Tämä palsta on ihan hölmö

Anonyymi-ap

Mutta silti kysyn. Mitä sinulle tänään kuuluu?
Joskus ihmisiin on vaikea luoda todellista vuorovaikutusta, vaikka kuinka yrittää, ei toista opi koskaan tuntemaan. Ihmiset eivät uskalla Olla todellisia itsekään, näyttää mitä ovat, enkä tarkoita sillä tunnistettavia henkilötietoja, vaan enemmänkin sisintä.

Olen hämmentynyt miten kummallisia etenkin uskovat ovat olleet, ne joita olen tavannut. Piilotettua aggressiota.

Joskus kuvittelen olevani ulkona, tähtitaivas ja hiljentyneenä istun siinä yksinäni ja mietin....kuin voisi saavuttaa sillä rauhan.

Lightning

36

320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aloituksen on tehnyt nimimerkki "Henki", joka on tunnustuksellinen saatananpalvoja ja vaarallinen sekopää.

      Hän on ottanut käyttöön myös uudet nimimerkit "imbecille", "K.T.S." ja "Holokrates" sekä rekisteröitymättömät nimimerkit "Lightning", "KTS" ja "Pe.ku".

      Asiasta on esitetty pitävät todisteet täällä:

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17992903/jeesuksen-synnittomyys---osa-3#comment-122835492

      Nimimerkki "Henki" on tullut tänne vain provosoimaan uskovia ja myös kiihottamaan adventisteja ja juutalaisia (toraisteja) vastaan. Hänellä on hillitön tarve vääristellä toisten sanomisia ja valehdella.

      Hänen kommentteja ei kannata lukea eikä hänen kanssa kannata keskustella ollenkaan.

      Perkeleen Temppeli ry on aktivoitunut ja alkanut levittää somessa kaikenlaista valheita.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/18224869/perkeleen-temppeli-ryta-johtaa-kirjastotyontekija-henri-hiljander-espoon-kirjastosta

      • Anonyymi

        Ei todisteet voi olla pitäviä, koska en ole sama henkilö noiden ihmisten kanssa. Laitan tämän nyt tämän kerran, en tiedä onko siitä sinulle mitään apua. En edes ymmärrä miten minut voisi sekoittaa kyseisiin nimimerkkeihin. Esim Henki nimimerkki on aina tosi asiallinen, eikä sorru sellaisiin ylilyönteihin kuin minä sorrun. KTS on eräs vanha nimmari täältä, en muista nähneeni häntä enää pitkään aikaan, en usko Henki nimmarinkaan silti olevan hän. Peli myös aikoinaan kirjoitti tänne paljon, hänkin on tainnut lopettaa kirjoittamisen, ainakin tälle palstalle. Muista mainitsemistasi en tiedä edes mitään.

        Ymmärrän, että tämä palsta voi sekoittaa pään ja alkaa kuvitella joidenkin nimmarien olevan samoja henkilöitä, niin on käynyt joskus itsellenikin.

        Voit toki jatkaa tuon viestin copypastaamista, ei kait se minua häiritse, en vain tiedä mitä sinä siitä hyödyt loppuviimein.

        Lightning


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todisteet voi olla pitäviä, koska en ole sama henkilö noiden ihmisten kanssa. Laitan tämän nyt tämän kerran, en tiedä onko siitä sinulle mitään apua. En edes ymmärrä miten minut voisi sekoittaa kyseisiin nimimerkkeihin. Esim Henki nimimerkki on aina tosi asiallinen, eikä sorru sellaisiin ylilyönteihin kuin minä sorrun. KTS on eräs vanha nimmari täältä, en muista nähneeni häntä enää pitkään aikaan, en usko Henki nimmarinkaan silti olevan hän. Peli myös aikoinaan kirjoitti tänne paljon, hänkin on tainnut lopettaa kirjoittamisen, ainakin tälle palstalle. Muista mainitsemistasi en tiedä edes mitään.

        Ymmärrän, että tämä palsta voi sekoittaa pään ja alkaa kuvitella joidenkin nimmarien olevan samoja henkilöitä, niin on käynyt joskus itsellenikin.

        Voit toki jatkaa tuon viestin copypastaamista, ei kait se minua häiritse, en vain tiedä mitä sinä siitä hyödyt loppuviimein.

        Lightning

        Peku ei peli... siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todisteet voi olla pitäviä, koska en ole sama henkilö noiden ihmisten kanssa. Laitan tämän nyt tämän kerran, en tiedä onko siitä sinulle mitään apua. En edes ymmärrä miten minut voisi sekoittaa kyseisiin nimimerkkeihin. Esim Henki nimimerkki on aina tosi asiallinen, eikä sorru sellaisiin ylilyönteihin kuin minä sorrun. KTS on eräs vanha nimmari täältä, en muista nähneeni häntä enää pitkään aikaan, en usko Henki nimmarinkaan silti olevan hän. Peli myös aikoinaan kirjoitti tänne paljon, hänkin on tainnut lopettaa kirjoittamisen, ainakin tälle palstalle. Muista mainitsemistasi en tiedä edes mitään.

        Ymmärrän, että tämä palsta voi sekoittaa pään ja alkaa kuvitella joidenkin nimmarien olevan samoja henkilöitä, niin on käynyt joskus itsellenikin.

        Voit toki jatkaa tuon viestin copypastaamista, ei kait se minua häiritse, en vain tiedä mitä sinä siitä hyödyt loppuviimein.

        Lightning

        Muistaakseni olet minua sekoittanut johonkin, mutta en ollut minäkään kukaan muu kuin Selef Urge/ Ulos vedetty.
        hepr finlanteese

        Ja ex nimimerkkejäni olivat nämä kolme: Commandohauis 52cm,Commandohauis53cm,Commandohauis54cm.

        Ja nyt muistan että laitoin joskus ihan millimetritkin mukaan kun humasin ennätysympärysmitan ajan tulleen esim. Commandohauis 52,7cm vaikken muista mikä nimimerki se oli , josa millietritkin olivat käytössä.

        Silloin kun minua epäilit muunimimerkkiseksi niin en ollut hän etkä sinä tainnut mua uskoa vaan vänkäsit vastaan että olin joku luulemasi tapaus.

        Selef Urge


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peku ei peli... siis.

        Pe.ku on kirjoitellut parikytä vuotta. Muuttui hull.n silmissä Hengeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todisteet voi olla pitäviä, koska en ole sama henkilö noiden ihmisten kanssa. Laitan tämän nyt tämän kerran, en tiedä onko siitä sinulle mitään apua. En edes ymmärrä miten minut voisi sekoittaa kyseisiin nimimerkkeihin. Esim Henki nimimerkki on aina tosi asiallinen, eikä sorru sellaisiin ylilyönteihin kuin minä sorrun. KTS on eräs vanha nimmari täältä, en muista nähneeni häntä enää pitkään aikaan, en usko Henki nimmarinkaan silti olevan hän. Peli myös aikoinaan kirjoitti tänne paljon, hänkin on tainnut lopettaa kirjoittamisen, ainakin tälle palstalle. Muista mainitsemistasi en tiedä edes mitään.

        Ymmärrän, että tämä palsta voi sekoittaa pään ja alkaa kuvitella joidenkin nimmarien olevan samoja henkilöitä, niin on käynyt joskus itsellenikin.

        Voit toki jatkaa tuon viestin copypastaamista, ei kait se minua häiritse, en vain tiedä mitä sinä siitä hyödyt loppuviimein.

        Lightning

        >>Esim Henki nimimerkki on aina tosi asiallinen, eikä sorru sellaisiin ylilyönteihin kuin minä sorrun.. Lightning<<

        Sinä olet nimimerkki "Henki"/Pe.ku/Lightning/Holokrates jne.


      • Anonyymi

        Yllä olevan kommentin on kirjoittanut nimimerkki "Henki", joka on tunnustuksellinen saatananpalvoja ja vaarallinen sekopää.

        Hän on ottanut käyttöön myös uudet nimimerkit "imbecille", "K.T.S." ja "Holokrates" sekä rekisteröitymättömät nimimerkit "Lightning", "KTS" ja "Pe.ku".

        Asiasta on esitetty pitävät todisteet täällä:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17992903/jeesuksen-synnittomyys---osa-3#comment-122835492

        Nimimerkki "Henki" on tullut tänne vain provosoimaan uskovia ja myös kiihottamaan adventisteja ja juutalaisia (toraisteja) vastaan. Hänellä on hillitön tarve vääristellä toisten sanomisia ja valehdella.

        Hänen kommentteja ei kannata lukea eikä hänen kanssa kannata keskustella ollenkaan.

        Perkeleen Temppeli ry on aktivoitunut ja alkanut levittää somessa kaikenlaista valheita.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18224869/perkeleen-temppeli-ryta-johtaa-kirjastotyontekija-henri-hiljander-espoon-kirjastosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistaakseni olet minua sekoittanut johonkin, mutta en ollut minäkään kukaan muu kuin Selef Urge/ Ulos vedetty.
        hepr finlanteese

        Ja ex nimimerkkejäni olivat nämä kolme: Commandohauis 52cm,Commandohauis53cm,Commandohauis54cm.

        Ja nyt muistan että laitoin joskus ihan millimetritkin mukaan kun humasin ennätysympärysmitan ajan tulleen esim. Commandohauis 52,7cm vaikken muista mikä nimimerki se oli , josa millietritkin olivat käytössä.

        Silloin kun minua epäilit muunimimerkkiseksi niin en ollut hän etkä sinä tainnut mua uskoa vaan vänkäsit vastaan että olin joku luulemasi tapaus.

        Selef Urge

        No niinhän minä kait kirjoitinkin, että on varmasti tullut itselläkin ylilyöntejä sen suhteen, että on luullut täällä sekopäisen touhun keskellä vaikka mitä...ei pahalla, mutta kirjoitat outoja ja on kait vaikea siksi ymmärtää, että ehkä olet vain se mitä olet. Kait jonkun vinkkelistä, minkin kirjoitan outoja.

        Koska olen tällä palstalla kaikenlaista epäillyt niin, siksi pyrin ymmärtämään kyseistä kirjoittajaa, joka luulee minuakin vaikka ja miksi....muuten olisi vaikea kait asettua edes ymmärtämään, että niinkin voi käydä.

        Lightning


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niinhän minä kait kirjoitinkin, että on varmasti tullut itselläkin ylilyöntejä sen suhteen, että on luullut täällä sekopäisen touhun keskellä vaikka mitä...ei pahalla, mutta kirjoitat outoja ja on kait vaikea siksi ymmärtää, että ehkä olet vain se mitä olet. Kait jonkun vinkkelistä, minkin kirjoitan outoja.

        Koska olen tällä palstalla kaikenlaista epäillyt niin, siksi pyrin ymmärtämään kyseistä kirjoittajaa, joka luulee minuakin vaikka ja miksi....muuten olisi vaikea kait asettua edes ymmärtämään, että niinkin voi käydä.

        Lightning

        Keijo Lindeman on mi...s....s.


      • Anonyymi

        Johan on väite. Mutta vain kd-helluntailaisen suusta voi tuollaista kuulla.

        Itsensä synnittömiksi uskovina he voivat valehdella mielin määrin, tehdä ja puhua mitä tahansa, ja jonka heidän oma herransa, heidän oman oppinsa mukaan "hyväksyy, ei tuomitse lapsiaan".

        KTS, Lighting ja Pe.ku ovat kaikki olleet jo kauan tunnettuja nikkejä S24-foorumeilla. Olen itse tuntenut KTS:n netissä jo yli 15 vuotta. Myös Lightning on tuttu tältä foorumilta. Pe.ku ei kuulu kaveripiiriini. Ei myöskään Henki.

        Pitäviä todisteita ei voi olla, sillä he eivät ole yksi ja sama henkilö.

        Mitkähän nuo valheelliset "todisteet" mahtavat olla ja mistä ja kuinka sellaiset on hankittu? Tämä on kysymys joka kannattaa huomioida! Sillä nyt ilmeni, eli paljastui, että heillä on "vankat suhteet" tällaisiin todisteväärentäjiin.

        Helluntailaiset valehtelevat aina. Tämä kannattaa pitää mielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan on väite. Mutta vain kd-helluntailaisen suusta voi tuollaista kuulla.

        Itsensä synnittömiksi uskovina he voivat valehdella mielin määrin, tehdä ja puhua mitä tahansa, ja jonka heidän oma herransa, heidän oman oppinsa mukaan "hyväksyy, ei tuomitse lapsiaan".

        KTS, Lighting ja Pe.ku ovat kaikki olleet jo kauan tunnettuja nikkejä S24-foorumeilla. Olen itse tuntenut KTS:n netissä jo yli 15 vuotta. Myös Lightning on tuttu tältä foorumilta. Pe.ku ei kuulu kaveripiiriini. Ei myöskään Henki.

        Pitäviä todisteita ei voi olla, sillä he eivät ole yksi ja sama henkilö.

        Mitkähän nuo valheelliset "todisteet" mahtavat olla ja mistä ja kuinka sellaiset on hankittu? Tämä on kysymys joka kannattaa huomioida! Sillä nyt ilmeni, eli paljastui, että heillä on "vankat suhteet" tällaisiin todisteväärentäjiin.

        Helluntailaiset valehtelevat aina. Tämä kannattaa pitää mielessä.

        Keijo Lindeman keksii omassa päässään todisteita ja niputtaa eri kirjoittajia yhteen. Ei haittaa tyylierot ja erot asioissa eikä siinä, miten kauan kirjoittajat ovat olleet foorumilla. Kun sairas mieli keksii jotakin, niin siitä ei päästä eroon: ei edes toraismista. :)


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😋 ­­­N­­y­­m­­­f­­­o­­m­­­a­­­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        ❤️ ­N­­­y­m­f­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18246492

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Se siitä vuorovaikutuksesta.

    • Anonyymi

      Palstan aihe nyt vain sattuu olemaan vähän poikkeava tuosta näköjään kaipaamastasi henkilökohtaisesta avautumisesta. Kokeile kirjoittamista joillekin "tunteet" ja "ikävä" tms. palstoille. Tai jopa jollein eri foorumille kuten vauva .fi jne.

    • Anonyymi

      Fyysistä kipua, mielen masennusta. Sitä samaa uudessa kääreessä.

    • Anonyymi

      Raamatussa sanotaan totuuksija. " Jumalattomalla ei ole rauhaa." Niin sanotaan Raamatussa.

      Jokainen uuvestisyntynyt varmaan muistaa milaista kuohuntaa sydämessä oli kun ei ollut toivo elämämisen pituuvesta kuin sen alle 100v ja loppupäästä toivookin monet jo loppuaan esim. kipuin takija.

      Uskoonpääsy vahurskautuksellisessa uuvestisynnytyksellisyyvessä Herraan Jumalaan tuo Rauhanruhtinaan sytänmeen. Tätä et usko kun et ole asijaa ihhe kokenut.Jatkat pääsi hakkaamista seinään muijen headpänkereijen kaa, voi sitä jumalatonta kivullista möykkää kun puu osuu seinällisyyteen.

      Selef Urge

      • Anonyymi

        Nyt on rauha ja järki tallella, kun pääsin eroon hihhulismista ja minusta tuli ateisti. Alle 100 mittariin on hyvä. Monet hihhulit kuolevat nuorempana vailla elämän iloja ja vapautta.


    • Anonyymi

      Eihän tuossa aloituksessa ollut mitään vikaa, olisihan se ihan hyvä, jos palstalla olisi aitoa vuorovaikutusta, jossa olisi mukana toisen kunnioittaminen ja arvostaminen, vaikka olisi sitten hyvinkin erimieltä toisen keskustelijan kanssa. Aitoa vuorovaikutusta syntyy tietysti, että ihmiset uskaltavat yleensä kertoa itsestään ja ajatuksistaan vähän syvemmälti.

      Tähtitaivasta katselemalla katselee Jumalan ihmeellisiä luomistekoja. Ehkä se on hyvä alku lähteä etsimään yhteyttä maailmankaikkeuden luojaan itseensä. Tuon yhteyden hän on kätkenyt Jeesuksen uhriin ristillä. Ilman Jeesusta tuota yhteyttä ei voi löytää.

      Millaista uskovan elämä sitten on tässä ajassa, jossa sodat riehuvat ja Suomikin kiireesti riensi etsimään turvaa; ei Jumalasta, vaan Nato jumalasta. Monikaan ei ole katsonut Länsi-Euroopan sotavoimien määrää, eikä siitä ole meille tiedotettu. Valtavan moni Nato maa on lopettanut aikaa sitten jo asevelvollisuuden. Esim. Iso-Britannialla ei ole ollut vuosikymmeniin asevelvollisuutta, vaan 80 000 palkka-armeija. Eihän sellaisella määrällä sotilaita mitään sotaa koskaan käydä ainakaan Venäjää vastaan, jos joskus sellainen hetki koittaisi. Iso-Britannian maavoimien komentajakin on nyt muistuttanut aiheesta; että Iso-Britannialla ei ole oikeasti mitään vastusta Venäjälle. Ei kai tuollaisista joukoista voi mitään Suomeen lähettää avuksi, jos Iso-Britannia olisi itsekin sodassa.

      Suomen tiedotusvälineet eivät uskalla edes kertoa, kuinka vähän Länsi-Euroopan Nato mailla on sotavoimia. Suomi on yksi suurimmista, jolla sentään on armeijan käyneitä miehiä tarvittaessa paljonkin, vaikka varusteita ei ole kuin vajaalle 300 000 sotilaalle; sellainen määrä on siis reservissä, jotka voidaan ehkä aseistaa?

      Synnin vallan lisääntymisestä kertoo tuo Ukrainan sota ja synnin vallan lisääntymisestä kertoo tilanne Suomessa. Raamatun sanan arvovalta halutaan murskata ja valtakirkkokin on niissä murskajaisissa mukana. Siitä kertoo yhä ikävämmät uutiset lasten ja nuorten mielenterveyden räjähdysmäisestä lisääntymisestä. Nuoret ovat huolissaan ilmastonmuutoksesta, maailmanpolitiikan tilanteesta. Siitä kertovat konkurssien määrän hurja nousu; EKP hurjat koronnostot veivät EU maat lamaan. Eikä meille uskalleta edes kertoa kuinka paljon konkursseja on EU maissa, kun Suomessakin oli vuonna 2023 yli 3000 konkurssia, etenkin rakennusteollisuuden parissa toimivilla yrityksillä. Ahneuden vallan lisääntymisestä kertovat myös tuo sähkön futuuripörssihuutokaupan markkinatapa, jossa sähkön hinta voi nousta vaikka mihin asti; yli 2 e / kWh hintoja on jo nähty Suomessa. Se tarkoittaa yli 100 kertaisia hintoja sähkön tuotantokustannuksiin nähden. Ahneus saa valtaa ja lisääntyy ja sille eivät hallitukset enää uskalla panna rajoja. Nuorisojengien lisääntyminen ja huumekaupan lisääntyminen ovat myös merkkejä synnin vallan kasvusta. Kaduilta viedään nuorilta merkkivaatteet päältä muiden tavaroiden mukana.

      Tässä kaikessa pitäisi Kristuksen seuraajien valvoa, etteivät menisi mukaan tähän kaikkeen synnin vallan lisääntymiseen. Uusia seurakuntiakin perustetaan, joiden oppi ei kestä lainkaan tarkastelua Raamatun sanan pohjalta. Menestysteologia on noususuunnassa; ei tarvi olla köyhä eikä kipeä .. valheita kerrotaan. Ihmiset nimittävät itsensä profeetoiksi ja tuollaisia tuntematta, ihmiset menevät hänen luokseen ja hän profetoi heille kärsimystä ja kuolemaa - se on aivan järkyttävää!

      • Anonyymi

        >>>Eihän tuossa aloituksessa ollut mitään vikaa, olisihan se ihan hyvä, jos palstalla olisi aitoa vuorovaikutusta, jossa olisi mukana toisen kunnioittaminen ja arvostaminen,<<<

        Pirujen kanssa ei pidä keskustella.

        Nimimerkki "Henki"/Pe.ku/Linghting/Holokrates on tehyt päivittäin suuren määrän aloituksia ja kommentteja, joiden tarkoitus on vain provosoida ja eksyttään henlluntailaisia. Hän on tunnustuksellinen saatananpalvoja.

        Tällaiset henkilöt pitäisi estää kirjoittamasta uskonnollisille foorumeille, mutta kaupallisen yrityksen anonyymeillä foorumeilla se ei ole mahdollista. Sen takia tästä foorumista on tullut kelvoton paikka keskustella uskonkysymyksistä.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17992903/jeesuksen-synnittomyys---osa-3#comment-122835492

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18224869/perkeleen-temppeli-ryta-johtaa-kirjastotyontekija-henri-hiljander-espoon-kirjastosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>>Eihän tuossa aloituksessa ollut mitään vikaa, olisihan se ihan hyvä, jos palstalla olisi aitoa vuorovaikutusta, jossa olisi mukana toisen kunnioittaminen ja arvostaminen,<<<

        Pirujen kanssa ei pidä keskustella.

        Nimimerkki "Henki"/Pe.ku/Linghting/Holokrates on tehyt päivittäin suuren määrän aloituksia ja kommentteja, joiden tarkoitus on vain provosoida ja eksyttään henlluntailaisia. Hän on tunnustuksellinen saatananpalvoja.

        Tällaiset henkilöt pitäisi estää kirjoittamasta uskonnollisille foorumeille, mutta kaupallisen yrityksen anonyymeillä foorumeilla se ei ole mahdollista. Sen takia tästä foorumista on tullut kelvoton paikka keskustella uskonkysymyksistä.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17992903/jeesuksen-synnittomyys---osa-3#comment-122835492

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18224869/perkeleen-temppeli-ryta-johtaa-kirjastotyontekija-henri-hiljander-espoon-kirjastosta

        Yllä olevan kommentin on kirjoittanut foorumin toraisti, joka häiriköi palstaa jatkuvilla copy paste roskapostituksilla.

        Israel-Apu ry ja Keijo Lindeman käännyttävät kristittyjä toraismiin siellä, mihin heidät kutsutaan puhujiksi ja missä tehdään yhteistyötä heidän kanssaan. Käännyttäminen on heille pakkomielle. Keijo Lindeman tekee tätä käännytystyötä joka päivä tällä foorumilla.

        Keijo Lindeman opettaa toraismia Israel-Apu ry:n youtube videoilla.

        https://www.youtube.com/channel/UCgYfBiDBzY1duoHYd06dZvQ

        Israel-Apu ry tekee yhteistyötä Joseph Shulam nimisen teologin kanssa. Hän on Netivyah Bible Instruction Ministry järjestön perustaja ja johtaja.

        https://www.israel-apu.fi/category/kirjoittaja/shshulam/

        Israel-Apu ry:n Keijo Lindemanin ja Joseph Shulamin kanssa ei kannata tehdä yhteistyötä eikä heitä kannata kutsua puhujiksi seurakuntaan.


      • Anonyymi

        Vaikka meno voi näyttäytyä pahalta, liekö jokin synnin valta yhtään sen lisääntyneempää.

        Viestisi oli kuitenkin asiallinen, kiitos siitä.

        Lightning


    • Anonyymi

      Vauvalla voi avautua tarvittaessa ja siellä joku osaa kirjoittaa asioita eikä vain kopioida.

      • Anonyymi

        Miksi kirjoittaisin vauva palstalla, kun ei ole niin pieniä vauvoja edes itsellä ja käsittääkseni, ei kovin syvällistä keskustelua sellaisissa...ehkä pinnallista ja muita haukkuvaa?

        Kaipaan vuorovaikutusta selkeästi, mutta ei varmaan ihan mitä vain....kait uskontopalsta johtuu menneistä ja olen kait luullut että muutkin näissä kuvioissa ajattelisi asioista syvemmin mutta eihän se tietenkään niin ole...ehkäpä.

        En halua loukata ketään, mutta vuorovaikutuksen tulisi olla emotionaalisesti älykästä. Juttuseura on tylsää, jos toinen on joko viisaampi tai sitten toisinpäin...yleensä se toimii kun toisen ajattelutapaa pystyy ymmärtämään vaikka mielipiteet hieman eroaisivatkin....joidenkin kanssa hölmötkin jutut on jotenkin kivoja...toisten ei.

        Lightning


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kirjoittaisin vauva palstalla, kun ei ole niin pieniä vauvoja edes itsellä ja käsittääkseni, ei kovin syvällistä keskustelua sellaisissa...ehkä pinnallista ja muita haukkuvaa?

        Kaipaan vuorovaikutusta selkeästi, mutta ei varmaan ihan mitä vain....kait uskontopalsta johtuu menneistä ja olen kait luullut että muutkin näissä kuvioissa ajattelisi asioista syvemmin mutta eihän se tietenkään niin ole...ehkäpä.

        En halua loukata ketään, mutta vuorovaikutuksen tulisi olla emotionaalisesti älykästä. Juttuseura on tylsää, jos toinen on joko viisaampi tai sitten toisinpäin...yleensä se toimii kun toisen ajattelutapaa pystyy ymmärtämään vaikka mielipiteet hieman eroaisivatkin....joidenkin kanssa hölmötkin jutut on jotenkin kivoja...toisten ei.

        Lightning

        Varmaan tarkoitettiin vauva.fi palstaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kirjoittaisin vauva palstalla, kun ei ole niin pieniä vauvoja edes itsellä ja käsittääkseni, ei kovin syvällistä keskustelua sellaisissa...ehkä pinnallista ja muita haukkuvaa?

        Kaipaan vuorovaikutusta selkeästi, mutta ei varmaan ihan mitä vain....kait uskontopalsta johtuu menneistä ja olen kait luullut että muutkin näissä kuvioissa ajattelisi asioista syvemmin mutta eihän se tietenkään niin ole...ehkäpä.

        En halua loukata ketään, mutta vuorovaikutuksen tulisi olla emotionaalisesti älykästä. Juttuseura on tylsää, jos toinen on joko viisaampi tai sitten toisinpäin...yleensä se toimii kun toisen ajattelutapaa pystyy ymmärtämään vaikka mielipiteet hieman eroaisivatkin....joidenkin kanssa hölmötkin jutut on jotenkin kivoja...toisten ei.

        Lightning

        Uskovaiset pystyvät vain pinnalliseen ajatteluun ja keskusteluun, koska syvällinen ajattelu ja keskustelu on kielletty. Se johtaisi Raamatun ja uskon kyseenalaistamiseen. On tarkoin määritetty, millä tavalla ja miten on lupa ajatella ja puhua. Uskova ei uskalla kyseenalaistaa ajatteluaan ja uskoaan. Se vaatisi syvällistä pohdiskelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskovaiset pystyvät vain pinnalliseen ajatteluun ja keskusteluun, koska syvällinen ajattelu ja keskustelu on kielletty. Se johtaisi Raamatun ja uskon kyseenalaistamiseen. On tarkoin määritetty, millä tavalla ja miten on lupa ajatella ja puhua. Uskova ei uskalla kyseenalaistaa ajatteluaan ja uskoaan. Se vaatisi syvällistä pohdiskelua.

        Ei ole tarvetta kyseenalaistaa Jeesusta kun Hänessä ei ole mitään kyseenalaistamista tai Raamatussa ja uskonasijoijen sisällöissä. Miksi ihmisen on vaikea ymmärtää että Jumalan kykeneväisyys eroaa ihmisen kyvykkyytestä kuin äo 6 erojaa äo 777:sta.

        Se , miten jumalaton kyseenalaista Jumalan olemattomuutta on lähes aina joko vähä-älyllistä tai valhetta, joten itse en siihen kelkkaan lähde, niihin keskustelullisiin osallistu, jossa ei selvästikään ymmärretä Jumalan kyvykkyyksiä keskusteluijen lähtökohtina vaan herjaaminen , ym. epäasiallisuus on huomattavan usein keskusteluissa mukana. Ei tosin aina. Se vaatii feis to feis tilannetta, silloin jumalattoman kanssa ainakin itse pääsen suht asiallisiin keskusteluunkin uskon sisältöaiheissa, mutta keskustelupalstoilla jumalattoman ilmeisesti vihatuntemukset aiheuttavat sen että järki jäätyy. Tiejän erään aijon fiksun jumalattoman, joka pystyy keskustelemaan "nenä syystäkin pystyssä ja leuka koholla" melkeinpä mistä vaan saajen sen kuulostamaan asijantuntevalta, jollei itse sattuisi tietämään että hän ei ole niistä asijoista juurikaan selvillä vaan puheisiinsa on syy siinä että hän haluaa olla " joka asijassa number one."Mutta uskonasijoista kun alkaa puhe niin hän ikäänkuin taantuu älyllisesti hetkellisesti ja on kuin suuntaa vailla ja yrittää silti ottaa kuskinpaikan keskustelussa ja esim. viime kerralla tavatessamme hän yritti saaja minut vaikenemaan uskonasijoista toteamalla suunnilleen näin: " Uskonasijat ovat henkilökohtaisija." Ja sitten se tollotti mua menikö perille että toisinsanoen älä puhu evankelijuumija mulle, ja mä aloitin saman tien kertomaan hänelle mitä mieleeen siinä tuli uskonasijoita.

        Selef Urge


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskovaiset pystyvät vain pinnalliseen ajatteluun ja keskusteluun, koska syvällinen ajattelu ja keskustelu on kielletty. Se johtaisi Raamatun ja uskon kyseenalaistamiseen. On tarkoin määritetty, millä tavalla ja miten on lupa ajatella ja puhua. Uskova ei uskalla kyseenalaistaa ajatteluaan ja uskoaan. Se vaatisi syvällistä pohdiskelua.

        >> Uskovaiset pystyvät vain pinnalliseen ajatteluun ja keskusteluun, koska syvällinen ajattelu ja keskustelu on kielletty. Se johtaisi Raamatun ja uskon kyseenalaistamiseen. On tarkoin määritetty, millä tavalla ja miten on lupa ajatella ja puhua. Uskova ei uskalla kyseenalaistaa ajatteluaan ja uskoaan. Se vaatisi syvällistä pohdiskelua. <<

        Kyllä oli tyhmä ja ymmärtämätön kommentti.

        Koita nyt ensi töiksesi tajuta se tosiasia, että uskovat ovat kaikki entisiä ei-uskovia, entisiä epäilijöitä, entisiä epäuskoisia, entisiä Jumalaa ja uskovia vihanneita.

        Jokainen on ennen uskoontuloaan siis pohdiskellut Raamattua syvällisesti, kyseenalaistanut ym. mainitsemiasi asioita tehnyt. Mutta Jumalan työ heissä synnytti lopulta sen uskon.

        Ja sen, miten tulee uskoa, on kylläkin Jumala itse määritellyt, eikä uskovat.


    • Anonyymi

      Minulle on täällä kirjoitettu, että olen muun muassa kipeä.

      Se on sellainen juttu, että tämä palsta loppuviimein aika pienen osan näyttää. Te ette uskoisi millainen olen päällisin puolin. En tämmöisiä juttuja yleensä ihmisille tuo, mitä tänne saatan kirjoitella.

      En ole seurassa suuna päänä, olen tarkkailija. Uskallan silti puhua, en ole aran oloinen, olen sitä toki oppinut, olen sosiaalisesti lahjakas, jonka vuoksi pärjään...sisimmässäni silti saatan olla pikkutyttö...mutta en sitä näytä, en ikinä toisi julki sitä...te näette sen...aika spesiaalia...Välillä tuntuu kuin minulla olisi huijarisyndrooma...kuin leikkisin aikuista...se on toki kuulemma yleistäkin...olen ammattitaitoinen, mutta väheksyn itseäni ja koen huonoa itsetuntoa.

      Lightning

    • Anonyymi

      Mutta tiedoksi, en ole kipeä.
      Ihminen joka niin väittää, voi katsoa itse peiliin.

      Lightning

    • Anonyymi

      Ei vauvapalstalla juurikaan vauvoista keskustella, vaan kaikesta elämään liittyvistä asioista. Myös jonkin verran uskonasioita, mutta ei kiistellen laista ja sen pitämisestä, vaan siitä miten uskovat käyttäytyvät ulkoisesti. Siis oikeasta elämästä.

      Enimmäkseen naiset keskustelevat ja silloin kirjoitukset ovat huomattavasti taidokkaammin rakennettuja ja enemmän elämää lähellä kuin mitä miehillä, joilla ei ole aivotoimintaa juurikaan, vaan ajattelu tapahtuu huomattavasti alempana kuin siellä missä aivot ovat.

      • Anonyymi

        "ajattelu tapahtuu huomattavasti alempana kuin siellä missä aivot ovat."

        Ja siitä ne naiset vasta tykkäävätkin!


      • Anonyymi

        Uskon, mutta jotenkin tiedän, ettei tuo ole minun juttuni lainkaan, ei sitten yhtään.

        Ei oikeastaan tälläkään palstalla ole loppuviimein mitään minulle.

        Lightning


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "ajattelu tapahtuu huomattavasti alempana kuin siellä missä aivot ovat."

        Ja siitä ne naiset vasta tykkäävätkin!

        Kirjoitetussa tekstissä ei silloin vain ole mitään järkeä.


    • Anonyymi

      >> Olen hämmentynyt miten kummallisia etenkin uskovat ovat olleet, ne joita olen tavannut. Piilotettua aggressiota. <<

      "Parempi läheinen naapuri kuin kaukainen veli", sanoo Raamattukin.

      Ja Jeesuskin sanoi ystävikseen ja perheenjäsenikseen niitä, jotka tekevät Jumalan tahdon - eikä piiloagressiot taida kuulua Jumalan tahtoon. Agressiot ym. ovat asioita, joista kuulusi tehdä parannusta. Mutta kun Jumalakaan ei pakota mihinkään, niin joskus sitä parannuksentekoa ei sitten vain näy.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      231
      16695
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      22
      2108
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      189
      1709
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1443
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      847
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      211
      728
    Aihe