Merikontti pyörillä

Anonyymi-ap

Oletteko nähneet liikenteessä tai camping alueilla? Melko kekseliäs tapa saada reilun kokoinen matkailuvaunu.

29

407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vie ensin katsastuskonttorille

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😋 ­N­y­m­f­­­o­­­m­­­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18247314

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Siitä vain väsäämään. Käytettyjä kontteja saa reilulla parilla tonnilla ja sen painokin on samaa luokkaa. Helpoin tapa saada se liikkumaan on ostaa vanha auto kontin kuljetukseen. Siihen sen saa sitten vaikka pistää pysyvästi päälle, tai varustaa vaihtolavakiskoilla.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Ei mikään uusi asia, onhan noita ollut leirialueilla. Enimmäkseen ulkomaalaisia.

      • Anonyymi

        Kuka väitti uudeksi asiaksi tahvo? En ole kyllä itsekään koskaan nähnyt, vaikka kuullut olen.


      • Anonyymi

        Lauttamatka kuorma-auton ja kontin kanssa onko se hintavaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lauttamatka kuorma-auton ja kontin kanssa onko se hintavaa?

        Kontissa suosiolla vaan konttilaivaan, mutta se kuorma-auto saa jäädä sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka väitti uudeksi asiaksi tahvo? En ole kyllä itsekään koskaan nähnyt, vaikka kuullut olen.

        Saat***n aasi, mitäs täällä viisastelet, et ikinä ole käynyt vuokrayksiösi ulkopuolella muualla kun lähikaupassa hakemassa kaljaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lauttamatka kuorma-auton ja kontin kanssa onko se hintavaa?

        Mihinkä sitä nyt lautalla!! Kausipaikalle puupölkkyjen varaan niin ei renkaat litisty.


    • Anonyymi

      Tommoseen konttiin mahtuisi tosi paljon porukkaa ryyppäämään ja parinvaihtoa harrastamaan. Jokaisella camping alueella pitäisi olla yksi.

      • Anonyymi

        Mitähän sinäkin esim parinvauhdosta tiedät? hahahhahahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän sinäkin esim parinvauhdosta tiedät? hahahhahahaa

        No en varsinaisesti mitään. Muija vaan hyppää vieraissa kun itse keskityn kiljun lipittämiseen ja vatsan rapsuttamiseen tunkkaisessa vaunussamme. Kontti olisi siitä hyvä, että olisi vaan yksi paikka, mistä sitä etsiä kun tarvii pyytää lämmittämään lihapiirakka.


    • Anonyymi

      Voisithan olla ensimmäinen maailmankiertäjä merikontissa.

      • Anonyymi

        Oletko katsonut Guinnessin ennätyskirjasta, ettei sitä ole jo tehty?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko katsonut Guinnessin ennätyskirjasta, ettei sitä ole jo tehty?

        Onko se jo tehty? Kyllä laivan konttiin mahtuu yhden henkilön vuosienkin komposti ja säilykeruoka ja sadevettä saa johdettua kontin sisään letkulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se jo tehty? Kyllä laivan konttiin mahtuu yhden henkilön vuosienkin komposti ja säilykeruoka ja sadevettä saa johdettua kontin sisään letkulla.

        En minä vaan tiedä. Luulin sun tietävän, kun kirjoittelit että oliisi "ensimmäinen".

        Siinä kyllä menee ehkä se camping idis vähän vituralleen jos maailman meriä lähtee seilaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä vaan tiedä. Luulin sun tietävän, kun kirjoittelit että oliisi "ensimmäinen".

        Siinä kyllä menee ehkä se camping idis vähän vituralleen jos maailman meriä lähtee seilaamaan.

        Se onkin matkatavarana olemista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä vaan tiedä. Luulin sun tietävän, kun kirjoittelit että oliisi "ensimmäinen".

        Siinä kyllä menee ehkä se camping idis vähän vituralleen jos maailman meriä lähtee seilaamaan.

        Se sopisi yllä olevalle kirjoittajalle joka ei käy vuokrayksiönsä ulkopuolella.


    • Anonyymi

      Tyhjä 6 metrinen kontti painaa 2250 kg. Akselistot ja sisustus päälle, niin alkaa vaatia melkoisen veturin.

      • Anonyymi

        Mulla on Datsun.


      • Anonyymi

        Kyllä Taunus ainakin jaksaa


      • Anonyymi

        Traktori riittää ja 15vuoden ikä ajokorttiin.


    • Anonyymi

      Mulla on hymer 1.9 vapaasti henkittävä.
      Kolin mäessä otti 95km/h huiput.

      • Anonyymi

        ilmeisesti alamäessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ilmeisesti alamäessä

        Nii-in. Tiukkaa teki päästä ylös.


      • Anonyymi

        Onko se mäkiauto kontti?


    • Anonyymi

      Oli kyllä hurjaa kun hymer tuli Kolin mäkeä takaperin 95km/h

    • Anonyymi

      Merikontink kulmiin kontin alle ruuvasin ostoskärryn pyörät, tuli hyvä asuntovaunu.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      203
      8248
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4668
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2240
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2148
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1945
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1825
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1746
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1736
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1653
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe