Sinkkunainen, kuinka toimisit?

Anonyymi-ap

Olet ollut sinkkumiehen kanssa treffeillä kolme kertaa yhteisen harrastuksenne parissa. Jo toisten treffien jälkeen mies käyttää viesteissään sinusta sanaa rakas. Kolmannen treffikerran jälkeen mies vihjailee häistä. Hän suunnittelee yhteiseen tulevaisuuteenne liittyviä asioita, eikä vaikuta edes laskevan siitä vain leikkiä.

Miehen lähellä on ihana olla. Sinustakin tuntuu siltä, että sovitte fyysisesti hyvin yhteen ja muutenkin mies tuntuu ihan kivalta, mutta.. hei, Haloo! Olette olleet treffeillä vasta kolme kertaa. Ette oikeasti tunne toisianne juuri lainkaan.

Onko mies mielestäsi menettänyt todellisuudentajunsa?
Onko mies mielestäsi kenties henkisesti vähän epävakaa?

Uskaltaisitko katsoa vielä kuinka tilanne etenee vai alkaisiko sinua jo pelottaa, kuinka mies voisi romahtaa, mikäli suhteenne päättyy myöhemmin (etkä halua ottaa sitä riskiä)?
Eli jättäisitkö miehen heti?
Vai mitä tekisit?
Myös miehet voisivat kertoa mitä ajatuksia tällainen tilanne herättäisi?

Entä jos asetelma olisi toisin päin ja ihastunut olisikin nainen?

35

470

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuo olis vähän kiusallista ja pyytäisin ottamaan askeleita taaksepäin. Ja niin oon joskus pyytänytkin. Ei siinä silti tarvi suu mutrussa erota.
      N31

• Anonyymi

Joskus sen vaan tietää ja tuntee! Jos se mies tai nainen omistaa noitavoimia tai enkelivoimia kannattaa vaan koittaa uskoa.

• Anonyymi

Kolmansia treffejä ei olisi enää edes tullut. Se tapailu olisi loppunut siihen rakkaaseen.

• Anonyymi

Noin käyttäytyvä yksilö ei nimittäin ole ihan terve.

• Anonyymi

Ihastuminen saa aikaan kummallista käytöstä. Jokainen voi omalla tahollaan miettiä miksi.

• Mies taitaa olla todella rakastunut ja niin innoissaan, että on ehkä vähän realistisuus hämärtynyt…
      Ottaisin hyvin pian asian puheeksi miehen kanssa ja sanoisin hänen menevän nyt todella lujaa asioiden edelle ja yrittäisin muutenkin takoa järkeä miehen päähän…
      Jos miehen maailma romahtaa tämän jälkeen, niin sitten kyllä pidän häntä todennäköisesti epävakaana yksilönä. Ihan hyvä varmaan erota.

• Anonyymi

Tuo kertoo et mies on tod. näk. takertuja = red flag. Ei jatkoon.

• Anonyymi

En uskaltaisi jatkaa ilman vakavaa keskustelua siitä, että mies on ihan liikaa asioiden edellä ja että hänen täytyy ottaa askel taaksepäin ja lopettaa. Jatko riippuisi siitä miten mies siihen keskusteluun reagoi.

• Anonyymi

Todennäköisesti vaarallinen mies. En missään tapauksessa jatkaisi tapailua ja jo tuossakin kohtaa miettisin turvallisuuttani ilmoittessani miehelle tuosta. En menisi sanomaan kasvotusten, jos en saisi mukaani jotakuta turvaksi ja varautuisin siihen, että mies saattaa alkaa stankkaamaan. Kokemusta on.

• Anonyymi

Kuten pari muutakin tuossa yllä, niin mä myös olisin hyvin varuillani. Ihminen voi ihastua tosi silmittömästikin, mutta tollanen ei siltikään ole ihan normaalia käytöstä. Se ei ole normaalia, koska sun tekstistäs saa sen kuvan, että se on yksipuolista. Jos te molemmat toimisitte sanoin ja puhuisitte heti rakkaasta ja häistä ja kymmenestä vauvasta, niin sitten se olis normaalia, mutta yksipuolisena se ei ole. Jos sä et ruoki tuota mitenkään, niin se on iso hälytysmerkki, että tyyppi ei ehkä ole ihan vakaa. Mullakin on kokemusta tollasesta ja se epävakaus kyllä kävi sitten myöhemmin ilmi, eikä mitenkään mukavalla tavalla.

• Anonyymi

Tosta toisesta puolest sua jo varoteltiinkin. Mä taas voin kokemuksesta sanoa, että tuollaisen miehen rakastuminen voi sitten olla yhtä nopeasti ohi kuin se tulikin.

• Anonyymi

Ripustautujista kannattaa pysyä kaukana.

• Anonyymi

No riippuisi niin ihmisestä, ja tilanteesta, kuin omistakin fiiliksistä. Mutta en nyt ottaisi niin vakavasti vaan kevyen ja hyvän mielen ilmauksena. Jos tilanne jatkuisi, ja olisi samat fiilikset, niin siinä se sitten vasta tulisi tarkasteluun vakavammin. Nykyään voi olla vaikeaa tuo flirttailun lajikin. Joku voi ottaa ahdistuen liian tosissaan kaiken, mikä oli tarkoitettu avoimeksi hyvän mielen fiilistelyksi.

• Anonyymi

Olen kokenut tämän. Mies kosi aika pian ja kieltäydyin. Tuli riitaakin. Puolen vuoden päästä tilanne uusiutui, sitten juttelin rauhallisesti ja taas kieltäydyin. Kerroin mm. että on tarkoitus olla hänen kanssaan vaikka loppuelämä ja viihdyn tässä erinomaisesti mutta en halua kenenkään kanssa naimisiin. Ehkä menettämisen pelosta olikin vain kyse. Myöhemmin hän on sanonut että ratkaisuni oli hyvä ja oikea.

• Anonyymi

Pitäisin luennon intersektionaalisesta feminismistä, sukupuolen moninaisuudesta, inkluusiosta ja patriarkaalisesta sorrosta.

• Anonyymi

Sukupuolen moninaisuudesta ja osin samankaltaisuudesta voi aina opastaa

• Anonyymi

Pamahdan paksuksi!

• Anonyymi

Heti kun näen miehen.

• Anonyymi

Ensimmäisellä puhelulla.

• Kun olen ollut tytön kanssa hetekalla jo kolme kertaa harrastamassa seksileikkejä ja coitusta, niin varmasti ehdotan että muutetaan saman katon alle, samoin kuin olen ehdottanut jo ensimmäisellä sekä toisella kerralla. En käytä sanaa rakkaus, en myöskään ehdottele avioliittoa, koska ne pohjautuvat utopiosta/fantasioista kumpuaviin harhoihin.

• Anonyymi

Itse tapasin ulkomailla juuri tuollaisen jätkän; oli harvinaisen komea, supliikkimies, oikea kameleontti tilaanteen kuin tilanteen otti tyylikkäästi haltuun, koin aivan erityistä läheisyyttä hänen kanssaan. Ei mennyt kauaakaan, mies asui luonani, ja maali alkoi rapista. Alta paljastui piinkova psykopaatti, ihan virallisen diagnoosin saanut, joka häikäilemättä käytti hyväkseen taloudellista tilannettani ja korkeaa profiiliani uranaisena. Herkästä ja intuitiivisesta miehestä kuoriutui häijy, ilkeä, laskelmoiva, emotionaalista tyhjyyttä huokuva tyyppi, ja kuten arvata saattaa, oli vähällä käydä todella huonosti. Murtuneen sternumin jälkeen hain ja sain lähestymiskiellon, josta mies vähät välitti. Oli pakko muuttaa toiseen maahan, jotta saisin olla rauhassa. Kysessä ei ollut nettideitti, vaan ihan paikallisessa ruokakaupassa törmäämäni mies, joka teki aloitteen.

• Anonyymi

Olipa sinulla mies värikäs tarina- ihan maakin vaihtui ja kaikkea. Hiippari- mikä ihana tekosyy ottaa jatkat tms

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipa sinulla mies värikäs tarina- ihan maakin vaihtui ja kaikkea. Hiippari- mikä ihana tekosyy ottaa jatkat tms

Ja toisekseen ulkomailla oltiin jo, että mitenkä tämä tarina ätmi tästä ontuu?

• Anonyymi

Kyllä mulla sois varoituskellot ja lujaa! Vaikuttaa pahasti siltä ett joku psykopaatti yrittää manipuloida. Puolitutulle ei tehdä rakkauden tunnustuksia! Joten niille sijoilleen jäisi ukko; katselemaan mun tossunpohjia, jotka eteneväisivät poispäin.
      Etsikööt jonkun toisen uhrin manipulointiaan kuuntelemaan; ei tuosta mitään hyvää ainakaan seuraisi.
      trollikka

• Anonyymi

Jos se tarinasetä vaa se biologinen kello mikä tikittää, sama se kuka siinä on

• Anonyymi

"Jos se tarinasetä vaa se biologinen kello mikä tikittää, sama se kuka siinä on"

Kuule ei siinäkään tapauksessa, kyllä nainen aina miehen löytää siihen tarkoitukseen, ennemmin tai myöhemmin. Nyt tällä tiedollani; mä osaisin tehdä sen myös niin, ettei riippakiveä jälkeeni jäisi.
        trollikka

• Anonyymi

Joko kaverilla ei ole ihan äo normitasolla tai sitten manipuloi sua. Vahva narsistiepäily.

xLiner

• Anonyymi

Et jotenkin tunnu pääsevän ns psykologisesti yli mies tästä tarinastasi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et jotenkin tunnu pääsevän ns psykologisesti yli mies tästä tarinastasi

Kadehditko mun muniani?

xLiner

• Anonyymi

Suhde on jakamista ja keskustelua, sinun pitäisi kertoa mitä tunteita ja huolia sinussa nopea eteneminen herättää. Monet ihastuvat nopeasti ja voimakkaasti, ja sotkevat ihastumisen tunteet rakkauteen, mitä se ei vielä ole.

Nämä keittiöpsykopaattien analisoinnit kannattaa jättää vähemmälle huomiolle.

• Anonyymi

Vieraalle ihmiselle ei kannata jakaa itsestään yhtään mitään henkilökohtaista (eikä rahaakaan sen puoleen). Annat vain aseita narsistille tai muulle sekopäälle avautumalla omista asioistasi.

Tapailu ei ole vielä suhde.

Epäluuloisuus on ihan tervettä iholle tunkevan tai muuten normaalista poikkeavan vieraan suhteen.

xLiner

• Anonyymi

Varsin mukaansatempaava tarina tämäkin aloitus satusetä, mutta in reality- abort the ship

• Tietenkin tilanteeseen vaikuttaa moni asia eikä ole yhtä ainoa tapaa edetä, mutta jos jo kolmansilla treffeillä puhutaan häistä siihen sävyyn, että kohtahan me tästä naimisiin mennään, niin minua alkaisi todennäköisesti ahdistamaan. Sama pätee tuohon rakkaaksi kutsumiseen.

Mielestäni ei tarvitse himmata turhaan, jos molemmat haluavat edetä nopeasti, mutta sen pitää tuntua molemmista hyvältä. Jos toinen etenee vauhdilla ja toinen ei ole valmis samanlaiseen tahtiin, niin se synnyttää ennen pitkää kitkaa. Hyvä asia on, että tämä on usein soviteltavissa oleva asia, jos molemmat ovat valmiita kuuntelemaan toista ja keskustelemaan asiasta.

• Anonyymi

No tuo ei ole täysin yksiselitteinen juttu. Minä ja ensirakkauteni kyllä unelmoimme ja mietimme nimeä yhteiselle lapsellemme jo ekoilla tai tokilla treffeillä, olimme siis intohimoisen ihastuneita ja vuosia yhdessä, lapsia ei ikinä edes yritetty.

Toinen juttu eli ite oon asunu ulkomailla ja esim siellä baarimikko saattaa tuntemattomalle sanoa "hello my love" kun ekaa kertaa menee juomaa tilaamaan. Itsekin käytän rakas ja rakastaa sanoja huomattavasti kevyemmin kuin vanhoillinen suomalainen. Sanoilla on tarkoitus tehdä toinen onnelliseksi, jos teot osoittaa samaa niin täydellistä! Vaikuttaa että sinä et ole aidosti ihastunut eli kannattaa erota pikapikaa.

• Anonyymi

Käytit sanaa "ihan kiva". Jos olet ihan kivan kanssa kyse on tyytymisestä. Sillon et ole elämäsi rakkauden kanssa. Jätä ihankiva, heti!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin

Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k
      Maailman menoa
      139
      2875
    2. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      26
      2417
    3. Mitä sä haluaisit

Hänestä tai siitä jota kaipaat
      Ikävä
      135
      2008
    4. Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan

Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara
      Ikävä
      134
      1583
    5. Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?

Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...
      Ikävä
      83
      1377
    6. Saha suljetaan

Vai Kalajoen saha ?
      Oulainen
      33
      1213
    7. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
      Ikävä
      100
      1161
    8. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
      Loviisa
      2
      1049
    9. Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä

et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta
      Ikävä
      60
      1032
    10. Minua särkee puolestasi

Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit
      Ikävä
      50
      990
    Aihe