Tenavakin on syntynyt 1999. Jännää vaikka itse olen vielä nuori.
>simiti<
Onpas aika rientänyt
19
283
Vastaukset
Lapsen kautta huomaa oman ikääntymisen. Lähestyin teini-ikäistä lastani leikkimielisesti sanoen "huppelis-kuppelis-moi!"
Mulle vastattiin, että "älä lässytä isä."
Onneksi palstalla saa olla nuori.- Anonyymi
*peittää silmät kädellään*
Anonyymi kirjoitti:
*peittää silmät kädellään*
Oli se noloo...
Lähestyin 12-vuotiasta kuin kuuden vanhaa lasta.
Vähän jäi ikävä niitä yhteisiä hassutteluvuosia. Sellaista riemua ja naurua ei enää aikuisten maailmassa esiinny.
- Anonyymi
Itse vein juuri nuoremman tenavani kouluun. Mulla on vielä alaluokilla lapset, vaikka olen kanssasi saman ikäinen. Tai muutaman kuukauden vanhempikin. 😅
Jasu- Anonyymi
Toki voisi mullakin olla jo parikymppinen laosi, jollei olisi mennyt kesken. Mutta näin sitten vanhempana vasta, parempi näin kun ei ollenkaan.
Jasu
Hyvänä vuonna sulla tenava syntynyt.
Mullakin tuo esikoinen 1999 .
🙏🤗- Anonyymi
Itse olen 34.
Minullakin on 1999 syntynyt lapsi.
Lapsiahan ne aina ovat, vaikka kuinka ikääntyisivät. 🤗- Anonyymi
Pistän paremmaksi, voitan teidät kaikki.
Minulla on 1993 syntynyt lapsi ja 2015 syntynyt.
Tätä ette kyllä voi pistää paremmaksi.- Anonyymi
Heh, oliko tämä kilpailu? 😄
Oletan, että olet AV. Tai hänellä voisi olla tuon ikäiset eka ja nuorimmainen, jos mitään olen ymmärtänyt hänen jutuistaan. Mutu.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh, oliko tämä kilpailu? 😄
Oletan, että olet AV. Tai hänellä voisi olla tuon ikäiset eka ja nuorimmainen, jos mitään olen ymmärtänyt hänen jutuistaan. Mutu.
JasuNo, pistä paremmaksi:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, pistä paremmaksi:)
En pysty. 😅
Mutta mullakin on 2015 syntynyt lapsi.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En pysty. 😅
Mutta mullakin on 2015 syntynyt lapsi.
JasuNo kiva, ajattelin vielä jos yhden pukkaisi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kiva, ajattelin vielä jos yhden pukkaisi...
Oho! 😮
Iltatähti.
Jasu - Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Voin pistää paremmaksi. Mä olen ITSE vuonna 1999 syntynyt!!
Mjaa, hyvin nuori olet. Elämä edessä ja hyvä niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho! 😮
Iltatähti.
JasuItse en enää lapsia tee tuskin saisin, vaikka tahtoisinkin. Mutta puran pohjatonta hoivaviettiäni ja rakkauden tulvaani sitten noihin eläimiin, mitä meillekin tulee uusia taas aika piakkoin. Marsu vauvojen muodossa. 🥰
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse en enää lapsia tee tuskin saisin, vaikka tahtoisinkin. Mutta puran pohjatonta hoivaviettiäni ja rakkauden tulvaani sitten noihin eläimiin, mitä meillekin tulee uusia taas aika piakkoin. Marsu vauvojen muodossa. 🥰
JasuVauvat ovat vaan niin ihania.
Ihana on tämä viimeinenkin, elämän valo.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791766
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m166531Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä25497Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466