Mitä olette mieltä tällaisesta; mieheni on puhunut, että haluaisi asua kanssani. Kuitenkin välillä ei halua viettää vkl yhdessä. Vetoaa väsymykseen yms. Itse olen väsynyt 24/7. Silti valmis viettämään kaikki vkl yhdessä. Arkena ei nähdä joka päivä hänen töidensä takia.
Mielestäni turha miettiä yhteenmuuttoa, jos on raskasta viettää aikaa yhdessä.
Yhdessä vai erikseen
3
213
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tässä vaiheessa yhteen. Miksi hakemalla hakea ongelmia jo ennestään väsyneeseen elämään?
Oma tupa oma lupa on kummallekin käytännöllisempää. Viettäkää yhteistä aikaa sillon kun töiltänne ja lapsiltanne ehditte( jos ehditte).
Ssäästytte monelta tarpeettomalta mielipahalta. - Anonyymi
No mitne hän sitten ajatteli toteuttaa sen "asutaan yhdessä, mutta joskus ei asuta yhdessä"? Sehän tuossa lienee olennaista.
Sinällään mä en näe tuossa mitään ongelmaa, kunhan se on tasapuolista. Se, jos mies määrää yksinään koska yhdessä ja koska ei, ei tulisi ainakaan mun kanssani toimimaan. tosin mä nyt en muutenkaan tajua mitä järkeä edes on suunnitella yhteiseloa, jos ei halua yhteiseloa. Tietysti toisinaan haluaa olla rauhassa, mutta se on ihan mahdollista toteuttaa myös yhdessä asuen, jos siis haluaa asua yhdessä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .492988Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472851Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242649Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3421715- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193927Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101782Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26780- 44739