…kahvit? Entä pullan? Onko se hyvä perinne?
Nautitko vaali-
17
204
Vastaukset
Ehkäpä myöhästyneet synttärit vietetään🥰
- Anonyymi
Join aamukahvit kuten yleensä, olkoon se tänään vaalikahvit.
- Sheena - Anonyymi
Itse asiassa veriappelsiinipuustin kaa.
- Anonyymi
Vaalikahvit on hyvä perinne.
- Anonyymi
Vaalikahville kutsuttiin, mut en juo kahvia enkä syönyt pullaa. Menin silti seuran vuoksi käymään vanhempien luona. Söin sitten myöhemmin "vaalihampurilaisen". 😁
- Anonyymi
Heh vaalihampurilainen, hauska.
- Anonyymi
Juon kohta iltakahvit, sen enempää siihen ei vaalipäivä liity kuin muinakaan päivinä. Enkä meinaa valvoa vaalejakaan, meen ajoissa nukkumaan. Hemoglobiini pääsi tippumaan verenvuodon takia melkoisesti, tuli leikkauskoplikaatio. Ja nyt se tietää hitaampaa paranemista, hitaampaa haavan paranemista ja eri arvojen takaisin ylös saamista. Ramppaamista viikottain sairaalassa. Punktiossa. Eli suomeksi syö hyvin ja lepää, älä vouhota turhia. Oma vointi ensin, presidentit vasta sitten.
Jasu Kävin kaksilla synttäreillä sekä äänestämässä, joten täytekakkukahveilla on menty tämä päivä.
- Anonyymi
Jännittää niin, etteivät housut pysy jalassa.
….vai mitä tässä kysyttiin. - Anonyymi
Söin vaalikarvakäsipitsan.
- Anonyymi
Kahvi ja sämpylä täällä meni.
- Anonyymi
Kyllä tuli sellaiset juotua. Join vaalikahvit silloin kun kävin ennakkoäänestämässä ja käytiin muksun kanssa kaupasta siihen pullat viereen. Mulla olis siis lapseni mukana siellä ennakkoäänestämässä. Tänään juotiin tuossa, kun tuloslähetykset olivat alkamassa ja alkoivat, vaaliteet ja olin leiponut siihen viereen vähän lämpimäistä. Ihan hyvä perinne mun mielestä. 🙂
- Anonyymi
Nooh isäni kävi kylässä äänestyksen jälkeen. Siinähän sitten turinoimme tunnin jos toisenkin.
Kumpikaan ei usko ehdokkaansa menevän kakkoskierrokselle, mutta pitää silti oikeana äänestää tärkeänä.
>simiti< Toki. Vaalikahvi on itselle perinne mutta nyt otin asiaan myös kokeilevan linjan ja pullan tilalla oli lettu.
- Anonyymi
Ehkäpä juuri siksi nämä vaalit menivät nyt pieleen? Olisit pysynyt perinteisessä pullassa vaan.
- Anonyymi
Pisteet kokeilunhalusta! Vaalilettu kuulostaa hyvältä 😋
- Anonyymi
Keitin juuri ja nautin parhaillaan vahvaa Löbergin lilan Crescendoa, level 5, extra dark roast eli on sen perheen vahvinta kahvia. Nyt jaksaa vaalivalvojaisissa. :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 123159
- 181801
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit191632- 731543
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321535- 231501
- 281350
Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91334Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111274Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui341252