Panemua- sivusto

Anonyymi-ap

Onko Panemua- sivustolla todellisia suomalaisia naisia vai pelkkää feikkiä? Paljonko esim. 300 coinsilla viestittelee? Mielelläni en näistä jutuista makselee mutta Tinderistäkään en ketään löydä. Matcheja ei tule ollenkaan.

11

2550

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kusetusta ne on. Viestittely maksaa, etkä tule ikinä tapaamaan ketään. Noilla sivuilla on palkattuja chättääjiä. Parempi vaan unohtaa kokonaan. Säästyy rahat.

• Anonyymi

Kiitos tiedosta! Näin meitä miehiä kusetaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on hyvä varoittaa muita, kun on mennyt itse lankaan joskus. Kuulin myöhemmin eräältä kaverilta, joka tunsi jonkun joka oli ollut töissä tuollaisella sivustolla, chättäämässä kiimaisten äijien kanssa. Eivät tietenkään vastaa edes ulkonäöltään niiden profiilikuvia. Rahat pois kusetusta ne on kaikki vastaavat sivustot. Se on surullista kyllä, ettei useimmille miehille enää naista löydy oikein mistään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on hyvä varoittaa muita, kun on mennyt itse lankaan joskus. Kuulin myöhemmin eräältä kaverilta, joka tunsi jonkun joka oli ollut töissä tuollaisella sivustolla, chättäämässä kiimaisten äijien kanssa. Eivät tietenkään vastaa edes ulkonäöltään niiden profiilikuvia. Rahat pois kusetusta ne on kaikki vastaavat sivustot. Se on surullista kyllä, ettei useimmille miehille enää naista löydy oikein mistään.

Niinpä, mikä naisia vaivaa, kun ei miehet kiinnosta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sexy girls?

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

🍑 ­N­y­m­f­­o­­m­­a­­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, mikä naisia vaivaa, kun ei miehet kiinnosta?

Kyllä kiinnostaa 😃

• Anonyymi

Varmaan joku peräkammarin pena spämmää toisille äijille huvikseen, kuten sinä mies täällä

• Anonyymi

Täyttä huijausta. Tehkää rikosilmoitus!

• Anonyymi

Jännä miten kansalaisten rahoja voidaan nyhtää huijaussivustojen avulla ja vieläpä täysin laillisesti.

Tässähän voi olla takana jotain sellaista mitä me emme edes tiedä eli eliitti globalistipellet on voineet hyvinkin ujuttaa tekijänsä huijaussivustoille.

• Anonyymi

Herkule Poirotti tarvitse olla ja chattailessa pitäisi huomata tää haiskahtaa kusetukselta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3159
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3057
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2912
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2584
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2112
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1667
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1639
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1625
    9. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      24
      1622
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1556
    Aihe