Miehenä kysyn teiltä naisilta

Anonyymi-ap

Mikä teitä naisissa miehessä herättää kiinnostuksen? Tarkoitan tilannetta, jossa ei olla vielä tutustuttu vaan perustuu pelkään visuaalisuuteen. Vai eikö siinä vaiheessa vielä mikään miehen ominaisuus herätä? Ja jos herää, niin onko se miehen pituus (yleinen olettamus), hyvä kroppa, flirttaileva käytös ja miellyttävät katseet? Tai kenties vaikutelma rahasta ja vallasta? Machomaisuus tatuointineen ja takatukkaineen? Eli mikä, kun kyse on keski-ikäisestä miehestä tai hieman vanhemmasta?

31

846

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Komea, pidempi ja lihaksikkaampi kuin nainen. Kuuma, silmiin katsova sellanen miesjumala joka todennäköisesti on kaatanut jo monta naista ja kotona odottaa varmasti vaimo ja lapset. Sellanen lottovoitto mihin ei loppuenlopuksi riitä resurssit ja loppuelämä on pelkkää haaveilua tästå miesjumalasta.

    • Minulle miehen ulkoinen habitus herättää mielenkiinnon
      Miten hän yleisesti kohtelee naista, ystävällisyys .. (✿◡‿◡)

      Se on se, minne minä kiinnitän heti huomiota. ♡

    • Anonyymi

      Turvallisuuden tunne joka huokuu miehestä. Kemian tuntu. Kasvot miellyttävät itselleni, kiltin näköiset ja tuikkivat silmät ja hiukset. Ei ylimielisen oloinen. Ei liian sliipattu, minä kierrän kauempaa jos haistan rahaa ja valtaa.

      Lämmin hymy sulattaa sydämen. Tarvin vaikutelman, että mies on luotettava. Haistan sen kyllä.

      Nykyään ennemmin ujo, vähän arka, harkitsevainen mies tällä elämän kokemuksella kuin liian itsevarma ja äkkipikainen. Tykkään rauhallisesta, vakaasta olemuksesta.

      Silmäpeliä jos on ensin, katseita ja hymyä, silmäniskuja, herättää mielenkiintoa. Toki nyt kun olen ihastunut yhteen mieheen, kukaan muu ei saisi mielenkiintoa heräämään.

      • Anonyymi

        samaa mieltä ja vielä hyvä käytös lisäksi eli huomioi muut


    • Anonyymi

      Ei herätä oikein mikään kiinnostusta tuossa vaiheessa. Tietysti minä näen ihmisten ulkonäön, mutta se ei herätä kiinnostusta siihen ihmiseen tai häneen tutustumiseen. Ulkonäkö on mulle sama kuin vaikka rakennuksen julkisivu tai kaunis maisema, mukava katsella, mutta ei sen kummempaa.

      Kiinnostukseni ihmiseen (mieheen) voi herätä siinä kohtaa, kun olen hänen kanssaan jossain sosiaalisessa kanssakäymisessä. Voin kiinnostua kun kuulen miten hän puhuu, mitä hän puhuu, näen miten hän käyttäytyy ja saan vähän kuvaa millainen hän on. Periaatteessa voisin kiinnostua myös täysin sivusta katsellen, jos kykenen siinä noita asioita havainnoimaan. Kuitenkin noin yleisellä tasolla kaikki nuokin voivat herättää vain tunteen, että kyse vaikuttaa olevan ihan mukavasta ja tutustumisen arvoisesta miehestä, ilman vielä sen kummempaa henkilökohtaista intressiä. Siihen, että kiinnostun aidosti, vaaditaan vähän pidempiaikaista tuntemista. 🙂

      Mielenkiintoista sinällään on, että ulkonäkö voi kyllä karkoittaa minut, vaikka se ei pystykään vetämään puoleensa. Liian sliipattu tai kalliin oloinen habitus on ei kiitos. Liiallinen lihaksikkuus on ei kiitos (pidän hoikista miehistä). Voimakas flirttailu ja tuijottelu, ei kiitos. Machomaisuus, ei kiitos. Ylipäänsä kaikki sellainen, josta tulee tunne hyvin erilaisesta arvomaailmasta on ei kiitos. Mikään noista ei kuitenkaan ole sellainen, ettenkö voi ihmisen kanssa jutella ja tulla toimeen, jos tilanne on sellainen, että se on siinä luontevinta.

      • Anonyymi

        Aloittaja kiittää teitä naisia asiallisista kommenteista. Eli järkevää juttua vaan kehiin ilman liiallista kiirettä. Minulla ollut hieman keskustelun aloituksen kanssa haasteita. Niin paljon saa lukea naisten häirinnästä enkä itse halua olla missään nimessä tunkeileva häirikkö. Missä menee se kohteliaisuuden ja liiallisen utelun raja. Toisaalta jos ei tee aloitetta keskusteluun, ei ikinä saa tietää toisen mielenkiinnon tasoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja kiittää teitä naisia asiallisista kommenteista. Eli järkevää juttua vaan kehiin ilman liiallista kiirettä. Minulla ollut hieman keskustelun aloituksen kanssa haasteita. Niin paljon saa lukea naisten häirinnästä enkä itse halua olla missään nimessä tunkeileva häirikkö. Missä menee se kohteliaisuuden ja liiallisen utelun raja. Toisaalta jos ei tee aloitetta keskusteluun, ei ikinä saa tietää toisen mielenkiinnon tasoa.

        Tuo on monesti vaikeaa, varsinkin jos ei ole mitään luontevaa keskustelua ja aiheita - siis keskustelun aloittaminen. Sellaisiahan ei monesti ole, jos noin vain tuntemattomien kanssa pitää jutella, eikä tilanteessa ole vaikka jotain harrastus tai työ-tmv kontekstia. Harjoitus kuitenkin auttaa ja luontevoittaa. Kannattaa harjoitella (tai siis en tietenkään tiedä tarvitsetko harjoitusta) jossain sellaisissa tilanteissa, joissa niitä luontevia keskustelunaiheita on helpompi löytää siitä ympäröivästä tilanteesta. Harjoitusta saa myös tilanteissa, joissa mitään varsinaista kiinnostusta ei ole. Itse haluan kuitenkin myös kiinnostustilanteessa tulla kohdatuksi ensisijaisesti ihmisenä, en kiinnostuksenkohteena. Mulle kannattaa jutella ihan tavallisista asioista, joista voisi puhua kenen tahansa kanssa. Henkilökohtaiset kyselyt sitten vähän myöhemmin. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja kiittää teitä naisia asiallisista kommenteista. Eli järkevää juttua vaan kehiin ilman liiallista kiirettä. Minulla ollut hieman keskustelun aloituksen kanssa haasteita. Niin paljon saa lukea naisten häirinnästä enkä itse halua olla missään nimessä tunkeileva häirikkö. Missä menee se kohteliaisuuden ja liiallisen utelun raja. Toisaalta jos ei tee aloitetta keskusteluun, ei ikinä saa tietää toisen mielenkiinnon tasoa.

        Ai niin ja esittää ei kannata. Se ei kanna pitkälle. Voisin tietenkin luetella tähän, että millaisesta käytöksestä jne. juuri minä pidän, mutta minusta siinä ei ole mitään järkeä. Noiden tietäminen on oleellista vain sellaiselle, joka yrittäisi tehdä vaikutusta juuri minuun ja silloinkaan niiden esittäminen ei kannattaisi, vaan niiden pitäisi tulla luonnostaan ja olla aitoja. Mun pitää nähdä sitä samaa käytöstä ja samaa puhetta ja samaa luonnetta jne. myös kanssakäymisessä muiden ihmisten kanssa, ei vain itseni. Epäluonnollisuus ei viehätä minua.


    • Anonyymi

      Jollain tavalla uskon että ihastuminen lähtee aina silmistä katsekontaktista pienestä hymystä. Siitä että näkee että onko toisella sielukotona.

    • Anonyymi

      Rauhallinen ja turvallinen olemus, lempeä katse ja hymy, hyvän tuoksuinen, isokokoinen, parrakas ja muutenkin voi olla karvainen, hoidetut hampaat, siistit ja puhtaat vaatteet, ei tatuointeja, ei paljoa lävistyksiä...niin ja ei saa olla kovin päällekäyvä...nuo nyt ainakin herättelee kiinnostuksen.

      • Anonyymi

        Mistä ajattelit löytää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä ajattelit löytää?

        K- Citymarketista 👀


    • Anonyymi

      Itseäni pidempi ainakin. Yli 175
      Ehdottomasti samaa ikäluokkaa.
      Ei partaa tai viiksiä eikä sänkeä.
      Ei housuja joissa nilkat tiukassa paketissa, mutta takapuolesta roikkuu kuin olisi vaipat. Niitä todella näkee 😩
      Rauhallinen käytös, silmiin saa katsoa kiitos.
      Aloitteellinen keskustelussa. Huomioon ottava.
      Perus Positiivinen luonne.
      Itse olen samat luonteenpiirteet omaava, joskus hiukan vilkas muuta hyvällä tavalla 🙂

      • Anonyymi

        Niin ei tatuointeja, eikä läväreitä!! Eikä alkoa!! Minun kanssa pystyy olemaan ihan selvinpäin 😘


    • Anonyymi

      Kyllä yleisesti siisti olemus,ei tarvitse pukua🙂 mulle voi kyllä hymyillä,ja jutella jos löytyy yhteinen Aihe,vähän vanhempi nainen,jolla on siisti yleisolemus😇😊

    • Anonyymi

      Pitää tulla se tunne, se on oikeastaan ihan sama onko olemus millainen vaan,.

    • Anonyymi

      Katseen hakemisesta hyvä aloittaa. Machoilu tekee epämukavan olon, iso ei sille. Tilanteeseen liittyvää jutustelu ja kysymykset. Jos nainen vastaa lyhyesti eikä sun yritys jatkaa juttelua innosta häntä jatkamaan silloin merkki ettet kiinnosta.

    • Anonyymi

      Silmät ja hymy. Muulla kropalla ei sitten ole todellakaan väliä, esim. pituus, paino

    • Aivan ensimmäiseksi tyttö huomaa (joko tietoisesti tai tiedostamattaan) sen että mies on seksuaalisesti kiinnostunut, eli mies silmäilee häntä lempeästi (ihaillen, himokkaasti).

      Sen jälkeen tyttö tarkastelee (joko tietoisesti tai tiedostamattaan) esillä olevia viitteitä miehen seksuaalisen markkina-arvon suuruudesta.

      Sen jälkeen tyttö päättää (joko tietoisesti tai tiedostamattaan) lisääkö hän miehen siihen joukkoon miehiä joita hän kiusoittelee eli joiden kanssa hän flirttailee, vai eikö lisää.

      • Anonyymi

        Itse asiassa ensisijainen tavoite pyytää nuorta naista ei ole seksin metsästäminen. En väitä, etteikö se kuulu myöhemmin asiaan. Olisi vain mukava käydä siinä harrastuksessa vielä hyvässä kunnossa olevan naisen kanssa. Oman ikäiseni kun ovat jo ohittaneet aikoja sitten parasta ennen päiväyksen. Eli ovat siis raskaasti ylipainoisia. Sen verran arvostan itsestään huolta pitäviä ihmisiä, etten heistä ole kiinnostunut.


    • Anonyymi

      No siis rauhallisuus, hellä, turvallinen, pitkä että voi pussata mua otsaan ja pitää kainalossa seistessä ja kantaa sylissä sänkyyn. Jotain erilaista ulkonäössä että jää mieleen, vaikka ylivaaleat ripset. Hauska ja taitava mitta ei sellanen huutava machoilija vaan mielummin vetäytyvä. Sopiva paino, ei luuranko mutta ei älyttömän lihvakaan. Ja tuuhea tukka.

      • Anonyymi

        Mikä siinä on, että miehen tulee olla pitkä? Mitä ihminen pituudelleen voi! Sen sijaan voi hyvinkin vaikuttaa moneen muuhun tärkeämpään asiaan. Kuten kropan kunto, yleinen siisteys ja hyvä tuoksu, kohtelias, sopivasti utelias ja reipas käytös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä siinä on, että miehen tulee olla pitkä? Mitä ihminen pituudelleen voi! Sen sijaan voi hyvinkin vaikuttaa moneen muuhun tärkeämpään asiaan. Kuten kropan kunto, yleinen siisteys ja hyvä tuoksu, kohtelias, sopivasti utelias ja reipas käytös.

        Eiköhän se ole sama biologinen asia kuin että miehet haluaa että naisille on tissit ja takapuoli kunnossa. Iso mies on turvallinen, naisilla ulokkeet taas viestii hedelmällisyydestä


    • Anonyymi

      Kohtelias, itsevarma rauhallinen käytös on se juttu.

      N.39

      • Anonyymi

        Okei, eikö ulkoisella olemuksella ole juurikaan mielestäsi merkitystä?


    • Anonyymi

      Mulle se olis tärkeetä, että mies olisi kuin Alexander Stubb, sellainen nöyrä könsikäs ja muut huomioiva herrasmies, jolla kuitenkin on vahva vaikutus muihin.

    • Anonyymi

      Jos toisesta huokuu raha tai valta se saa mut pakittamaan hyvinkin nopeasti.
      Muuten ei mikään ulkoinen ole se mikä saa kiinnostumaan. Se on se tunne minkä aistin joskus ennen kun edes kohdataan.

    • Anonyymi

      Kun näen mieleen, niin en vielä osaa ihastua muutaman sekunnin näkemisen perusteella. Sisältö ratkaisee. Ystävällisyys, toiset huomioiva, huumorintajuinen, ja aito asiallisuus, eli jakaa tutustua toiseen enemmän kuin pelkkänä seksikumppanina. Toki huomaan, jos toinen hymyilee, mutta ei ole pakko vääntää tekohymyä, jos ei ole luontevaa.

      Minuun on ihastunut yksi mies, joka puhuu kaikkea teknistä minulle (tekninen olen itsekin), mikä on hyvä, ettei hän kyseenalaista minun tietämystä sukupuolen vuoksi. Tästä pointsit, mutta valitettavasti hän ei muusta osaa puhua, niinku kysyy mitään perheestäni tai taustoista, niin en lämpene ihan sille, kun puhutaan yhdestä asiasta vain.

      Tatuoinnit ei, korkeintaan yksi.

    • Anonyymi

      Lämmin katse, hymy, ei mitään pitkää lettiä tai maalauksia iholla tai korviksia tai mitään ketjuja kaulalla tms.
      Puhelias, rento, avoin, hauska mies ois kiva..mutta eipä niitä tavallisia missään...
      Itse olen 167cm, kiva olis miestä katsoa silmiin alhaalta päin, eli mua pidempi..mutta ei silläkään väliä, kunhan olis sydän paikallaan!
      Eikä tarviis lähtee mihinkä baareihin tai johonki meluisiin tapahtumiin, ei mitään bilehiirtä.
      Raha ei meinaa yhtään mitään, ihan sama onko omaisuutta tai ei! Työssä käynti kyllä suotavaa, pysyy normi mielekkyys

    • Anonyymi

      Hyvä, toisen huomioiva käytös. Itsevarmuus ja hassutukset, huumori.

    • Anonyymi

      Minun mielenkiintoni herättää tummatukkaiset lyhyet miehet korkeintaan muutaman vuoden ikäerolla. Ovat täysin eri tyyppisiä kuin edellinen kumppani!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      207
      8351
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4718
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      30
      2275
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2168
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1955
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1845
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1756
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1663
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1468
    Aihe