Helmikuun yöhön

Ihanille ihmisille, ihanaa loppuiltaa ja kauniita unia, kun on unien aika. 🤗🌃🌙

37

277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvää illanjatkoa ja yötä sinullekin👩

      • Kiitos kirsikalle. Miten on ilta mennyt?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos kirsikalle. Miten on ilta mennyt?

        Ihan iisisti, mites itelläs👩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan iisisti, mites itelläs👩

        Mennyt kivasti. Olen saanut vähän siivoiltua ja oli ihmisiä kylässä. Nyt taas chillailen yksinäni tässä. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mennyt kivasti. Olen saanut vähän siivoiltua ja oli ihmisiä kylässä. Nyt taas chillailen yksinäni tässä. 😊

        Ok se on hyvä👩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ok se on hyvä👩

        Niin, kyllä se piristi. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin, kyllä se piristi. 😊

        Kivat ystävät ovat eräänlaista terapiaa👩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kivat ystävät ovat eräänlaista terapiaa👩

        On kyllä. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        On kyllä. 😊

        Onko sulla hyvä mieli nyt siitä👩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla hyvä mieli nyt siitä👩

        On toki. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        On toki. 😊

        susi on tyytyväinen kun saa huomiota kirsiltä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        On kyllä. 😊

        Mitä ihmettä.Onko jani saanut ystäviä ja eikä ole maininnut täällä niistä mitään. missä olet heihin tutustunut. Hei hienoa että olet saanut ytsäviä. et ole enää yksinäinen.


    • Anonyymi

      Hyvää yötä ☁️🐑💤 🐔🤗

      • Hyvää yötä sinnekin. 😊


    • Anonyymi

      Mä haluisin kuulla lisää janin ystävistä jotka oli hänellä tänään käymässä. Vai ovatko sanoneet ettei heistä saa täällä puhua.

      • No ok... Vanhemmat ne oli.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No ok... Vanhemmat ne oli.

        Eli sä valehtelit täällä koska oliko kirsi joka puhui ystävistä ja sä puhuit kuin ystävät olis käyneet sulla. Miksi sulla jani on tarve valehdella.Olisit sanonut että vanhemmat kävi . surullista että sun vanhemmat on sulle ystäviä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli sä valehtelit täällä koska oliko kirsi joka puhui ystävistä ja sä puhuit kuin ystävät olis käyneet sulla. Miksi sulla jani on tarve valehdella.Olisit sanonut että vanhemmat kävi . surullista että sun vanhemmat on sulle ystäviä.

        Ei se ole ollenkaan surullista. Se oli valkoinen valhe.


    • Anonyymi

      Kiitos samoin 👌☕️

      • Kiitos! 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos! 😊

        Kiitos oli kiva taas jutella, tuli levollinen olo, hyvät yöt vielä👩🌌


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos oli kiva taas jutella, tuli levollinen olo, hyvät yöt vielä👩🌌

        Kiva kun tykkäsit, minustakin oli kivaa. Hyvää yötä ja mukavia unia. 🤗


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiva kun tykkäsit, minustakin oli kivaa. Hyvää yötä ja mukavia unia. 🤗

        🙂🥱🤗🤗👩


      • Anonyymi kirjoitti:

        🙂🥱🤗🤗👩

        😊🤗🥱


    • Anonyymi

      Kiva kuulla, että ollut Hukalla mukava päivä. Se, että on hyvät välit vanhempiin ja käyvät kylässä ei ole itsestään selvyys. Se on hienoa ja ihana juttu, josta saa olla kiitollinen. Oli sitten minkä ikäinen tahansa. Kauniita ja hyviä unia Hukalle myös.

      • Kiitos, niin se on ja siitä olen kiitollinen. Hyvää yötä myöskin sulle. 😊


      • Anonyymi

        Mä en ole ikinä pitänyt vanhempia mun ystävinä. Mulla on ystävät erikseen perheenjäsenten ulkopuolella


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos, niin se on ja siitä olen kiitollinen. Hyvää yötä myöskin sulle. 😊

        jani ohan se mukavaa että vanhemmat on sulle ystäviä eikä pelkkiä perheenjäseniä. Lähde heidän kanssaan bilettää


      • Anonyymi kirjoitti:

        jani ohan se mukavaa että vanhemmat on sulle ystäviä eikä pelkkiä perheenjäseniä. Lähde heidän kanssaan bilettää

        Eipä heistä bilettämään paljon olisi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Eipä heistä bilettämään paljon olisi.

        Vittuako valitat . sun ystävät ei halua bilettää sun kanssa. tiedätkö syytä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en ole ikinä pitänyt vanhempia mun ystävinä. Mulla on ystävät erikseen perheenjäsenten ulkopuolella

        Kyllä ne vanhemmatkin muuttuu iän myötä ystäviksi tai suhteen laatu parhaimmillaan alkaa olla ja muodostua siksi. Samaten voi käydä sisarusten suhteen. Ja monella on niitä sisaruksia tai miksei iän ja jaksamisen puolesta myös vanhempia, joiden kanssa voi oikeasti ihan vaikka " bilettääkin". Riippuen siitä, mitä se kenellekin ja missä yhteydessä on. Tuntuu että on taas katkeran ihmisen ajatuksia, kun vaan etsimällä etsitään jotain negatiivista kaikesta. Suhteiden laatu on kiinni siitä mitä niistä luodaan ja halutaan ja ihan ihmisistä itsestään kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne vanhemmatkin muuttuu iän myötä ystäviksi tai suhteen laatu parhaimmillaan alkaa olla ja muodostua siksi. Samaten voi käydä sisarusten suhteen. Ja monella on niitä sisaruksia tai miksei iän ja jaksamisen puolesta myös vanhempia, joiden kanssa voi oikeasti ihan vaikka " bilettääkin". Riippuen siitä, mitä se kenellekin ja missä yhteydessä on. Tuntuu että on taas katkeran ihmisen ajatuksia, kun vaan etsimällä etsitään jotain negatiivista kaikesta. Suhteiden laatu on kiinni siitä mitä niistä luodaan ja halutaan ja ihan ihmisistä itsestään kiinni.

        no kun jani pitää vanhempiaan ystävinään niin miksi ei mene heidän kanssa bilettää kun ovat janin ainoat ystävät. Etkö ite kaipaa oman ikäisiä ihmisiä.

        Oletko oikeesti sitä mieltä jos sun vanhemmat sairastuu ettet kaipaa muita ihmisiä elääsi vaan haluat että sairaat vanhempasi ovat edelleen sulle parhaita ystäviä.

        Vanhempiaan saa rakastaa mutta ite ole iloinen että elämässä ystävinä on muitakin kuin perheenjäsenet.

        Jos vanhempasi ovat ainoat ystävät ja voivat sairastua niin oikeesti etkö kaipaa elämääsi muuta kuin vanhempiesi sairaudet.


    • Anonyymi

      Kivasti muodostetut sanat sulta:)
      Unen aika on tullut kaiken tohinan jälkeen.
      Nuku sinäkin makoisasti talviunta ja näe hunajaisia unikuvia😋💤

      • Nukkkukaamme hyvin. 😊


    • Koska itken henkinen kipu on kauhea

      • Minulla ei ole mukava kun jatkuvasti lähetään yhtä-äkkiä minun katso pitää kestää henkinen kiusaaminen.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      231
      16695
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      22
      2108
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      189
      1709
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1443
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      847
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      211
      728
    Aihe