kertokaa miten käytetään dc : aa.
mitä asetuksia pitää tehdä että löytää porukkaa keltä imaista tavaraa.
t: tyhmä
miten käytetään DC++
7
4504
Vastaukset
DC:n sivuilta löytyy vinkkejä joka lähtöön. Ensin avaat jonkun hubin ja sitten vaan hakemaan tavaraa. Muista laittaa tarpeeksi kamaa jakoon myös, muuten et pääse parempiin hubeihin kiinni. Joku kymmenen gigaa riittää hyvin alkuun.
- Täysin uunona VIELÄ
Mitä tarkoittaa laittaa kamaa jakoon. Jos koneellani ei vielä ole esim mp3 biisejä, enkö voi ladata juuri mitään itse? Pääseekö siis muut minun koneen levylle jos paan jotain jakoon=
- soyabean
minun ongelmana siiiis on:
latasin DC 0.750 version, mutta en saa avattua ohjelmaa, sillä joka kerta kun painan tiedostoa, niiin tulee aina sama elikkä "suorita" ja siitä eteenpäin on sama asennus aina uudestaan ja uudestaan... miten siis pääsen tonne DC:n sivuille???
- hhhhhhhdth
Kumpi on parempi Shareaza vai DC ? ts kummalla voi imuttaa nopeammin? molemmat sai viisi tähteä tuolla "luokituksessa"... Mulla on tällä hetkellä dc ja hyvä sekin on, ainakin parempi kuin mikään kazaa tai winmx.
- DC++
hhhhhhhdth kirjoitti:
Kumpi on parempi Shareaza vai DC ? ts kummalla voi imuttaa nopeammin? molemmat sai viisi tähteä tuolla "luokituksessa"... Mulla on tällä hetkellä dc ja hyvä sekin on, ainakin parempi kuin mikään kazaa tai winmx.
Shareaza on varsin monipuolinen P2P ohjelma, se on sekä BitTorrent, Gnutella, Gnutella2 että ed2k clientti.
Se on makuasia että kumpi on parempi, sillä hyvä ovat molemmat.
- joooo
mielummin jonnekkin piraattifoorumille, eikä tälle "lailliselle".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1044641Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743911391- 1861072
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091062Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86970Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64901
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11892tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10877- 64866