Homomies ei sovi presidentiksi
Presidentin pitää olla urheilumies
10
85
Vastaukset
- Anonyymi
Sitten pitää valita uudet ehdokkaat. Stubb on bi-seksuaali, jos et tiedä niin hänellekin kelpaa mies
- Anonyymi
Keksitkö ihan ite?
Tubbi ei ole noin trendinharjalla. On umpihetero, 100 %. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keksitkö ihan ite?
Tubbi ei ole noin trendinharjalla. On umpihetero, 100 %.Itse sanonut noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse sanonut noin.
l
Juu ja MaaÄiti pitää olla Nainen !
Ei KarvaSäärinen PartaSuu !
Muuten Koko Maailama Nauraa Suomelle ! -ja Oman Maan JulkkuMulkutkin !
l - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
l
Juu ja MaaÄiti pitää olla Nainen !
Ei KarvaSäärinen PartaSuu !
Muuten Koko Maailama Nauraa Suomelle ! -ja Oman Maan JulkkuMulkutkin !
lKahjo.
- Anonyymi
No mut onhan sekin urheilua.
- Anonyymi
Aika moni urheilijakin on homo.
https://fi-fi.facebook.com/AriPekkaLiukkonen/photos/d41d8cd9/2820850584667779/ - Anonyymi
Mitäpäs urheilulajia se rannalle jäänyt slaavikielten tutkija harrastaa?
- Anonyymi
Stubb on komea ilmestys ja kovakuntoinen.
Haavisto heiveröinen ja kouluaikanakin valittiin aina viimeisenä joukkueeseen - Anonyymi
Miten mahtaa Stubbin nuppi kestää tällä kertaa ja kuinka kauan?
Viimeksi kertoi luopuvansa politiikasta kokonaan.
"Minusta tuntui välillä, että päivän politiikan henkilökohtaiset hyökkäykset olivat masentavia ja tuottivat unettomia öitä."
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990