Naisen kiinnostus

Anonyymi-ap

On aika etsiä itselle nainen pidemmäksi aikaa. Olen jo keski-iän paremmalla puolella oleva mies. Erittäin hyvässä kunnossa oleva koulutettu mies.

Paria viime viikolla jututtanut kun on jo pidemmän aikaa kiinnostanut kyseiset naiset. Toiselta kysellyt jo jonkin aikaa hänestä ihmisenä ja toisen kanssa tätä ennen vain moikkaillut. Juttelun kohteena olevalle ehdotin treffejä, mutta kieltäytyi. Toisen kanssa viime kerralla keskustelimme pidemmänkin aikaa. Sain siinä selville, että on varattu, harmi!

Yhden toisen harrastukseni kautta yrittänyt reilun kuukauden ajan katsastaa tilannetta. Ei ole osunut yksin olevaa naista, jonka kanssa voisi jutella. Joko liian nuoria, miehensä kanssa tai suomeksi sanottuna liian ylipainoisia. Ylipaino on minulle vähän mahdoton tilanne hyväksyä, pakko tunnustaa.

Nettideittalu on täysin toivoton paikka enkä käy baareissa. Mistä siis löytää nainen? Pitäisiköhän tuota pakit antanutta vielä lämmitellä vaikka tosin on melko nuori. En vaan saa selvää, miksi aina on niin valmis juttelemaan. Onko loppupelissä edes yhtään kiinnostunut, en tiedä. En ala painostamaan häntä tai muuten viemään epämukavuusalueelle. Sen verran olen herrasmies. Enkä halua alkaa rikkoa kenenkään parisuhdetta.

Josko joku nainen voisi kertoa onko kuntosali oikea paikka lähestyä naista? Se kun on maailma missä olen kaikken eniten kotonani oman kotini lisäksi. Siellä itsevarmuuteni on parhaimmillaan. Ja naiset, jis pituutta on vain 170 cm niin onko tilanne good bye?

6

312

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ehkä voisi ajatella, että usean naisen fiilikset pienikokoisesta miehestä on aika vastaavat kuin sinun, ja usean muun miehen, fiilikset suurikokoisesta naisesta. Joku tykkää, toinen ei.

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

🔞 ­­N­­y­m­­f­­o­­­m­­a­­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Loukaamatta sinua: Jotain vikaa sinussa on kun joudut nimettömänä tänne kirjoitaa ja selostaa etsit naista? Kunolinen ihminen löytää selostamatta oikeassaelämässä kumpanin,suhteen tai puolison oli kyse miehestä tai naisesta.

• Anonyymi

No ne löytää, jotka kiinnostuu ihmisestä ja tutustuu. He eivät tuijota ulkonäköä niin tarkkaan.

• Anonyymi

Kyllä tästä asiasta puhutaan mielestäni aika paljon, että nuoretkaan miehet eivät löydä tyttöystävää. Ja mitä ajattelijana minussa olevan vikana?

• Anonyymi

Luin juuri netistä, että lähes kaatopaikakunnossa (epäsiisti, haiseva, kärpäsiä täynnä) olevan kodin vuokralainen, jolla pahoja mielenterveysongelmia, on tyttöystävä. Siis mitä nämä naiset oikein ajattelet, hakevat. Kunnon mies ei kelpaa, vaan pitää olla joku mieleltään pahasti sairas öykkäri. Voi teitä naisia, kai saatte mitä olette tilanneet. Tasoistanne seuraa!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      3718
    2. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      27
      2940
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      272
      2736
    4. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      5
      1915
    5. 221
      1441
    6. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      75
      1251
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      158
      1057
    8. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      2
      1017
    9. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      31
      974
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      95
      951
    Aihe