Onko Panemua- sivustolla todellisia suomalaisia naisia vai pelkkää feikkiä? Paljonko esim. 300 coinsilla viestittelee? Mielelläni en näistä jutuista makselee mutta Tinderistäkään en ketään löydä. Matcheja ei tule ollenkaan.
Panemua- sivusto
11
2021
Vastaukset
- Anonyymi
Kusetusta ne on. Viestittely maksaa, etkä tule ikinä tapaamaan ketään. Noilla sivuilla on palkattuja chättääjiä. Parempi vaan unohtaa kokonaan. Säästyy rahat.
- Anonyymi
Kiitos tiedosta! Näin meitä miehiä kusetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on hyvä varoittaa muita, kun on mennyt itse lankaan joskus. Kuulin myöhemmin eräältä kaverilta, joka tunsi jonkun joka oli ollut töissä tuollaisella sivustolla, chättäämässä kiimaisten äijien kanssa. Eivät tietenkään vastaa edes ulkonäöltään niiden profiilikuvia. Rahat pois kusetusta ne on kaikki vastaavat sivustot. Se on surullista kyllä, ettei useimmille miehille enää naista löydy oikein mistään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on hyvä varoittaa muita, kun on mennyt itse lankaan joskus. Kuulin myöhemmin eräältä kaverilta, joka tunsi jonkun joka oli ollut töissä tuollaisella sivustolla, chättäämässä kiimaisten äijien kanssa. Eivät tietenkään vastaa edes ulkonäöltään niiden profiilikuvia. Rahat pois kusetusta ne on kaikki vastaavat sivustot. Se on surullista kyllä, ettei useimmille miehille enää naista löydy oikein mistään.
Niinpä, mikä naisia vaivaa, kun ei miehet kiinnosta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sexy girls?
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, mikä naisia vaivaa, kun ei miehet kiinnosta?
Kyllä kiinnostaa 😃
- Anonyymi
Varmaan joku peräkammarin pena spämmää toisille äijille huvikseen, kuten sinä mies täällä
- Anonyymi
Täyttä huijausta. Tehkää rikosilmoitus!
- Anonyymi
Jännä miten kansalaisten rahoja voidaan nyhtää huijaussivustojen avulla ja vieläpä täysin laillisesti.
Tässähän voi olla takana jotain sellaista mitä me emme edes tiedä eli eliitti globalistipellet on voineet hyvinkin ujuttaa tekijänsä huijaussivustoille. - Anonyymi
Herkule Poirotti tarvitse olla ja chattailessa pitäisi huomata tää haiskahtaa kusetukselta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821339Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651115Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021108Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1691061Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125830Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123758- 77745