Merikontti pyörillä

Anonyymi-ap

Oletteko nähneet liikenteessä tai camping alueilla? Melko kekseliäs tapa saada reilun kokoinen matkailuvaunu.

29

609

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vie ensin katsastuskonttorille

    • Anonyymi

      Siitä vain väsäämään. Käytettyjä kontteja saa reilulla parilla tonnilla ja sen painokin on samaa luokkaa. Helpoin tapa saada se liikkumaan on ostaa vanha auto kontin kuljetukseen. Siihen sen saa sitten vaikka pistää pysyvästi päälle, tai varustaa vaihtolavakiskoilla.

    • Anonyymi

      Ei mikään uusi asia, onhan noita ollut leirialueilla. Enimmäkseen ulkomaalaisia.

      • Anonyymi

        Kuka väitti uudeksi asiaksi tahvo? En ole kyllä itsekään koskaan nähnyt, vaikka kuullut olen.


      • Anonyymi

        Lauttamatka kuorma-auton ja kontin kanssa onko se hintavaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lauttamatka kuorma-auton ja kontin kanssa onko se hintavaa?

        Kontissa suosiolla vaan konttilaivaan, mutta se kuorma-auto saa jäädä sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka väitti uudeksi asiaksi tahvo? En ole kyllä itsekään koskaan nähnyt, vaikka kuullut olen.

        Saat***n aasi, mitäs täällä viisastelet, et ikinä ole käynyt vuokrayksiösi ulkopuolella muualla kun lähikaupassa hakemassa kaljaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lauttamatka kuorma-auton ja kontin kanssa onko se hintavaa?

        Mihinkä sitä nyt lautalla!! Kausipaikalle puupölkkyjen varaan niin ei renkaat litisty.


    • Anonyymi

      Tommoseen konttiin mahtuisi tosi paljon porukkaa ryyppäämään ja parinvaihtoa harrastamaan. Jokaisella camping alueella pitäisi olla yksi.

      • Anonyymi

        Mitähän sinäkin esim parinvauhdosta tiedät? hahahhahahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän sinäkin esim parinvauhdosta tiedät? hahahhahahaa

        No en varsinaisesti mitään. Muija vaan hyppää vieraissa kun itse keskityn kiljun lipittämiseen ja vatsan rapsuttamiseen tunkkaisessa vaunussamme. Kontti olisi siitä hyvä, että olisi vaan yksi paikka, mistä sitä etsiä kun tarvii pyytää lämmittämään lihapiirakka.


    • Anonyymi

      Voisithan olla ensimmäinen maailmankiertäjä merikontissa.

      • Anonyymi

        Oletko katsonut Guinnessin ennätyskirjasta, ettei sitä ole jo tehty?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko katsonut Guinnessin ennätyskirjasta, ettei sitä ole jo tehty?

        Onko se jo tehty? Kyllä laivan konttiin mahtuu yhden henkilön vuosienkin komposti ja säilykeruoka ja sadevettä saa johdettua kontin sisään letkulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se jo tehty? Kyllä laivan konttiin mahtuu yhden henkilön vuosienkin komposti ja säilykeruoka ja sadevettä saa johdettua kontin sisään letkulla.

        En minä vaan tiedä. Luulin sun tietävän, kun kirjoittelit että oliisi "ensimmäinen".

        Siinä kyllä menee ehkä se camping idis vähän vituralleen jos maailman meriä lähtee seilaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä vaan tiedä. Luulin sun tietävän, kun kirjoittelit että oliisi "ensimmäinen".

        Siinä kyllä menee ehkä se camping idis vähän vituralleen jos maailman meriä lähtee seilaamaan.

        Se onkin matkatavarana olemista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä vaan tiedä. Luulin sun tietävän, kun kirjoittelit että oliisi "ensimmäinen".

        Siinä kyllä menee ehkä se camping idis vähän vituralleen jos maailman meriä lähtee seilaamaan.

        Se sopisi yllä olevalle kirjoittajalle joka ei käy vuokrayksiönsä ulkopuolella.


    • Anonyymi

      Tyhjä 6 metrinen kontti painaa 2250 kg. Akselistot ja sisustus päälle, niin alkaa vaatia melkoisen veturin.

      • Anonyymi

        Mulla on Datsun.


      • Anonyymi

        Kyllä Taunus ainakin jaksaa


      • Anonyymi

        Traktori riittää ja 15vuoden ikä ajokorttiin.


    • Anonyymi

      Mulla on hymer 1.9 vapaasti henkittävä.
      Kolin mäessä otti 95km/h huiput.

      • Anonyymi

        ilmeisesti alamäessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ilmeisesti alamäessä

        Nii-in. Tiukkaa teki päästä ylös.


      • Anonyymi

        Onko se mäkiauto kontti?


    • Anonyymi

      Oli kyllä hurjaa kun hymer tuli Kolin mäkeä takaperin 95km/h

    • Anonyymi

      Merikontink kulmiin kontin alle ruuvasin ostoskärryn pyörät, tuli hyvä asuntovaunu.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe