Miehet, kelpaisiko teille Reika Kirsihima -tasoisen naisen vartalo?

Anonyymi-ap

Elokuvassa Drive My Car nelikymppinen, himokas Reika paljastaa vartalonsa. Syttyisitkö vai kaipaatko nuorempaa?

18

200

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Arvelinkin että hänen sukunimensä olisi misspelled kun luin otsikon. J*psi eli kyllä sen vois "korkata" 😗. Nehän pysyy nuorekkaina ja voi pysyä jopa 50-kymppisiksi asti sellaisina. Limaisia näkemyksiä tai ei, silti olen rehellinen ja näillä mennään.

    • Ei tuo mikään kovin erikoinen ole.

      • Anonyymi

        Vuoden 2020 Mulanissa näytellyt Gong Li oli vähintään 52-vuotias elokuvan kuvausten aikana, kun selvittelin asiaa. Vaikka mummoikä lähestyy niin jotkut ne vain pysyvät nuorekkaina siitäkin huolimatta. Vain miehistä pitävät miehet taikka varatut eivät suostuisi korkkaamaan häntä 😗. Tämän hetkisestä lookista en osaa sanoa miltä näyttää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vuoden 2020 Mulanissa näytellyt Gong Li oli vähintään 52-vuotias elokuvan kuvausten aikana, kun selvittelin asiaa. Vaikka mummoikä lähestyy niin jotkut ne vain pysyvät nuorekkaina siitäkin huolimatta. Vain miehistä pitävät miehet taikka varatut eivät suostuisi korkkaamaan häntä 😗. Tämän hetkisestä lookista en osaa sanoa miltä näyttää.

        Näkyy googlen mukaan olevan 58v tällä hetkellä. Ja kyllä googlella löytyy ihan tuoreitakin kuvia. Aasialaiset yleensä säilyy hyvin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Näkyy googlen mukaan olevan 58v tällä hetkellä. Ja kyllä googlella löytyy ihan tuoreitakin kuvia. Aasialaiset yleensä säilyy hyvin.

        et sä jani tule häntä saamaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        et sä jani tule häntä saamaan

        Miten oletat, että olen tavoittelemassa 58 vuotiasta japanilaista näyttelijätärtä? Hän on varmasti myös naimisissa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Miten oletat, että olen tavoittelemassa 58 vuotiasta japanilaista näyttelijätärtä? Hän on varmasti myös naimisissa.

        kylllä 75 vuotiaan miehen kanssa. eli ei ole ollut minkään teinin perässä huutelija


      • Anonyymi kirjoitti:

        kylllä 75 vuotiaan miehen kanssa. eli ei ole ollut minkään teinin perässä huutelija

        Kauanko ovat olleet naimisissa? Minkä ikäisenä alkoivat seukata? Tuskin viiskymppisinä kuitenkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        kylllä 75 vuotiaan miehen kanssa. eli ei ole ollut minkään teinin perässä huutelija

        Eikös tuossa ole ihan kauhistuttava ikäero?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kauanko ovat olleet naimisissa? Minkä ikäisenä alkoivat seukata? Tuskin viiskymppisinä kuitenkaan.

        vuodesta 2019


      • mustasusi kirjoitti:

        Miten oletat, että olen tavoittelemassa 58 vuotiasta japanilaista näyttelijätärtä? Hän on varmasti myös naimisissa.

        Tulipa moka, siis kiinalaista näyttelijätärtä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuoden 2020 Mulanissa näytellyt Gong Li oli vähintään 52-vuotias elokuvan kuvausten aikana, kun selvittelin asiaa. Vaikka mummoikä lähestyy niin jotkut ne vain pysyvät nuorekkaina siitäkin huolimatta. Vain miehistä pitävät miehet taikka varatut eivät suostuisi korkkaamaan häntä 😗. Tämän hetkisestä lookista en osaa sanoa miltä näyttää.

        Siin ois sopivaa sugarmamaa tarjolla 😗. So what? Ikä on vain luku (tässä tapauksessa) 🤷‍♂️. Lisäksi fetisseihini kuuluvat kaikki edes hieman mongoleilta näyttävät naiset ja eurooppalaiset. Ehkä se johtuu genetiikastani kun katselee että Uralilta esi-isäni ovat ilmeisesti tänne aikoinaan tulleet. Itse asiassa joskus mongolien valtakunta oli niin suuri että siihen kuului alueita Lähi-Idästä, joten ehkä osa heistä ja itä-aasialaisista on sekoittuneet keskenään jonnekin Keski-Aasiaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siin ois sopivaa sugarmamaa tarjolla 😗. So what? Ikä on vain luku (tässä tapauksessa) 🤷‍♂️. Lisäksi fetisseihini kuuluvat kaikki edes hieman mongoleilta näyttävät naiset ja eurooppalaiset. Ehkä se johtuu genetiikastani kun katselee että Uralilta esi-isäni ovat ilmeisesti tänne aikoinaan tulleet. Itse asiassa joskus mongolien valtakunta oli niin suuri että siihen kuului alueita Lähi-Idästä, joten ehkä osa heistä ja itä-aasialaisista on sekoittuneet keskenään jonnekin Keski-Aasiaan.

        Minä pidän paljon tuoreemmista. Aasialaiset ovat kyllä tosi kauniita, silloin kun ovat.
        mun dna:stä ei löytynyt aasialaista, mutta inuittia pari prosenttia.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä pidän paljon tuoreemmista. Aasialaiset ovat kyllä tosi kauniita, silloin kun ovat.
        mun dna:stä ei löytynyt aasialaista, mutta inuittia pari prosenttia.

        jani inuiitit ei asu aasiassa. haluatko näyttää ihan tyhmältä


      • Anonyymi kirjoitti:

        jani inuiitit ei asu aasiassa. haluatko näyttää ihan tyhmältä

        Kyllä tiedän missä ne asuvat... Heissä on silti vähän aasialaisen näköä. "eskimoiden esivanhemmat olivatkin kulttuurisesti ja etnisesti aasialaisia" kertoo Wikipedia.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä tiedän missä ne asuvat... Heissä on silti vähän aasialaisen näköä. "eskimoiden esivanhemmat olivatkin kulttuurisesti ja etnisesti aasialaisia" kertoo Wikipedia.

        Inuitit (yksikössä inuitti) eli inuiitit (yksikössä inuiitti) on toinen eskimokansoista, joista toinen on jupikit. Inuiteiksi kutsutaan useita eri arktisia alkuperäiskansoja, jotka muistuttavat kulttuurisesti toisiaan (mm. Alaskan inupiatit, Grönlannin kalaallit, tunumiitit ja inughuitit sekä Kanadan inuitit, kuten inuvialuitit). Inuittien asuma-alue levittäytyy nauhamaisena ketjuna Sewardin niemimaalta Alaskan luoteisosista pitkin mantereen pohjoisrannikkoa aina Labradorin niemimaalle saakka ja edelleen Baffininsaaren kautta Grönlannin länsi- ja itärannikolle. He puhuvat keskenään hyvin läheistä sukua olevia inuiittikieliä, joita ovat mm. inupiaq, inuvialuktun, inuktitut ja grönlanti.


    • Anonyymi

      Olen saanut nähdä tuon elokuvan. Reikan rinnat ovat kypsän naisen riittoisat rinnat. Uhh, kun ajattelen miltä tuntuisi olla hänen alla !!!

    • Anonyymi

      Syttyisin! 😁

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 145
      4097
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      112
      3700
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2575
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      90
      1496
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    Aihe