Hesari markkinoi monisuhteista elämäntapaa jossa nainen jakaa viidelle miehelle

Anonyymi-ap

35

371

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun ei yksi riitä...kiirettä pitää. 😅

      Jasu

    • Anonyymi

      Jos se tuolle Tuulille sopii, niin mitä hänen elämäntapansa sinulle kuuluu

    • Anonyymi

      Huoraamista koitetaan kokoajan saada entistä salonkikelpoisemmaksi. Kuvottavaa! Tuossakin selvästi sorretaan myös kilttejä ja kunnollisia miehiä kun kumppaneiksi kelpaavat vain jykeväleukaiset alfat.

      Lopuksi tuota perverssiä elämäntapaa koitetaan vielä pakottaa omille lapsilleen. Kyllä lastensuojeluun olisi hyvä saada lisää rahaa jotta huostaanotot helpottuisivat eikä suomeen tulisi enää yhtään kieroon kasvaneita sukupuoliseonneita lapsia.

      • Kumppaniksi ryhtyy vain arkamiehet, nyhverömiehet ja uikuttajamiehet. Joita tosiaankin sorretaan, aikajako on aikajako.


      • Anonyymi
        Syntinensydän kirjoitti:

        Kumppaniksi ryhtyy vain arkamiehet, nyhverömiehet ja uikuttajamiehet. Joita tosiaankin sorretaan, aikajako on aikajako.

        Jos tarvitsee naista vain kerran viikossa, mutta nainen tarvitsee miestä viisi kertaa viikossa, niin eikös tuo ole hyvä diili? Ketä siinä sorretaan jos järjestely sopii kaikille?
        Minä ainakin kannatan monimuotoisempia panosuhteita kuin tämä yleisesti hyväksytty kahden ihmisen malli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos tarvitsee naista vain kerran viikossa, mutta nainen tarvitsee miestä viisi kertaa viikossa, niin eikös tuo ole hyvä diili? Ketä siinä sorretaan jos järjestely sopii kaikille?
        Minä ainakin kannatan monimuotoisempia panosuhteita kuin tämä yleisesti hyväksytty kahden ihmisen malli.

        Aivan oikein, minun olisi pitänyt lisätä listaan myös heikkokykyiset sekä kyvyttömät miehet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tarvitsee naista vain kerran viikossa, mutta nainen tarvitsee miestä viisi kertaa viikossa, niin eikös tuo ole hyvä diili? Ketä siinä sorretaan jos järjestely sopii kaikille?
        Minä ainakin kannatan monimuotoisempia panosuhteita kuin tämä yleisesti hyväksytty kahden ihmisen malli.

        Kyllähän tuo on ihan noiden aikuisten ihmisten, iki oma ringi. Kukin tyylillään, mutt yhtään mukulaa ei tuohon kuvioon pidä mahtua, eli lapsille ei opeteta jo lapsuudesta asti; moni suhteellissutta. Asia jonka aikuiset voivat keskenään sopia, ilman että muksut ovat asiasta tietoisia. Jokin roti tuohonkin hommaan on pantava, jollei nuo ringin aikuiset siihen pysty, niin silloin lastnsuojelun on puututtava asiaan.

        Ihan turha ihmetellä, jos ei perheyhteisöjä enää synny, eikä silloin liioin lapsiakaan.
        Ei tämän maan tulevaisuus hyvältä näytä, jos meitä yksittäisiä äitejä lapsen tai korkeintaan kahden kanssa on enää ns. perusperhettä. 50 vuoden kuluttua ei täällä varmaan enää ole yhtään suomalaissyntyistä kansalaista. Korkeintaan mulatteja.
        Maahanmuuttaja miehet saattavat käyttää avoimia suhteita, mutt perhettä he eivät perusta vapaamielisen suomalaisnaisen kanssa! Se on fakta!

        Keitä sorretaan jos järjestely sopii kaikille? Järjestely sopii lähinnä tyhmille; jotka eivät ymmärrä miten suomalainen yhteiskunta kaadetaan. Ja tilalle rakennetaan jokin muslimiuskontoinen, arabi tai afrikkalainen khoit/hottentotit, eikä tarvita edes mitään veristä valtausta. Kaikki maanvalloitus hoituu siististi, suomalaist kuolee sukupuuttoon ja uusi väestö on vallannut maamme. Jo tällä hetkellä eduskunnassa on vihreänliiton kansanedustajina afrikkalaisia edustajia. Ja lisää tulee; jos Haavistosta tulisi presidentti .

        Mä en Stubbista pidä, mutt kuitenkin, suomalaisten veronmaksajien etuja ajatellen; hän on parempi vaihtoehto kuin Pekka Haavisto ja vihreä liitto, Norwegian lento-oravineen!
        trollikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän tuo on ihan noiden aikuisten ihmisten, iki oma ringi. Kukin tyylillään, mutt yhtään mukulaa ei tuohon kuvioon pidä mahtua, eli lapsille ei opeteta jo lapsuudesta asti; moni suhteellissutta. Asia jonka aikuiset voivat keskenään sopia, ilman että muksut ovat asiasta tietoisia. Jokin roti tuohonkin hommaan on pantava, jollei nuo ringin aikuiset siihen pysty, niin silloin lastnsuojelun on puututtava asiaan.

        Ihan turha ihmetellä, jos ei perheyhteisöjä enää synny, eikä silloin liioin lapsiakaan.
        Ei tämän maan tulevaisuus hyvältä näytä, jos meitä yksittäisiä äitejä lapsen tai korkeintaan kahden kanssa on enää ns. perusperhettä. 50 vuoden kuluttua ei täällä varmaan enää ole yhtään suomalaissyntyistä kansalaista. Korkeintaan mulatteja.
        Maahanmuuttaja miehet saattavat käyttää avoimia suhteita, mutt perhettä he eivät perusta vapaamielisen suomalaisnaisen kanssa! Se on fakta!

        Keitä sorretaan jos järjestely sopii kaikille? Järjestely sopii lähinnä tyhmille; jotka eivät ymmärrä miten suomalainen yhteiskunta kaadetaan. Ja tilalle rakennetaan jokin muslimiuskontoinen, arabi tai afrikkalainen khoit/hottentotit, eikä tarvita edes mitään veristä valtausta. Kaikki maanvalloitus hoituu siististi, suomalaist kuolee sukupuuttoon ja uusi väestö on vallannut maamme. Jo tällä hetkellä eduskunnassa on vihreänliiton kansanedustajina afrikkalaisia edustajia. Ja lisää tulee; jos Haavistosta tulisi presidentti .

        Mä en Stubbista pidä, mutt kuitenkin, suomalaisten veronmaksajien etuja ajatellen; hän on parempi vaihtoehto kuin Pekka Haavisto ja vihreä liitto, Norwegian lento-oravineen!
        trollikka

        Hieno puheenvuoro.
        Tarkoitat tietysti että järjestely sopii epäisänmaallisille?

        Meitä on jonkin verran ihmisiä, jotka eivät aio sukuaan jatkaa, niin ei meitä huoleta minkälaisessa siirtolaisyhteiskunnassa täällä eletään 50 vuoden kuluttua. Ei pitäisi huolettaa muitakaan. Maailmassa on jo nykyään ihan tarpeeksi adoptoitavia, maahanmuuttajia ja ihmisiä ylipäätään.

        Jos minä olisin epäisänmaallinen yksin, niin onko siinä jotain eroa siihen että olen epäisänmaallinen vaimon + rakastajattaren kanssa sovitussa ringissä?


      • Anonyymi

        5 jykeväleukaista alfaa jakaa naisen ainoastaan lätkäjengin saunaillassa mutta ei ikinä parisuhteessa Kyllä nämä on pippelillisiä sukupuolettomia vihrevasemmistolaisia.


    • No liekö tuo ihan markkinointiakaan?
      Löysikö joku tuosta jutusta, millaisia ne ingressissä mainitut luottamustehtävät (monikossa) ovat, kun viikko-ohjelmassa niille ei näy yhtään aikaa? Tuli vain mieleeni, että ainakaan tuollainen elämäntapa ei perinteisesti herätä mielikuvaa luotettavuudesta.
      - Huomautan silti, että en arvostele, kunhan totean.

      • En lukenut kun on muurin takana mutta välttämättä ei joka viikolle niitä luottamustehtäviä osu tai sitten tarkoituksella jätetty pois henkilöllisyyden suojaamiseksi.

        Itsellä oli joskus kuusi luottamushommaa ja silti oli vapaaviikkojakin välillä. Sanotaan että on poliittisin perustein yksi lautakuntapaikka niin kokouksia noin kerran kuussa. Työssään on työpaikan luottamushenkilö jolloin kokoukset on työaikana mutta pari päivää koulutusta keväällä ja syksyllä. Tämän lisäksi toimii sihteerinä yhdityksessä jossa hallintoon riittää kevät ja syyskokousten pito.
        Tuosta kun laskee kokous tai koulutuspäivät xaikka 9+4+2 niin paljon jää vapaita viikkoja vaikka kesän ja joulun ajan viikot rauhoitetaan luottamustoimista.

        Ehkä jossakin kirkkovaltuustossa joku voisi nikotella mutta muuten on nykyään vaikeaa löytää ihmisiä edes talkoisiin saati luottamustoimiin joten aika monessa paikassa on ihan sama miten ihmiset muuten arkensa järjestävät.


    • Anonyymi

      Taudit leviää tuollaisessa kullikarusellissa

    • Anonyymi

      Järkky jakorasia.

    • Polyamoria tuntuu luonnolliselta, mutta tuollaiset aikataulut eivät sovi minun elämäntyyliini.

    • Nämä jutut aina esitetään femakonkakan kikkare silmäkulmissa, siten että munajarjakas pyörittäisi useampaa miestä. Jos kaikki miehet ovat arkamiehiä jotka eivät muutoin "saisi" tyttöä lainkaan, niin saattaa ollakin. Mutta normaalisti tuollainen tapailemin, kun ei asuta samassa taloudessa yhteisten halujen, toiveiden ja tavoitteiden mukaan, on ihan normaalia, niin miehille kuin tytöille.

    • Anonyymi

      That's not life. Syvälliset tunnesiteet puuttuvat. Olisi edes toisinpäin nuo sukupuoliroolit niin se olisi jollakin tapaa luonnollista. Fyysisiä kosketuksia ei saa olla jos tapailee montaa samaan aikaan koska se on pettämistä. Kyllä, olen wanhoillinen näissä asioissa enkä muuksi muutu.

      Samapa tuo, nämä ovat muutenkin Ilmestyskirjan lopun aikoja. Sodoma ja Gomorra. En usko siihen että näin tapahtuu jotenkin maagisesti (ei siksi koska Raamatussakin näin sanotaan) vaan kyse on suuren mittakaavan politiikasta, mikä vaikuttaa ihmisten mieliin ja käyttäytymiseen.

      • Anonyymi

        Jos asioista on sovittu kaikkien kesken, ei se ole pettämistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos asioista on sovittu kaikkien kesken, ei se ole pettämistä.

        Tapailemin ei sido eikä kahlitse ketään, tapailuvaiheessa "asioista" ei vielä sovita. Ilotytöt joka palvelevat minua tapailevat muitakin miehiä, ja minä tapailen edellä mainittuja ilotyttöjä. Ainoa mistä on sovittu on se, kuinka saadaan rakkauden antamisen ja rakkauden saamisen vaakakupit tasapainoon.


      • Anonyymi
        Syntinensydän kirjoitti:

        Tapailemin ei sido eikä kahlitse ketään, tapailuvaiheessa "asioista" ei vielä sovita. Ilotytöt joka palvelevat minua tapailevat muitakin miehiä, ja minä tapailen edellä mainittuja ilotyttöjä. Ainoa mistä on sovittu on se, kuinka saadaan rakkauden antamisen ja rakkauden saamisen vaakakupit tasapainoon.

        Ei ne anna sulle kuin maksusta reikää, ei rakkautta.


    • Jos niitä ei kukaan lukisi, loppuisi tuon tyyppiset jutut nopeasti.

      Asia kuitenkin kiinnostaa ihmisiä kovastikin. Joku haluaisi sellaista elämäntapaa itse ja joku haluaa moralisoida.

    • Anonyymi

      Jos tuo heillä toimii, niin mikäs siinä. Itse olen sen verran introvertti, että hermo menisi. Juuri tuosta syystä mä pystyn kuitenkin näkemään mitä joku voi jopa pitää tuossa hyvänä juttuna. Jos tuo nainen on vaikka enemmän ekstrovertti ja sosiaalinen höpöttäjä (pakko olla), niin introvertimpi kumppani ei taatusti jaksaisi häntä jatkuvalla syötöllä. Pienempinä paloina taas voi olla piristävääkin seuraa, kun ei tarvitse jatkuvasti katsella.

      Itse en siis mieti tuota ollenkaan seksi edellä. Se on kuitenkin lopulta varsin pieni osa siinä kaiken keskellä, vaikka sitä harrastaisi joka päiväkin.

      • Anonyymi

        Menis mullakin, hyvä kun jaksan yhtä kumppania joinain päivinä katsella. Välillä käy työstä sekin. Saati 5. 😖


        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menis mullakin, hyvä kun jaksan yhtä kumppania joinain päivinä katsella. Välillä käy työstä sekin. Saati 5. 😖


        Jasu

        Niinpä. Yhdessäkin on toisinaan riittävästi kestämistä, joten en ikinä lähti tuollaiseen oravanpyorään, sinä yhtenä, jolla on viisi kestettävänään.

        Toisaalta voin ihan hyvin ymmärtää, että ajatus toisen menemisestä välillä häiritsemään jotakuta muuta, voisi olla jopa hyvikin mukava. Itselleni muodostuisi ongelmaksi sitten se, että mulla ei ole mielenkiintoa jakaa myöskään mitään osaa elämästäni niiden muiden kanssa, varsinkaan jos en tunne niitä, eikä mua kiinnostaisi tuntea niitä muita. Tuossa kuitenkin väistämättä elämät ja aikataulut ovat sitten myös sidoksissa niihin muihin ja voiko siihenkään täysin luottaa, etteikö mun asioistani missään mainittaisi. Ja lisäksi ... mä en halua jakaa hammasharjaanikaan tuntemattomien kanssa (jos tajuat pointin).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Yhdessäkin on toisinaan riittävästi kestämistä, joten en ikinä lähti tuollaiseen oravanpyorään, sinä yhtenä, jolla on viisi kestettävänään.

        Toisaalta voin ihan hyvin ymmärtää, että ajatus toisen menemisestä välillä häiritsemään jotakuta muuta, voisi olla jopa hyvikin mukava. Itselleni muodostuisi ongelmaksi sitten se, että mulla ei ole mielenkiintoa jakaa myöskään mitään osaa elämästäni niiden muiden kanssa, varsinkaan jos en tunne niitä, eikä mua kiinnostaisi tuntea niitä muita. Tuossa kuitenkin väistämättä elämät ja aikataulut ovat sitten myös sidoksissa niihin muihin ja voiko siihenkään täysin luottaa, etteikö mun asioistani missään mainittaisi. Ja lisäksi ... mä en halua jakaa hammasharjaanikaan tuntemattomien kanssa (jos tajuat pointin).

        Juu, ymmärrän. Mulla aikalailla samanlaiset ajatukset kun sullakin tuossa. Vaatii liian paljon tuollanen kuvio. Ja kyllä mulla voisi käydä tunteillekin, jos toinen tulis hehkuttamaan jotain kolmatta pyörää mulle. Tai saattaisi jopa huomioida toista asioissa missä minäkin toivoisin huomiotaan, silloin voisin tuntea epäreiluuden aika vahvasti läsnä.

        Jos tulee olo, että tasapuolisuus kärsii ja oma suhde on vähän kuin varapyöränä.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, ymmärrän. Mulla aikalailla samanlaiset ajatukset kun sullakin tuossa. Vaatii liian paljon tuollanen kuvio. Ja kyllä mulla voisi käydä tunteillekin, jos toinen tulis hehkuttamaan jotain kolmatta pyörää mulle. Tai saattaisi jopa huomioida toista asioissa missä minäkin toivoisin huomiotaan, silloin voisin tuntea epäreiluuden aika vahvasti läsnä.

        Jos tulee olo, että tasapuolisuus kärsii ja oma suhde on vähän kuin varapyöränä.

        Jasu

        Tuollanen suhde vois toimia, kun on jo kyllästynyt kumppaniinsa, mutta jaksaa jostain syystä vielä jakaa elämänsä kanssaan joltain osin. Mutta ite ainakin olen niin voimakkaasti tunneihminen rakastuessani ja rakastaessani, että tuntisin varmasti olevani ylimääräinen tuollasessa suhteessa. Enkä olis onnellinen. Mulla kun on taipumus omistautua rakkaalleni ja vain hänelle, sitten toinen olis kaikille omistautunut, niin ei kyllä tuntus mukavalta.

        Eri tilanne omat laoset, vanhemmat jne. Missä nyt ei romanttiset tunteet häiritse.

        Jasu


    • Anonyymi

      Tuollaiset naiset ovat alinta saastaa

    • Anonyymi

      Mirja Hämäläinen luottaa kyllä siihen, että tämäntyyppiset tekstit kohauttaa ja imee lukijoita. Tuulilla on kadottanut terveen elämänhallintansa, mutta kokee kuin eläisi elämän parasta aikaa. On varmaan imartelevaa päästä ihmisten kummasteltavaksi ja tuntea miten herättää kateutta. Tosin vaan joissakin miehissä.

    • En päässyt lukemaan juttua, joten siihen en ota kantaa, mutta vapaassa maassa jokaisella on oikeus elää itselleen parhaaksi katsomallaan tavalla, kunhan noudattaa lakia. Joillekin ihmisille useampi kumppani sopii ja se on heidän valintansa. Minulle tuollainen elämäntyyli ei sopisi, mutta eihän se minulta pois ole, jos joku toinen elää elämänsä eri tavalla kuin minä.

      Itselläni tekisi tiukka mahduttaa edes sitä yhtä kumppania kalenteriin. Juuri keskustelin sinkuystäväni kanssa arjen kiireistä ja molemmat nauroimme, että missä välissä tässä enää mitään miestä ehtisi näkemään 😄

    • Anonyymi

      Viisi on liioittelua.

      • Anonyymi

        Monella ns. panomiehellä on useampiakin vakkareita


    • No jos tuo Tuulille sopii, ja vaikuttaa sopivan, niin antaa mennä vaan.

    • Anonyymi

      Voisin panna viittä naista, mutta olen eunukki, eli en voi.

    • Anonyymi

      Täällä miehet ulisevat, että eivät saa seksiä. Eikö tuon naisen pitäisi olla teidän sankari? Pitää yksinään huolen, että peräti viisi miestä ei jää ilman seksiä. Vai onko viisi liian vähän?

    • Anonyymi

      luen jotain hesarkin juttuja melkein päivittäin, en kyllä tilaa..

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1874
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 103
      1676
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1487
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe