Muutama hammas täytyy poistaa,ja se on minulle kova paikka.Onko jollain kokemuksia implanteista,hinnoista ,ja hyvästä hammaslääkäristä Turun seudulla???
Hammasimplantti
6
948
Vastaukset
- Anonyymi
Yksi implantti 2000 E. Hyvä on
- Anonyymi
Asennettu neljä implanttia. Näistä kolme on jouduttu poistamaan 12 vuotta asennuksen jälkeen. Jäljellä on vielä yksi eli ensimmäisenä asennettu, joka on pysynyt paikallaan yli 20 vuotta ja todennäköisesti pysyy vielä toistaiseksi.
Ketään tiettyä hammaslääkäriä en uskalla suositella. Minulle implantit asentanut turkulainen hammaslääkäri lienee eläkkeellä tai ainakin niillä rajoilla. Nykyään käytän eri hammaslääkäriä. - Anonyymi
Minulla just kaksi juurta asennettu ja vielä homma kesken mutta käy kyselemässä Aboadent ja Pauli Kossila.
Vahva suositus aloituksen perusteella ja itsekin menin saamani suosituksen johdosta - Anonyymi
jos ei ole edessä , niin ihan sama , hampaita voi puuttua lukuisia , eikä haittaa .
- Anonyymi
Myös purenta vaikuttaa. Itsellä on todettu voimakas purenta ja jos hampaita puuttuu se myös vääntää leukaa. Mahdollinen narskuttelu ym. myös pahentaa asiaa.
Ihmettelin kun pari kuukautta poistamisen jälkeen alkoi kipeytyä hampaita ja hammaslääkäri sanoi että johtuu juurikin siitä kun hammasta väännetään sivuttain koska yllättävä muutos purennassa. Hioi yhtä paikkaa ja hieman nauratti kun viikkoa myöhemmin kipu siirtyi alapuolelle. Kivun huomaa kun vääntelee hammasta ja muutoksen jälkeen kipu poistuu päivässä parissa. Ei muistuta särkyä mitenkään ja tuntuu enemmän leuassa hampaan kohdalla. Eikä jatkuvaa kipua. Voi ärtyä todella pahaksikin, siis näin sanoi hammaslääkäri.
Pari viikkoa vielä ja Kruunu päälle. 😎
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333054Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441530Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19971Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32949Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22918- 56914
Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37840Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36793Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173783- 48699