Olin vähän ällistynyt, että tällaisia keskusteluja käydään https://youtu.be/twTix_FjrTw?si=9nwHvD_T06j9tgYR
Keskustelun naisosallistuja oli sitä mieltä, että vähintään kk-palkan verran, mielummin enemmän.
Kuinka paljon kihlasormuksen pitää maksaa.
17
239
Vastaukset
- Anonyymi
Pyöreät nolla mitä tahansa valuuttaa, turha ja vaarallinen kapistus, lähtee sormi vielä irti jos se tarttuu johonkin.
- Anonyymi
Eli karmit kaulassa rymistellen minkä tahansa ahtauman läpi? Safety first sure
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli karmit kaulassa rymistellen minkä tahansa ahtauman läpi? Safety first sure
Whatever pleases you honey, proceed with caution and remember to wear appropriate protection, on vain kaksi tapaa ja sitä rataa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Whatever pleases you honey, proceed with caution and remember to wear appropriate protection, on vain kaksi tapaa ja sitä rataa.
I do have a lifejacket?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
I do have a lifejacket?
Ehdottoman hyödyllinen jos innostut kairaamaan mittavampaa ahtaumaa. A wet suit might be a good addition.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
I do have a lifejacket?
Koska silmiisi voi hukkua
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Se on ihmiskaupan hinta
- Anonyymi
Ei kannata sellaista naista ota jonka haaveet ja fantasiat on ylimitoitettuja todellisuuteen nähden!!
Kai teillä miehillä sentään vielä on järki päässä, vai miten teidät oikein on kasvatettu??! 😳 Onneksi ei tarvitse enää päätään vaivata tällaisilla...
- Anonyymi
Vaivaat silti, ja miksi? Kannattaa miettiä siellä sellissä että oliko vöörtti
Anonyymi kirjoitti:
Vaivaat silti, ja miksi? Kannattaa miettiä siellä sellissä että oliko vöörtti
On aika kulahtanut fantasia sulla, wannabe dekkari. Sohit muutenkin joka suuntaan epätoivoisesti.
- Anonyymi
Kyllä tuohon luultavasti on jotain vanhoja kulttuurisia "sääntöjä". En tosin usko, että sellaisia Suomessa ainakaan suuressa määrin on ollut, mutta muualla taatusti yleisemmin. Koruthan ovat olleet se naisen omaisuus ja jopa vanhuuden turva, sekä myös jos sattuisi leskeytymään, eli tietenkin tuollaisia on laskettu. Harvassa maassa tuolla enää nykymaailmassa pitäisi olla väliä, mutta tuollaiset kulttuuriset tavat useinnistuvat tiukassa.
Itsehän en halua edes kihloihin, saati sitten naimisiin, joten sinällään tuollaiset traditiot ovat mulle yhdentekeviä. Yksu eksäni ei uskonut sitä, kun tästä oli käyty keskustelua, että minä en todellakaan tule naimisiin menemään ja päätti kuitenkin yllätyksenä kosia. En tiedä minkä hintainen se sormus oli, mutta toivottavasti hän sai siitä osan rahasta takaisin.- Anonyymi
Ai niin, en katsonut linkkiäsi.
Anonyymi kirjoitti:
Ai niin, en katsonut linkkiäsi.
Joo, tuohon lesken turva tuossakin podcastissä mainittiin.
- Anonyymi
Arvo ja arvottamisen kysymyksiä. En kuunnellut/ katsonut, mutta miten ihmiset nyt itsensä ja itselleen tärkeimmät jutut hinnoittelevat. Status juttu myös ja mitä viestitään muille.
Loppujen lopuksi mitä tekee edes sormuksella? Onko se välttämättömyys ja kenen sanelema juttu?
Sama häät. Jotenkin älytöntä käyttää rahaa juttuihin, vain koska niin " kuuluu" tehdä tai on tapana. Omalla kohdalla sormus joka tapauksessa kulkisi ketjussa kaulassa. Vähemmän häiritsevä himmeli siinä. Ja kyllä häätkin tulisi mietittyä pidemmän päälle vieraita varten ja mitä haluaisi ulospäin viestiä. Itselle molemmat asiat on tavallaan vaan neutraaleja juttuja, joista ei sinällään mitään lisää tulisi, jos suhde olisi ja rakkaus voisi hyvin. Tajuan kyllä, miksi ja miten asiaa moni katsoo ja juuri se on iso juttu, missä ja miten niillä jokainen haluaa muille viestiä. Mulla oli joskus tuohisormus, ei siis kihlasormuksena kyl. Ei sen tarvii olla ku vaikka sellanen rinkula joka avaimissa on. Ei itseasiassa kihlasormusta ole pakko olla edes. Vaik olisi kyllä kiva. Se tärkein on se rakkaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734529Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos181231- 711168
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123999Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255884- 65876