitä sanoo kun on menoja autolla usein
-Mitä sanoo jos yrität antaa hänelle halauksen ja suudelman
-Mitä sanoo jos kysyt suoraan onko hänellä toinen

jne. jne...

11

689

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt petettyjen kommentteja tähän!

    • Milloin julkaiset osa2?

    • Anonyymi

      En tajunnut kysyä silloin, eikä ollut voimia haastaa vaimoa. Hän oli lytännyt minua aikaisemmilla vastauksillaan ja raivokohtauksillaan, kun kyselin hänen menoistaan ja yritin saada vastauksia hänen kylmään ja outoon käytökseen minua kohtaan.

      AP voisi avata itsekin aihetta.

      Vaimoni sanoi, ennen puhelimen salailua:
      - etsä mua omista
      -olet sairaan mustasukkainen
      - etsä voi sille mitään, että miehet ihastuu muhun.

      Kun kysyin jälkikäteen miksi varjeli puhelinta ja meni sen kanssa myös suihkuun
      vastaukset olivat eri kerroilla.
      - Olen vain koukuttunut puhelimen käytöstä ja siksi se on mukana joka paikassa
      - Et kai sä kuvittele, että otan alastonkuvia suihkussa?
      - Haluan kuulla, jos joku soittaa minulle ,kun on shamppoot päässä. (Ei niitä puheluita niin paljon tule, on päiviä kun kukaan ei soita. Kukaan ei vastaa puhelimeen pestessään hiuksiaan)

    • Kun seksiä ja -leikkejä ei enää saa kotona harrastaa, silloin mies työnnetään harrastamaan muualle.

      • Tietenkin, tapahtuu toisinaan niinkin päin, ettei tyttö saa kotona mieheltään sitä mitä haluaa. Silloin tyttö harrastelee muualla.


      • Anonyymi

        Jos ei kotoa saa, niin syynä voi olla miehen tumpelot seksitaidot. Loputon turha nyhjääminen, kun mies ei tunne naisen vartaloa yhtään, on todella kyllästyttävää. Eikä muutu miksikään 10 vuodessakaan. Plus miehen erektio-ongelmat, joihin ei hae apua. Että ihan hyvä, että löysi uuden.


    • Anonyymi

      -Mitä sanoo kun ei vastaa puhelimeen (usein tapahtuvaa)
      Ei ole aikaa vastailla aina niihin soittoihin. Jatkuvien soittojen tarkoitus on ilmeinen pyrkimys kontrolloida toista.

      -Mitä sanoo kun ei pidä puhelintaan näkyvillä (kuten ennen)
      Miksi puhelin pitäisi olla koko ajan näkyvillä? Luonteva paikka sille on olla taskussa.

      -Mitä sanoo kun on menoja autolla usein
      Sanoo vaikka että on välillä kivaa saada omaa aikaa ilman toisen jatkuvaa kyttäilyä.

      -Mitä sanoo jos yrität antaa hänelle halauksen ja suudelman
      Sanoo että mistäs hyvästä se oli.

      -Mitä sanoo jos kysyt suoraan onko hänellä toinen
      Sanoo että ei ja tinkaa toiselta että onko hänellä? Ekaksi pettänyt alkaa tavallisesti epäilee toista vain siksi että on itsekin pettänyt.

    • Anonyymi

      Kun ihmettelee missä kumppani on ollut iltamyöhään
      "Olin 7h tunnin lenkillä tai kirjastossa vaikka ei lue kirjoja"

      Tämä klassikko tuli kolmannelta osapuolelta miksi hän nussi varatun kumppanini kanssa tietoisesti
      "Pettäminen varatun kanssa on fine, kunhan ei näe sitä petettyä kumppania"
      :)

      • Anonyymi

        Vaimon harrasti kirjastossa käyntiä pettämisen aikoihin. Nyt on lukemiset jääny, samoin kuntosali ja lenkkeily.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2783
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2140
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1924
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1776
    6. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    7. 132
      1744
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe